• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

בני המפלצות - עץ הרשמה [5/5] סגור להרשמה (חופשיטה,פנטזיה)

ח'אן
א. מעולה, יש לי רעיון כבר לאיך לשחק אותה.
ב. תכתוב בספוילרים.
ג. אני יודע שזה הגיוני וברור, אבל שזה לא יתדרדר לעניינים סוטים... אוקי?

נ.ב. בן כמה אתה?
 
לניצן ורק לניצן, בפקודה!
אמא אומרת שאסור לגלות פרטים אישיים לאנשים באינטרנט...

אין לי שום כוונה להפוך פה משהו לסוטה, אל תדאג...
 
חאן
אני מניח שלא מבוגר מדי, אך לא צעיר מדי מהכירותי איתך.

את השאלה על הסוטות שאלתי רק כדי לוודא, הייתי סבור שזה יהיה בסדר, פשוט רציתי לוודא שאתה לא תיקח דברים כאלה לכיוונים סוטים.
 
באופן כללי, אני חושב ש4 שחקנים זו הכמות האופטימלית למשחקי תפקידים באינטרנט, לא משנה פורמט. אבל זה כבר דעה אישית. חמישה שחקנים זה סבבה, אבל זה כבר קשה להנחות לחמישה- לאגד חמישה קווי עלילה שונים יחד זו עבודה קשה, אז זה תלוי מאוד איך המשחק עומד להתנהל לדעתך.
אם אתה עומד לתת לכל שחקן קו עלילה משלו, אז חמישה שחקנים זו כבר מעמסה רצינית.
אם אתה מתכוון לחלק את השחקנים לכמה "קבוצות", 5 שחקנים זה סבבה.
אם אתה מתכוון שכל השחקנים יהיו קבוצה- חמישה אנשים זה טוב כל עוד לא חייבים אישור של כולם על כל דבר קטן, כי זה פשוט יעכב מאוד את המשחק.

מקווה שעזרתי.
 
ח'אן
צודק, תיקנתי.

ועודף הידע הכללי שלך, בהיסטוריה במיוחד.
אתה לפחות בכיתה ו' לדעתי, אולי אפילו ז-ח.

ונקסטורל -

אני התחלתי עם 4, אבל בגלל שהמון אנשים רצו העליתי לחמישה. הם מתחילים בקווים נפרדים ונפגשים לאט לאט (אופס ספוילר).
חוץ מזה, אני רואה הרפתקאות של שישה ושבעה בפורום. נראה שרוב האנשים מצליחים להסתדר עם זה... אז יש לי תקווה.
 
הם מתחילים בקווים נפרדים ונפגשים לאט לאט (אופס ספוילר).
תכניס בספוילר, תחת הכותרת ״לא לשחקנים״.
ובכן, הרבה אנשים מופתעים מכמות הידע/חרשנות/חנוניות שלי... כיתה ו׳
 
נה... לא נורא, זה לא משהו שלא יכלתם לנחש...

חאן
באמת? מרשים. אני מנסה לדמיין אותך כשתגדל.
עכשיו, בוא נפסיק את הדיון הזה/נעביר אותו להודעות פרטיות, בגלל שאנחנו ממלאים בחצי ספאם את הפורום...
 
אני מניח שכבר אין לי הרבה סיכוי, אבל למה לא לנסות? נראה משחק שווה ביותר
שם דמות: ליאונרד (ליאו) אסבת'
שם שחקן: eubrs phi
מפלצת מקור: נון-אובסט'ת או. 'העומד באור'. מצורף רקע של הגזע
מספר דורות: שלושה
גזע: בן אנוש/אובסט'תי (לא יודע איך לקרוא לזה)
מקצוע באילהארה: מלצר, לוחם, מנקה, כייס, חלטורות שונות וסטודנט באקדמיה.

