• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[פאת'פיינדר] צריח הברקת-עץ הרשמה (4/4)

tkhag1 אמר/ה:
יש לך מכשף בדרך (יש לי את ספר החוקים אבל אני די מעדיף ומשחק 3.5)
נ.ב. למה בנקודות? זו שיטה די מעצבנת...
נ.ג. אני עברתי על המכשף ואני אוהב מאוד את קרנץ' של המסורת ה"מרום" אבל פחות את הפלף... אכפת לך אם אכניס כמה שינויים? (אני יוצר סוג של "נפיל")
השינויים:
מיומנות מקצוע: איום (במקום מרפא)
לחשים נוספים: מארה (במקום ברכה) מעגל קסם נגד טוב (במקום רוע) קללה (במקום הסרת קללה) כמישה מחרידה (במקום פרץ שמש)
כשף מורשת: אותו דבר אבל טוב אותו דבר אבל במקום "רוע" זה "טוב"
כוחות מורשת:
אש שמימית: אותו דבר אבל מרפא יצורים רעים ופוגע בטובים.
אני צריך לראות איך זה מסתדר פלאפית, אבל זה נשמע מעניין (ולא שבור). נקודות כי זה יותר אחיד בין כולם ונותן יותר שליטה על חלוקת התכונות.
yellow_acid אמר/ה:
תודה על התשובות, עוד הערה -
מניסיוני עם הרפתקאה אחת של PF, אם בונים דמויות מידי אופטימליות ההתקלויות הן משחק ילדים, אז אם אתה מאפשר כאן חומרים מכל מקום, וממה שאני רואה כאן אנשים די חושבים על הבילד שלהם, זה עלול ליצור בעיה אלא אם תחזק את האויבים.
אין לי הרבה ניסיון עם ההרפתקאות של פאת'פיינדר, אבל אני אקח את זה לתשומת ליבי.
 
עוד שאלה, בהרפתקאות מוכנות יש בדרך כלל כמויות של טקסט להקריא כשנתקלים בכל מיני דברים. במשחק בדיבור זה לא כל כך פרטקי בדרך כלל, אבל במשחק פורום זה יכול לעבוד.
אתה מתכנן להשתמש בפיסקאות תאור האלו, או שאתה מתכנן לקרוא ולתמצת?
 
סם ספיום
שם: סם ספיום. נטייה: תוהו רע (נא להביט ברקע) מקצוע: מכשף(מורשת נפיל [הסבר בהמשך])
דרגה:1. גזע: בן אנוש. מין: זכר.
כוח 10. (0) זריזות 14 (+2). חוסן 12 (+1).תבונה 10 (0). חוכמה 10 (0). כריזמה 19 (+4). יוזמה +1. מהירות 9 מ'.
נק"פ 7. דרג"ש 11 מגע 11 נטוע 10.
הצלות: קשיחות+1 . תגובה+2 . רצון+2 .
קפ"פ:+0 (חנית ארוכה:1ק8 x3 דוקר הכנה הישג)
טווח+2 (קשת קל 1ק8 19-20x2 דוקר מ' 24)

מיומניות: תורת הלחשים +4, שימוש בחפץ קסום +6
כישרונות: מיקוד לחש (יצירה), זימון מחוזק (+4 לכוח ולחוסן של יצורים מזומנים),הטלה ללא חומרים,
שפות: מדוברת,שאול,
ציוד: רובה קשת קל, קליעים(50),חנית ,חבל פישתן,נאד מים,לפידים(5),קרס טיפוס,תיק גב,מזון(1),מנורה,נאדי שמן(3),נרות(5),שקיק רכיבי לחשים,ערכת הצתה, מ"ז 14
לחשים:
דרג 0 ד"ק 14: צלילי רפאים,גילוי קסם,קריאת קסם,אור,
דרג 1 (לחשים ליום 4) ד"ק 15: זימון מ' (1),שריון מאגי,

