• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בני המפלצות - עץ הרשמה [5/5] סגור להרשמה (חופשיטה,פנטזיה)

dragonitzan
בוצע. דרך אגב, אם יש מצב לקחת גם את ההטמעות ברקע וגם את כדור האור/ גם את יצירת האפלה וראית אופל-אני אשמח אם תודיע לי.
 
פי
לא.
לא סתם כתבתי את זה כך.
אי אפשר שתי יכולות מקבילות.
לכן גם למשל יצירת האפלה וראיית החושך מקבילות - כדי שלא תוכל לקחת את שתיהן ולהיות ממש ממש חזק...
 
dragonitzan
בסדר, אז סיימתי לערוך. מצורף ד"ד, לנוחיותך:
שם דמות: ליאונרד (ליאו) אסבת'
שם שחקן: eubrs phi
מפלצת מקור: נון-אובסט'ת או. 'העומד באור'. מצורף רקע של הגזע
מספר דורות: שלושה
גזע: בן אנוש/אובסט'תי (לא יודע איך לקרוא לזה)
מקצוע באילהארה: מלצר, לוחם, מנקה, כייס, חלטורות שונות וסטודנט באקדמיה.

תיאור הנון-אובסט'ת: בסוף המלחמות הראשונות, האלים האפלים הפכו נואשים. הם שלחו את ידם בזר להם, בכואב, באור המסמא, ועיצבו את חלקו כרצונם. יחסית לימים אלה, של אלים ומפלצות כבירות, התוצאה יצאה חלושה. הם היו עם יכולות התקפיות מדהימות במונחים של כיום, אך אז הם נחשבו ככשלון. לעומת זאת, הם נראו כיצירי אור לכול דבר, ואף יכלו לתמרן את האור, להטמע בו, להתמזג בו. הם הפכו למתנקשים, לרוצחים ואוייבים מפחידים,נראו והתנהגו כבכירי יצירי האור לכל צופה חיצוני, אך הם היו צד זר באור, צד אפל. לקח זמן רב עד שהם הוכחדו, ומדי פעם אפילו קוסמי האור והפלדינים החזקים ביותר מואשמים שהיכולת שלהם נובעת מהעובדה שהם אובסט'ת ששרדו את התיאור הגדול. בכך, הנון-אובסט'ת עדיין מקיימים את מטרתם מהמתים-וגורמים לאלה השרויים באור לחשוש מכל קרן שמש חמימה, שמה היא תהפוך למתקפה אדירה וצורבת.

מאפיינים מפלצתיים:
ניצוץ: כל אור שנופל עליו, מעט חזק מדי. הוא משתקף בו חזק מידי. העור שלו כמעט שקוף, הבגדים שלו מבהירים תמיד, וכלי מתכת שהוא מחזיק תמיד ינצצו ויבריקו. ההבדל דק מאוד, אבל לצופה שיודע מה הוא מחפש, הוא ממש ברור כשמש.
אשליות אופטיות: לפעמים האוויר לידו מרצד, או שהוא נראה קרוב או רחוק, או חפצים לידו.
יכולת בסיס: אור צורב (חלש, חזק יותר כנגד יצורי אור, טווח קצר, אויב אחד).
יכולות:
ראיית אופל-רואה בחושך (אני חייב להגיד שיצירת אפלה ככ יותר מגניב, אבל אני חייב להיות מעשי. ליצור אפלה ואז להכנס בקיר זה לא ככ יעיל...)
כדור אור - כדור של אור שמפוצץ את היריבים.

