• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[כוכבים אין ספור]עלילות ספינת החלל "מתילדה השמנה"-הרפתקאה בין כוכבים- עץ משחק

האנגר
וקטור משחרר צחוק קצר. "צמצום נזקים, בדיחה טובה. אבל אתה מבין, יש מידע שאתה מספר לחפ"ש ויש מידע שאתה מספר למפקד. " הוא אומר, "אז זה העניין, אכן שיחררנו מסר, אבל המסר מוצפן, הייטב, ככה שגם אם אתה היית מנסה ליירט אותו כשהוא נמסר, היית רואה רק ג'יברש. אלא אם כן יש לך מפתח הצפנה, אתה לא יכול לדעת מה יש במידע הזה.
העניין הוא, שמי שקיבל את המידע הזה, יש מפתח הצפנה. ייקח לו קצת זמן להבין באיזה מפתח הוא צריך להשתמש, ואז יקח לו זמן להתחיל לפענח, ובכל הזמן הזה. אני תמיד יכול להרים לו הודעה של "שומע, הג'יבריש שקיבלת? זה כלום." ואז הוא מפסיק את כל ההליך, והכל נראה טוב ויפה. " וקטור נותן לוולנטין כמה שניות
"אז אתה מבין, אפשר להיפרד כידידים, ואני גם יכול לשלוח לך תמונות של החיילים שלך כדי להוכיח שהם חיים. אני אולי ממזר אופורטוניסט, אבל רוצח אני עוד לא, לא בדם קר." הוא ממשיך. "עכשיו, בואו נעשה פה מבחן פופלריות, אני מסוכך עם הרופא שלנו, איזה סוגיה לא ברורה על אף שבור של פקיד חסר תועלת, אני מכיר את... טימותי קוראים לו?" ווקטור כמעט מפנה את השאלה למארו ואלכסנדר, וכשהוא מקבל מהם תשובה חיובית הוא ממשיך "את טימותי אני לא מכיר הרבה זמן, וכבר מכרתי אנשים ששירתתי איתם בשביל פחות מהחופש שלי את הטאנג'ין אתה יכול לשמור אצלך... אם לחשוב על זה, אתה מוזמן להרוג אותם כבר שילמנו לאקירה, וזה אומר פחות אנשים שיכולים לתבוע בעלות על הספינה שלי. הסיבה היחידה שאני הולך לנהל איתך משא ומתן עליהם, זה בגלל שכרגע, אני אשמח לעוד ידיים עובודת. ואני מדגיש אשמח לעוד ידיים, אני יכול להסתדר בלי, תודה לטייס שלך שלימוד אותי איך." הוא אומר בחיוך ניצחון. הוא מסמן למארו שהוא צריך להתחבר למערכת הכריזה המלאה, או לפחות כמה שניתן. (גם אם אסיד מצליח וגם אם לא, ממשיך באותו כיוון שיחה)
"ואתה יודע מה הבעייה? הבעייה היא שיכלנו לעבוד יחד, אבל חיפשתם שעיר לעזזאל לשלוח למשימת התאבדות חסרת סיכוי. ואני חייב לדעת, ניקואלי יודע ששלחת אותו למשימת התאבדות? החברים שלו יודעים? לא יודע, נראה לי שאכפת לו מהד"ר שלכם, האם הוא מודע לזה שהוא הפך להיות "מזעור נזקים?". אבל זה לא הנושא, הנושא הוא שבמקום למצוא שעיר לעזזאל, מצאת את הגרסה החייה ל"קוץ בישבן" חבורת אנשים שתעשה הכל כדי לחיות, וכדי להפריע לך. וזה רק בגלל שניסת לשלוח אותנו למותנו, אם הייתי מציע לנו את המשימה הזו בתור עבודה, עוד הייתי שוקל את זה.
וטוב, לעסק. זה העניין, מארו פה הוא גאון טכנולגי. ומסתבר, שהוא יכול לגרום למנוע לעומס יתר מלא גם מבלי ללחוץ על כפתורים באותו הרגע. מה שאומר שהוא מסוגל לקחת שליש מהבסיס שלך איתו. אז לפני שאתה מפוצץ לי את הספינה, תכין הרבה שקי גופות. ואני אניח לצוות ההאנגר שלך להתחיל להתפנות מהמקום כרגע. אלא אם כן החיים שלהם לא חשובים לך מספיק, ואתה תפקוד עליהם להשיאר בעמדות למרות הכל?
אז, כל מה שאתה צריך לעשות כדי לחזור למלחמת הגרליה שלכם, שממש לא מעניינת אף אחד, ומבחינתי אתם וההגמנוס יכולים לסגור את הנושא על משחק שש-בש, זה להביא הנה את "קלף המיקוח שלך." לתת להם לעלות לספינה, אני בתמורה אתן לחיילים שלך לרדת מהספינה, ואשגר את ההודעה של הביטול עוד לפני שאני עוזב, וזה רק כדי להראות שאנחנו באמת לא מנסים לדפוק אותך, אלא רק לצאת מפה בחיים. אתה גם לא היית שמח ללכת למשימת התאבדות חסרת סיכוי בשביל מטרה של מישהו אחר, תוך כדי שמצמדים לך אקדח לראש. זה פשוט... לא מרגיש לי מתאים. וקצת לוקח את כל הסיפור של "מטרה נעלה" ומרסק אותו, או שהמטרה מצדיקה את האמצעים? ואז המטרה שלך שווה עוד פחות." ווקטור ממתין כמה שניות. "אני מחכה ממך לתשובה חיובית, בסך הכל אפשר לגמור את זה יפה בלי באלגאן, כל מוות שיגרם היום, יהיה על היידים שלך, לא שלי. יש לי צוות על הספינה, יכולנו לעשות לך חור בהאנגר עם הנשק שלנו, לחנוק את כל האנשים פה, ולברוח, אבל אני לא רוצח. האם אתה רוצח?" ווקטור לא מחכה לתושבה, הוא מסמן למארו לקטוע את השידור ולסיים אותו.

