• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עלילות ספינת החלל "מתילדה השמנה" -עץ הרשמה [כוכבים אין ספור]-חיפוש שחקנים(6\5)

אוקיי אז לנשקים הטבעיים של בהאמות' וטינא'נים פשוט נתייחס כלחימה ללא נשק רגילה,רק שהנזק הבסיסי שלה הוא ק'4 במקום ק'2. נראה לי שבזה סגרנו את נושא השינויים?
 
אחלה, אני רק רוצה שתזכרו שזאת גם פעם ראשונה שלי בהרצת משחק כזה. אני מנסה ללמוד כמה שיותר וכמה שיותר מהר אבל ברור שאני גם אעשה טעויות פה ושם. תיקונים יתקבלו בברכה.
 
הם לא נלחמים אחד בשני כי הם לא גזע של חובבי מלחמה רצחניים, הם נלחמים בשביל להגיע לשלמות עצמית או בשביל להשיג נחושת/קרדיטים למען העם שלהם. מבחינתם, להרוג מישהו מהעם שלהם זה כמו לנעוץ בעצמם סכין, מאחר שכל בני העם הם למען העם.
 
אז הם רוצחים את כולם כי הם רוצחים בשביל להגיע לשלמות עצמית, אבל לא אחד את השני כי הם לא חובבי מלחמה רצחניים?
נשמע מוזר קצת.
זה אומר שאת כל הקרדיטים שתרויח תשלח חזרה לכוכב הבית או משהו?
ואני ממש מקווה שאתה הולך לשחק מישהו יוצא דופן מהם, כי הקטע של לא להלחם אחד בשני נשמע פתח נהדר לסיכסוכים בתוך החבורה שיובילו לדברים לא טובים בסוף.
אני לא הולך לרחם על אף חייזר שיעמוד בדרכי, גם אם אתה חולק איתו את אותו מבנה של דיאנאי. ואם מישהו מאיתנו יפול כי לא רצית להשתתף בקרב מסוים, אתה תיהיה האשם הישיר לזה, עם כל ההשלכות של להנעל מחוץ לחללית בטווח של איזה חור שחור פעיל.
 
אני טכנאי גיזען.
סתם, זה שאני הטכנאי של החללית לא אומר שהדבר היחיד בעולם שמעניין את הדמות שלי זה לתקן חלליות. מן הסתם אם היא טרחה לקנות איתכם את החללית יש לה מטרות במסע הזה של חקר החלל, שהיו מספיק חשובות לה בשביל לעזוב את עולם הבית שלה ולהתחיל חיים מלאי סכנות (והן למצוא טכנולוגיות אבודות). והדגש בעיניין הרחמים הוא לא על "לא אגלה רחמים" אלא על "שיעמוד בדרכי". (וכן גם הקצנתי קצת לצורך הדרמתיות, אני לא הולך לשחק סדיסט או משהו).
אני פשוט חושב שזה יהיה מעפן אם אחד הלוחמים שלנו יחליט פתאום שהוא לא משתתף בקרבות רק בגלל שהוא חולק מבנה גנטי של אחד מהיריבים שמולו, אז אני מודיע מעכשיו שיהיו לזה השלכות משחקיות מבחינת היחס של הדמות שלי לזה, ובמיוחד אם זה ידפוק אותנו ברמה של לאבד חבר צוות.
 
לא חסרות סיטואציות שזה יכול להיות בעיתי שהם לא בדיוק הקרב הקלאסי של קבוצה מול קבוצה בתנאי שטח ניטרלים.
וכשחושבים על זה אפילו בכזאת סיטואציה של קבוצה מול קבוצה זה יכול להיות בעיתי. הרי יש לנו רק 2 אנשים קרביים, והשאר לא משהו בקרבות. להוריד את אחד הקרביים שלנו זה יפגע בנו הרבה יותר חזק מקבוצה של 4 קרביים שמורידה את אחד הקרביים שלהם.
כללו של דבר, להצהיר שאתה פצפיסט כלפי גזע שלם זה פתח לבעיות, גם אם הם פציפיסטים כמוך.
אם לא יהיו בעיות, מצוין. אם יהיו ונידפק בגללן, יהיו השלכות.
 
אז בנוגע לזה...אחרי מחשבה, אני חושב שאתה צודק בקטע הזה. אז יש שתי אפשרויות או שאני אמני מלהרוג את בני מיני, אבל זה לא אומר שאני אמני מלכסח אחד מהם במכות, או להביס אותו בקרב. אפשרות ב היא שהסיבה שאני לא חוזר לטינא'ן היא שעברתי חוויות מלחמה שטלטלו את הערכים שלי, ואני לא מסכים עם זה. אפשרות ג' היא לשכוח מכל העניין. אפשרות ד' היא לומר שלמרות שבד''כ הם שוחרי שלום אחד עם השני זה לא ימנע מהם להרוג אחד את השני למען טובת הכוכב. מה אתם אומרים?
 
לא, זה לא יהיה OP. אם הם לא תוקפים אותנו, אז אין לנו סיבה להילחם בהם. זה מביא אותנו לדיפלומטיה, וזה לא אומר שהם יסכימו לכל מה שנדרוש. גם קשה להאמין שהגזע הזה, אדוק ככל שיהיה, יסרב להילחם במידה ונתקוף אותם ללא סיבה.
 
yds אמר/ה:
[post]669073[/post] אז בנוגע לזה...אחרי מחשבה, אני חושב שאתה צודק בקטע הזה. אז יש שתי אפשרויות או שאני אמני מלהרוג את בני מיני, אבל זה לא אומר שאני אמני מלכסח אחד מהם במכות, או להביס אותו בקרב. אפשרות ב היא שהסיבה שאני לא חוזר לטינא'ן היא שעברתי חוויות מלחמה שטלטלו את הערכים שלי, ואני לא מסכים עם זה. אפשרות ג' היא לשכוח מכל העניין. אפשרות ד' היא לומר שלמרות שבד''כ הם שוחרי שלום אחד עם השני זה לא ימנע מהם להרוג אחד את השני למען טובת הכוכב. מה אתם אומרים?

אני חושב שהאפשרות הראשונה הכי הכי הגיונית מבחינת ההתנהלות של הגזע הזה והאפשרות השנייה היא הכי מעניינת מבחינה סיפורית,אז אין לי בעיה עם כל אחת מהן.

בלי קשר לזה,בשביל סיפור ההתחלה של המסע שלכם אני צריך שאחת מהדמויות שלכם תיהיה זו שיזמה את קניית החללית ואירגנה בשבילה "קבוצת רכישה" וכך בעצם התאגדתם ביחד כקבוצה. הדמויות שלכן יתחילו את המשחק שהן מכירות אחת את השנייה ברמה של מפגש או שניים לפני תחילת העלילה. הסיבה לכך שהן לא נפגשו יותר מזה היא שהמכירה של הספינה היא מכירת בזק במחיר מיוחד. זה כל מה שאתם צריכים לדעת בנתיים,אני מזכיר שוב המשחק יתחיל ברכישה של הספינה אז לא לצרף לרקע דברים שקרו ברכישה או אחריה.

אתם יכולים לבחור ביחד מי זה היה ולרשום פה או שפשוט מישהו יתנדב ואם לאף אחד לא תיהיה בעיה הוא יהיה זה שמניע את הקנייה הזאת.
 
חזרה
Top