• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הממלכה המקוללת. מו"ד 4. (5/5)

בריאן
הלהב מפספס את בראין.
"אתה האינקוזיטור של המלך?" שואל בריאן בקול, "מצוין!" הוא קורא, חסחכת לי ללכת לחפש ולהרוג אותך.
צללים מסתובבים סביב גרזנו של בריאן, וסביב האינקוזיטור. "ועכשו, תמות!" הוא קורא בקול. בעוד מכת הגרזן שלו נשלחת קדימה, גופו של בריאן מתחיל לעלות באש שחורה, שנראית עשויה מצל.
meta
smothering shadow,ביחד עם תכריך
התקפה נגד דרג"ש.
[dice seed=25664 secure=da083568_0]1d20+9[/dice]
אם פגע, [dice seed=56426 secure=a240ef5b_1]2d12+16+1d6[/dice] והמטרה מואטת עד סוף תורי הבא.
בנוסף מפעיל את צורת האש השחורה- מקבל התנגדות 5 לכל סוגי הנזק,וכל מי שמתקיף אותי סופג 5 נזק אש ואוב.

משתמש בפועלת תנועה כדי להשתגר 3 משצבות. אם יש עמדה גבוה שהוא לא יכול לתקוף אותי בקפאפ ממנה, אני משתגר אליה, אם לא, פשוט משתגר 3 צעדים אחורה, לכיוון הביקתה
 
בריאן
האינקוויזיטור צורח בכאב, מביט בצללים המקיפים אותך ומעלים אותך אל גג סמוך, ומקלל ''לא באתי לפה כדי להתמודד עם שדים,
רק כדי להוציא כמה משוגעים להורג. אבל נראה לי שאני אסתפק בך'' הוא מניף את חרבו ואור סגול עוטף אותו, כשהוא מופיע לידך בחיוך רצחני ''הולך לאנשהו?" הוא מכוון את חרבו על הרעפים שמתחת, וקליעי בוער של אור סגול עוטף ברשת שחורה של ערפל פוגע ברצפה מתחתיך, מערער את הרעפים כדי שתיפול אל תוך הבקתה עליה אתה עומד.
Meta
התקפה
[dice seed=37890 secure=8093a2b4_0]1d20+5[/dice]
נזק
[dice seed=11304 secure=029acd1e_1]1d10+5[/dice]
In
הרעפים מתמוטטים תחת רגליך, ואתה מתרסק אל הבקתה. אתה רואה שלושה ילדים, איש מזוקן יושב על כיסא, ואישה עם מטפחת סביב ראשה מביטים בך בהלם. האינקוויזיטור מכוון את החרב שלו שנית לכיוון אחד הילדים, וצועק ''אם לא תיכנע, בי נשבעתי שאהרוג את הילד הזה!'' והוא צועק אל מעבר לגג ''חיילים, היכנסו לבקתה הזו, והירגו את האיש שבפנים. יש לכם אישור להרוג כל אחד שיפריע לכם בדרכם!" הוא נועץ בך את עיניו הקטלניות פעם נוספת, מחכה שתיכנע.
בקתה
אתם שומעים רעשים מרוחקים של פיצוץ,
צרחות, וקרב מכיוון הכפר
 
בריאן
אקרובטיקה
[dice seed=9167 secure=67c4d548_0]1d20+11[/dice]

בריאן מבצע גלגול נוחת על הרצפה באלגנטיות. "בשביל זה אתה צריך להגיע לרצפה!" הוא קורא בעודו מתכסה בצללים, ומופיע לצד האינקויזטור.
"אני פשוט מרגיש שחסר לך גרזן." הוא ממשיך בעוד הגרזן שלו מתכסה בצללים, וננעץ שוב באינקוזטיור
mtea
סערת צללים
[dice seed=39039 secure=cd5eaa38_1]1d20+9[/dice]-נגד דרג"ש
אם פגע[dice seed=20481 secure=36599b89_2]1d12+9+1d6[/dice]
 
בקתה
"אה זה..." איידור מתנשף "זה בריאן שמחליט להילחם לבדו בפריק מטעם המלך. בציבור. עם חפי פשע שיכולים להיפגע" איידור מודיע, לא מוותר על הזדמנות להתלונן גם במצב חירום. "ונראה לי שהוא ישמח לעזרה" הוא מסיים ורץ בחזרה לכפר.
 
אתם מגיעים בריצה קלה לכפר, ורואים אדם לבוש בגלימות שחורות, פצוע, עומד על גג של בניין, וצועק כשבידו האחת חרב, ובידו השנייה אור סגול בוהק שהודף גל של צללים שמשתלח מתוך הבקתה, ככל הנראה נורה על ידי בריאן. אתם רואים קבוצה של כעשרים חיילים נכנסים לכפר בהליכה מהירה, חמושים בחניתות וחרבות
Out
נא לגלגל יוזמה, מפה תפורסם בקרוב.
 