תיאור הנון-אובסט'ת: בסוף המלחמות הראשונות, האלים האפלים הפכו נואשים. הם שלחו את ידם בזר להם, בכואב, באור המסמא, ועיצבו את חלקו כרצונם. יחסית לימים אלה, של אלים ומפלצות כבירות, התוצאה יצאה חלושה. הם היו עם יכולות התקפיות מדהימות במונחים של כיום, אך אז הם נחשבו ככשלון. לעומת זאת, הם נראו כיצירי אור לכול דבר, ואף יכלו לתמרן את האור, להטמע בו, להתמזג בו. הם הפכו למתנקשים, לרוצחים ואוייבים מפחידים,נראו והתנהגו כבכירי יצירי האור לכל צופה חיצוני, אך הם היו צד זר באור, צד אפל. לקח זמן רב עד שהם הוכחדו, ומדי פעם אפילו קוסמי האור והפלדינים החזקים ביותר מואשמים שהיכולת שלהם נובעת מהעובדה שהם אובסט'ת ששרדו את התיאור הגדול. בכך, הנון-אובסט'ת עדיין מקיימים את מטרתם מהמתים-וגורמים לאלה השרויים באור לחשוש מכל קרן שמש חמימה, שמה היא תהפוך למתקפה אדירה וצורבת.

מאפיינים מפלצתיים:
ניצוץ: כל אור שנופל עליו, מעט חזק מדי. הוא משתקף בו חזק מידי. העור שלו כמעט שקוף, הבגדים שלו מבהירים תמיד, וכלי מתכת שהוא מחזיק תמיד ינצצו ויבריקו. ההבדל דק מאוד, אבל לצופה שיודע מה הוא מחפש, הוא ממש ברור כשמש.
אשליות אופטיות: לפעמים האוויר לידו מרצד, או שהוא נראה קרוב או רחוק, או חפצים לידו.
יכולת בסיס: אור צורב (חלש, חזק כנגד יצורי אופל, טווח קצר, אויב אחד).
יכולות:
ראיית אופל-רואה בחושך (אני חייב להגיד שיצירת אפלה ככ יותר מגניב, אבל אני חייב להיות מעשי. ליצור אפלה ואז להכנס בקיר זה לא ככ יעיל...)
כדור אור - כדור של אור שמפוצץ את היריבים.

