• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הרפתקאת רשת בקלדאריה: שירת הברבור [ הסתיים ]

סטטוס
נעול לתגובות.
איימי פונה לחבורת הנערים ואומרת:
"סלחו לה, עבר על כולנו יום קשה. בוא נשאיר את זה מאחורינו"
אז, היא פונה אל אליזבת ולוחשת לה:
"אליזבת, זהירות. אנחנו לא רוצות צרות. באנו להשלים את משימתנו, ולא להכנס לקרבות."
אז, היא מוסיפה:" חוץ מזה, אנשים יכולים להשתנות" איימי נראית נבוכה מעט "להרוג אותם לא יעזור."
איימי מקווה שהנערים לא יתקיפו. היא מחכה לראות מה יקרה.
 
תאודריך מסתכל על חבורת הנערים בזלזול, "חבורת שיכורים עלובה" הוא לוחש "לא משהו שאנחנו צריכים לחשוש ממנו" הוא מוסיף ומתקדם לכיוונה של אליזבת. "עד כמה שאת צודקת אינך חייבת להראות זאת לכל העולם, הירגעי מעט לפני שאנחנו נסתבך" אומר תיאודריך בקול שקט ורגוע לאליזבת. תיאודריך מתבונן שוב על החבורה ופונה אל איימי "אל תתיחסי אליהם, אם בסך הכל נערים עלובים ושיכורים אשר מנסים למצוא את דרכם בחיים." לאחר מכן תיאודריך מעיף מבט נוסף על החבורה ומתקדם קדימה.
 
"תאודריך צודק"הנרייטה אומרת בקול שקט לאליזבת ומניחה יד על כתפה "בואי" היא אומרת בקול מצווה. היא לא נותנת לחבורת הנערים מבט שני, אך ניכר בה שהיא אינה מחבבת אותם כל וכלל.
"שלום ואחווה גם לכם, ילדים" היא אומרת "גם כן, שלום ואחווה עם חרבות וגרזנים" מוסיפה במילמול.
"איימי, נמשיך?" היא אומרת בקרירות ופונה אחר תאודריך.
 
הג'ינג'י שולח מבט נעלב באליזבת.
"את לא יודעת עם מי את מסתבכת!" הוא צועק לפרידה "אני צ'ארלי מסטון ו... אני כבר הייתי עם אחותך הגדולה במיטה פעמיים! היא נותנת לכולם ו.."
איכשהו, אתם מצליחים לגרור את אליזבת משם לפני שהיא מסבה את סוסה לרמוס את החבורה הזו.
כעת, עומדים בפניכם הגשרים הגדולים; מבני אבן עצומים החוצים את אגם היידראו לרוחבו, ועל כל אחד מהם יכולות חמש עגלות לעבור זו לצד זו. בתווך, נמצא האי גלאסטור, על המבנים העתיקים שלו; אתם יכולים לראות את השמש הנוטה מערבה זוהרת על גגו של בניין הבורסה ההידרוסטית, ואת מגדליו הישנים, המחודדים, של הארכיון העתיק (שהיה ארמון המלך לפני כמה מאות שנים).
הגשרים, כרגיל, הומים פעילות של עגלות והולכי רגל, כאשר אתם חוצים אותם באיטיות.
לכמה מכם יש הרגשה שאתם במעקב... אבל ככל שאתם מתאמצים, אתם לא מצליחים לראות מי עוקב אחריכם.

ooc: כעת, אני מפנה לכם את הבמה לקצת אינטראקציה בין הדמויות, לפני שצוללים להרפתקאה עצמה.
 
"אליזבת" הנרייטה פותחת "ראי, נערים מסוג זה אל קוסמים לאף אחד ורובנו היו מעדיפים להפוך אותם לנמוכים בראש, אבל יש דברים חשובים יותר." קולה מעט נוזף "אין צורך לסכן הכל בקטטה אחת קטנה, נערים יהיו נערים, תמימים ילדותיים ולעיתים טיפשים עד-כדי דמעות... לא משהו ששווה לסמן את עצמינו כמו מטרות למשמר בשבילו. למרות שכל אחד וסדר העדיפויות שלו" היא מחיכת.
 
"נכון" אומר תיאודריך "ראיתי הרבה מאוד נערים אשר איבדו את חייהם עקב דיבורים כאלה ומניסיוני הנער ההוא לא ישרוד הרבה ורק יבזבז את זמנינו היקר" מוסיף תיאודריך בקול שקט "יש לנו בעיות גדולות יותר לפתור ואיבים חזקים יותר להביס מאשר חבורת נערים חצופים" אומר תיאודריך בקול קר ותקיף.
 