רקע: אילסת'ר, אבא שלו, היה עובד רגיל לכאורה באקדמיה באליהארה שהתאהב באחת מכוהנות האור החשובות ביותר, שחשבה שהוא שליח של אל האור בגלל המאפיינים המפלצתיים שלו. היא גילתה שהוא בן מפלצת, אבל המשיכה להיות איתו למרות זאת. היא ילדה את ליאונרד, שהתגלה כבן מפלצת ע"י קוסמי האור ונשארה מאחור בזמן שליאונרד ואליסת'ר ברחו, והגרו ללממלכת לינגאה. והבטיחה להם שהיא תהיה בסדר, בזכות הקשרים שלה, ושהיא תצטרף אליהם בקרוב. הם מעולם לא שמעו ממנה שוב. לנמל של ממלכת לינגאה הגיע אדם ממורט ואבוד, עם תינוק שבוכה בזרועותיו. הוא הצילח לחמוק מעבר לגבול בעזרת מה שהוא נשבע יותר לא לעשות לעולם-שימוש בכוחותיו המפלצתיים. ליאונרד לא זוכר כלום מאותו לילה והנדודים שבעקבותיו. כל פעם שליאונרד נזכר בזכרון המוקדם שלו, זה פלג גוף עלין של גבר בלונדיני, לבוש לבן וכולו עומד באור, מהמהם לעצמו וחותך בעזרת סכין מטבח ירקות על קרש חיתוך. זיכרון של שלווה ורוגע. הוא גדל עם הגבר הזה, אילסת'ר, אחד המרצים המוכפשים ביותר באקדמיה לינגאה, עילוי צעיר וחוצפן ובן אנוש ברברי! מאילהארה, לא פחות! במהרה הוא הצליח לעצבן את רוב הבוגרים ממנו במחלקה למדעים ולימוד כשפים מתקדמים של לינגאה, בהצעותיו המשונות, דרכי הלימוד המוזרות, והתאוריות המגוחכות שלו, שהפכו ללעג וקלס את שמה הטוב של לינגאה. אבל חוץ מאיומים ופעולות קטנוניות לא נגרם שום נזק, עד שיום אחד הם גילו את 'גזעו' האמיתי בדרך לא דרך, וגרמו לו בעזרת תחבולה עוד יותר לו ברורה לצאת למסע אל אילהארה, העיר הלבנה. מספר לשונות לחשו משהו בקשר לאהובתו, אימו של ליאונרד אבל אילו רק שמועות. בסתיו הארבע עשר לחייו של אילסת'ר ארז את חפציו, נפרד ממנו ולעולם לא חזר. מאז, נשאר עם צרור שאלות לא פתורות. מה קרה לאביו? מיהי אימו? מה הייתה עבודת חייו השנויה במחלוקת של אביו, שהצליחו להעלים כל זכר אליה מהאקדמיה חוץ ממספר הערות שוליים ומחברת מרופטת ולא מובנת? ומה פשר התופעה האופטית המוזרה שרודפת אותו בזמן האחרון? הוא חיי על הכסף שאביו השאיר, נרשם לאקדמיה, וניסה להמשיך לחיות את חייו בהמתנה, כשהוא הופך אט אט לפקעת עצביים נוריוטית ומלאת חששות, לא יודע למה הגוף שלו מבהיר או אביו לא חוזר. ואז מרצה מבוגר שמעולם לא אהב את משפחת אבסת', האב והבן, שיחרר לו הערה זדונית שכנראה כל תשובותיו מחכות לו באליהארה-אחרי הכל, אביו העביר את ההרצאה האחרונה המתועדת שלו באליהארה, והספריה שם עדיין מחזיקה את מחקריו. הוא מכר את דירתו, אסף את כל חפציו ויצא לעבר אליהארה. תקופת ההסתגלות הייתה קשה, אבל מהר מאוד הוא למד להסתיר את מאפייניו המשונים, להשיג עבודה בכיוס, חלטורות ומלצרות, ואפילו תקופה קצרה בצבא (שבסופה הוא ניצל את עובדת היותו בלתי זכיר להרמת ציוד והסתלקות. הצבא פשוט סימן את זה כ-'טעות בספירה' ולמחלקה שלו פשוט לא היה אכפת מהעלמותו), לפני שהוא הבין את הסיכונים. ליאונרד אפילו הצליח להכנס לאקדמיה ולשכור דירה. הוא הרגיש שהוא ממש קרוב למצוא את תשובותיו. בזמן האחרון הכל ממש הסתדר לליאונרד
נשק: סכין, חרב, קרב אגרופים בסיסי. (הוא עבר הכשרה של פאלדין במשך מספר חודשים, ואף היה טוב מהממוצע, למרות שלא עקף בהרבה את יכולות חבריו)
מיומנויות: גניבה, לחימה, ידע תאורטי בהנדסה, מדעים וקסם.
ציוד: ציוד לימוד סטנדרטי (כלי כתיבה, שניים שלושה ספרים), חרב וסכין פשוטות סטנדרטיות שהוא 'הרים' מהצבא, ציוד צבאי תקני ללנדודים (אוהל שמיכות ותיק) ספר ישן מלא במשוואות שליאונרד לא מבין, ובגדים לכל מזג אוויר.
כסף: 100 מטבעות (אלא אם אתה חושב שמגיע לי יותר)
מראה: ליאונרד שמר על חלק משגרת האימונים שלו מהצבא, והדבר תגמל אותו בכך שהוא הצליח לשמור על כושר קרבי, לא כשל חייל אך גבוה יותר מהרגיל אצל סטודנטים באקדמיה. מבנה גופו מעט צר אך שרירי, והוא בדיוק בגובה הממוצע. העור שלו חיוור עד כמעט שקוף, שיערו זהוב ועיניו ירוקות בהירות.
בעצם המראה שלו נראה כמו הכלאה בין אבטיפוס לפאלדין מהאגדות ואדם ממוצע לחלוטין.