רקע: אילסת'ר, אבא שלו, היה עובד רגיל לכאורה באקדמיה באליהארה שהתאהב באחת מכוהנות האור החשובות ביותר, שחשבה שהוא שליח של אל האור בגלל המאפיינים המפלצתיים שלו. היא גילתה שהוא בן מפלצת, אבל המשיכה להיות איתו למרות זאת. היא ילדה את ליאונרד, שהתגלה כבן מפלצת ע"י קוסמי האור ונשארה מאחור בזמן שליאונרד ואליסת'ר ברחו, והגרו ללממלכת לינגאה. והבטיחה להם שהיא תהיה בסדר, בזכות הקשרים שלה, ושהיא תצטרף אליהם בקרוב. הם מעולם לא שמעו ממנה שוב. לנמל של ממלכת לינגאה הגיע אדם ממורט ואבוד, עם תינוק שבוכה בזרועותיו. הוא הצילח לחמוק מעבר לגבול בעזרת מה שהוא נשבע יותר לא לעשות לעולם-שימוש בכוחותיו המפלצתיים. ליאונרד לא זוכר כלום מאותו לילה והנדודים שבעקבותיו. כל פעם שליאונרד נזכר בזכרון המוקדם שלו, זה פלג גוף עלין של גבר בלונדיני, לבוש לבן וכולו עומד באור, מהמהם לעצמו וחותך בעזרת סכין מטבח ירקות על קרש חיתוך. זיכרון של שלווה ורוגע. הוא גדל עם הגבר הזה, אילסת'ר, אחד המרצים המוכפשים ביותר באקדמיה לינגאה, עילוי צעיר וחוצפן ובן אנוש ברברי! מאילהארה, לא פחות! במהרה הוא הצליח לעצבן את רוב הבוגרים ממנו במחלקה למדעים ולימוד כשפים מתקדמים של לינגאה, בהצעותיו המשונות, דרכי הלימוד המוזרות, והתאוריות המגוחכות שלו, שהפכו ללעג וקלס את שמה הטוב של לינגאה. אבל חוץ מאיומים ופעולות קטנוניות לא נגרם שום נזק, עד שיום אחד הם גילו את 'גזעו' האמיתי בדרך לא דרך, וגרמו לו בעזרת תחבולה עוד יותר לו ברורה לצאת למסע אל אילהארה, העיר הלבנה. מספר לשונות לחשו משהו בקשר לאהובתו, אימו של ליאונרד אבל אילו רק שמועות. בסתיו הארבע עשר לחייו של אילסת'ר ארז את חפציו, נפרד ממנו ולעולם לא חזר. מאז, נשאר עם צרור שאלות לא פתורות. מה קרה לאביו? מיהי אימו? מה הייתה עבודת חייו השנויה במחלוקת של אביו, שהצליחו להעלים כל זכר אליה מהאקדמיה חוץ ממספר הערות שוליים ומחברת מרופטת ולא מובנת? ומה פשר התופעה האופטית המוזרה שרודפת אותו בזמן האחרון? הוא חיי על הכסף שאביו השאיר, נרשם לאקדמיה, וניסה להמשיך לחיות את חייו בהמתנה, כשהוא הופך אט אט לפקעת עצביים נוריוטית ומלאת חששות, לא יודע למה הגוף שלו מבהיר או אביו לא חוזר. ואז מרצה מבוגר שמעולם לא אהב את משפחת אבסת', האב והבן, שיחרר לו הערה זדונית שכנראה כל תשובותיו מחכות לו באליהארה-אחרי הכל, אביו העביר את ההרצאה האחרונה המתועדת שלו באליהארה, והספריה שם עדיין מחזיקה את מחקריו. הוא מכר את דירתו, אסף את כל חפציו ויצא לעבר אליהארה. תקופת ההסתגלות הייתה קשה, אבל מהר מאוד הוא למד להסתיר את מאפייניו המשונים, להשיג עבודה בכיוס, חלטורות ומלצרות, ואפילו תקופה קצרה בצבא (שבסופה הוא ניצל את עובדת היותו בלתי זכיר להרמת ציוד והסתלקות. הצבא פשוט סימן את זה כ-'טעות בספירה' ולמחלקה שלו פשוט לא היה אכפת מהעלמותו), לפני שהוא הבין את הסיכונים. ליאונרד אפילו הצליח להכנס לאקדמיה ולשכור דירה. הוא הרגיש שהוא ממש קרוב למצוא את תשובותיו. בזמן האחרון הכל ממש הסתדר לליאונרד
נשק: סכין, חרב, קרב אגרופים בסיסי. (הוא עבר הכשרה של פאלדין במשך מספר חודשים, ואף היה טוב מהממוצע, למרות שלא עקף בהרבה את יכולות חבריו)
מיומנויות:  גניבה, לחימה, ידע תאורטי בהנדסה, מדעים וקסם.
ציוד: ציוד לימוד סטנדרטי (כלי כתיבה, שניים שלושה ספרים), חרב וסכין פשוטות סטנדרטיות שהוא 'הרים' מהצבא, ציוד צבאי תקני ללנדודים (אוהל שמיכות ותיק) ספר ישן מלא במשוואות שליאונרד לא מבין, ובגדים לכל מזג אוויר.
כסף: 100 מטבעות (אלא אם אתה חושב שמגיע לי יותר)
מראה: ליאונרד שמר על חלק משגרת האימונים שלו מהצבא, והדבר תגמל אותו בכך שהוא הצליח לשמור על כושר קרבי, לא כשל חייל אך גבוה יותר מהרגיל אצל סטודנטים באקדמיה. מבנה גופו מעט צר אך שרירי, והוא בדיוק בגובה הממוצע. העור שלו חיוור עד כמעט שקוף, שיערו זהוב ועיניו ירוקות בהירות.