אליזבת לא מתרצה במיוחד.
"בהה!" היא רוטנת "הייתי מורידה ממנו את הלשון על מה שאמר על משפחתי" היא אומרת "לא שמישהו היה מרגיש בכך שחסר עוד שרץ לח אחד בעיר הזו"
לא שהוא טעה כל-כך, לגבי אחותי... פשוט עוד לא תפסו אותה על חם, את הנסיכה המפונדרקת. שילכו שניהם לכל הרוחות!
היא מושכת בכתפיה וממשיכה לרכב לאורך הגשר, כשהיא שולחת מבט להנרייטה.
"ובכן... זה יהיה מעניין, כלומר... אף פעם לא חשבתי שארכב איתך בשיריון מלא, אמא של קארן" היא מוסיפה בבדיחות הדעת. "קארן החביבה שלך היתה בורחת בצרחות אם רק היתה רואה עכבר בפנימיה. ואגב, אם כבר מדברים, מה התוכניות שלנו?"
 
"השאלה היא לא כמה לשונות את היית מורידה, אלה כמה איברים הייתי מאבדת בדרך אליזבת". היא לא טובה במיוחד ביצירת רושם ראשוני... "אמא של קארן?" היא מזיפת חיוך "הינה כנוי שלא שמעתי מזמן, ואשמח לא לשמוע שוב. וכן, קארן היא עלמת חן, ליידי נהדרת, לא?" היא נשמעת כאילו מתרפקת על זיכרונות, אבל ישיבתה נראת מתוחה יותר והיא מחזקת את אחיזתה במושכות עד שמפרקיה מלבינים. "לייד נהדרת..."
היא עוצמת את עיניה לרגע ופוקחת אותן שוב, רגועה יותר "תוכניות? זה כמובן תלוי באיימי יותר מכולנו. עלינו לברר היכן נמצאת אותה הנערה דבר ראשון, ורק לה יש איזה קצה חוט." מבטה נסוב אל איימי "ומצד שני, זה יהיה מעשה טיפשי לסכן אותך יותר מידי. את מכירה את האנשים האלו, האם שיחה פנים מול פנים במקום ציבורי היא סיכון רציני?"
 
תיאודריך מגחך קצת ופונה אל אליזבת "קודם כל חכי שנמצא את הנערה ואז תוכלי לפגוע בכל מי שתרצי ואנחנו אפילו נעזור לך בשמחה" אומר תיאודריך "ברגע שנמצא את האויבים שלנו אנחנו נדאג לקצת צדק בדרך אלימה ומכאיבה וזאת כמובן תוך כדי שמירת כבוד לאויבינו" מוסיף תיאודריך "את זה אני מבטיח לך" לוחש תיאודריך בחיוך וממשיך לרכב.
 
"בהה" אומרת אליזבת "חצי מהחבורה ההיא לא שלפה חרב בחיים שלה... לא הייתי מכאיבה לג'ינגי' ממש... לא יותר מדי, בכל אופן".
ואז היא שולחת עוד מבט בהנרייטה, מבינה באיחור מה עשתה בכינוי הלא זהיר שלך.
"אהה... אני התכוונתי... היא מגמגמת... שאף פעם לא חשבתי שארכב איתך למשימה קרבית. בטח לא אחרי שהחמורים מסנט-קודור לא הסכימו לקבל אותי" היא מנסה לברור מילים "א...קארן סיפרה שפעם את היית לוחמת גדולה ו..."
מאבדת את לשונה לגמרי, היא ממהרת לשנות נושא.
"רובע המעיינות? אין שום סכנה בדיבור במקום ציבורי... כל הבליינים של העיר באים לשם, ויש שם המון משמר. תהיה סכנה רק אם נכנסים לרחובות הצדדיים, לכל מיני מועדני סוטים מגעילים וכל מיני כאלו".
ממבטה, ניתן ללמוד, שלא היה אכפת לה בכלל להכנס לאיזו צרה.
אם אני לא אשפוך לפחות לעשרה שרצים את המעיים היום, אני אהיה מאד-מאד-מאד מאוכזבת" היא מהרהרת.
 
