• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הממלכה המקוללת. מו"ד 4. (5/5)

In
"אם שאלותיכן נוגעות באלו שהזמן לא מאיים עליהם והעידנים כחלוף הימים בעיניהם, העבירו עיניכם מן הדברים שקשורים לזמן. ילדי עולם, הסתכלו עמוק יותר, שכן המציאות נמצאת ממש מתחת לאפכם- וכך גם אלו עם התשובה" היא אומרת, נראה שבאמצע המשפט מפסיקה לכוון אותו אליכם ומכוונת אותו לאנשי העולם, ובידה נראה כי היא מלטפת דבר מה בלתי נראה- שלכם כבר ברור מי זה.

כאשר לב-עץ קמה, נראה שהיא מעולם לא ישבה באמת על כיסא. הענפים והשורשים המרכיבים אותה פשוט הסתדרו בצורה דמוית כיסא וכעת חוזרים למצבם הרגיל. מתחת לרגליה, נראה שהשורשים שלה חיפשו נקבים בעץ וחדרו דרכם, מעט הרסו את האדמה- בניסיון להגיע אל האדמה האמתית.

היא לא שמה לב לכך שאף אחד לא שתה מהתה, למזלכם.
 
ראש העיר מרים גבה למראה הערתה של לב עץ, ואז נעמד וסופק את כפותיו, בבירור שמח לסיים את השיחה ולעבור לפעול. ''בואו אחריי, זה ממש לא רחוק מכאן'' הוא יוצא מהפונדק בצעד מהיר, ואתם אחריו.

לאחר כעשר דקות הליכה לאורך הכפר, שלמרות הרוח הנעימה ומזג האוויר הנוח, מרגישה מעט משונה בשל כל העיניים הנעוצות בכם, אתם מגיעים לגבול הכפר, שמסומן בגדר עץ פשוטה. ראש העיר פותח את השער הקטן ועובר, נכנס מעט לעומק היער ואז קורא לכם ''בואו! זה כאן, ובמצב טוב יחסית לבקתה נטושה בעונה זו של השנה. באמת ציפיתי למצוא פה כמה וכמה דביבונים או משהו מכרסמים לו את הרהיטים. אבל אני מניח שזה רק עוזר לנו, כן?" הוא מצחקק בעצבים, והבקתה נגלית לעיניכם. מדובר בצריף עץ פשוט שנבנה ביד לא מאוד מיומנת, והעצים עצמם לא במצב מזהיר, וחלקם כבר נרקבו לגמרי. סמוך לבקתה, תקוע באדמה שלט נטוי ומרוסק למחצה שכתוב בו ''נא לא להתק''.
דלת העץ עצמה פתוחה וראש העיר עומד בפתח. הוא מחווה לכן להיכנס, ובפנים אתם רואים שידת עץ מאולתרת הפוכה על הרצפה, מיטת שדה קרועה, ושואלים עבודה מרוסק. ניירות וקרעי ניירות מתעופפים ברוח הקלילה, ונראה שאפילו חפץ אחד לא נשאר שלם בבקתה הזו, שמדיפה ריח משונה, ומםיצה תחושה קרירה ולא נעימה מסביבה. ראש העיר מביט סביב ''זהו זה, כאן הוא גר, אתם חופשיים להעיף מבט ו-'' פתאום אתם שומעים צעקה מבחוץ ''אדוני ראש העיר! הגיע מבקר! הוא אומר שזה חשוב מאוד, הוא מחכה לך ליד ביתך'' ראש העיר נאנח ''אני אפגוש אתכם שוב כשאסיים, יום טוב לכם'' ויותר מהבקתה בצעד נמרץ.
 
"חכה." אומר בראין. "יכול להיות שזה יהיה בעניין הטמאים, כדי שמישהו יתלווה אליך. רק למקרה שיהיה צורך בעזרה. וגם יקנה לאנשים שלך זמן. וגם רצוי שזה יהיה אחד שיכול לא להיראות." בריאן מביט בוא ובאיידור. "המקום הזה נראה קטן מכדי שכולנו נחפש בו. אולי כדאי שלב עץ, פארן ורוקפול ישארו לחפש במקום משהו. ואני ואתה "נלווה" את ראש העיר?"
 
In
לב עץ מדברת אל האוויר.
"אתם רוצים ללכת איתם? אינני הולכת איתם, הרוחות מובילות אותי למקום אחר. אל תתבלבלו כה מהר, התקבצו מסביבי כאן. אתם יכולים ללכת איתם, אך רוחות צעירות כמותכם צריכות להגן על עצמן. פנתר לא יוכל לשמור עליכם, הוא מלווה אותי על האדמה הזו. האם בטוחים אתם? אם כך, אינני יכולה לעצור אתכם". היא אומרת, ומפנה את דרכם.

נראה שאת בריאן ואיידור ילוו רוחות. או הזיות מן הדמיון של לב עץ, הם לא בטוחים.
 