תיאום ציפיות: אני אשמור על סקרונות בריאה, ואם יהיו שאלות אשלח ה"פ ;)
 
dragonitzan
וואו, מאוד משמח אותי לשמוע! תודה רבה!!
אני מבטיח להשקיע במשחק כמו שהוא ראוי (וכפי שראית מהיענות, הוא ראוי...)
 
ניצן
שם דמות: מענק (שם אמיתי: זוריסון)
שם שחקן: דרקונגה (drogonoga)
מפלצת מקור: ענק סופה
מספר דורות: 6
גזע: בן אדם
מקצוע באילהארה: שומרת ראש
מאפיינים מפלצתיים: חשמל סטטי בנגיעה באנשים אחרים, גובה לא רגיל (190 ס"מ), חוזק גבוה ממה שנראה.
יכולת בסיס: עוצמת ענקים: התחזקות עצמית לזמן קצר (מעצים בקצת, זמן קצר, מתעייף בסוף).
יכולות: מכת חשמל, מכת ענקים
רקע: פעם, לפני בערך 150 שנים, חי לו ענק סופה בשם סוגמא, במחוז באלאד סום. בבאלאד סום שיעבדו אותו למלחמה. יום אחד נמאס לו מהניצול והוא ברח מבאלאד סום לכפר קטן ונידח אשר לא רשום במפה הנשלט בידי אילהארה. הוא הלך לשם כדי שבאלאד סום לא ימצאו אותו וכדי שאילהארה לא ידעו שהוא מפלצת. הוא התחתן עם בת אדם בשם הוסמרגונה ונולדו להם ילדים. אחרי 125 שנים כאשר סוגמא עדיין חי, ואשתו הוסמרגונה כבר מתה מזמן (לפני 75 שנים) ולסוגמא כבר יש משפחה גדולה (נכדים לנינים) מהנכדות של הנין שלו התארסה לבחור אשר אותו לא אהבה, והחליטה (בלי להגיד לאף אחד) שנמאס לה שכדי לקנות אוכל היא צריכה ללכת קילומטרים ארוכים ברגל, ונמאס לה ליהיות בכפר מבודד וערב לפני החתונה ברחה מהכפר והשאירה מכתב. הסתבר שהיא יודעת על המלחמות ועל הניצול של סבה (הרחוק מאוד...) והלכה לאילהארה. במהלך הליכתה (שארכה חודש לפי הידוע לי) גילתה שהיא בהריון. ניחשתם נכון. איתי. היא הבריחה אותי כשנכנסה לאילהארה שמה אותי בבית יתומים. בגיל שנה וחמישה ימים העבירו אותי למשפחה מאמצת ושם העניקו לי את שמי- מענק גרמרי. להורי המאמצים היה קושי להביא ילדים אז הציעו להם ללכת לבית יתומים כדי לאמץ ילד/ה. הם הסתובבי בבית היתומים היחיד שהיה אז בעיר – בית היתומים כפיעורמה שבו אני הייתי. אמי המאמצת מירוה סיפרה לי שהם הגיעו והתינוקת הראשונה שהיא ראתה זאת הייתה אני. היא גם סיפרה שהייתי אחרת, יותר יפה, חכמה, מתוקה (או שהיא התאהבה בי או שאני מושלמת. נראה לי שאני מושלמת) והם לקחו אותי. ככה, בלי להסתכל על תינוקות אחרים. היה להם קשה לקחת אותי מבחינת בירוקרטיה, אבל בסוף הם קיבלו אותי, כמו מתנה, אולי יותר כמו מענק (כמו שהם קיבלו מהמדינה כדי לגדל אותי) ועל כן שמי- מענק. הם קיבלו אותי עם שרשרת ואמרו להם שאסור לי להוריד אותה וכשאני אגיע לגיל 13 אוכל לקבל ספר שאמי הביאה לי. אין להם מושג איך לפתוח אותה אבל אמי אמרה שאני כבר אדע. וכך עברו 12 שנים (או יותר נכון 11 שנים ו360 ימים) תמימות וקיבלתי את הספר. ניסיתי לפתוח את לא הצלחתי. בערב שכבתי במיטה מיואשת. כל ערב אני מחזיקה את השרשרת שלא ירדה מצווארי כבר 13 שנים ואז זה בא אלי. השרשרת! היא המפתח! לקחתי את השרשרת בצורת האינסוף שלי והנחתי על הספר. היה מן זוהר כזה והוא נפתח. בפנים היה כתוב את סיפור משפחתי וסיפור חיי. מסתבר ששמי האמיתי זה זוריסון על שם אמי זוהריה שנתפסה בידי אלהארה ונרצחה. בספר היו גם שירים, מתכונים, סיפורים, עץ המשפחה, תמונות, הסברים ואפילו כמה לחשים של ענקי סופה, אבל רק כאלה קטנים (שעדיין אסור לי לעשות אותם בפני רבים). מה שיפה זה שהסתבר לי ששמי – מענק – מתאים לי כמו כפפה ליד! אני מתנה זה נכון אך אני גם ענקית! זאת הסיבה שאני גבוה באופן מוזר ומעבירה חשמל סטטי כל הזמן! ולמה אני חזקה הרבה יותר מכפי שאני נראת! איך בא לי לפגוש את אמי... יש לי רעיון! אני אכין תיק מיוחד שיהיה מחובר אלי לכל מקום שאני אלך שבתוכו יהיה הספר... איזה רעיון טוב... היום אני בת 23, עשר שנים אחרי, עזבתי את בית משפחת גרמרי ועברתי לבית משל עצמי. אני לא יכולה להסתכן בזה שיגלו אותי. אני מאבטחת בשל כוחי הרב. תופתעו אבל אני עדיין שומרת על הספר ביום הולדתי נגעתי בשרשרת, כהרגלי, ופתאום ראיתי אותה, את אמי, את זוהריה. היא עמדה שם יפיפיה, גבוהה, מחייכת. אוי הלוואי שהיא הייתה פה...
נשק: חרב ארוכה, נבוט
מיומנויות: לחימה ביד אחת, בישול, איום
ציוד: תיק לספר, שרשרת, חבל עם קרס, אבן השחזה, כלי בישול
כסף: 100 מ"ז
 