Celime-Volkana אמר/ה:
"השאלה היא לא כמה לשונות את היית מורידה, אלה כמה איברים הייתי מאבדת בדרך אליזבת". היא לא טובה במיוחד ביצירת רושם ראשוני... "אמא של קארן?" היא מזיפת חיוך "הינה כנוי שלא שמעתי מזמן, ואשמח לא לשמוע שוב. וכן, קארן היא עלמת חן, ליידי נהדרת, לא?" היא נשמעת כאילו מתרפקת על זיכרונות, אבל ישיבתה נראת מתוחה יותר והיא מחזקת את אחיזתה במושכות עד שמפרקיה מלבינים. "לייד נהדרת..."
היא עוצמת את עיניה לרגע ופוקחת אותן שוב, רגועה יותר "תוכניות? זה כמובן תלוי באיימי יותר מכולנו. עלינו לברר היכן נמצאת אותה הנערה דבר ראשון, ורק לה יש איזה קצה חוט." מבטה נסוב אל איימי "ומצד שני, זה יהיה מעשה טיפשי לסכן אותך יותר מידי. את מכירה את האנשים האלו, האם שיחה פנים מול פנים במקום ציבורי היא סיכון רציני?"
"עברו שלוש שנים. רובם כנראה לא יזהו אותי, לפחות לא עם המסכה." היא אומרת בתקווה. "ובקשר ל(איך קוראים לה באמת o_O ?)שותפתי, את צודקת. צריך לגלות איפה היא נמצאת. אני מקווה להמנע מ...מופע אצל ה..." היא ממלמלת.
 
"אל דאגה, יקירה" היא פונה אל איימי "אין שום סיבה שתאלצי..." היא נעצרת לברור מילה "להופיע שוב. אך אני מקווה ששיחה פשוטה איתם, בניסיון להוציא מהם כמה שיותר ידעף לא תפריע יותר מידי. אנו נהיה באזור למקרה שמשהו ישתבש, כך שתהיא בטוחה לגמריי" היא מחייכת חיוך מרגיעץ
"אוה, ותיאו, בבקשה אל תמהר להבטיח הבטחות אלימות בשמנו"
 
אתם חוצים את הגשרים, חולפים על פני האי גלאסטור ועל פני המפעלים והסדנאות המזוהמות של רובע הארובות, רוכבם ברחובות רחבים ומזוהמים, מלאים המוני פועלים אפרוריים, משגיחי עבודה, ומאות עגלות מטען. לאחר מכן, אתם תופסים את הדרך העולה למעלה, אל הגבעות של צפון היידרקרון, ועוקפת את רובע הנמל ואת השוק הענק של רובע שער אנדרו.
דמדומי ערב אדומים אופפים את העיר, כאשר אתם מותירים את העיר הפנימית מאחוריכם, ויוצאים אל העיר שמעבר לחומות.

האיזור שממערב לחומות היידרקרון, הינו איזור עצום, שעבר תהפוכות רבות. הוא הוקם ברובו לפני מעט פחות מ-100 שנים בעת שלטון "צבא התבונה" הרדיקלי של פרופסור הנקן, בכדי להוות אתר שעשועים שישכיח את המסורת ההידרוסטית מן הצעירים, ואחר-כך, מרכז להתנחלות של העממים מקראובנפוגו על האדמה ההידרוסטית, בכדי לאלץ את האי להפוך מהידרוסטי לקוסמופוליטי.
הרבעים הקראובנפוגים נשרפו ונהרסו במלחמה הגדולה ששברה את שלטון הנקן, ומרבית העממים העתיקים גורשו זה מכבר, חלקם באמצעים אלימים ואכזריים מאד. מרבית האיזורים שמחוץ לעיר שוקמו, למחצה או לחלוטין, וחלק גדול מהם הפך ל"רובע המעיינות" - המרכז החדש של הבליינים ההידרוסטים, והרובע הקאנדברישי של העיר.
הרובע בנוי סביב נקבות עמוקות, מהם זורמים מעיינות חמים. כבר כאשר אתם מתקרבים אתם רואים מרחוק את יעדכם "ארמון העונג" הנמצא במרכז הרובע, ונשלט במידה רבה בידי איל הבידור ההרקאלי אורפיקיי, זה אשר שלח לאיימי את "ההזמנה".