מורשת נפיל (כמו שמימי עם השינויים הבאים)
נפילים. מילה זו בלבד מעוררת תחושה של כפירה. האגדות מספרות על גזע של מלאכים שהיו החזקים המושלמים והיפים ביותר מבין הברואים, אך חטאו בחטא הגאווה... אותם מלאכים קראו תיגר על האלים ודרשו את כס השמיים, האלים הזועמים גזרו על המלאכים את העונש הנוראי ביותר עבורם: הפיכה לאנושיים, במשך אלפי שנים נעלמו המלאכים האצילים וקיבלו שם המתאר את גורלם "נפילים". אך אין דבר שהזמן אינו פוגע בו, והקללה נסדקה...
בדמך זורם דם שמימי שהושחת וראשך מונף בגאון, ונשאלת השאלה האם תחזור למעמד אבותיך? או שאולי אתה שואף גבוה יותר?...
השינויים:
מיומנות מקצוע: ידע [דת] (במקום מרפא)
לחשים נוספים: מארה (במקום ברכה) מעגל קסם נגד טוב (במקום רוע) קללה (במקום הסרת קללה) כמישה מחרידה (במקום פרץ שמש)
כשף מורשת: אותו דבר אבל טוב אותו דבר אבל במקום "רוע" זה "טוב"
כוחות מורשת:
אש טמאה (במקום אש שמימית): אותו דבר אבל מרפא יצורים רעים ופוגע בטובים.
זימון נוסף (במקום ברכת האמונה):בדרגה 15 בכול פעם שאתה מזמן יצור עם תת-הסוג שד שטן או התבנית תופת באמצעות לחש זימון מפלצת אתה מזמן יצור נוסף מאותו הסוג.

(רקע מחר)
עודכן
 
יצא לי רקע Edgy במיוחד, אבל אני מחבב את זה. מקווה להתקבל. אם צריך להוסיף (או להוריד) משהו, או להבהיר משהו, אני אשמח לדעת.

כהערת אגב (בעיקר לשאר הקבוצה), בניתי אותו כסייר שיכול למלא כמה מהתפקידים של נוכל. אבל במקרה שבקבוצה יהיה חסר מטיל לחשים, אני יכול להמיר אותו למזמן (שכנראה יתמקד על זימון של שדים ועכבישים) או למשהו אחר. אני כן אוהב את הארכיטיפ שבחרתי ואת זה שאני הולך להתקדם על כישרונות של Drow Nobility (כישרונות שמעניקים יכולות דמויות לחש), אבל אני רואה בעצמי שלדמות שלי יש... פגמים, בהיתקלויות קרביות. אני חושב אבל שהוא מספיק טוב מחוץ לקרב בשביל לפצות על זה.

פאראנוקס, אלף אפל סייר-
פאראנוקס לבית סאנקות' (Pharanox of House Sankoth)
"מבוכים חשוכים, עכבישים ארסיים, וכולם רוצים להרוג אותך. מזכיר לי את הבית"

פאראנוקס נולד באפלה.
הוא פקח את עיניו לראשונה, כתינוק, והעולם האפל התבהר לעיניו, חסר צבעים, חסר אהבה. בעודו צופה באביו מרים אותו אל המטפל, ומיד עוזר לאמו האצילה, מזריק לה חומרים שיקלו על כאביה. הוא לא הבין דבר.

האור מראה בפניך את הדרך, האפלה אף פעם לא מדריכה אותך.

פאראנוקס היה אציל דרו צעיר בעיר של דלווינגולף (Delvingulf), עיר המסחר הגדולה ביותר של האלפים האפלים. הוא נולד אציל, עם מתנות של כוח בידיו. הוא יכל לראות את הקסם הטבוע בעולם כאשר הוא ביקש בכך, הוא יכל לשלוט באפלה- להפריד אותה על מנת ליצור אור חלש או לחבר אותה יחדיו על מנת ליצור אפלה עמוקה.

באפלה, אינך רואה אף אחד מלבדך.