"שלב ב' מתחיל."
 
טימותי
טימותי מביט על ניקול בשאלה למשך כמה שניות, אבל מבין שלפי התגובה שלה לא כדאי להתעסק עם החיילים האלה ולכן הוא מנסה להבחין אם יש משהו מוזר בחיילים האלה חוץ מהאקדחים, קעקוע על העורף או סימני דרגות/יחידה למשל.
טימותי משתדל לעשות תנועות איטיות במכוון כאשר הוא מכניס את הקומפאד לכיסו, שם הוא מנסה ללחוץ על אחד מכפתורי השיחה המהירה בלי שהחיילים ישימו לב (מניח שחברי הצוות נמצאים שם, כנראה גם ההורים ואולי עוד כמה אנשים לא קשורים), נעמד לוקח את כוס הקפה שלו ומנסה לסיים אותה בלגימה.
לאחר שטימותי מניח את כוס הקפה חזרה על השולחן (בתקווה שהשיחה התחברה) הוא שואל "מי אתם? ולאן אתם רוצים ללכת?"
מטה: הבחנה: [dice seed=62472 secure=9a00c574_0]2D6+2[/dice]
מה שזה לא יהיה שצריך בשביל השיחה (בלי מתאמים) [dice seed=19490 secure=07f13ecf_1]2D6[/dice]
או [dice seed=33884 secure=aacbde90_2]D20[/dice]
 