פי
ברואי האלף יפגעו מעט יותר. יצורים שנוצרו רק ממישור האלים, כמו מלאכים, יפגעו מאוד. יצורים שפנו אל האור יפגעו.

נגה
אין אקדחים... :bang: הטכנולוגיה בסיסית. כמו בכל מבוכים ודרקונים... אין בדיאנדי רובים... חוץ מבכאלה מיוחדים...
והרקע טוב, רק הניסוח מעניין...
תוסיפי את הציוד (יש לך עוד 4 פריטים).
קצת יותר רקע מהמחברת עד עכשיו...

אבל... יכולות!

יכולת בסיסית: עוצמת ענקים: התחזקות עצמית לזמן קצר (מעצים בקצת, זמן קצר, מתעייף בסוף).

יכולות:
מכת ענקים 1/חיזוי מזג האוויר
ריסוק 1/מכת חשמל

מכת ענקים: המכה הבאה שלך עושה נזק מסיבי במיוחד.
חיזוי מזג האוויר: את יכולה לחזות את מזג האוויר הקרוב לטווח קצר
ריסוק: ההתקפות הבאות שלך ינפצו, ישברו וירסקו עצמות טוב יותר.
מכת חשמל: את מעבירה חשמל דרך יריבך, משאירה אותו מחושמל והמום. לטווח קצר.
 
