• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עץ הרשמה ומשחק-בראשית התרבות 3, נגמר, תודה לשחקנים ולכולם!

נאוטי
"אנו דורשים להשאיר את צבאינו כמו שהוא, אבל שהוא יעמוד לצידך בכל רגע נתון.
אתה לא באמת חושש ממרד, נכון? אין לנו סיבה וכוח לעשות זאת.
כמובן שתוכל להגביל את התפתחותו, אבל לא ניתן לך את מה שכבר אימנו. השבטים שלנו רחוקים זה מזה, ויהיה לך קשה להגן עלינו כל הזמן.

דן
מה חתמת עם מגדל?
 
דרגוניין
"2 זהב ביום ו5 מזון ביום.כמובן שנעזור לכם לשקם את צבאכם,אחרת לא תועילו לנו.עיקר מטרתנו בהסכם הזה תהיה לפתוח שווקים נוספים למוצרינו".
נאוטי
אנחנו מגבשים הסכם.
 
דרגוניין
האורק שולף את חרבו ומתמיד אותה לגרון הדובר:"שלא תעיזו לזלזל בקאלאמבאר האדיר," הוא אומר באיום,אבל אז מוריד את החרב וממשיך:"אבל נקבל את זה.לא נבנה מקדש בעירכם.אבל תזכור מי החל את המלחמה,לא אנחנו והאל ה'נתעב' שלנו,אלא אתם".
 
דרגוניין
"לא.תזכרו שאתם אלו שטבחו באזרחינו. אתם הגעתם הנה למלחמה,בשביל מה?"
לאחר הרהור קצר הוא ממשיך:"אבל זה לא משנה.מה שהיה בעבר נשאר בעבר.נחתום על ההסכם עכשיו".
 
שבט: סנגרוץ'
קישור לפרופיל: (קישור כדי שאוכל לראות את הפרופילים שלכם, לא חיוני אבל אשמח לקבל)
גזע: אלפים.
אוכלוסיה: 400.
15% דרו
60% אלפים
25% אלדרין.

היררכיה/ממשל: דמוקרטית צעקות מטריארכית.
המשפחות והבתי אם, מונהגות בידי מטרון. 'אמהות'.
לכל מטרון(למעשה כל אם לילדים, ברמת העקרון) זכות להשתתף במועצה, אם תרצה בכך. (אם כי בדרך כלל, רובן עסוקות, אז המועצה בנוכחות מלאה רק ובהחלטות קריטיות).
מטרון מעמד הצ'ודיש(אלדרין) רשאיות להביע תמיכה באחד הצדדים.
מטרון מעמד הבליץ' (אלפים) רשאיות להביע דיעה
רק מטרון מעמד הטומני(דרו) רשאיות להבחר למעמד המטרון הגדולה, ולכנס מועצות.
תפקיד המטרון הגדולה, הוא לכנס מועצות ולברור את הצעות הפעולה להצבעה. ולבסוף היא זאת שקובעת איזו החלטה קיבלה צעקות רמות מדי. ההגיון פשוט- מי שרוצה יותר, תצעק יותר- וכך רצון השבט יתבטא. תפקיד המטרון הגדולה גם להוציא לפועל את ההחלטות.
בשבט הסנגרוץ' האמונה היא שהאישה הסנגרוצ'ית הראשונה נוצרה מהשירה המשותפת של כל רוחות הטבע. ואילו את הגבר יצרה בקסם מבובת שלג, כדי לבצע עבורה את המלאכות ה"גסות'.
לכן הגברים עושים תפקידים "גסים' כמו ציד, דיג, בניה, חציבה, חטיבת עצים ןכו'
ואילו המלאכות "הרוחניות' שדורשות יצירתיות וחשיבה שמורות לנשים. בשבט מאמינים שגברים פשוט לא מסוגלים לחשיבה כזאת- אז דת, אומנות ומלאכות יוצרות (כמו נפחות, נגרות וכו') שמורות לנשים.

דת: האמונה שלהם "פרקטית"- הם סוגדים לרוחות המתים, ככבוד והערכה על מעשיהם עבור השבט בעבר, מבקשים עצות והגנה רוחנית.
הם סוגדים לרוחות הטבע שמסביבם כדי להתמודד איתו.
הדוב הלבן שמסמל כפור ועוצמה פראית
נמר השלג שמסמל צייד חסר מעצורים
הלוויתן הקטלן שמסמל את הים הסוער
שועל השלג שמסמל עורמה והסתגלות
הבז שמסמל את השליטה בשמיים וברוח
סלמנדרה- רוח האש
ולעבודה רוחנית פנימית סוגדים לרוחות הטוטם- הרוחות הטבע שבתוכם. טקסי מנחה בסיסיים מוכרים לכולם, למשא ומתן וקבלת הוראות בסיסיסיות פונים לשאמניות שמכונות בתואר "לדה'(Lyed'a)