טימותי
out
הסקיל הוא התגנבות (stealth) והמתאם הוא זריזות,אז בסך זה יוצא לך אותה התוצאה.
in
אתה מנסה להבין מה מיוחד בחיילים ורואה שיש להם יחידה שונה מהחיילים האחרים,אבל אתה לא מוצא קעקועים או מצליח לקשר מה היחידה הזאת בדיוק. החייל בדרגה הנמוכה שם לב שאתה שולח את היד לכיס אל הקומפאד ובתנועה חדה שולף את האקדח ויורה בך,פוגע ישר בכף היד.
ניקול צורחת.
קרן כחולה יוצאת מהאקדח ופוגעת בך, הכף יד שלך נהדפת לאחור. אתה מרגיש כאב, אבל לא כמו זה שהיית מצפה שיהיה לך מלייזר חם שפוגע ביד שלך.
אתה מרגיש כאילו התחשמלת בכף היד וגל של הץחושה הזכת עובר ממנה עד לכתף שלך, התחושה נחלשת ככל שהוא מתקדם עד שהיא נפסקת בכתף. כף היד שלך מרגישה כאילו היא רדומה לגמרי.
החייל הבכיר מתחיל לדבר-
"אל תדאג, זה אקדח מנטרל. אבל אני בטוח שהתחושה לא נעימה. תבוא איתנו ותשובות תקבל בהמשך. כל עוד לא תעשה משהו טיפשי לא יקרה לך כלום."
ניקול מתחילה לבכות,החייל הפשוט מכוון עליה את האקדח ומסתכל עליה,היא משפילה את הראש ויוצאת החוצה,אך לפני שניא עוזהת אתה יכול לראות אותה מזיזה את שפתיה כאילו היא אומרת לך תזהר.
meta
1 נזק (נזק משתק,אם ירד לך הנק"פ ל0 רק תתעלף).
אם אתה רוצה לתקוף תצטרך להטיל יוזמה(1ק8 פלוס זריזות).
האנגר-מחכה לעוד תגובות
חדר-מחכה לעוד תגובות
 
טימותי:
אאוט: טימותי לא שלח יד במיוחד אל הקומפאד, הוא כבר היה אצלו פתוח ביד וטימותי פשוט החזיר אותו לכיס בעקבות הבקשה של החיילים בלי לנעול ולחץ על כמה מקשים/מסך, כאשר הקומפאד עדיין בידו בתוך הכיס מוסתר מעיני החיילים. בגלל זה התגנבות לא ממש נראה לי מתאים, אלא יותר מזל של ללחוץ על הכפתורים הנכונים, בלי להסתכל. בכל זאת, החלטה שלך.
מטה: [dice seed=59453 secure=12fa1405_0]D8[/dice]
אין: "אני עושה את מה שאתה פאקינג אומר ואתה יורה בי!?" טימותי בזמן שהוא מתכוון לשלוף את אקדחו, מנצל את זה שהחייל הפשוט מביט לעבר ניקול ומקווה להסיח מעט את דעת החייל.
 
האנגר
"צימצום נזקים אמיתי הוא לתת לנו לצאת מכאן חיים. גם אם המידע ששלחנו כבר פוענח, הוא לא יצא החוצה אם אנחנו נצא החוצה.
כל מה שרצינו היה לחקור את החלל, אנחנו לא מחפשים לרכוש לנו אויב כאן בגיזרה או להתערב בסיכסוך שלך עם ממשלת הגמונס.
תשלים עם זה שעלינו על האופי האמיתי של המשימה שנתת לנו, ועם זה שאין לך יותר דרך לאיים עלינו, ואנחנו יכולים להפרד כידידים.
תנסה להמשיך לסחוט אותנו, וזה לא יגמר טוב, לאף אחד מהצדדים. מכת אש שתשמיד את המנוע לפני שהוא יספיק להפיץ את הקניה שלו, תיצור הדף הרסני להאנגר הזה ולכל האזור הקרוב.
אני לא רוצה להגיע לזה, אבל אם אני אראה שאתה מנסה לסכן את החיים שלי, אני אגרום לך לכמה שיותר נזק על הדרך.
מבחינתי, יש לך חצי שעה להביא לכאן את החברים שלנו, ולקבל בתמורה את החיילים שלך, אם לא אני פשוט ממריא בילעדיהם.
"ושיהיה לך ברור" מארו מוסיף לפני שהוא מנתק את הקשר. "כל ניסיון של מישהו מאנשיך להיכנס לספינה יקפיץ את המנוע ויהפוך אותו לפצצת קרינה, גם בלי שום פעולה מצידי, הכל כבר מוגדר מראש, אז תחסוך מכולנו את עוגמת הנפש."
הוא מנתק את השידור, וממתין.
 
