• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[כוכבים אין ספור]עלילות ספינת החלל "מתילדה השמנה"-הרפתקאה בין כוכבים- עץ משחק

רוב ניגש לאחד המעמדים לשריונות. הוא לוקח שריון חבוי לאחר שהוא בוחן שהוא בלי חורים או טלאים.
הוא חוזר למקום שבו נישען על הקיר והוא אומר לקצין:"רק חמש מדבקות? בלי ערכה אחת אפילו? זה לא יתכן אני פשוט לא אצליח לדאוג שכולם ישארו בחיים. אתה חייב לתת לי עוד כמה מדבקות וערכת עזרה ראשונה אחת לפחות."
הוא אומר את דבריו ובלי לקבל תשובה הוא ניגש לחפש mag pistol.
 
טימותי:
כשאחד מהחיילים, זה שצעק על אלכסנדר, שם לב שאתה ניגש לארגזים הלבנים הוא נעמד בינך לבניהם. "הציוד שנמצא כאן מסווג ג'ינג'י, לך תשחק במקום אחר בסדר?" הוא אומר בזמן שהוא מנופף בידו כאילו הוא מגרש מעליו זבוב מטריד.
הקצין נאנח כשאתה פונה אליו "המוכר יעבור טיפול שיוציא אותו מכלל כשירות למשימה הקרובה, בשביל להבטיח את ביטחון הבסיס הזה.אל דאגה, גופו לא יפגע באופן מסוכן או בלתי הפיך. אני לא יכול להרחיב על כך אבל חשוב שתלמדו מזה שיעור." הוא מסתובב אלייך ומסתכל ישר דרכך " זאתי הדרך שנטפל בכל אחד שיסכן את הבסיס הזה." הוא מסיים את המשפט הזה ואתה יכול לדעת שהוא מתכוון לכל מילה ומילה, אהבתו לחבריו לנשק מהדהדת בך. אחרי שהוא עונה לך הוא מסתובב אל אלכסנדר.

כולם:

"אם כך אתה תקבל את התחמושת, את שריון הקרב ותיק ציוד בסיסי בשביל להכיל את כל החלקים האלה, אבל זה הכל." סשה עונה לאלכסנדר לאחר שהוא מחליף כמה מילים עם טימותי.
"לפי הרישומים שלי אתה מתמחה בביו-פסיוניה ובבעלותך תיק עזרה ראשונה, האם זה לא נכון?" סשה פונה בחדות אל רוב "ולידיעתך גם ניקולאי חובש מומחה ומתמחה באותו התחום, כך שאני לא חושב שתצטרכו יותר ציוד רפואי." ניקולאי מסתכל לתוך ספל הקפה שלו באותו הזמן, מהורהר במחשבות,"כן,זה נכון" הוא פולט כשהוא שם לב ששמו הוזכר ולאחר מכן מניח את הכוס שלו על השולחן ומתקרב אל עבר השיחה.
הקצין שם לב לאקדח שרוב הרים. זהו אקדח גדול וכבד יחסית בעל מאיץ מגנטי חזק, רוב יכול להרגיש שהתחושה שלו בידו מחשמלת, הוא מרגיש כוחני והרסני בידיו.
"זה אקדח יחסית בולט" הקצין מציין "יהיה קצת חשוד בשביל חובש להסתובב עם נשק כל כך הרסני,אתה לא חושב?" ניקולאי מהנהן.
לבסוף הקצין מתפנה לענות לטינאן. "אכן, זה יהיה הדבר ההגיוני לחשוב,אבל תצטרכו לחשוב על תירוץ מספיק טוב בשביל שההגמונים יאמינו שהייתם צריכים לשכור שני שומרים לחוליית המסחר שלכם. כל עוד ניקולאי מאשר" הפעם החובש והמפקד של המשלחת עונה מיד-"כבר נחשוב על משהו, עוד הגנה וכוח זה תמיד טוב,לכל מקרה." הפעם הקצין הוא זה שמהנהן לו.


out
דינרבלו-תטיל שכנוע+כריזמה, גם על האקדח וגם על הציוד הרפואי הנוסף.
 