אזור התיישבות: איזור מושלג וצפוני, עדיפות לאי טונדרה
חיית בית: פגאסוס ארקטי. (בגדול זן קטן יותר ופרוותי מאוד- משהו כזה- https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 99fb6f.jpg

צבא: (ניתן לגייס עד חצי מהאולוסייה לצבא, מעבר לחצי מוריד מהנאמנות של העם, את הצבא מגייסים במהלך המשחק)
משאבים: (יש 500 נקודות חלוקה, במהלך המשחק ניתן למצוא מכרות למשאבים קבועים, וכך הלאה)
עץ 42
אבן 39
אוכל (מאבדים 1 על כל 100 אנשים בשבט) 116
זהב 70
טיט 89
ברזל מבורך 2
חיות (1:1, על כל מספר בודד כאן, יש חיה אחת) 70.

15 פגאסוסים חולבים(+4 חלב לכל יום)(30 בטירה)
05 פגאסוסים לבשר(40 בטירה)
15 פגאסוסי משא(+3 אוכל כל יום)(40 בטירה)
15 פגאסוסים מהירים.(40 בטירה)
208 עזים מושבחות יותר(+27 חלב כל יום, +27 צמר כל יום)
2 פנינים
7 אבני ספיר
722 חלב
15 חלב מבורך
2 גבינה
88 צמר
2 כדורי צמר
30 נולים ממירים 1 צמר לכדורי חוטים
2 בגד משולב של עור וצמר 4 צמר ל1
2 ביצי סלמנדרהבקיעה!, עוד 39 שנים 3 חודש לבגרות
מגבנה, ממירה 2 יחידות חלב לגבינה/אוכל

29 סיירים מאומנים רכובים על פגסוסים, עם קשתות, חניתות ושלל סכינים.
49 שמאניות רמה 1
מתוכן 8 שאמניות של הדוב הלבן שמסמל כפור ועוצמה פראית
מתוכן9 שאמניות של נמר השלג שמסמל צייד חסר מעצורים
מתוכן 9 שאמניות של הלוויתן הקטלן שמסמל את הים הסוער
מתוכן 9 שאמניות של שועל השלג שמסמל עורמה והסתגלות
מתוכן 9 שאמניות של הבז שמסמל את השליטה בשמיים וברוח
סלמנדרה- רוח האש
(5 במשלחת אצל אשס)
10 מהנדסים אצלי, וכלי זכוכית וטלסקופים

21 חיילים.
מתוכם 21 שמאניות לריפוי ול"באפים" בעיקר.
מהם "כבדים"- משורינים יחסית בכבדות (עור מחוזק במתכת), ועפים בזוגות עם סל ביניהם כדי להעיף סלעים כבדות על האויב. במקרה הצורך הם מתנתקים מהסל. חמושים ברומחים וחניתות הטלה.
קלים"- משורינים קל, ואולי לא בכלל. חמושים בקשתות וחרבות מעוקלות. מיועדים לצלילות תקיפה.
עוד סייירים" (לא סיירים על טבעיים- סתם חבר'ה מיומנים קצת בגששות) לסריקה קרקעית בעיקר, במקרה שהשטח לא נראה טוב מספיק מלמעלה. וגם לספק לתגבורת וחיפוי במקרה הצורך.

דיג מתוגבר מביא +2 אוכל כל יום. התגלה דג לבקן ותניני בשם צחנון. בשרו מסריח ומגעיל, אך ריחו טוב לשימוש בציד והעצמות טובות לקמיעות
מגילות שטניות
נמל מוזנח 5 ספינות מלחמה מפלדה
אחת מהספינות משמשת לדיג )+2 אוכל
ליד כפר דרגונסקי אגם לבה עם רוח סלמנדרה
מכרה טיט +3
2 מכרה זהב +6
מנסרה (-15 עץ, -10 אבן, -5 ברזל, +3 עץ כל יום)
מכרה אבן קטן מאותר (-15 זהב, -10 עץ ואבן, -5 ברזל, +1 אבן כל יום)
30 תושבים בכפר המשותף

פרויקטים תקועים:

שאמאניות חדשות: (10) (-10 זהב, -25 טיט, -5 עץ, אבן וברזל)
שדרוג שאמאניות: (כולן) (-20 זהב, -35 טיט, -20 אוכל וברזל, -15 עץ)
קמיעות מרפאים מיוצרים (-40 זהב, -30 טיט, -15 עץ וברזל, +40 קמיעות מרפאים)
למנוע בלבולים כמו בבראשית התרבות 2, כל שינוי במשאבים עורכים מיד בדף הרשמה, ולא רק משאבים, אם כתבתם סיפור עם חדש, עוד צבא, מדענים, קוסמים וכו'-עורכים שם
 