האנגר-מחכה לתגןבה מקוריאון
חדר-מחכה לתגובות
טימותי
out
בעיקרון כל דבר שאתה מנסה לעשות בחשאיות (גם אם זה להתגנב וגם אם זה ללחוץ על כפתור) אני מחשיב כstealth. אם זה מעניין אותך הדרך שאני עושה את זה זה התוצאה שאתה מוציא בבדיקה פלוס פקטור מסויים(אם זה פעולה קלה אתה מקבל בונוס אם קשה אתה מקבל מחסר) כנגד התוצאה שמי שמנסה להבחין בך מוציא בהבחנה, במקרה הזה הבחינו בך.
IN
החייל הפשוט עדיין מתעסק בניקול, בעוד החייל הבכיר רואה אותך שולח יד לאקדח.
"תעזוב את הנשק!" הוא צועק," ניקח אותך בהכרה או לא, זה לא משנה."
הוא מכוון את היד לאקדח.
meta
יוזמה חייל בכיר:
[dice seed=63938 secure=e3f4ff58_0]1d8[/dice]
יוזמה חייל פשוט (2- ליוזמה כי הוא חצי מופתע,1+ מתאם זריזות):
[dice seed=16872 secure=eb032f6c_1]1d8-1[/dice]

בקשר למפה של האזור- אני לא בבית אז אני אצייר מפה פשוטה ואצרף אותה לכאן בעריכה בתמונה דרך הטלפון, אני אסמן את המשבצות ואתה רק תצטרך להגיד לי לאיזה משבצת אתה הולך ומה אתה עושה.
 
חדר
טאלוא'ן מסתובב אל החייל ''משהו פה לא בסדר. אז עכשיו אתה הולך לחכות פה בשקט בזמן שאני אברר מה קורה, או ששני להבים יתקעו לך בגרון לפני שתספיק לשלוף את הנשק, איך זה נשמע לך?" ובתנועה אחת חלקה מניף את זנבו, עד שהוא בגובה העיניים של החייל, חצי סנטימטר מפניו. הוא שולף את הקומפאד שלו ביד אחת ואת החרב שלו ביד השנייה, ובודק את ההודעה שהוא קיבל בעודו מכוון לחייל את החרב לגרון.
 
טימותי
אאוט: לא חושב שאתה צריך להכין מפה אם החייל מתחיל... בייחוד לא בקרב של מקסימום 2 סיבובים, פשוט תגיד מי במחסה ומי לא...
גם ככה אני מניח שהחייל יתחיל ויוריד אותי על הפגיעה הראשונה כשנשארו לי רק 5 חיים.
 
טימותי
out
סדר יוזמה:
חייל בכיר
טימותי
חייל פשוט
******
אני לא כל כך מסתדר עם המפה אבל זה לא משנה כי זה חדר קטן ודי פשוט,ניתן להגיע מכל מקום לכל מקום בפעולת תנועה אחת. רק תגיד לי לאן אתה הולך.

תיאור של החדר:
אתה נמצא בפינת ישיבה במרכז החדר. יש מולך שולחן קפה שמסביבו יש ספה(מאחורייך) ושתי כיסאות(לצדדים שלך).מאחורייך צמוד לקיר יש ארון עם ספרים. בפינה הימנית מאחורייך של החדר יש שולחן גבוהה עם ארון שבתוכו יש כלי מטבח ומכונת קפה. ליד הפינה הימנית (מולך) של החדר יש עוד פינת ישיבה וליד הפינה השמאלית (מולך) יש גם כן פינת ישיבה. שאר פינות הישיבה זהות בערך לפינה שלך.
מאחורייך בפינה השמאלית של החדר יש דלת. מלפנייך יש דלת, שני החיילים עומדים לידה,ניקול עומדת לידם.
IN
החייל הבכיר מספיק להגיב מהר ולשלוף את האקדח שלו לפנייך, החייל הפשוט עדיין לא מגיב. הוא מכוון אלייך ויורה בזמן שהוא אומר "הזהרתי אותך"
קרן כחולה פוגעת לך בכתף ואתה מרגיש כאילו התחשמלת שוב, הפעם זה יותר רציני.
meta
2 נקודות נזק נוספות.
חדר
"תבואו איתנו, תקבלו תשובות אחר כך" אומר החייל שמול רוב.
ברגע שטאלואן מצמיד את החרב שלו אל החייל שלידו החייל משתתק.
הוא שולף את הקומפאד ובזמן הזה שאר החיילים מבינים מה קרה, הם שולפים את הנשקים שלהם ומכוונים אליכם.
טאלואן מספיק לקרוא את ההודעה,היא מטימותי.
משהו קורה בבסיס, הרבה חיילים רצים.
meta
תטילו יוזמה (החייל שמול טאלואן משותק מפחד, הוא אחרון בסיבוב באופן אוטומטי.)
 