IN
"אני לא יודע מה המצב של המטרה. יכול להיות שהיא תהיה פצועה ואולי חלקנו נפצע. ליכולות שלי יש גבול ואני לא הולך להפעיל אותם על הכוכב ההוא אני לא מנסה להפיל את המשימה בכוח, אני מקווה שגם ניקולאי חושב כמוני." אומר רוב
META
[dice seed=19274 secure=a1f63572_0]2D6-1[/dice]
 
טימותי מבולבל מצד אחד הוא היה בטוח שהקצין היה מופתע כשהוא דיבר על הטיפול, מצד שני הקצין נראה כאילו הוא מאמין מאוד במה שהוא אומר. רמת השכנוע גורמת לו למלמל "ואני מניח שאתם לא תקבלו את המילה שלנו אחרי שנשלים את המשימה". די בטוח שהקצין שמע, אולי גם אלכסנדר שעומד קרוב.
 
OUT
אפשר לקחת שתי סוללות מסוג A ולהטעין סוללות שכבר יש לך, כל סוללה שוות ערך למחסנית בדביל נשקי לייזר.
ערכתי את ההודעה הראשית עם הפרטים על מתילדה השמנה.
נ.ב-אין in כי אני מחכה לעוד הודעות
 
סשה מהנהן לוקטור "שלושתכם יכולים ללכת,סטאניסלב ודימה יצטרפו אליכם" החיילים מיד מתייצבים לידכם, אחד מהם מניח קודם על העגלה צלחת עם חביתה חצי אכולה שהוא הרשה לעצמו לנשנש. אחרי שהם נעמדים לידכם אחד מהם מחליף כמה מילים עם מישהו באוזנייה שלו. "אפשר לצאת כשאתם מוכנים" הוא אומר לוקטור ומארו, לא מסתכל אל עבר אלכסנדר. "ההאנגר נמצא במרחק של כחצי שעה הליכה מכאן, אבל נזמין מסוע שיקח אותנו לשם." עונה החייל השני לאלכסנדר.

נראה שמארו שכנע במקצת את הקצין "בסדר גמור, אתה תוכל לקחת עוד ערכת עזרה ראשונה. אבל 5 מדבקות הן די ויותר, וגם אקדח ההאצה המגנטית (הערת צד-בשפה נמוכה זה מג-קדח) יצטרך להישאר כאן. תספק במשהו בולט קצת פחות."

"אל דאגה" הקצין אומר אחר כך לטימותי, "לפי הגורמים העליונים הפרופיל שלכם לא נמצא ברמת סיכון לבסיס או למשימה, אחרת לא הייתם נבחרים אליה. בכל מקרה יש דרכים אחרות לפגוע בכל אחד מכם במקרה שתעשו משהו טיפשי, לכן עדיף יהיה לכולנו ששום דבר כזה לא יקרה." הקצין אומר את זה בשלווה גמורה, אבל בטון כזה שכולכם יכולים לשמוע אותו.

out
לא המשכתי לקטע שאתם יוצאים לספינה בכוונה, היה ממקודם וויכוח האם אלכסנדר יצטרף או לא. מה החלטתם?
 
טימותי נזכר באיומים הריקים מתוכן שהוא שמע בהתחלה ומתאמץ לא להראות את מה שהוא חושב עליהם טכדי לשנות קצת את הנושא הוא שואל: "מי אחראי על ראג'? ומתי תשחררו אותו מהאסטרואיד/כוכב הזה?"

אאוט: בתכלס גם אני סיימתי פה, אבל טימותי לא צריך הרבה זמן בספינה ולא ידע לבחון אותה (בהנחה שאין בה ציוד קדם דממה). אז יותר מתאים לו להישאר בחדר לדבר עוד קצת עם הקצין, מקסימום לבקר בספינה מאוחר יותר להסתכל אם יש שם ציוד מדעי בכלל ואז לחזור לראות את הסרטונים מהתקרית בבר (לזרוק הבחנה על זה?).
 
