• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שומרי הגלקסיה vol 2

אז חזרתי משומרי הגלקסיה 2, והאמת ששמעתי על זה לפני ביקורות נהדרות מהרבה מאוד אנשים, אז הציפיות שלי היו די גבוהות.

הן פשוט התרסקו.
הסרט פשוט לא לקח את עצמו ברצינות 90 אחוז מהזמן, אז סה"כ נהניתי רק מ10 אחוז ממנו. אני באתי לראות סרט מגניב ואפי של חבורת גיבורים שמצילים את הגלקסיה, לא בדיחה-בדיחה-בדיחה-הומור שירותים- בדיחה- בדיחה גסה!- בדיחה-ירידה... פשוט אכזבה.

וכמובן, קארן גילאן שוב לא יודעת לשחק. למה לא הרגו אותה בסרט הראשון למה... >_<
אז, מה דעתכם? ראיתם? נהניתם? אני שמח שהצלחתם, לא נהניתם? בואו תתלוננו איתי, זה פרס ניחומים נחמד.
 
אני דווקא חושב שהוא היה טוב מהראשון בבניית העולם, במערכת היחסים בין הדמויות בקבוצה, בקשר שלהן אל העולם ובעיקר ברצינות של החברה הרעים (כאילו... רונאן? באמת? איזו תבוסה מביכה בסרט הראשון... ותאנוס? ככה מאפשר למישהו לבגוד בך ולא יוצא לנקום בו ולקחת חזרה את האבן?)

איפה הוא נפל לדעתי - הסרט הזה משמעותית הרבה יותר גס מהסרט הקודם (בעיקר בדיחות מיניות ובדיחות "חרא" של דראקס שפשוט לא מפסיקות ועברו את הטעם הטוב בערך אחרי 10 דקות) ועם משמעותית יותר אלימות גרפית מהקודם (באמצע הסרט יש סצנה שבה נרצחים המון אנשים זה אחר זה באופן די מזעזע על המסך, וקצת אחריה הטובים קוטלים המון רעים בצורה קצת יותר מדי סדיסטית - וזה מגיע בעיקר מדמות שאנחנו יודעים שיש לה מצפון וקווים אדומים).
אלו דברים שהם לא בהכרח רעים כשלעצמם, אבל כן כשזה הבדל גדול כל כך מהסרט הראשון שהיה ממש מוצלח כאקשן-פנטזיה-בחלל לכל המשפחה.
 
Nextorl אמר/ה:
[post]668694[/post] אז חזרתי משומרי הגלקסיה 2, והאמת ששמעתי על זה לפני ביקורות נהדרות מהרבה מאוד אנשים, אז הציפיות שלי היו די גבוהות.

הן פשוט התרסקו.
הסרט פשוט לא לקח את עצמו ברצינות 90 אחוז מהזמן, אז סה"כ נהניתי רק מ10 אחוז ממנו. אני באתי לראות סרט מגניב ואפי של חבורת גיבורים שמצילים את הגלקסיה, לא בדיחה-בדיחה-בדיחה-הומור שירותים- בדיחה- בדיחה גסה!- בדיחה-ירידה... פשוט אכזבה.
וואו ביקורת קצת מבאסת... אני מאוד נהנתי מהסרט הראשון ואני בטוח אלך לראות את השני. דווקא נהנתי מהבדיחות ומהעולם שהם יצרו בסרט הראשון אז אני מקווה שהירידה לא חדה מידי.
 
ראיתי אתמול את הסרט השני, ולדעתי הוא שיפור משמעותי מהראשון. קודם כל, לא אהבתי את הראשון, העלילה שלו הייתה דפוקה, והאינטראקציה בין הדמויות לא עבדה כל-כך טוב.
גם בשני העלילה די דפוקה, אם כי מראש לא באמת מתייחסים אליה אלא בעיקר לדמויות, השינויים שהן עוברות והאינטראקציה - וזה מגניב.
אני מסכים עם נרוביאן שההומור של דראקס די מעפן באופן כללי. בכלל הוא לא באמת כ"כ מצחיק.
מה שכן, לא מסכים עם האלימות
אני מניח שהכוונה היא בעיקר לקטע על הספינה של ה Ravagers אז נכון שהם משליכים אנשים לחלל, אבל זה לא גרפי כל-כך. ואחר-כך שהם הורגים את האנשים בחללית, זה כן גרפי אבל זה ברור לא מציאותי - וגם לא הבנתי על איזה דמות אתה מדבר כשאתה אומר שיש לה מצפון וקווים אדומים?

מה שכן, ממש אהבתי את הקטעים של Stan lee בסרט, פשוט חזק!
 
ראיתי היום סוף סוף. אני לא חושב שזה היה נורא ואיום, אבל אני מסכים שהעניין מיצה את עצמו ומאז הראשון לא חל שום שיפור, אלא רק חזרה על אותם גימיקים. מומלץ גם לקרוא את מה שיאיר רווה כתב בסינמסקופ: http://cinemascope.co.il/archives/26608
 
ראיתי אותו גם לפני כמה ימים. בסך הכל נהנתי מהסרט (גם אם הוא דוחף בכוח בדיחות מיותרות כל 3 שניות וגם אם הוא לא לוקח את עצמו ברצינות ברגעים האחרונים-
באמת מה היה הקטע עם הפקמן?
).
חוץ מהדברים האלה אני חושב שהבניית עולם הייתה די חזקה בסרט הזה, והטכנולוגיה שלו הייתה ממש מגניבה ומקורית בסרטים (הרגיש לי קצת כמו בורדרלנדס למי ששיחק).
סך הכל סרט קומיקס, יש לו את החסרונות שלו אבל יש לו גם את היתרונות שלו. אם הייתי חוזר אחורה בזמן לא הייתי מוותר על לראות אותו בקולנוע.
 
חזרה
Top