חדר
"בואו נירגע. תניחו את הנשק ואף אחד לא יפגע. אומר רוב, בעודו מחזיק את האקדח שלו. מכוון לראש של אחד החיילים
META
יוזמה-[dice seed=51666 secure=2d911ce7_0]1D8[/dice]

זרתוסטרה
OUT
פתאום קלטתי שאחד ההישגים של הדמות שלי היא להשיג עוד ציוד רפואי. הערכת עזרה ראשונה והחמש מדבקות נחשבות כבסדר להשלמת ההישג?
 
טאלוא'ן מגלגל עיניים וסוגר את הקומפאד, הוא מכניס אותו לכיס ושולף את הרובה שלו, טוען אותו וחושף שיניים חדות. הוא מרגיש את האדרנלין שוצף הדם שלו, כל השרירים שלו נמתחים, והריח הממכר כמעט של פחד נישא באוויר. המחזה המגוחך הזה נגמר, המצוד התחיל. הוא מביט ברוב ''אין מקום למשא ומתן. אנחנו צריכים להילחם. תעדכן את השאר במצב שלנו, אני אחפה עליך.''
Out
עריכה-יוזמה
[dice seed=58648 secure=afb26a3f_0]1d8+1[/dice]
 
טימותי
טימותי שולף את האקדח שלו יורה אל עבר החייל הפשוט ויורה, כאשר מיד לאחר מכן הוא תופס מכסה מאחורי הספה שמאחוריו כשהוא צועק "ניקול רוצי".
מטה: [dice seed=32132 secure=21f71d80_0]1d20+1[/dice]
פגיעה [dice seed=50606 secure=00319da4_1]2d6[/dice]
 
חדר
החייל המפוחד קצת נרגע שהרובה נשלף והחרב מוסרת מהגרון שלו, אבל הוא עדיין קפוא במקום.
החיילים מתכוננים לירות,אתם מהר מבינים שלא יהיה פה מקום לדיבורים.
אתם מסתכלים מסביבכם, אתם מוקפים בארבע חיילים סך הכל, רובי לייזר מוזרים נמצאים בידיים שלהם. אתם במסדרון ארוך. בפינה השמאלית של המסדרון (מולכם,מאחורי החיילים שמול רוב) יש רכב קטן שהוא בעיקר שלדה ו4 גלגלים גדולים.עגלה מחוברת אליו עם כמה ארגזים עליה. מאחוריכם יש 2 חיילים וכמה מטרים לידם 4 ערמות קטנות של ארגזים סגורים. בכל קיר של המסדרון יש שתי דלתות.
out
טאלואן תטיל יוזמה(1ק8 פלוס מתאם זריזות).
החיילים עומדים 2 מאחוריכם ו2 לפניכם, טאלואן נמצא מאחור ורוב מקדימה. כל הטווח הזה הוא 20 מטר. בתוך הטווח הזה יש את הארגזים והדלתות. מאחורי החיילים שמלפני רוב יש את הרכב.