הרובע הוא ססגוני מאד; הבתים אוריינטליים ומעוגלים, וקשתות עם פסלים ארוטיים מעטרים את הרחובות. המולה של ריחות, צבעים וקולות מקיפה אותכם מכל עבר. הרחוב הוא תערובת של בליינים הידרוסטיים רעשנים, פועלים ועובדים, רובם מהקולוניות, סוחרים קאנדברישים בשלל גוונים ובדים יקרים, ועוד. פה ושם, עוקפת אותכם מרכבה מפוארת.
הערב קרב, ועימו בא זרם הבליינים: בני עשירים משועממים, בורגנים שסיימו את יום העבודה, ועוד... הרוב נוהר לכיוון מרכז הרובע. אתם רואים שומרים רבים, חלקם משמר העיר במדים הצהובים שלהם, אוחזים כידוני מנטיקור, וחלקם המשמר הקאנדברישי, עטוי במדים מוזרים, עם טורבאנים ורעלות סגולות.
הרחוב צפוף, וההתקדמות איטית; הפעם, הקסדה המורדת של איימי קריס מונעת זיהוי נוסף... אתם מתקרבים ליעדכם, עוברים כמה הצטלבויות.

ואז, אתם שומעים צחקוקים נשיים...
לאליזבת ולהנרייטה, הקול הוא מאד-מאד מוכר: קארן לייקבורו, בתה של הנרייטה, ואמאנדה היפיפיה וקלת הדעת, אחותה הגדולה של אליזבת נראות מבושמות למדי, חבוקות על-ידי אדם צעיר בלבוש מוזר וססגוני, ככל הנראה קאנבדרישי; הלה שם יד בגסות על כל אחת מהן, אומר עוד משהו, והן מצחקקות באופן אווילי.

הנרייטה, באופן מוזר, מוצפת בתחושה חדה, מבשרת רעות...
 
אליזבת נדרכת, עיניה מצטמצמות מזעם.
"מה אחותי עושה כאן, מתחבקת עם שרץ קאנדברישי שיכור?" היא ממלמלת בקול שקט, מאיים.
"תראו, הם פונים לרחוב צדדי... הם לא הולכים אל 'הארמון', אלא למקום אחר"
אליזבת קופצת מסוסה, ונצמדת לקיר.
"זה לא מוצא חן בעיני בכלל" היא אומרת "וגם בעינייך זה לא צריך למצוא חן, הנרייטה... הבחור הזה לא נראה לי... ממש לא נראה לי".
אבל יש בזה גם משהו טוב... אוי, כמה שאני אשמח לגרור את הנבלה המפונדרקת הזו לאבא ואמא, שיראו מה אחותי האהובה עוללה הפעם... נסיכה קטנה שכמוה. את ככה חזרת למוטב, אה?
"ואת, ליידי קריס" היא אומרת בלהיטות "הנה לך הזדמנות להוכיח שאת אבירה, פי אלף יותר מהאפסים בסנט-קודור".
 
"אודה לך אם לא תקראי להם 'אפסים', אליזבת." אומרת איימי.
"אבל את צודקת, אני מריחה צרות. בוא נעקוב אחריהם." איימי מהססת לרגע, ואז אומרת: "את השריון שלי הם ישמעו בקלות, אפילו עם כל הרעש פה. במיוחד ברחוב צדדי. אולי אתן תתקדמו, ואני אשמור מרחק. אם אני אשמע משהו חריג, ארוץ אליכן."
(או במילים אחרות-אם הן מסכימות, הן מתקדמות, ואיימי מתקדמת לאט יותר,שומרת מרחק.אם לא, אשמח לשמוע רעיונות)
 
תאודריך מתבונן במחזה ונזכר בכל אותם אויבים אשר לא זכו לנשום לאחר שפגשו בו "אתן מכירות אותן?" הוא פונא אל אליזבת ואל הנרייטה ומעביר מבט מהיר על כל רובע "בליינים עלובים אשר אינם יודעים צדק מהו!" הוא לוחש בזעם ומהדק את האחיזה סביב ניצב חרבו "אם רק הייתי יכול ללמד אותם לקח בדרך חוקית כנראה שהייתי עושה זאת" הוא חושב.
 
הנרייטה מביטה בביתה מתרחקת, עיניה רושפות לאן היא התדרדרה? "אין שום צורך לעבור על החוק" הנרייטה אומרת, קולה רגוע בצורה מלאכותית "רק לדאוג ששתי הנערות האלו לא יפגעו. באשר לנער, נו, עדיף גם שהוא ישאר שלם." אני מקווה שאליזבת לא תפטפט בקשר לבת שלי, אבל אין עודף בחירה במי לשלוח היא מסתובבת באוכפה "אליזבת, אם תואילי לנסות לטפל בכך לבד או בעזרתו של תאודריך? אני ואיימי נתערב במקרה הצורך, אך זה הוא נער שיכור ושתיי נערות תמימות, אני לא רואה בעיה." הבת שלי... אם אמה תבא ותנזוף בה, זה כנראה כבר לא יעזור בהרבה. הייתי צריכה ללמד אותה, לחנך אותה מבטה פוזל אל אליזבת לפי הדוגמאות הפנימיה הזו הייתה טעות אחת גדולה
 