ניצן
מנסרה נבנית (-20 ברזל, -30 עץ, -15 אבן, -15 זהב, +2 עץ כל יום)
-----
שום גמד לא יושב על הצוואר, כי הוא יתעקם מהמשקל...
------
תוסיף 5 טיט, 3 עץ ו4 אבן.
----
הקטפולטות ניבנות, (-30 עץ, -30 אבן, -20 ברזל, -20 זהב)
נאוטי
המנהרה נגמרת (-30 ברזל, -50 עץ, -40 זהב, -20 אבן, -30 טיט)
------
היער גדול מכדי שתוכל למפות אותו
------
הר געש קטן וכבוי מאותר, במרחק מה מהשבט
------
אש גדולה מוארת בגיא שקרוב לשבט הענקים
 
הקשתים מגיעים במהירות על נחשי הענק המעופפים שלי אל הגיא
אני מתחיל לכרות גופרית מהר הגעש [dice seed=57674 secure=1f2a8d9a_0]2d6 [/dice]
אני שולח את לוחמי החרב שלי לניצן להגנה
 
הל
אני מייצר סוג גולם חדש: גולם 'חבילה'.

גולם החבילה נראה כסלע ענקי, שמתגלגל ומוחץ דברים, שבנוי מתערובת בוץ ואבן - עוצמת האבן אך התחדשות הבוץ.
כשהגולם נפגע, הוא חושף שלמעשה הוא חלול: ובתוכו יש כ-10 גלמי חבילה קטנים יותר, כל אחד מהם מתגלגל מתוכו, בעוד הוא מתחדש ומתגלגל חזרה לצבא שלי.
כל אחד מגלמוני החבילה מכיל בתוכו 2-3 סלעונים, שיוצא ממנו בפגיעה.

אני מייצר 3 כאלה.
 
ובכן, לצערי המשחק מגיע אל סופו, אבל אני חייב לציין שהוא היה אחת מהחוויות הטובות שלי בפורום, ואני מודה לכל השחקנים, אלו שהצטרפו בסוף, אלו שפרשו במהלך המשחק, וכמובן אלו ששרדו את מהלך כל המשחק מההתחלה ועד הסוף.

אבל...
סיפורם של השבטים האדירים לא נגמר סתם כך...

לאחר התבוסה בקרב הגדול, האלפים והגמדים נעשו שבטים ווסאלים, ועד מהרה התפתחו לשבטים אדירים, כשלפתע שבט מילסטרד נעלם, נבלע על ידי האדמה, בעוד הגמדים ששירתו אותם השתחררו, ובאמצעות טקס שגילו אצל דמי הדרקון ניסו להפוך לאלים, אך הטקס השתבש, והם גמרו סך הכל כרוחות טבע, וכך, הם השתלבו עם שבטי האלפים והאורקים, שנעשו בינתיים לאימפריה עצומה ומשותפת, שהשתלטה על העולם המוכר ונעשתה לאחד מהכוחות החזקים ביותר ביקום, תוך כדי סגידה לאל הגדול קאלאמבאר ועזרת רוחות הטבע, כולל החדשות שנוצרו מהגמדים.
ובינתיים, עמוק מתחת לאדמה, עוד ממלכה נוצרה, אחת שמורכבת מדמי דרקון שמאסו בחיים שלמעלה, עם כל המלחמות, אבל גם למטה משהו מוזר...
הם מצאו ערי ענק, מלאות זוועות ופלאים, אך נראה שמשהו השמיד את התושבים שלהן, והעלים כל זכר לקיומן, קובר אותן מתחת למאות מטרים של אדמה וסלע.
לאחר מחקר מעמיק התגלה שהאיום מכה כל 1000 שנים, ולאחר שגילו את עצמם מחדש לאלו שחיים למעלה וסיפרו להם על האיום, כולם התכוננו יחדיו במשך השנים...
וביום שבו זה חזר, כולם היו דרוכים, וכולם שמעו את פסיעות הרגליים, וכולם ראו את -----
. . .
עברו שנים מאז שהשבטים נעלמו, נשכחו מעולם, נזכרים רק כאגדות אדירות על אימפריה ששלטה בעולם, שבט שנעשה לאל ושבט שלמד את מסתורי העולם.
אבל האיום לא נעלם, ועל מישהו חדש לגלות אותו ולהשמידו עם הידע שהותירו האימפריות האדירות, אנשים אחרים, אנשים חדשים, דם חדש, שבט חדש, ראשיתה של תרבות חדשה...


ונגמר!
שוב, אני מודה לכולם על משחק מדהים - מה שנכתב למעלה יה שילוב של מה שעבר עליכם ומה שרשמתם לי שאתם חשבתם שיקרה עם השבט שלכם.
המשחק היה חוויה מדהימה עבורי, ואני מודה לכולם, הפכתם את הביקורים שלי בפורום הזה ליותר מעניינים, תודה לכולם!
 
חזרה
Top