מורגנה
אני מצטערת קודם לא הצלחתי לשים בספוילר
.שם דמות: מורגנה מקסין
שם שחקן:dark one
מפלצת מקור: גריפון
מספר דורות: 4
גזע:אלף
מקצוע באילהארה: אין
מאפיינים מפלצתיים:זנב של אריה וניצוץ של כנפיים מהגב
יכולת בסיס:
יכולות:
רקע: מורגנה נולדה למשפחה עמידה, לא עשירה יותר מידי אך לא ענייה , לא היה לה חסר כלום והיא חיה חיים מושלמים עד גיל 10. בגיל 10 הוריה ישתנו מהקצה אל הקצה הם החילו לשנוא בני מפלצות והצתרפו למשמר הלבן במטרה להרוג את כל בני המפלצות . את מורגנה שלחו למקום לימודים שמעודד שינאה נגד בני מפלצות. מורגנה בהתחלה התנגדה היא מעולם לא רצתה לפגוע באף אחד ולכן בהתחלה היא הייתה מאוד מנודה וגם המורים התייחסו אליה בזילזול. אך כמה חודשים במקום הזה הרעל החל לטפטף בתוכה , היא החלה להשתתף יותר בשיעורים והחלה לשנוא את בני המפלצות. אבל מורגנה לא הסתפקה בזה היא רצת לעשות פעולות פזיות נגדם. היא רצתה להצתרף למשמר הלבן ., אבל בגלל הגיל שלה הם לא קיבלו אותה.. אז היא עשתה לעצמה אימונים ביתיים בתקווה שאם יראו שהיא חזקה , א יצרפו אותה . בגיל 15 חלומה התגשם והיא סוף התקבלה . השנאה שלה נגד בני המפלצות הייתה ממש חזקה ,עד שהיא נאחזה בדעה שצריך להשמיד את כל בני המפלצות . היא השתתפה בפעולות יזומות נגד בני המפלצות שכללו גם היתר הריגה . היא רצחה בלי מצון במשך שנים עד שיום אחד בהיותה בת 20 היא הרגישה משהו מוזר כאשר היא ישבה , היא הרגישה שהיא יושבת על משהו כאשר היא התרוממה היא לא ראה כלום , אז היא חשבה שאולי היא דמינה את זה והתישבה בשנית ושוב היא הרגישה משהוא מוזר . כאשר היא בדקה את עצמה בחדר היא גילתה שגדל לה זנב ולא סתם זנב , זנב של אריה . היא נבהלה מאוד ולא יודעה מה לעשות אז היא שמרה את זה לעצמה , אך יום למחרת זה נהפך להיות גרוע יותר צמח לה ניצוץ של כנפיים בגב . היא ידעה למה היא נהפכה הרי היא צדה אותם במשך שנים , אבל היא לא יכלה לקבל את זה שהיא הופכת להיות בת מפלצת. כעבור כמה ימים היא החליטה לעשות מעשה היא החליטה שהיא לא יכולה לסבול את עצמה במצב הזה והיא החליטה להתאבד .היא לקחה סכין מהנשקים של הארגון ועמדה לדקור את עצמה בצאור , אך ברגע האחרון לא היה לה אומץ לעשות את זה. ללא להגיד כלום לחברי המשמר הלבן היא לקחה את הנשקים שלה וכמה חפצים שהיא מצאה וברחה ממנו. היא לא יודעת מה יהייה ,היא לא יודעת מה צפוי לה העתיד אבל דבר אחד היא יודעת . היא שונאת את עצמה והיא תצטרך לחיות עם השנאה הזו כי המוות מפחיד אותה יותר מהחיים.
נשק: חץ וקשט גדולה ושני סכינים
מיומנויות: הבחנה , התגנבות ,ירי , אקרובוטיקה
ציוד: רעל קטן ,חבלים לטיפוס , אזיקים ,נאד מים ומנותת קרב
כסף: 100 זהב
 
