• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

שינה ואשיגה-
אשיגה מחייך חיוך רחב.
"חשבתי שזה יהיה ברור, אני כאן בחיפוש אחר סיפור.
ואם אני אהיה יותר ספציפי-" הוא מחווה על הדרקונים שמקועקעים בזרועותיו.
"-אני מחפש את הסיפור שמאחורי אלה. הם חלק ממסורת משפחתית שאני מאמין שהייתה בעלת משמעות בעבר, אבל ברבות השנים היא נשכחה, אני כאן כדי לנסות לגלות מה היא הייתה."
 
שאנג-רן-
"כול הנערים שעברו את טקס בכפר שלי הלכו בכול אביב למנזר של המאסטר בהרים, להיבחן אולי יתקבלו בתור התלמידים החדשים של המאסטרים. זה היה מפגש של מספר כפרים, וכולנו רצינו להתקבל. אני הבאתי את הנשק בו לחמתי באותה התקופה- מגרפה" הוא אומר, צוחק. "לא התקבלתי, אבל בזכות הכישרון שלי במגרפה נזיר שביקר ממנזר אחר החליט שאם ארצה, אני יכול לבוא ולהיבחן במנזר שלהם. הוא היה רחוק, אבל הלכתי- ושם התקבלתי באמת. לאחרונה הפסקתי להילחם במגרפה, וזו אחת מהסיבות שגרמו לכך שאני צריך לנדוד, האח שאנג-רן" הוא מספר את סיפורו.

צ'אהו וריוסקה-
מידי פעם אנשים מסתכלים לכיוון שלכם, מתעניינים, אבל לא רבים. כמה מהם מתעניינים בכלי הנגינה של צ'אהו, שנפוץ במינקאי, גוקה וממלכות נוספות שמקיימות הרבה קשרים עם הים הפנימי, אך לא נפוץ בכול שאר טיאן שיה.
ריוסקה עצמו מרגיש שיש דווקא מישהו שכן מסתכל עליהם בעניין, אבל הוא לא חושף את עצמו. מעריץ סודי?
 
"מגריפה? איזה מן מנזר זה?" צוחק שאנג-רן. למרות שלמען האמת, פגשתי פעם בעלת פונדק אחת שהיתה יכולה להפיל בריונים בעזרת מטאטא אז הכל אפשרי. לפחות המגריפה חדה. ולמה, אם אני לא מחטט יותר מדי, הפסקת להשתמש בה? " שאנג-רן שואל.
 
שינה ואשיגה-
"האמת היא שאני לא יודע, משפחתי עברה לאבשלום לפני מספר דורות, ויחד עם משמעות המסורת נשכח גם המקום ממנו היא הגיעה. יש לי כמה רעיונות היכן לחקור אבל כרגע אני חושב שגוקה היא המקום להתחיל לחפש בו, זאת אחת הערים היחידות באיזור שיש לה קשרי מסחר עם אבלשום, וגם אם לא המשפחה שלי לא הגיעה משם עיר מסחר מרכזית היא מקום טוב לחפש מישהוא שיזהה את הסימנים האלה."
 
פדרון-
"הוא ניסה בגלל זה ללמד אותי להילחם במטה! אבל עם הידיים שלי היה לי הרבה יותר קל. הוא אמר שיש לי ידיים חסונות יחסית למראה שלי, אני חושב שזה בגלל כול מה שעזרתי לאבי כילד בעבודות בחווה" הוא צוחק, "האח שאנג-רן, יצא לך מתישהו להילחם?" הוא שואל.
 
ריוסקה וצ'אהו:
"אני חושש שאסרב. מיומנותיי נמצאות במקום אחר, ועם מטרה אחרת." עונה ריוסקה וקם ממקומו, מניח את החליל לצידה של צ'אהו. "אשמח לנגן איתך בשנית מתישהו. בינתיים, אשאיר את החליל ברשותך."
ריוסקה קם ויורד מהקרון. הנסיעה עוד ארוכה, ויש עוד אנשים להכיר.
 
צ'אהו-
את מחפשת לך הזדמנות להפיג את השעמום, וההזדמנות מופיעה מאחוריך. לצערך, זו לא בדיוק הזדמנות מהסוג שרצית.
"כלי נגינה יפה, ילדה" אומרת טווילאקה בעודה מופיעה לידך ממאחורי גבך. לא שמעת אותה אפילו, והיא מחזיקה בידה בקוצץ.
 
ריוסקה-
לאן אתה הולך? השיירה גדולה, ויש מקומות ואנשים רבים. האם אתה מחפש משהו שימשוך את תשומת ליבך? או שיש לך מטרה כולשהי?

צ'אהו-
"אל תפחדי, אני לא אפגע בך" היא אומרת, וזה רק מלחיץ אותך יותר.
"קוצץ סיפר לי כמה דברים עליי, דברים מעניינים. הוא אומר שאני יכולה לעזור, וקוצץ לא נוהג להציע עזרה לזרים" היא אומרת, ומתקדמת קדימה, גורמת לצ'אהו להירתע אחורה עם כל צעד שלה.

שאנג-רן-
"אצלנו בדטאנג-מא אומרים 'כול זר, הוא רק חבר שעוד לא הכרת'" מסכים הנזיר וצוחק, אבל מרצין מעט. "אבל, האח שאנג-רן, הדרכים מסוכנות בימינו. שודדים שונים שרוצים את כספך, ולא יתרצו בסיפורים. על איש לדעת להגן על עצמו" הוא אומר לך.
 
"משפט יפה, נראה לי שאאמץ אותו! ואל תדאג לי ידידי, כפי שאמרתי אני יודע להגן על עצמי אם יש צורך. למדתי בגיל צעיר להשתמש בחרב ויצא לי מדי פעם לעשות זאת במסעותי. כמובן שאין זה מרשים כמו מה שאתה עשית, אבל זה מספק אותי בהחלט. על כל פנים אם עליי לנדוד במקום שמרגיש לי מסוכן אני מסתובב עם שיירה או שוכר שומר. " שאנג-רן אומר ברצינות פתאומית.
 
צ'אהו-
"שאת אבודה, יותר אבודה מכול האחרים" אומרת טווילאקה "את בחיפוש, אבל את גם אבודה- וזהו שילוב מאוד מסוכן".

שאנג-רן-
"הדרכים מאוד מסוכנות בימינו, האח שאנג-רן. רק לפני כמה שבועות ניסו לשדוד אותי כאשר טיילתי. רוב השודדים נמנעים מלשדוד נזירים, אך אלו לא רק שניסו לשדוד אותי אלא גם דרשו כול חפץ קסום שאני נושא!" הוא אומר, "מיד זינקתי מעל המנהיג שלהם ובעטתי בעורפו, אך אני התאמנתי שנים על מנת לעשות זאת. אני רק חושש מה יקרה אם יפגשו אלו אנשים שאינם אומנו בדרכי הלחימה" הוא אומר.
 
חזרה
Top