טימותי
out
תרשום את הנק"פ שלך והתחמושת בmeta כל תור.
IN
החייל, שמדיו היו קלים יותר מאשר המדים של רוב החיילים שראית בבסיס, מסתובב אלייך כשהוא שומע את קול היריה של הפלזמה.
הייריה של הפלזמה נראית יותר כמו כדור אדום ולוהט מאשר קרן כמו הלייזר, היא פוגעת בו ישר בחזה ועוברת דרכו, מעיפה אותו אחורה אל מחוץ לדלת.
ניקול מנצלת את ההזדמנות ורצה מהדלת, נעלמת אל תוך המסדרון.
החייל הבכיר יותר מופתע מהפעולה שלך, הוא מתעלם מניקול בסמן שהוא נאלץ לצפות בחברו נוחת על הרצפה ומשמיע קול פגיעה חזק.הוא מסתובב אלייך ויורה עוד קרן כחולה,מבט של זעם על פניו.
הקרן עוברת לך בדיוק מעל הראש כשאתה יכול לראות אותו פונה להסתתר מאחורי הדלת.
meta
שניכם מאחורי מחסה, יש לכל אחד מחסר של 2- להטלת פגיעה.
דינרבלו
כן, זה עומד בהישג. תקבל את הנק"נ הנוסף ותבחר הישג חדש ביחד עם כולם בחלוקת הנק"נ הבאה. מזלט!
 
טימותי
טימותי שמח לראות שנשאר לו אויב אחד בלבד, מציץ לשנייה מהמחסה כדי לירות וחוזר להסתתר.
מטה: [dice seed=29271 secure=72577057_0]1d20-1[/dice]
פגיעה: [dice seed=51837 secure=aa57b2c4_1]2d6[/dice]
חיים 3/6
מחסנית: 3/5
 
טימותי
ברגע שאתה מסתובב אתה מגלה שגם החייל הסתובב, שניכם מוכנים ללחוץ על ההדק ולסיים את זה.
אבל אתה מקדים אותו, הפלזמה פוגעת בו ומפוצצת לו חצי מהראש. הוא נופל על הרצפה ליד החייל השני ודם מטפטף ממנו.
החדר משתתק לכמה רגעים,רק הרעש של הטיפות נשאר.
חדר
meta:
סדר יוזמה:
טאלוא'ן
חייל 1(ליד רוב)
חייל 2(ליד רוב)
חייל 3(ליד טאלואן)
רוב
חייל 4(ליד טאלואן)
OUT
תכתבו בout את התחמושת והנק"פ שלכם כל סיבוב.

האנגר(נערך)
הקשר מתנתק, אבל אתם יכולים להשבע שראיתם חיוך קטן שבקטנים על הפנים של וולנטין לפני שזה קורה.
למשך 20 דקות אין שום קשר או הודעה, אבל אז ערוץ תקשורת מאובטח נפתח עם הספינה.
"כנראה הבנתם אותי לא נכון" וולנטין עונה מהצד השני.
"לא חשבתם שיש לי כוונה לשלוח אותכם למשימה אחרי כל מה שקרה פה נכון?" הוא כמעט וצוחק,אבל אז הפנים שלו מתחלפות לרציניות.
"עכשיו קיבלתי הודעה שטימותי פירס רצח שני חיילים מטעמי אחרי שהם תפסו אותו חוקר מידע מסווג שקשור למחקר בהגמונס, אחרי שהם רק ביקשו ממנו להתלוות אליהם. שני חיילים שאחד מהם איבד את כל המשפחה שלו במחנה ריכוז בהגמונס. אז מי הרוצח עכשיו וקטור?"
הוא עוצר לכמה רגעים ובוהה כשעיניו לא מביטות למסך.
"עכשיו אחרי שנתתם לי אולטימטום אני חושב שרק הוגן שתקבלו אחד ממני.טימותי ורוב יצאו להורג בעוד עשר דקות בדיוק אם לא תשחררו חייל-חי ושלם."
השיחה מתנתקת.

הקומפאדים שלכם מתריאים על הודעה, היא מטימותי לפני שחסמתם תקשורת לספינה.
משהו קורה בבסיס, הרבה חיילים רצים.
 
חזרה
Top