כאציל דרו, וכמובן כאלף אפל בכלל, פאראנוקס היה מרושע. הוא זמם מזימות, להפיל את יריביו הפוליטיים. הוא רדה בעבדים כאשר אלו הגיעו אליו. בית סאנקות' סגד לשר השדים סוקות'בנות' (Socothbenoth), שר המוות האחראי על הישרדות, איסורים, וכמובן גאווה. הוא עשה את כול אלו.
אך הוא מעולם לא התחבר אל האצולה באמת. פאראנוקס העדיף תמיד דברים אחרים. לצפות בהשפעות הרעל גורמות לעבדים להתפתל למותם, לשחק עם העכבישים והעקרבים הקטנטנים והתת קרקעיים על קירות העולם התת קרקעי. הוא במיוחד אהב להצטרף אל המשמר כאשר הם חקרו אזורים מסוכנים, משתמש בזכויותיו כאציל כדי להצטרף. כאשר הוא ראה את הדרו נלחמים במפלצות התת קרקעיות ולוקחים עבדים מקרב הגזעים האחרים, כיצד מלכודות מסוכנות חיסלו את הדרו שלא היו זהירים מספיק… הוא היה מרותק. הוא חקר עוד ועוד, קיווה לקבל תפקיד רשמי למען הקולוניה מהסוג הזה.

באפלה, לא ניתן להבדיל בין חבר לאויב.

החברה של הדרו מעדיפה נשים על גברים, ופאראנוקס תמיד ידע זאת. היו לו שלוש אחיות גדולות, והן נהגו לדאוג תמיד שהוא יעשה כרצונן כאשר הן היו בעיר. פאראנוקס קיבל זאת, הוא והאחיות שלו אהבו אלו את אלו בצורה מוזרה שניתן לראות רק אצל הדרו. הוא סמך עליהן, בצורה מסוימת, והן תמיד האמינו בו.
וזה למה זה כאב כול כך.
כאשר אחד מהאצילים לבית ווקסידייר (Vexidyre), הסוגד לשר השדים שאקס (Shax), החליט שפאראנוקס הוא יריב פוליטי שלו, פאראנוקס הגן על עצמו בגאווה לה מורה שר השדים של ביתו להתעטף. הוא לא האמין שאויבו יוכל לגעת בו, בטח כאשר שלוש אחיותיו מגנות עליו. הוא המשיך את חייו כרגיל, חושב לעצמו כיצד להזיז את החוטים ולגרום למותו של האציל מווקסידייר, אך לא רואה זאת כדבר דחוף.
אחיותיו דווקא חשבו שזו הזדמנות של פאראנוקס להוכיח את יכולת ההישרדות שלו כבן לבית סאנקות'.

באפלה, אף אחד לא רואה אותך נופל.

כאשר פאראנוקס יצא למסע באותו היום עם אנשי המשמר של הדרו, הם הותקפו בידי קבוצת מתנקשי דרו. הם חיסלו את כולם, למעט פאראנוקס- אך הם ידעו למה הם משאירים אותו בחיים. הם פצעו את פאראנוקס, השאירו אותו ללקק את פצעיו במעמקים. ידעו כי הוא יחזור, אך לא מיד, וזו הייתה התוכנית שלהם.
כאשר הוא חזר אל העיר, הוא מיד נעצר. הוא גילה שבאותו היום ממש, קבוצת עבדים גדולה שוחררה, וסימנים לכך שזה הוא התגלו בזירת הפשע. זהו פשע נורא בקרב הדרו, והוא ניסה להוכיח את חפותו. ואז הוא הבין…

כולם ידעו שהוא לא עשה את זה, אבל הם ראו את העובדה שהוא נתן לעצמו להגיע למצב כה נמוך ככישלון. הוא לא היה ראוי לשמו, כך הם חשבו, אם הוא מגיע לכזה מצב. הוא סחט את קשריו האחרונים כדי להשתחרר, לוקח איתו רק כמה מהחפצים הישנים שלו וזונח את העושר של בית האצולה שלו- בניסיון להתחמק מגזר דין המוות שלו. הוא ברח, וידע שרק במקום אחד לא ימצאו אותו, רק מקום אחד הוא גם בטוח וגם ללא גישה של הדרו. ובטוח זו… מילה יחסית.
העולם העליון.

האפלה משחיתה, הורסת, מעוורת. אלו שנושאים אותה, לעולם לא ייהנו עוד מהיום, גם אם ירצו. לנצח יהיו הם באפלה.

