• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[כוכבים אין ספור]עלילות ספינת החלל "מתילדה השמנה"-הרפתקאה בין כוכבים- עץ משחק

IN
קוריאון:
כשאתה נכנס לחדר אתה רואה את ראג' דוכב מכורבל על מיטה.
"מה עכשיו? יש משהו שעדיין לא נתתי לכם? אולי אתם רוצים לשתות את הדם שלי כי לספינה נגמר המים?"
ג'וני:
"המפקד וולנטין בשבילך. כל שאר המידע עליו לא רלוונטי." ניקולאי עונה לך."עוד משהו לפני שאנחנו יוצאים? אני חושב שהמפקד חיכה לכם מספיק, אני לא יודע אם התוכניות שלו כלפיכם עדיין בתוקף."
רוב:
אתה מוצא במרפאה כמה תרופות בסיסיות נגד חום,זיהומים ודברים בסגנון הזה. זה מספיק בשביל למלא את ערכת העזרה הראשונה שלך אבל כל הדברים הרציניים בוזבזו על ניקולאי.
 
מארו הלך לישון כשהודיעו לו שהכל יכול להיות תקין, אבל ממש לא הצליח להרדם. יותר מידי אקשן ואנדרנלין ליום אחד. יותר ממה שהוא חווה כל חייו.
הוא נראה עייף ומותש, שריריו כואבים, והוא פוסע באיטיות אל עבר היציאה מהספינה.
"יש לך איזה משכך כאבים?" הוא שואל את רוב. "הראש מתפוצץ לי."
 
IN
קוריאון:
ראג' נאנח. "אני אבוא איתכם, אבל רק בשביל הסיכוי הקלוש שלי לצאת מכאן." הוא אומר ואז הולך אחרייך.

כולם:
כשאתם יוצאים מהספינה אישה במדים צבאיים בעלת שיער שחור,עיניים כחולות ועור לבנבן ניגשת אליכם,היא מחזיקה בידה קופסא.
"לפי שתכנסו אל החדר המרכזי אני אצטרך שתשימו בקופסא הזאת את הקומפאדים,המחשבים והנשקים שלכם.שאלות?"
 
אלכסנדר מוריד מכתפו את הרובה שלו ומוציא את הסוללה מתא-התחמושת, ותולה אותה על חגורת השריון שלו יחד עם חמשת הסוללות האחרות. לאחר מכן, בתנועה מיומנת הוא מפרק את קת הרובה ותולה אותה על מתלה מיוחד על חגורתו. ככה, אלא אם למי שמחזיק את הנשק יש קת מיוחדת המתאימה לנשק המסויים הזה, אף אחד לא יוכל להחזיק ולירות מהרובה הזה. לאחר מכן הוא מכניס את הקומפאד שלו ומתרחק מהקופסא, נותן לאחרים להכניס את חפציהם.
 
מארו ניגש אחרון אל הקופסא בכוונה. הוא מניח בה את האקדח שלו ואת הקומפאד, ואז הוא מסדר את הדברים כך שיהיה מקום מרווח למחשב הנייד שלו, בלי שום חפץ כבד שיכול ליפול עליו, או משהו אחר שעלול למעוך אותו. אז הוא מכניס את המחשב בעדינות. "תיזהרו עם זה. יש לי שם דברים חשובים."
 
IN
האישה מסתכלת אל אחד מהחיילים שעומד ליד הספינה והוא ניגש אליה ולוקח ממנה את הקופסא. "אחריי" היא אומרת ומסתובבת אל עבר קצה ההאנגר, היא אינה עונה לדבריכם. ראג' גורר את הרגליים שלו כשהוא הולך אחריכם.
כשאתם מגיעים לקיר שנמצא בקצה ההאנגר האישה שמה את היד שלה על מסך שסורק אותה, אחרי שהמסך סורק את היד שלה היא מכניסה אליו קוד וקיר סודי נפתח כמו דלתות של מעלית.
הקיר חושף מאחוריו חדר רחב כמעט כמו ההאנגר, בתוכו יש כמה שולחנות,כיסאות ומסך גדול.
בחדר ישנם כמה חיילים אנושיים, שלושה קוג'ים וטינא'ן אחד. כולם לבושים במדים צבאיים חוץ מהטינא'ן, שלא נראה כל כך קשור לשאר החיילים שבמקום.
לא נראה שהחיילים מתרגשים מכם יותר מידי, הם מבחינים בכם נכנסים ואז חוזרים לשיחות שלהם ולעיסוקים השונים שלהם- חלקם מתקנים ציוד, חלקים מסתכלים על מפות וחלקם נהנים מארוחה ומשקה עם חבריהם.
"המפקד ישא את דבריו אליכם כעת" אומרת האישה שליוותה אותכם באנגלית רהוטה וללא מבטא, "אתם נדרשים להפגין כבוד בדבריכם".
כמה שניות אחר כך מופיע תמונה של אדם על המסך מלפניכם. האיש שמופיע על המסך בערך בן 60, יש לו זקן לבן מסודר ושיער לבן שמסורק לאחור. הוא כולו לבוש בלבן ועל כתפו יש מה שנראה כסמל של דרגה צבאית. אחת מעיניו אינה נראית אנושית- היא נראית מתכתית ומבריקה מידי והאישון שלה אדמדם.
כל החיילים בחדר, כולל צוות החתול שליווה אותכם, עוצרים כדי להצדיע לדמות. האיש במסך מתחיל לדבר.

