• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דו"נ - מכניקה בקובץ מצורף או בגוף ההודעה

באתגרי דו"נ, אני מעדיף לקרוא את היצירות...

  • בקובץ מצורף

    הצבעות: 0 0.0%
  • בגוף ההודעה

    הצבעות: 19 100.0%

  • סה"כ מצביעים
    19
אני גולש בפורום בשביל שכל המידע יהיה מוצג מולי, אין לי כוח להתחיל להתעסק עם הורדות קבצים. במיוחד שאני לא יודע אם מה שאני אראה שווה את ההתיחסות שלי.
חוץ מזה אם אני רוצה לעבור על זה תוך כדי שאני כותב את התגובה שלי הרבה יותר נוח לצטט קטעים כשזה על הפורום, והרבה יותר נוח להחליף בין שתי טאבים (אחד הדף הראשון ואחד דף התגובה) או לגלול למעלה ואז שוב למטה אם זה עדיין בעמוד הראשון למקרה שאני רוצה לעבור על זה שוב במהלך כתיבת התגובה שלי.
והדבר הכי חשוב, שאחרי שאני סוגר את הקובץ, אם אני רוצה להסתכל שוב או שמתפרסם משהו, צריך להוריד כל פעם מחדש וזה נעשה מציק.
לפעמים גם רוצה להשאיר את הטאב פתוח ולהגיב או לקרוא מאוחר יותר, ולא בא לי עוד תוכנה פתוחה ברקע, מספיק הדפדפן.
 
אני חושב שברור שיותר נוח כשההגשה בפורום ולא בקובץ, זו לא הבעיה. הבעיה היא שאם עבדת בקובץ זה סיפור להעביר את ההגשה לפורום - לא איום ונורא, אבל הרבה יותר קל פשוט להעלות את הקובץ. עורך הטקסט של BBCODE לא ממש עוזר.

אופציית ביניים זה להעלות את הקובץ לDOCS ולקשר אליו - ככה לא צריך להוריד את הקובץ לדיסק ואפשר להגיב בשני טאבים. עדיין צריך לפתוח את זה כל פעם מחדש גם אם אתה רק רוצה לרענן את הזיכרון בכמות הנק"פ, אבל זה חוסך את הכאב ראש של להעלות לפורום.
 
@הל לורד -
זה לא באמת פותר את הבעיה. במקום שהכותב צריך לסדר את הטקסט כדי שיהיה קריא מחוץ לקובץ שלו, כל קורא וקורא צריך לעשות את זה לעצמו. שזה מבאס לכולם, כי זה אומר שפחות אנשים יקראו, ומי שיקרא - פחות ירצה להגיב על מה שנוצר, כי זה אומר עוד התעסקות.
 
ילו צודק. לפני שהיה את האופציה של להוסיף קבצים, הכל היה על דפי הפורום, וזה היה די אחלה. לדעתי זה גם סופר מקל על הקריאה, כי הכל בפורמט אחיד, ולא בכל מיני גופנים הזויים ועיצובים 'מיוחדים'.

ולהעביר משהו מוורד לפורום זה ממש קל, אל תהיו עצלנים. עושים קופי פסטה, מדגישים את המילים שצריך להדגיש (יש כפתור הדגשה\נטוי\קו תחתון למעלה בצד ימין) וזהו.
 
חזרה
Top