הקצין מתעלם מטימותי באופן ברור, נראה שהוא לא מתכוון להמשיך את השיחה בכיוון הזה.
לאחר כמה דקות של המתנה מגיע המסוע-רכב grav מרחף עם מושב נהג ושני ספסלי נוסעים מאחוריו,אל הנשקייה. בתוך המסוע ממתינים נהג עייף בסרבל עם כוס קפה בידו האחת וההגה בידיו השנייה ומאחוריו יושבת אישה חיוורת ויפה, בעלת שיער שאטני, שמחזיקה בידה ערכת איפור(או אולי צביעה?) גדולה ומברשת גדולה גם כן.
החייל הרגוע יותר עוזר לאישה לרדת מהמסוע ומהנהן אל הנהג. "ברשותכם" הוא אומר במבטא רוסי ועולה על המסוע,מסמן לכם לבוא איתו. לידו מתיישב החייל השני. כשהם מתיישבים המסוע שוקע קצת בתוך האוויר, אבל הוא מתאזן מיד.

חדר(רוב,טימותי,טאלואן)
אחרי שחבריכם עולים על המסוע הנהג מושך במוט והרכב מיד נוסע משם. משאיר מאחוריו את האישה שהגיעה. האישה מתקרבת לטאלואן, "אני מבינה שאתה צריך להסוות סימן כלשהו על ,האמ, זנב שלך?" היא לא כל כך בטוחה אך לדבר אל החוצן, כנראה שהיא לא רגילה להיות בסביבת יצורים לא אנושיים.
הקצין לא מתייחס להגעה של האישה החדשה. "אתם מוסמנים להמשיך לשאול שאלות או לעשות כרצונכם בזמן שחבריכם יהיו בבדיקה של הספינה, כרגע,לאחר שתקחו את הציוד שקיבלתם, אתם יכולים לקחת תיק ציוד בסיסי אם אין לכם מקום לציוד." הוא מושיט את העט והקומפאד לטימותי. "אתם משוחררים-אחרי שטאלואן יסיים להיצבע כמובן. "
out
אז בעיקרון עכשיו אתם יכולים להסתובב עוד קצת בבסיס, לדבר עם אנשים, עם עצמכם או עם הקצין.
טימותי
אין לך עוד הרבה מה ללמוד מהתקרית בבר, אז אין מה להטיל שוב. מצפייה חוזרת אתה יכול לסכם את הדברים הבאים:
1.החיילים הגיעו באופן כמעט מיידי, מה שמעיד על כך שהם ידעו על המקרה.
2.לפסיון שהתאבד היה קעקוע מוזר של מספרים על העורף וקעקוע הברקוד על היד שלו נמחק(באגרסיביות).
3. לכמה אנשים בודדים מהבסיס גם יש את הקעקוע המוזר על העורף שלהם,רובם שקטים. לכל האנשים עם הגפיים המעוותים והעיניים הכחולות לגמרי(גם הלבן בעיניים) שניתן למצוא בבסיס במספרים בודדים יש את הקעקוע הזה על העורף.
ההאנגר(מארו,אלכס,וקטור)
הנהג מסתכל עליכם ומחכה שכולכם תתיישבו,"מוכנים?" הוא שואל ואינו מחכה לתשובה. הוא מושך במוט שמחובר להגה והרכב טס קדימה בתאוצה כזאת שגורמת לכם להידחף אחורה. החייל הרגוע יותר מחייך. הדרך להאנגר לא ארוכה, דקות בודדות ואתם כבר בכניסה לשם. בדרך אתם עוברים במסדרונות הבסיס והנהג פונה בכל עיקול במיומנות ובלי להאט. הבסיס כמעט וריק מאנשים,מלבד מכמה אזרחים משקימי קום (שממהרים לקפוץ מהדרך של הרכב) וחיילם ששומרים על חדר פה ושם.
"הגענו" הנהג אומר לבסוף ובולם(יותר כמו מאיץ לכיוון הנגדי כי אי אפדר באמת לבלום בלי חיכוך).
מולכם שער גדול וצדדי להאנגר הספינות, חייל מגודל וקירח עומד בכניסה אליו.
הנהג מחכה שתרדו ונפרד ממכם לשלום בזמן שהוא לוגם מהקפה(שבאופן מפליא לא נשפך), אחר כך הוא ממשיך בדרכו ונעלם בתוך המסדרונות האינסופיים של הבסיס.
החיילים מהנהנים לשומר וזה פותח לכם את הדלת, מולכם נגלה ההאנגר של הספינות.
אין בהאנגר הרבה אנשים, שלושה או אולי ארבע שאתם יכולים לראות בין ספינות החלל. אבל מלבד אנשים ישנם גם ארבעה קוג'ים בהאנגר. אחד מהם שותה ספל קפה(שנראה גדול בצורה מגוכחת בין ידיו) והשאר מטפלים בספינות השונות, אחד מהם תלוי בזנבו על המדחף של לא אחרת מאשר מתילדה, אדומה ועגללה,בדיוק כמו בתמונות. נראה שהקוג' נמוך הקומה ובעל הפרווה האפרפרה מתעסק במשהו בתוך מערכת המדחפים של הספינה.
 
