• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פאת'פיינדר 1 דרקונים ונתונים [דו"נ 8] [PF] כשרונות: סגנון העטלף

TheSuperDodo

פונדקאי מהשורה
ניסיתי לשלב כמה שיותר חושים כאן; אם להרביץ לאנשים נחשב חוש המישוש, הצלחתי את כולם. שוב סליחה אם יש מונחים לא נכונים, אני מסתמך על זיכרון גרוע ותרגום מאנגלית.

סגנון העטלף (סגנון, קרבי)
אתה מתעלם ממראה העיניים שלך כדי לחדד את חושיך האחרים.
דרישות: חוכמה 15, מכה לא חמושה משופרת, הבחנה 3 דרגות.
בזמן שאתה משתמש בסגנון זה, אתה עיוור, אבל אתה מקבל חוש עיוורון לטווח 9 מ'. בנוסף, אתה מקבל תוסף +2 לבדיקות הבחנה מבוססות שמיעה או ריח.

ניבי העטלף (סגנון, קרבי)
אתה נועץ את שיניך באויב ומסמן במוחך את ריח וטעם הדם שלו.
דרישות: חוכמה 15, מכה לא חמושה משופרת, סגנון העטלף, הבחנה 5 דרגות, ידע (טבע) דרגה 1.
בזמן שאתה משתמש בסגנון העטלף, אתה מקבל התקפת נשיכה שגורמת 1ק6 נזק (1ק4 אם אתה קטן). התקפה זו היא התקפה טבעית ראשונית. אם כבר יש לך התקפת נשיכה, העלה את גודל הקובייה שלה בשלב 1. אם אתה פוגע ביצור עם נשיכה, אתה יכול לסמן את הדם שלו כפעולה מיידית. אתה מקבל את יכולת הריח, אבל רק נגד היצור שסימנת, והרצון לטעום שוב מדמו מעניק לך תוסף +2 לנזק נשיכה נגדו. אתה יכול שיהיה לך רק יצור אחד מסומן בכל זמן. אינך יכול לסמן יצורים שאין להם דם, כגון צמחים וגלמים.

צווחת העטלף (סגנון, קרבי)
אתה משתמש בקול שלך כדי לסרוק את הסביבה ולפגוע ביריביך.
דרישות: חוכמה 17, מכה לא חמושה משופרת, נשיכת העטלף, סגנון העטלף, הבחנה 7 דרגות, ידע (טבע) 3 דרגות.
בזמן שאתה משתמש בסגנון העטלף, יכולת האקולוקציה שלך מעניקה לך ראיית עיוורון לטווח 18 מ'. בנוסף, אתה יכול להשתמש בפעולה רגילה כדי לשחרר צווחה נוראית בקונוס של 4.5 מ' מולך. יצורים בקונוס שנכשלים בזריקת הצלת קשיחות עם דירוג קושי ששווה ל10 + מתאם החוכמה שלך + מחצית דרגתך הם מזועזעים (staggered) לסיבוב אחד וחרשים ל1ק4 סיבובים. יצורים חרשים חסינים לכוח זה. אתה יכול להתמש בכוח זה מספר פעמים ביום ששווה למתאם הכוחמה שלך.
 
סגנון העטלף מעולה. אמנם חזק, אבל מועיל רק במצבים מסוימים.
ניבי העטלף נראה לי קצת חלש / לא מועיל, אם אני מבין נכון, זה במקום ההתקפה הרגילה של הדמות?
 
רעיון מגניב, וביצוע מעניין. הייתי מציע להעיף מבט ב-Blinded Blade Style, שהוא סגנון לחימה מספר רשמי עם אותו הרעיון.

דרישות: למה לחימה עיוורת (והכישרונות המתקדמים יותר שלה שנוצרו בפאת'פיינדר) לא בדרישות?

סגנון העטלף: לתת חוש עיוורון על הכישרון הראשון של הסגנון זה חזק מאוד. הכישרונות מהדרגות הכי נמוכות שנותנים דבר כזה נותנים חוש עיוורון עם חיסרון כולשהו ודורשים דרגה 10. רק בסביבות דרגה 15 אפשר לקבל חוש עיוורון על כול השפעותיו בלי מחסרים, וגם זה אחרי שלקחת סדרת כישרונות.

ניבי העטלף וצווחת העטלף: כישרונות סגנון עוסקים באומנויות לחימה מסוגים שונים. איך אומנות לחימה יכולה להעניק לך נשיכה כאילו יש לך שיניים של נמר או את היכולת לצרוח צרחה על טבעית?

וכניטפוק קטנטן- יצורים חירשים חסינים להשפעות מבוססות קול בכול מקרה.
 
תודה על ההערות וההצעות!
The oldman - הנשיכה לא מחליפה את ההתקפה הרגילה של הדמות, אלא היא נשק טבעי ראשוני, כלומר דמות יכולה לתקוף עם הנשיכה במקום עם נשק או בנוסף לנשקים עם full attack. אי אפשר לעשות flurry of blows עם נשק טבעי אלא אם יש לך כמה כשרונות נוספים.

העוג הברברי - תודה שהפנת אותי לכשרון הזה, לא ידעתי על קיומו עד עכשיו והוא היה עוזר לי לאזן את אלו שהכנתי. פשוט שכחתי את לחימה עיוורת; הכשרון הזה אמור להיות דרישה.
לגבי סגנון העטלף, אני מסכים שהוא חזק אבל לדעתי גם מאוזן. נכון, רוב הכשרונות והיכולות שנותנים לך חוש עיוורון באים הרבה יותר מאוחר, אבל האחד הזה דורש ממך לאבד את הראייה שלך כשאתה משתמש בו, אז אתה מודע לכל דבר בטווח ושום דבר מחוץ אליו. יכול להיות שעדיף להנמיח את הטווח, או להחליף בtremorsense?
לגבי ניבי וצווחת העטלף, קח לדוגמה את הכשרון Dragon Roar, כשרון סגנון שמעניק לך שאגה משתקת, או כשרונות כמו Shaitan Style מזכירים אמצעים חיצוניים שהדמות משתמשת בהם מעבר לדרך הלחימה שלה. אולי דמות עם ניבי העטלף מחדדת את השיניים שלה ומתאמנת על השימוש בהן בקרב? מה שכן, אני מסכים שנשיכה של נמר זה מוגזם, וקוביית הנזק של הכשרון אמורה להיות 1ק4.

תודה!
 
חזרה
Top