לפני 10 שנים, פאראנוקס יצא אל העולם העליון. הוא למד לתעב את השמש, הוא למד לחבב את העכבישים והעקרבים שחיים באור ולא בצל. הוא למד לשנוא את אלו שתמיד ראו רק את הרוע שבו, הוא למד לחיות עם אלו שמצאו בצל שלו נחמה.

הוא עבד עם אנשים שחקרו אזורים בעולם התחתון, מרגיש טוב ביותר מתחת לאדמה. בסופו של דבר, הוא מצא את עצמו משתף פעולה עם זד (Asura-Spawn) בשם חאקים צ'ידי. ביחד, הם יצאו למשימות. חבריו לקבוצה תמיד שמו לב לכך שפאראנוקס אף פעם לא נראה כאילו הוא סומך עליהם לחלוטין, תמיד מסתכל אחורה עליהם לפני שהוא עושה משהו. היכולות שלו להרגיע חרקים ענקיים ולגלות מעברים סודיים ומלכודות מתחת לאדמה בקלות הפכו אותו לבן ברית יעיל, גם אם העובדה שהוא סוגד לשדים, נוטה להתעלל באכזריות בשבויים, ובעל חיבה מטרידה לחרקים ארסיים… גורמת לאנשים להתרחק.

יום אחד, חאקים ופאראנוקס ירדו למערה הלא נכונה. מפלצות הקיפו אותם מכול עבר, ורק במזל הם הצליחו להימלט מכבלי המוות. שני ילידי הצללים מצאו את עצמם יחדיו, מבינים שהם הסיכוי הכי טוב אחד של השני לבן ברית בעולם הזה. יחדיו, הם החליטו ללכת אל המקום המעניין ביותר שהם שמעו עליו, מקום בו הכישרונות שלהם יהיו יעילים באמת- צריח הברקת.

[התקרית שכול חברי הקבוצה שלנו מתו תפורט יותר ברקע של ליאורגונן, כי ממה שהבנתי אצלו זה מאורע יותר משמעותי לדמות, ועוד לא סיכמנו עד הסוף את הפרטים. אם הוא לא התקבל, החלק הזה יימחק או יוחלף, אבל הוא מוסיף הרבה לדמות לדעתי]