"שלום לכם, מארו,אלכסנדר,רוב,טימותי ווקטור. אתם בוודאי מלאים בשאלות- איפה אתם, מי אנחנו, למה הצלנו אותכם ומה יקרה לכם עכשיו." קולו של האיש נעים לאוזן ומשדר ביטחון ורוגע.
"אני אשתדל לענות על כל השאלות שלכם, אך כרגע אני מעדיף להתמקד במה שחשוב. כפי שתלמדו אני איש די פרקטי. אני אתחיל מהסיבה שאתם נמצאים פה. למען האמת לפני כשבוע בכלל לא כללתי אותכם בתוכניות של הארגון הזה, אתם מבינים בטח שהופתעתי ששולחן הוזמן בקומה השלישית של בר ההרפתקן בהתראה כל כך קצרה. לצערכם- או מזלכם, נקלתם להוצאה להורג של פושעים מהדרגה החמורה ביותר מהממשלה השקרית של כוכב הגמונס במהלך שיחת העסקים הקטנה שלכם. בידי וביד עמיתיי עמדה דילמה-האם לתת לכם למות ביחד איתם או לתת לכם הזמדנות להוכיח את עצמכם ולנסות לשרוד. עמיתיי ייעצו לי לבחור באפשרות הראשונה, אבל כפי שכבר אמרתי, אני אדם פרקטי ובחרתי לתת לכם את ההזדמנות להמשיך לחיות ואף לעזור לכם לצאת מהמקום הזה ולהביא אותכם עד לבסיס הזה, המקום שאני מחשיב כבית של משפחתי. כמובן שהעובדה שפסיון היה איתכם רק תרמה לכך שתמשיכו לחיות, הרי זאת המטרה של המקום הזה בסופו של דבר. אבל על כך אני ארחיב בהמשך.
בחזרה לעניינו. אתם תמהרו להבין שבחיים האלה אין דברים שקורים בחינם. כפי שבוודאי תסכימו איתי, ברגע שהצלתי אותכם קניתי ממכם טובה וכעת אני מתכוון לפדות אותה. אחרי מחקר קצר שערכתי עליכם גיליתי שמעולם אף אחד ממכם לא ביקר בהגמונס, ושבעצם אף אחד ממכם כלל לא נשאר במקום אחד למשך תקופה ארוכה של זמן . פרצופים חדשים הם יתרון גדול בארגון הזה והם מתאימים בדיוק להפקעת הטובה שאתם חייבים לי.
אך לפני שאני אמשיך ואספר לכם עוד על המקום הזה והמטרה שלו או על הדרך שבה אני אפדה את הטובה שלי מכם אני צריך שתבינו ותסכימו איתי על משהו. בזמן שאתם טיילתם לכם בחלל הריק הספקתי לאסוף עליכם מספיק מידע על העבר שלכם וצילומים שנשארו לכם מההרפתקן בשביל לקשר אותכם כפועלים בארגון הזה וכשותפים להתנקשות בחלאות האדם שסיימו את חייהם באותו החדר של ההרפתקן שאתם הייתם בו."
בזמן שהדמות מדברת מתחלף המסך לסרטון שלכם ממצלמות האבטחה של ההרפתקן כשאתם מסתתרים בדיוק ברגע הנכון מהפיצוץ ואחר כך בורחים לחדר הסודי אחרי שחסמתם את הדרך לקומה. אחרי זה הסרטון מתחלף לסרטון של מארו ואלכסנדר משקרים ובורחים מהחיילים בקומה הראשונה של ההרפתקן.
הדמות ממשיכה לדבר-
"מה שאתם צריכים להסכים איתי עליו הוא זה- אני ואתם נעשה כעת עסקה. בתמורה לטובה שתעשו בשבילי אני אעלים את הראיות האלה ואעניק לכם את ספינת החלל שכל כך רציתם וכולנו נוכל להרוויח. אך אם לא תשתפו איתי פעולה ותבחרו לבגוד בי באיזשהי צורה אני אצטרך לבטל את העסקה שלנו ולקחת חזרה את מה שהענקתי לכם בתמורה לטובה, כלומר המשך החיים שלכם. עכשיו לפני שאני ממשיך, האם יהיו לנו בעיות בעניין הזה?"