ההאנגר
"מה בדיוק הם עושים לספינה שלנו?" שואל וקטור בקוצר רוח. "מארו, אתה הבחור הטכני, והוכחת את הכישרוים שלך מעל ומעבר, יש מצב שאתה מוודא שהכל תקין שם ואין שום דבר שאנחנו לא צריכים." הוא שואל. "אני הולך ללמוד קצת את הספינה." הוא ממשיך ומתקדם קדימה.
 
טימותי:
טימותי בוהה בקומפאד שלו במשך כמה שניות כאשר הוא מנסה לזכור איפה הוא ראה מישהו דומה לפסיון המתאבד ורק אז נזכר שראה כמה כאלו בבסיס. הוא מחליט ללכת לחפש כמה כאלו כאשר ההימור הכי טוב שלו הוא ליד המעבדות, משהו במבע שלהם מזכיר לו את האנשים שעמדו בתור למעבדה.
טימותי הולך למעבדות ועושה את דרכו אל המעבדה של ניקול בתקווה שהיא תהיה בתוך המעבדה, הוא נעמד ליד הדלת נשען על הקיר, משתדל להיראות לא חשוד במיוחד כשהוא בוחן את האנשים הנכנסים והיוצאים מהמעבדות, מקווה שמישהו באמת יצא בזמן שהוא מסתכל.
אאוט:
הזנתי את כל הציוד בדפ"ד. הכנסתי את הרימון כמשקל 1 וכל השאר כ0. מה שאומר שהרימון בתיק בינתיים.
 
האנגר:
אלכסנדר ניגש אל אחד מצידי הספינה ומוציא את המונו-להב שלו, ומתחיל לעבור בקפידה על גוף החללית מבחוץ, מחפש כל סימן לפירצה באיטום שלה. הוא כמובן שומר על המונו-להב כבוי, שכן הוא לא רוצה ליצור כמה חורים בעצמו.
 
האנגר
החיילים עוקבים אחריכם ברגע שהם שמים לב שאתם מתקדמים אל הספינה, הקוג' לעומת זאת אפילו לא מתייחס אליכם, נראה שהוא כולו שקוע במדחפים.

כשאלכסנדר שולף את הסכין החיילים נבהלים ומרימים את הנשקים שלהם, אבל כשהם מבינים שהוא רק בודק את הספינה הם נרגעים.

אלכסנדר:
חייל אחד נשאר איתך מחוץ לספינה בזמן שאתה בודק אותה, זה הוא החייל שלא התסכסך איתך. אתה לא יכול למצוא שום פריצה באיטום של הספינה, מבחינה תפעולית ובטיחותית היא בסדר גמור. הזכר היחיד לכך ששריון הספינה היה פגוע הוא שקע מכוער בצידה הימיני,קצת מתחת למקלע הלייזר העצום שלה, כמו שכבר ראית בתמונות. הספינה בוודאות נפגעה בקרב ותוקנה באופן זריז או מינימלי, כיוון שלא טרחו לחדש את השריון שלה למצבו הקודם ואסטטי אלא רק לתקנו.
בסך הכל היא נראית כספינת מסחר-קרבית יד שנייה די ממוצעת.