בקתה
פארן מנסה, אך נכשל באיסוף ניירות מועילים כלשהם
ראש העיר
בריאן ואיידור עוקבים אחרי ראש העיר בחזרה לכיוון מרכז הכפר, וקוראים כבר מרחוק איש גבוה ורזה בגלימה שחורה עומד ונועץ מבטים בכל אנשי הכפר
Out
אם אתם מתגנבים/מסתתרים, גלגלו התגנבות
 
ראש העיר
יש גגות אבל הם די נמוכים ושטוחים, ועשויים מעץ דק מאוד. קח בחשבון
Out
כאשר אתם מתקרבים מאחורי ראש העיר, שניכם נסוגים אל הצללים, ובעוד בריאן באמת נעלם לאיטו אל הצל, איידור פשוט צועד אחורה לתוך צילו של בניין ונעלם מהעין. אתם רואים את ראש העיר ניגש אל האדם, ומתחיל לדבר אליו, ולא צריך להיות גאון כדי לראות שהוא מאוד מאוד עצבני. האיש ניגש אליו צעד אחד קדימה, ואתם שמים לב לקמע אבן סגולה קטן שתלוי על צווארו. מתחת לגלימתו השחורה הוא לובש שריון חזה מפלדה קשה כמו עיניו הכחולות-סגולות, ורונות נוצצות ודקיקות מעטרות את השריון. באמצע השיחה, האיש מסיט את גלימתו הצידה, וחושף ניצב חרב. האיש מרים את קולו ואתם שומעים אותו מדבר, גם אם בקושי "קח אותי אליהם, זוהי פקודתו של המלך'' ראש העיר עונה לו בצל צילה של עוקצנות "אתה המלך, אדוני?" האיש נועץ בו עיניים ''אני הלהב שלו. עכשיו קח אותי אל הזרים הללו, עכשיו!"
 
בקתה-
In
"מה קרה כאן?" שואלת לב עץ, אך יותר את הרוחות מאשר אנשים אחרים, בעודה מנסה לפענח בעיניה מה באמת קרה כאן. היא מזמנת את רוח הנץ לצידה, למרות שאף אחד לא רואה צורה גשמית של הנשר הזה, שיעזור לה בחיפוש.

Meta
כפעולה משנית מפעיל "דיבור עם רוחות"
כפעולה רגילה מפעיל "מכת השגחה"

תפיסה: 1+11+5+5=22.

(אם לא מאושר לי להשתמש במכת השגחה, הורד 5 מן התוצאה)
 
ראש העיר
"לך תכין את החברה." אומר בריאן בלחש לאיידור. "אני קצת אאעכב אותו. אבל שיהיו מוכנים לצרות."
מבלי לחכות לתגובה. בריאן יוצא מהצללים ונעמד זקוף "כאן!" הוא קורא. "זר מספר 1 נמצא כאן. ואם באת לעשות צרות נוספות לכפר הזה, אתה תצטער שאתה רק החרב של המלך, ולא הצבא שלו."
 
בקתה
עיניה של לב עץ זורחות באור עדין, והיא מרגישה דחיפה קלה, כמעט בלתי מורגשת, על צד פניה,
שדוחפת אותה לכיוון השולחן השבור. לב עץ מפנה מעט דברים באצבעות הצמח שלה, וחושפת ספר שחור דק, כרוך בעור שחוק, עם סמל מוזר על הכריכה. לפתע אתם שומעים חריקה בדלת וקוראים את איידור עומד בפתח הבקתה, מתנשף קלות, ומבט מודאג על פניו
איידור
אתה יוצא בריצה דוממת לכיוון היער, ונכנס לבקתה בהתנשפות קלהס בדיוק כדי להבחין בלב עץ מרימה ספר שחור דק.
בריאן
האיש הגבוה נועץ בך עיניים צוננות, וממשיך לדבר בשקט ''תודה רבה לך, אדוני ראש העיר. שירותיך אינם נחוצים לי עוד.'' הוא שולף את חרבו ובריאן מרגיש את ברכיו כושלות תחתיו בעוד העיניים הכחולות-סגולות מפלחות אותו. הוא הכיר את האיש הזה. הוא שומע במעומעם את האיש שואל ''אז באת למות? תודה שחסכת ממני את הטרחה בלעקוב אחריך ולרסק אותך באיזה יער דרומי נידח'' האיש מניף את חרבו ומצמיד אותה לגרונו של בריאן ''אני, דאלן ארדוס, אינקוויזטור של הוד מעלתו, שליט ארצות הירח, אדון הנקרונים, דן אותך למוות, ןמבצע את גזר הדין. קולו מונמך ללחישה בעוד החרב מונפת בתנועה קטלנית, הפעם בכוונה להרוג, והוא לוחש ''אל תזוז, זה יהיה מהיר'' בריאן רואה פסים דקיקים של ערפל שחור מקיפים אותו, והחרב נשלחת אליו בתנועה קטלנית
Meta
התקפה
[dice seed=50737 secure=e70f94fc_0]1d20+9[/dice]
נזק אם פגע
[dice seed=32283 secure=a276548b_1]1d8+5+1d6[/dice]
 
חזרה
Top