אני ממש אשמח לשחק בעולם שלך הוא נשמע מדהים!
שם דמות: קאגה ריו
שם שחקן: tkhag1
מפלצת מקור: כלאים של חיית תעתוק עם כלב הזנק
רקע (מפלצת): חיית תעתוק וכלב הזנק האויבים הנצחיים, אבל למה? בשביל לקבל את התשובה הזאת נצטרך לחזור אחורה בזמן ,
שתי גזעים אלו היו פעם גזע עוצמתי שהגר לעולם החומר מהמישור האתרי, עם הזמן עקב הבדלים זעירים החלו להתרחק זה מזה ולפתח שמרנות, כעבור אלפי שנים נוצרו שתי גזעים המוכרים כיום, אך זיווגים נדירים (בדרך כלל מכוונים) יוצרים משהו אחר... משהו שדומה לגזע העתיק, יצורים אילו מכונים שבר אתרי.
מספר דורות: 4
גזע: בן אנוש עם נגיעת אלף (דור רביעי)
מקצוע באילהארה: מתנקש
מאפיינים מפלצתיים:, מחושים (של חיית תעתוק) שיכולים להתקפל לתוך הגוף,מבנה גוף פנימי שמשלב בין לכלב לחתול(גמישות חתולית וכולי), עיניים של חתול בצבע כחול עמוק
יכולת בסיס: אתריות (10 שניות בכל פעם) [אם זה בסדר מבחינתך]
יכולות:
רקע:אני זוכר רק דברים מהעבר שלי. "אין לך זכות לחיות", אילו המילים שליוו אותי כל חיי וחרוטים על רוב השברים, "אין לך זכות לחיות" זה מה שאמא שלי אמרה שהיא נטשה אותי, "אין לך זכות לחיות" זה מה שמנהל בית היתומים אמר כהוא בעט אותי לרחוב, אין לך זכות לחיות" זה מה שאמרו לי לבני המדים שניסו להרוג אותי,
הייתי שבור, ילד בן 7 בעולם, ואז גברת רי מצא אותי ליד הדלת שלה חולה ומורעב וממלמל שוב ושוב "אין לי זכות לחיות", אתה כבר מת ילד" היא אמרה לי, "אתה לא יותר מהצל של עצמך" היא הסתכלה עלי בעיניים קשוחות "אבל אולי יהיה לי שמוש בך", אתם בוודאי תוהים מי הייתה נכון?, כל מה שאני יכול לספר עליה זה שהיא אחת מעשר המתנקשים הטובים ביותר בעיר, היא לימדה אותי את כל מה שאני יודע, והפכה אותו ליורש שלה, היא אמרה לי "אין כזה דבר גזע מפלצתי,יש כזה דבר אדם מפלצתי" היא גיחחה "ובסופו של דבר כולם מבקשים ממני את אותו שירות",
היא קראה לי "קאגה" שפירושו "צל",
ואני אחליט אם יש לך את זכות לחיות.

נשק: תיל חותך (מוכר יותר בתור "תיל נינג'ה")
latest
, זוג פגיונות (בעלי להב גלי, בלי שמורה )
74336db924f66ae170909b547ea612b0.jpg

מיומנויות: תנועה שקטה,הסתתרות,טיפוס,קפיצה,אקרובטיקה,פריצה,איום,
ציוד: כלי פריצה,חבלים,שרשראות,אנקול,פצצות עשן ואור.

הערה: המפלצות שבחרתי מאוד מבוססת על המישור האתרי, הוא קיים בעולם שלך?
אני יכול להתחייב להגיב מינימום פעמיים ביום, אני בודק את הפורום בערך כל שעתיים.
 
כולכם כתבתם דפ"דים מושקעים, יפים, טובים ונהדרים.
ההתלבטות הייתה קשה מאוד, אך לבסוף נאלצתי לבחור חמישה מכם.
אם לא בחרתי אתכם, זה לא בגלל שלא השקעתם, אלא בגלל שהיו אנשים שהשקיעו אפילו יותר.
באמת שכולכם הייתם מעולים, ואם הייתי יכול הייתי מנחה לכולכם. אבל לצערי זה בלתי אפשרי, ואני נאלץ לבחור חמישה.


והנבחרים הם:



הח'אן הטטרי
necro flame
dragonoga
hell lord
ו - eubrs phi


וברשימת ההמתנה, שיצטרפו לפי הסדר הנכתב כאן כשמישהו יצא/לא יגיב שבועיים בלי סיבה ויועף/ אני אחליט להוסיף עוד שחקן/כל דבר אחר שיתן לשחקן נוסף להיכנס:

אין יותר רשימה! המשחק נסגר ליציאה וכניסה!


בהצלחה!

נ.ב. מי שלא נבחר ומתעניין יכול לקרוא את ההרפתקה, זה לא כלכך ישפיע אם תצטרפו.

אני לא מגיב למי שמאוחר ברשימה עם יכולות וכאלו, בגלל שרוב הסיכויים שזה לא ישפיע...
אם תתקרבו לראש הרשימה אתן לכם יכולות אם אין לכם.

עריכה: ערכתי את רשימת ההמתנה.
עריכה נוספת: פרסמתי את עץ המשחק!
 
חזרה
Top