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GzZCxOKOiR7dKunDVlQKITRcz5O-0LIgQqmFMTPxHzc/edit?usp=sharing
קישור לקרב! ערכו את עצמכם בבקשה
In
האינקוויזיטור עומד בגיחוך מוטרף על פניו בחרב מונפת על גגה השבור של בקתה, קליע של אור סגול בידיו, הודף את התקפות הצללים של בריאן. ראש העיר הנאנק מהחניקה שעבר לא מזמן שוכב על הרצפה וזוחל לאיטו, ויחידה של שנים עשר חיילים מתקרבת אליכם בריצה קלה, כולם חמושים בחרבות וחניתות. היום הזה ילך פחות טוב משחשבתם.
meta
יוזמה-אינקוויזיטור
[dice seed=59386 secure=3f440ace_0]1d20+5[/dice]
יוזמה-חיילים
בכל תור של החיילים ארבעה חיילים מקבלים תור
[dice seed=24528 secure=b7104aa8_1]1d20+2[/dice]
 
בריאן מנסה להכות שוב באינקוזיטור, הגררזן שלו שוב עפוף צללים, וחפור עמוק

META
תקוף בסערת צללים.
[dice seed=47392 secure=e1a8ecc5_0]1d20+9[/dice]
אם פגע
[dice seed=266 secure=37cb728c_1]1d12+9+1d6[/dice]

מפה מסודרת (בקישור נוח)
קוד:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GzZCxOKOiR7dKunDVlQKITRcz5O-0LIgQqmFMTPxHzc/edit?usp=sharing
 
האינקוויזיטור מתחמק מגל הצללים ומחייך בעוד גל כוח נשלח דרך חרבו ומתנפץ לכיוונו של בריאן באלפי רסיסים קטלניים ''אינך יכול להביס אותי!'' הרסיסים מתרסקים בצווחה קטלנית על בריאן ומנסים להדוף אותו לאחור
Meta
[dice seed=43976 secure=24b4da98_0]1d20+2[/dice]
נזק אם פגע
[dice seed=5090 secure=528cc1b2_1]2d6+2[/dice] רעם, ואם נפגעת אתה נסחף שתי משבצות, ואתה צריך להצליח בהצלת תגובה כדי לא להתרסק על הקיר או בבדיקת כוח כדי לרסק את הקיר. אם אתה נכשל, אתה חוטף עוד 1ק6 נזק.
 
In
הפנתר הגדול מופיע מאחורי האינקוויזיטור, ומניף את טפריו, אך מפספס, פוגע בגג ונראה לא מרוצה.

Meta
פעולה משנית- קריאה לחיה מלווה
הפנתר הגדול מופיע מאחורי האינקוויזיטור.
פעולה רגילה- מכת השגחה
התקפה: 1 טבעי.
 
האינקוויזיטור צועק תוך כדי התחמקות מהפנתר ''קחו את ראש העיר! הוא אשם בבגידה ובהסתרת כוחות מורדים כנגד הצו של הוד מעלתו!" אחד החיילים מהנהן ומנסה לאחוז בראש העיר בעוד השאר מקיפים אותו. החייל מפיל את החרב והחנית, שולח יד לאחוז בראש העיר, וביד השניה שולף את חרבו ומכוון אותה לראש העיר.ראש העיר מצליח להתחמק מההתקפה הראשונה, ונשכב על הרצפה כדי להתחמק מהבאות אחריה, אך החייל הרביעי מצליח לתפוס אותו. לבסוף, ראש העיר אחוז ושלושה חיילים אחרים מכוונים אליו את חרבותיהם.
Meta
[dice seed=33835 secure=12b6e457_0]1d20+3[/dice]
[dice seed=35878 secure=1a9927d6_1]1d20+3[/dice]
[dice seed=17496 secure=b1bb4582_2]1d20+3[/dice]
[dice seed=7282 secure=df1859fb_3]1d20+3[/dice]
שאר החיילים לא תוקפים, ופשוט מסתדרים מסביב לראש העיר כדי להסתיר אותו. לכל החיילים בטבעת הפנימית ולראש העיר יש מחסה מלא. בריאן יכול לנסות לתקוף דרך החלון, אבל לכולם יש מחסה נגדו חוץ מראש העיר.
 
פארן מתקדם קדימה, אל השטח הפתוח- ומסתכל סביבו. הוא רואה את ראש העיר, את השומרים שלוכדים אותו- והוא כועס. מי הם חושבים לעצמם? לראש העיר הזה יש משפחה, יש אנשים שאכפת להם ממנו. מי הם שחושבים שהם יכולים לקלל אותם ככה? לקחת מהם את ראש העיר?
הוא רואה גם את בריאן מתקשה בקרב נגד האינקוויזטור, על גג הבית. הוא רואה את הפנתר של לב-עץ נכשל בלהלחם בו, והוא יודע שחבריו זקוקים לעזרה.
הוא מרים את מטהו השלוף במיומנות, מסחרר אותו מולו- יוצר סערה קטנה שמתערבלת באוויר שמלפניו, וממנה יוצא ברק- עובר במהירות בין החיילים השונים ופוגע במרכז זרועו של החייל שתפס את ראש העיר, גורם לו להפיל את האדם המסכן לרצפה בצרחה.