"נער שיכור?" רוטנת אסטפורד "לי נראה שזה יותר מזה, ככל שהדבר קשור לקאנדברישי המזוהם הזה... נתקלתי באחיו או בבן-דוד שלו פעם, ברצועת האמתיסט... נדמה לי, שזה היה הסיפור ההוא של שודדי הים בנמל אמריסיה"
גיחוך מתפשט על פניה של אליזבת.
"שלחתי ארבעה מבריונים שלו לכרישים באותו לילה חגיגי..." כאן היא שבה ומרצינה.
"לא נראה לי הרעיון שקאנדברישי מזוהם שם ידיים על אחותי... במיוחד לא הז'אנוק הזה".

עוד היא מדברת, וז'אנוק עם אמאנדה אסטפורד וקארן המצחקקות סוטה לתוך סמטה צדדית.
"בואו, אראה לכם את הבריכה של סבא צ'ירק" הוא אומר "מקום יפה, משהו-משהו עם עינוגים שלא מן העולם הזה... לא סתם הופעות ושטויות, כמו בארמון..."
"בטח, חמודי..." מגרגרת אמאנדה, ומדביקה לו נשיקה לחה.

באותו רגע, מכה תחושה פנימית עמומה, לא נעימה בכלל, הן באיימי והן בהנרייטה. זה לא ברור, ולא חזק... אבל זה משהו רע, ללא ספק. כאילו יש איום סמוי באוויר, לא מיידי, אבל בכל-זאת מטריד.

"תתנשקי, תתנשקי, מפונדרקת של אמא" רוטנת אליזבת בלחש "הפנקס פתוח והיד רושמת.... את נשארת עם הסוסים, איימי? אם כך, תפקידי אותם באיזו אורווה בסביבה או תשלחי את תאודריך לעשות את זה"
ובכך, היא נעלמת כמו צל חומק אל תוך הסמטה החשוכה.
 
אני לא יכולה פשוט לגשת ולנזוף בה, לכל הרוחות הנרייטה יורדת מסוסה, ומושיטה את המושכות לכיוונו של תאודריך אבל בקצב הזה, אני כנראה אאלץ לעשות את זה... "אליזבת, לכי קדימה, אני אעקוב. כדיי לסיים את זה ליפני שהם ילכו לבריכה, או לאן שהוא לא מתכנן לגרור אותן" אולי בכל זאת אני אתפוס אותה לשיחה קצרה. ידה מתכווצת לאגרוף בתיקווה שהיא תקשיב לאמא הזקנה והמוזרה שלה... פניה, לרגע קצר, עוטות הבעה כאילו נגסה במשהו חמוץ "קדימה אליזבת" היא מזרזרת את הנערה.
 
הרחוב הצדדי מתעקל; תחילה, הוא לא נראה שונה במיוחד מהרחוב הראשי, אולם המצב הזה משתנה די מהר. הוא נעשה צר יותר, והאנשים שיושבים לצידו נראים מוזרים יותר, כמה מהם עם קעקועים מוזרים על המצח. מחלק מהבתים מתמרים אדים, שנראים כמו תערובת של אדים משכרים. תחושת הסכנה שחשה הנרייטה גוברת בהדרגה.
קארן ואמאנדה מוסיפות לצחקק, ולתת לז'אנוק למזמז אותן. ואז, בערך שלוש דקות לאחר תחילת המעקב, מגיחים שני אנשים מפתח צדדי חשוך, ומצטרפים אל החבורה. הם עוטים עליהם רעלות סגולות, באופן דומה למשמר הקאנדברישי של הרובע, אבל יש להם על הטורבאנים עיטור מוזר וכסוף, המזכיר חיפושית ארוכת זרועות. כל אחד מהם חמוש בכידון אכזרי ומשונן, ובחרב כבדה.
ז'אנוק אומר משהו בקאנדברישית, וטופח על שכמו של אחד מעוטי הרעלות. הוא נוהם משהו בתשובה, משעשע, ויש לכם תחושה שהם מדברים על שתי הנערות.
"אלו חברים שלי הכי טובים בעולם"
ז'אנוק מדבר אל שתי הנערות ממש כאילו הן תינוקות חסרי-מוח "הם ילוו אותנו למועדון. באקוהאר אומר, שהערב תהיה שם הצגה משעשעת במיוחד".
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top