אישיות: פאראנוקס הוא שקט ולא סומך על אחרים, תמיד עוקב אחריהם. הוא אולי לא מאמין בכך, אבל הוא לא באמת טוב בקריאת אנשים, לרוב חושב שהם מרושעים. הוא יודע כי הוא צריך לשתף פעולה בעבודה שלו, אבל הוא נוטה תמיד להסתכל פעם נוספת ולחשוד באנשים שאיתו. הוא גם מפקפק לרוב ביכולות של האנשים שאיתו, אבל הוא לא נוטה לספר את דעתו הזו בקול- הגאווה הזו היא חלק שנשאר בו מבית האצולה שלו, בית אצולה שסוגד לשד הגאווה. יש לו גם חוש הומור סרקסטי משהו.
עם זאת, לפאראנוקס יש כבוד מיידי לכול נקבה. הדרו החדירו בגברים של הגזע שלהם את הכבוד לנשים בצורה מאוד יסודית, ופאראנוקס תמיד מניח מראש שנשים הם עוצמתיות. מלצריות או כול אישה במעמד נמוך בחברה הן מראה שעד היום גורם לו למעט כעס בליבו.
פאראנוקס סוגד לשרי השדים, גם אם לא בציבור- הוא למד בעבר כבר שזו אמונה לא נפוצה על האדמה. הוא בטוח בכוחם של שרי השדים, ורואה את פצע העולם כהוכחה לכוח הזה. הוא מאמין כי יום אחד שדים יציפו את כול העולם העליון, והם ישלטו בעולם שמעל, בעוד שהדרו ישלטו בעולם שמתחת. הוא מבצע בסתר טקסים קדושים לאלים הללו.
בעקבות הגירוש שלו, פאראנוקס חושד מידית בכול דרו אחר שהוא מתנקש מעיר הבית שלו שנשלח לסיים את העבודה.
פאראנוקס אוהב עכבישים ועקרבים, ובכלל חרקים. הוא כמעט תמיד מסתובב עם עכביש או עקרב בשרוול חולצתו, משתעשע איתם כאשר משעמם לו (האישיות דוחת האנשים שלו הופכת הרבה רגעים שהיו יכולים להיות שיחות חברתיות שופעות לרגעים של בדידות ושעמום). אין לו בעיה לחסל יצורים כאלו, אבל הוא מעדיף להשתעשע איתם, או לראות אותם מחסלים יצורים קטנים מהם באכזריות.
כאשר הוא מתחת לאדמה, פאראנוקס הוא מקצועי. הוא מעדיף לחפש היטב במקומות, ולדאוג מראש שיש לו כמה מידע שהוא יכול על האזורים. החושים שלו חדים, מזהים מלכודות לפני שהוא נכנס אליהם, וראיית החושך שלו מסייעת לו מאוד מתחת לאדמה.
לבסוף, פאראנוקס לא אוהב לחשוף את הטבע שלו, ומתלבש בבגדים כבדים שמסתירים אותו. הוא שונא גם את השמש, מה שגורם לבגדים לשרת מטרה כפולה. בחודשי הקיץ הבגדים האלו גורמים לו להזיע יחסית הרבה לאלף אפל, אבל הוא לא מתייחס לזה.
היחיד שמקבל יחס שונה במקצת מפאראנוקס הוא חאקים. פאראנוקס ראה שחאקים לא ברח בלעדיו, ולמרות שהוא מאמין שזה רק כי הוא ידע שהוא לא יכול לצאת מהמערות התת-קרקעיות בלעדיו, הוא מרגיש אמפתיה גדולה לזד הסובל מהרבה מהדעות הקדומות של אנשים עליו. הוא אוהב לעבוד אותו, מוקסם בידי הנשק האקזוטי שלו ובצורה לא אופיינית לפאראנוקס- הוא חושב שלזד יש סגנון, והוא יותר טוב מרוב הגזעים.
הוא לא סומך על כוהנים מדתות טובות, אבל אין לו בעיה לנצל אותם אם הם מרפאים אותו. הוא מאמין כי אלי הטוב מסיחים את דעתם של מאמיניהם באמצעות 'מעלות טובות' והרצון לעשות 'מעשים טובים'- דבר שהוא משימה סיזיפית שהם לעולם לא יוכלו להשלים- בשביל לנצל את הסגידה שלהם בזמן הזה. הוא לא יאמר את זה לכוהנים בפנים, אבל זה מה שהוא חושב.
הוא גם מאמין שעבדות זה צודק, עיסוק ברעלים זו מלאכה מכובדת, ורצח פוליטי זה דבר מקובל.

מראה: פאראנוקס נראה כאלף אפל נורמלי, למרות שהידיים שלו עבות יותר מהידיים של רוב האלפים האפלים כתוצאה מכוחו הפיזי. יש לו שיער לבן לגמרי, ועיניים בצבע כחול בוהק מוזר- סימן על טבעי המעיד על היותו אציל אלף אפל, ולא אחד רגיל. כמו כול האלפים האפלים, מבנה הגוף שלו רזה וגבוה יותר מבני אנוש, והוא חולק את האוזניים והעיניים של האלפים. רגליו מאוד חזקות ומלאות בצלקות ישנות, לאחר שנים שהוא הלך בין האבנים השבורות בעולם התחתון.
הוא לובש בגדים שחורים, עליו יש לרוב מעיל משוריין מלא כיסים שמסתירים שלל הפתעות. בהן, יש כלי פריצה מלאכת מחשבת, מזון שלרוב עשוי מחרקים משומרים (אלפים אפלים מוצאים את זה טעים, ופאראנוקס נזכר בילדות הנעימה שלו כאשר הוא אוכל אותם). לרוב, מתחת למעיל גם מסתובב איזה עקרב או עכביש ארסי שפאראנוקס מצא באותו היום והתחבר איתו, כך שיש להיזהר. יש על גבו תרמיל עם מזון וציוד הרפתקנות, והוא דואג תמיד לקחת אותו איתו לפני שהוא יוצא אל מתחת לאדמה.
על גבו, פאראנוקס נושא מוט גדול, בק דה קורבין, בעיצוב שחור ועם סימנים שחורים על הפלדה שלו. פאראנוקס יודע שהנשק הזה שומש בעבר כנגד עבדים ולעתים ברגעים של מחסור חומם לטמפרטורות גבוהות כדי לטפל בעבד לא ממושמע, אבל הוא לא מספר את זה לאחרים.
פאראנוקס מסתובב לרוב עם כובע עור רחב המסתיר את פניו או עם ברדס שחור, תלוי במקום. הוא תמיד מסתכל על אנשים מסביבו, לא סומך על אף אחד, וכאשר הוא הולך באור השמש עיניו תמיד מתרחקות מהשמש, נצרבות מכול קרן אור בהן. מתחת לאדמה ניתן לראות כמה בבית הוא מרגיש.
כאשר הוא מטיל את הלחשים מהמורשת שלו, עיניו הכחולות זוהרות ופסים של צל מסתובבים מסביבו, אך לרוב הוא מדכא את ההשפעה הזו כדי להסתיר אותה- הוא לא רוצה להיחשף בכול פעם כשהוא מטיל לחש.

