• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עלילות ספינת החלל "מתילדה השמנה" -עץ הרשמה [כוכבים אין ספור]-חיפוש שחקנים(6\5)

בנתיים עד שyds שולח את דף הדמות שלו אתם אולי יכולים להחליט אחד עם השני על קצת רקע משותף. יכול להיות ששתי דמויות או יותר נדדו יחד או בילו תקופה יחדיו. יכול גם מאוד להיות שכמה דמויות החליטו להיפגש לפני קניית הספינה בשביל להכיר קצת יותר את חברי הצוות העתידי שלהם. תרגישו חופשי לפרסם פה את הרקע של הדמויות שלכם בשביל לראות מי מתאים למי( מצידי אתם יכולים להחליט גם שכולכם הכרתם אחד את השני לפני קניית הספינה ובגלל זה החלטתם להצטרף יחד לקבוצת הרכישה שלה).
 
סמל לשעבר אלכסנדר ולדימרוביץ' צ'נקוב נולד על הכוכב הקפוא של ואלהלה, רחוק בקצה הגלקסיה. הכוכב היה יחסית פרימיטיבי, וקשר עם כוכבים וציוויליזציות אחרות לא היה קיים מאז הדממה. נשקים כמו רובים של ירי-יחיד וטנקים פשוטים היו הנורמה, ואי-אפשר היה לפתח הרבה על הכוכב עשוי קרח. גזע של חייזרים הגיע לכוכב, והתחיל במלחמה כנגד אנשי-ואלהלה על השליטה בכוכב. אנשי ואלהלה נלחמו בחזרה והדפו את החייזרים, אך הביולוגיה שלהם, אשר דמתה מאוד לפטריות, נתנה להם ייתרון משמעותי: כל פעם שאחד מהם נפל, עוד כמה קטנים צמחו מגופתו. המלחמה נמשכה ככה במשך מאות שנים, מחשלת את אנשי-ואלהלה לחיילים המשובחים ביותר בכל האזור. אלכסנדר נולד כמה עשרות שנים אחרי שהמגע הראשון עם כוכב אחר נוצר. טכנולוגיה, רפואה, לוחמה, המצאות חדשות אינספור שינו את פני הכוכב לגמרי. אלכסנדר נולד ליחידה מיוחדת שנועדה לנסות שריון חדשני, אשר היה מכונה בפני עצמו, ונותן ללובש אותו כוח וסיבולת שלא ישתוו לשום כמות של חיילים רגליים. הקרב הראשון של אלכסנדר הלך טוב, יותר מדי טוב, והוא נהיה גאה ופזיז, ובטוח ביכולות שלו יותר מדי, הוא הוביל את היחידה שלו היישר ללב כוח האויב. למרות שניצח את הקרב, רוב היחידה שלו הושמדה. הצבא לקח ממנו את האקסו-שריון שלו וגירש אותו מהכוכב. במשך השנים הבאות, הוא נדד בחלל בחוסר מעש, מחפש אחרי דרך חיים חדשה, מחפש עבודה בה מיומנותיו כחייל יהיו שימושיות.

אם יש למישהו הצעה לרקע משותף, אני פתוח אליה.

לגבי רקע משותף, אני ו-YDS עברנו על היכרות קצרה בין הדמויות שלנו. נפגשנו זמן לא רב לפני הקנייה של החללית, אחרי שגם הוא עזב את הכוכב שלו.
 
זה הרקע לדמות שלי:
טימותי נולד וגדל בעולם הבית "סטרימסי", עולם טכנולוגי מסדר 4, לאמא מדענית ואבא עורך דין פלילי די מצליח. כבר מגיל צעיר טימותי גילה כשרון מולד לרכוש חברים ואינטליגנציה גבוה, מה שגם לשני הוריו רצון עז לראות אותו ממשיך בדרכם ולכן הם דחפו אותו בילדותו לעבר שני התחומים. אולם, כאשר הגיע גילו לבחור מה הוא רוצה לעשות, הוא בחר בעבודת מחקר אותה הוא קיבל ללא בעיה מיוחדת עקב ציוניו הטובים, יכולתו להקסים בראיון העבודה ופרוטקציה קטנה מצד אמו.
טימותי התמנה לעוזר מחקר טכנולוגית קדם "צווחה" ועשה הרבה עבודת מעבדה כדי לנתח ולבדוק ציוד מסוג זה וכך קרה שבמהלך עבודתו במעבדה הוא קיבל ציוד טכנולוגי ישן שהונח לגביו שהוא ציוד קדם צווחה, אך למעשה היה טכנולוגיה חייזרית עתיקה. בתחילה טימותי שבר את ראשו די הרבה זמן בניסיון להבין איך אפשר לנתח את הציוד ורק לאחר מחקר ממושך הוא הבין שהציוד הנ"ל כלל אינו ציוד אנושי. לאחר הגילוי הזה החוקר הממונה הגיע כדי לוודא זאת ולאחר מכן שלח את הציוד למקום אחר. אולם, טימותי לא הצליח להוציא את הציוד והטכנולוגיה החדשה מראשו וכך קרב שכעבור חמש שנים במעבדה טימותי החליט והתחיל ללמוד תחום חדש אשר לדאבון לב הוריו ירחיק אותו מכוכב הלכת.
את לימודי הקסנו-ארכיאולוגיה טימותי התחיל בחדווה רבה ונהנה במיוחד מהסיורים הלימודיים לאנומה, עולם הבית של הקוג'ים, שם הכיר חברים חדשים ולמד על התרבות שלהם ולחפירות הארכאולוגיות שהתרחשו בעולמות חייזרים נטושים. כמובן שטימותי הצטיין במיוחד בטכנולוגיות טרום הקפיצה ובבדיקות המעבדה שהיה צריך לבצע. לאחר שטימותי סיים את לימודים העיוניים וההתמחות המעשית שהיה צריך לבצע כדי לקבל את התואר הנחשק הוא החל לחפש דרכים לחקור את עולמות החייזרים העתיקים וגילה שהדרך הטובה ביותר לשם כך היא בספינה משלו. לאחר שבדק את האפשרויות הוא גילה באמצעות כמה מכרים משותפים שכמה חברה הולכים לקנות ספינה והוא החל לבדוק את האופציה להצטרף אליהם.
Qurrion אמר/ה:
[post]669396[/post] אם יש למישהו הצעה לרקע משותף, אני פתוח אליה.
אם הדמות שלך הייתה בזמן כלשהו מאבטחת של אתר ארכיאולגי או אולי הדמות שלי ושלך נסעו באותה ספינה אפשר לסדר משהו...
 
לטעמי זה קצת מיותר לעבוד על רקעים משותפים, אני לא ממש רואה איך זה ישפר את העלילה או הסיפור.
בואו נצא מנקודת הנחה שכל אחד הסתובב קצת בתחנת חלל, הכרנו והתידדנו אחד עם השני, והיות שלכל אד היה חלום לקנות חללית החלטנו לשתף פעולה יחד.
אם כל מה שמחכים זה הדף של יידס, בואו נתחיל ונצרף אותו בהמשך (נגלה שהוא היה תקוע באחד מהמחסנים של החללית כשנכנס שם באחד מהסיריום ללקוחות פוטנציאלים או שקרכלשהוא אחר.)
 
חזרה
Top