תיאום ציפיות: אני אשמור על סקרונות בריאה, ואם יהיו שאלות אשלח ה"פ ;)
 
אברוס פי
דמות ממש מגניבה! כבר סגרתי על מי שאני רוצה להדריך לו, ואז זה...
אהבתי ממש!
כמה הערות ושאלות, שאחריהן יבואו יכולות:
- הוא יודע שהוא בן מפלצת?
- תוריד לשלושה דורות. אוסבט'ים לא עד כדי כך חזקים.
- תמחק את הסוגריים שלי.
- ממש מגניב, אבל את ה'נטמע ברקע' אני אהפוך ליכולת הבסיסית שלך (תכתוב שם את זה כבר), אז תיצור לעצמך מאפיין משלך.
 
dragonitzan
הוא לא יודע שהוא בן מפלצת, אבל הוא חושד. הוא יודע שמשהו מוזר ושהןא צריך להסתיר את זה.
האמת שקיוויתי שיכולות האור שלו יהיו יותר מרכזיות.יש לו מתקפות קדושות-טמאות. אין לי בעיה שזאת תהיה היכולת הבסיסית, רק אני מקווה שיהיו יכולות שקשורות גם לזה. כי איך אפשר לוותר על ליזרים מהאף? ;)
ועוד שאלה קטנה, אם זאת היכולת הבסיסית, מה שאני מבין שאומר שעל זה נשענת כל הדמות שלי, איך היא תתחזק במהלך הזמן? ההשפעה על אנשים אחרים תהיה יותר חזקה? כי יש לזה חיסרון עצום בשבילי-אני תמיד אהיה האדם שאיש לא זוכר...
 
פי
צודק, זאת יכולת. לא בסיסית. מה שמזכיר לי, שהיכולות:

יכולת בסיסית: אור צורב (חלש, חזק כנגד יצורי אופל, טווח קצר, אויב אחד).

יכולות:
נטמע ברקע/כדור אור
ראיית חושך/אפלה

כדור אור - כדור של אור שמפוצץ את היריבים.
ראיית חושך - אתה רואה בחושך.
אפלה - אתה יוצר חושך סביבך. שים לב שגם אתה לא רואה בו.

נ.ב. ראיתי שאתה מלינגאה, אז איך אתה אדם? או שתשנה גזע או שתשנה רקע. הרוב המוחלט של הלינגאים הם ננסים.

הערה לכולם -
ליד היכולת הבסיסית כתבתי לכם פרטים בסוגריים. תעתיקו גם אותם לדף דמות - הם הפרטים שמשתפרים ביכולת בעליות הרמה.
מי שעשה זאת - כל הכבוד.
מי שלא - שיעשה.
 
dragonitzan
אבא שלו היגר לשם מאליהארה, גם כתבתי שזאת אחת הסיבות שלא אהבו אותו ככ. בכללי בכוונה אני משאיר את סיפור הרקע עם אבא שלו ומי אמא שלו וכולי קשור לאליהארה ומעורפל, כדי שתוכל להשתמש בזה...
בכ"מ, ערכתי.
 
פי
זה עדיין מסבך... ופחות הגיוני. או שיהיה ננס (אפשרות טובה), או שיהיה מכפר אחר תחת שליטת אילהארה, או שיהיה לך סיפור ממש טוב איך הוא הצליח להגר לשם ולמה...

לכולם:

שימו לב שצירפתי את מפת איי המזרח לדף הפתיחה. כך היא נראית.
 
dragonitzan
בעיקרון, אילסת'ר, אבא שלו, היה עובד רגיל לכאורה באקדמיה באליהארה שהתאהב באחת מכוהנות האור החשובות ביותר, שחשבה שהוא שליח של אל האור בגלל המאפיינים המפלצתיים שלו. היא גילתה שהוא בן מפלצת, אבל המשיכה להיות איתו למרות זאת. היא ילדה את ליאונרד, שהתגלה כבן מפלצת ע"י קוסמי האור ונשארה מאחור בזמן שליאונרד ואליסת'ר ברחו, והגרו ללממלכת לינגאה. והבטיחה להם שהיא תהיה בסדר, בזכות הקשרים שלה, ושהיא תצטרף אליהם בקרוב. הם מעולם לא שמעו ממנה שוב. לנמל של ממלכת לינגאה הגיע אדם ממורט ואבוד, עם תינוק שבוכה בזרועותיו. הוא הצילח לחמוק מעבר לגבול בעזרת מה שהוא נשבע יותר לא לעשות לעולם-שימוש בכוחותיו המפלצתיים. ליאונרד לא זוכר כלום מאותו לילה והנדודים שבעקבותיו.
חשבתי שכן יש מעט בני אדם בלינגאה, ושהם לא גזענים...
 
חזרה
Top