קוריאון:
אתה מזהה את הטינא'ן כטלוא'ן, שותף מהמסעות שלך בחלל.
YDS:
לפני כחצי שעה החיילים בבסיס זימנו אותך מהתא שלך אל החדר המרכזי בטענה שהטובה שלך עומדת להיפדות. אחרי שחיכית קצת בחדר המרכזי סוף סוף נכנסה חבורה של אנשים זרים לחדר, נראה שעבר עליהם הרבה ביום האחרון לפי הבגדים וההבעות שלהם. אתה מזהה את אחד מהאנשים שנכנסו לחדר כאלכסנדר, שותף וותיק שלך למסעותייך בחלל.
OUT:
YDS מצטרף למשחק בתור הטינא'ן הלוחם טלוא'ן! (נא לצרף ד"ד בהודעה הראשונה ולתאר את עצמך).
 
זריזות-15 +1=16
חוסן-12
תבונה-8
חוכמה-12
כריזמה-8
בחירת מקצוע:
לוחם- פעם ביום להתעלם מגלגול של נזק נגדם.תכונות חשובות:כוח או זריזות.
בחירת "חבילת עבר": armsman- קרב/לא חמוש, קרב/פרימיטיבי, תרבות/טינא'ן, טקטיקה
חבילת אימונים:ground force-אתלטיקה, מנהיגות, טקטיקה (+1) נשק/ירי, נשק/תותחנות
בחירת עולם בית-טא'לוא'ן מגיע מטינא'ן, כמו רוב בני מינו, הוא הוכשר השכיר חרב מגיל צעיר, ושירת בקרבות רבים, בין השאר ליד אחד מחברי הצוות הנוכחיים של מתילדה. יום אחד, במהלך קרב, טינא'ן שנאבק ביחידה של טא'לוא'ן ניסה להרוג את אחיו לנשק, וטא'לוא'ן, בלי לחשוב, תקף והרג את אויבו. מרגע זה, הוא סומן כרוצח, מפלצת בעיני עמו ובעיני עצמו, הוא פרש מהחיים הצבאיים המסדירים וברח, נודד ממקום למקום, משכיר את חרבו כשהוא צריך להשיג כסף, ומקווה שבמתילדה השמנה תימצא מטרה חדשה לחייו.
שפות-אנגלית, טינא'ן
ציוד התחלה
Combat rifle
Compad phone
Metal mail
Ammo for 60 rounds
Backpack (4)
Monoblade
20 credits
נק''פ-8
דרג''ש-5
In
טאלוא'ן ניגש ולוחץ את ידו של אלכסנדר, ומניד את ראשו קצרות, מה שביחס לאופי הקריר של הטינא'ן מעיד די הרבה. כמו כל הטינא'ן, הוא גבוה ורזה, וזנב ארוך וכהה עם להב גרמי בקצה משתרך אחריו. אך בניגוד לשאר הטינא'ן, הוא לא לובש את הבגדים הכתומים-אדומים המסורתיים אלא בגדים שחורים ונוקשים, שנראים כמו מדים של מיליציה צבאית כלשהי שנצבעו והוסבו לשימוש יום יומי. על גבו תלוי באלכסון רובה קצר וקומפקטי שבמרכזו מורכב ספק כוח שנוצץ באור אדום, ומחגורתו תלוי להב דק וארוך נתון בתוך נדן שחור כמו בגדיו, והניצב שלו נראה כמו כספית מוצקה.
על חגורתו ועל אפוד השרשראות המתכתי שלו מחוברות רצועות של סוללות קטנות המשמשות כתחמושת לרובה שלו וקומפאד מחובר לרצועת שחורה על כתפו. הוא מעביר עליכם את מבטו, ועיניו הלבנות לא מסגירות שום רגש, אך חיוך קטן מתעקל על שפתיו וחושף ניבים קטנים ''אז אתם הדרך שלי לסיים את החובה שלי, אני מניח.'' הוא לא טורח להציג את עצמו ומסתובב אל המסך ''אז מה התכנית?'' הוא שואל קצרות, ואז שוקע בדממה מוחלטת, עומד מבלי להניע אף שריר, מחכה לתגובה מהדמות שעל המסך.
 
טימותי לא נראה מתרשם במיוחד למראה האיום, בייחוד כשהוא יכול לראות שהסרטון ערוך והוא יודע שהוא לא מחק את הסרטון מהשרת, כך שהוא יודע שיוכל להשיג גיבוי אם הם ימחקו את הסרטון האמיתי מהקומפאד שלו. "אתה שלחת אדם למשימת התאבדות כדי להרוג את.. איך קראת להם.. "חלאות האדם" האלו. אני אולי רוצה את החללית, אבל לא עד כדי כך שאצא למשימת התאבדות או משימה שהסיכוי לשרוד ללא ציוד מתאים נמוכה למדי... אז בוא קודם תתן לנו פרטים."
 
חזרה
Top