פארן מחייך למשמע החייל, והוא ממלמל דבר מה בשפה נסתרת. הוא מפסיק לסחרר את המטה שלו ומכה בקרקע במהירות, גורם לקלחי תירס לצמוח במהירות על-טבעית מהאדמה שבין החיילים, גורם להם להסתחרר. "רוץ!" הוא צועק לראש העיר, שמגלה שהגבעולים נעים כדי להסתיר אותו.

לאחר מכן, הוא מעניק את תשומת לבו לאינקוויזטור, וממלמל מילים נוספות. "להקה אדירה." הוא אומר- ורק לב עץ מבינה את שפת הרוחות- "העניקו לי אחד מזאביכם, על מנת להגן על הלהקה שלי." הוא מקיש במטהו ברצפה שוב, ושברי העץ שבגג מתחילים להצמיח עלים וניצנים, יוצרים במהרה זאב עשוי צמחייה שנעמד לצד בריאן, ומפיל את האינקוויזטור בזינוק.
META
תנועה- הליכה לE13

פעולה רגילה- יתד סופה על החייל המתאבק (או ליתר דיוק, על הזרוע שלו)- 20 טבעי. סה"כ 25 נגד תגובה, בלי חישוב של מחסרים כלשהם שיכולים להגרם מלכוון על דבר קטן.
13 נזק ברק, ואם המטרה לא נעה לפחות 2 משבצות בתורה היא סופגת 3 נזק ברק נוסף.

פעולה משנית- פרס ירוק פרץ 2 מG7. האזור מוסתר בכבדות (הסתרה רגילה), ואתה ובני בריתך מקבלים תוסף +5 לבדיקות התגנבות כאשר אתם באזור.
(הסתרה רגילה- מחסר 2- להתקפות נגד יצורים באזור)

נקודת פעולה- זימון ידיד מהטבע
אני מזמן זאב להקה בJ8- כל אויב סמוך אליו מעניק יתרון קרבי. כיוון שאין לי יותר פעולות, אני לא יכול לתת לו פקודות והוא מבצע את הפעולה האינסטנקטיבית שלו-
התקפה רגילה, 28 נגד תגובה. בפגיעה, 15 נזק והמטרה נופלת שרועה.
 
איידור מניד בראשו. היה ברור שזה יקרה, הם היו צריכים להציל את הילדות ולעוף מהמקום. עכשיו עוד סבל יבוא על אנשים שלא אמורים לקבל אותו. בין נהמות החיות והאבק, האל אנוש רואה ילדה שרק אתמול שחרר, כעת רצה בצרחות פחד לאמה. שוב. מה הטעם?

איידור מתנער, את השאלות האלו הוא אמור להשאיר לפילוסופים. העטלף אוחז בפגיון באנחה ורץ, חוזר לעצמו עם כל צעד. "אל תשאירו אותי בחוץ" הוא קורא בזמן שאגרופו מצליח למצוא את עצמו מתנגש עם לסת האינקווזיטור, שיסוף לאורך קרביו ממהר לעקוב כשמשרת המלך עוד בהלם. חדי העין יבחינו בזוהר ירקרק קלוש הנובע מנשקו החדש של עטלף הפגיון. "להיות נער שליחויות זה נחמד והכל בריאן, אבל חסרה השליחות בעבודה".

Meta
נע לK8 בעזרת פעולת תנועה ומכה זריזה.
מכה זריזה:
התקפה: 3 טבעי.
משתמש בדיוק אלפי (או אל אנושי אני מניח).
התקפה שנייה: 15+2+3+1+5=26
נזק: 1+3+5+2+2+7=20
משתמש בכוח יומי של הפגיון: האינקוויזיטור מוחלש וסופג נזק רעל מתמשך 5, הצלה לסיום שני המצבים.
 
האינקוויזיטור פצוע קשה, והרעל הירוק זוהר לאורך הפצע שלו ונראה מאוד רע. הוא מתגלגל מהגג ומנסה לקפוץ.
[dice seed=51706 secure=116f1332_0]1d20+6[/dice]
הוא מגיע לקצה הגג וגלימתו נתפסת בקצה הגג. הוא מחליק למטה בצרחה ומתרסק בקול זוועתי על הרצפה
[dice seed=29136 secure=e4e0302a_1]1d10[/dice]
החייל שעליו הוא נופל נשאר שוכב לרגע, ואז נשען על ברכיו ומרים את האינקוויזיטור, אימה צרופה על פניו ''הוא מת.הממזרים המקוללים האלו הרגו את האינקוויזיטור. אני לא יודע מה איתכם, אבל אני בורח מכאן'' הוא נעמד ומתחיל לברוח, גורר אחריו את האינקוויזיטור. שאר החיילים מסתכלים עליכם ומניפים את נשקם ''בשם המלך!" וכולם נראים כאילו יחסית התעשתו, אך זיק של אימה עדיין ניכר בעיניהם.
 
חזרה
Top