וקטור ומארו:
אתם דולקים אל הספינה ונכנסים אליה, החייל שרב עם אלכסנדר בנשקייה נכנס אחריכם בזמן שהשני נשאר בחוץ עם אלכסנדר.
מבפנים הספינה נראית כמו בתמונות, היא הרבה יותר גדולה מחתול הלילה מכיוון שהיא דו קומתית. בקומה הראשונה,והגדולה מבין השניים, נמצא אזור המחייה- סלון עם טלוויזיה,פינת אוכל ומטבח כולם בחדר אחד גדול. אל אזור המחייה מחובר חדר המקלחת והשירותים ושישה חדרים אישיים. בנוסף לכך נמצאת שם גם כניסה לחדר המנוע ולתא המטען העצום של הספינה.
בקומה העליונה של הספינה יש את תא הטייס, עמדות הנשקים, עמדת התקשורת, כניסה לחדר המנוע, חדר מרפאה קטן וחדר בקרה.
מארו נכנס לחדר הבקרה ומוצא חדר מלא במחשבים וחוטים ועם מסך שמראה תצוגה מהמצלמות של כל חדר בספינה(המצלמות למקלחת ולחדרים הפרטיים מנוטרלות).
חדר:
טימותי מביט כמה דקות בקומפאד שלו ואז יוצא מהנשקייה, לא נראה שהקצין ממהר לעצור אותו.

טימותי:
אתה מתקרב אל המעבדות וכמה שומרים מסתכלים עלייך במבט עקום, אבל הם לא ניגשים אלייך כשהם רואים שאתה לא מתקרב יותר מידי.
במשך הזמן שאתה נישען על הקיר אתה יכול לראות כשלושה אנשים עם מבטים חלולים,גפיים מעוותות וקעקוע של מספרים על העורף מובלים אל המעבדה בליווי שומרים. מה שנראה מוזר הוא שלאחד מהשומרים יש גם כן קעקוע על עורפו.
לעת עתה לא נראה שניקול במעבדה.

אאוט:האקדח פלזמה הוא enc 1 כן?

out
אז רק שיהיה לי ברור זה מה שכל אחד לקח:

ליאור-רימון רגיל,אקדח לייזר,שריון חבוי,מילוי תחמושת ושתי מחסניות נוספות.

דינרבלו-תיק עזרה ראשונה,חמש מדבקות החייאה,שריון חבוי ואקדח(בסוף לא הרשו לך את המג-דח,מה אתה לוקח).

ג'וני-החלפת אקדח, שריון חבוי, 2 סוללות + טעינה ורימון הלם.

אסיד-אקדח לייזר, 2 סוללות A נוספות,שריון חבוי,רימון עשן.

קוריאון-שריון קרב (צבוע בצבעי ואלהלה),תיק בסיסי, טעינת תחמושת ושתי סוללות מסוג A. אגב,מה הם הצבעים של ואלהלה בהם אתה צובע את השריון.

yds-שריון קרב (צבע לבן בסיסי) ושתי מחסניות.
 
טימותי:
טימותי מחכה 30 דקות מחוץ למעבדה בשביל לראות תוך כמה זמן האנשים יצאו, אם הם יצאו.
בינתיים הוא מעביר את הזמן בבחינה של השומרים ובשביל לא להיראות יותר מדי חשוד הוא מוציא את הקומפד שלו.
מטה: הבחנה עם משהו מוזר או סימנים מזהם על השומרים: [dice seed=36376 secure=e42bb4ff_0]2D6+2[/dice]
אאוט: כן, שכחתי לציין את זה.
אאוט: לקחתי גם את העט מרגלים והקומפאד עם האיש קשר.
 
חזרה
Top