==
פאראנוקס
דרו (Voice in the Dark) סייר (Dungeon Rover) זכר דרגה 1
דמוי אדם (אלף) ניטרלי-רוע בינוני
יוזמה
2+ חושים ראיית חושך 36 מטר (24 משבצות, 120 רגל), ראה Dungeon Scouting.
הגנתי
דרג"ש 16 נטוע במקומו 14 מגע 12
ללא שריון 12 נטוע במקומו 10 מגע 12
נק"פ: 11 (1ק10+ 1, ק"פ 1)
קשיחות 2+ תגובה 4+ רצון 1+
חסינות שינה הצלות 2+ גזע נגד הקסמה התנגדות לחשים 7
חולשות Betrayed, עיוורון אור
התקפי
מהירות: 9 מטר (6 משבצות, 30 רגל)
התקפות: בק דה קורבין 4+ קפא"פ הישג (1ק10+ 4 נזק חודר או מוחץ, פ"ח *3)
יד"לים (דרגת מטיל 1): לפי רצון- גילוי קסם.
1/יום- אורות מרצדים, אפלה, אש פיות, נפילת נוצה, ריחוף.
סטטיסטיקות
תכונות: כוח 16, זריזות 14, חוסן 10, תבונה 12, חכמה 13, כריזמה 13
תה"ב: 1+ תמרון קרבי 4+ הגנת תמרון 16
כישרונות: Drow Nobility.
Traits/מאפיינים: Dangerously Curious, Trap Finder, Magical Knack
Drawbacks/מחסרים: Betrayed.
מיומנויות: הישרדות 5+, התגנבות 6+, ידע (מבוכים) 5+, פירוק מתקנים 8+ (מאפיין 1+), שימוש בחפצי קסם 6+ (מאפיין 1+), שפות 2+, תפיסה 7+ (גזע 2+). מחסר שריון 2- כאשר לובש את השריון שלו.
יש דרגה במיומנויות: הישרדות, התגנבות, ידע (מבוכים), פירוק מתקנים, שימוש בחפצי קסם, שפות, תפיסה.
שפות: Undercommon, אלפית, מדוברת, שפת הסימנים של הדרו.
מקצוע מועדף: סייר. נקודה אחת לנק"פ נוסף.
יכולות
Armored Coat: בניגוד לשריונות אחרים, ניתן להוריד וללבוש את המעיל המשוריין כפעולת תנועה (לא ניתן ללבוש או להוריד אותו במהירות).
Bec de Corbin: פאראנוקס זוכה בתוסף 2+ להתקפות ניפוץ על שריונות בינוניים או כבדים עם בק דה קורבין. בנוסף, כאשר הוא מכין את הנשק כנגד הסתערות, אם הוא פוגע בהתקפה שהוא הכין הוא גורם נזק כפול.
Betrayed: כאשר אתה מגלגל זיהוי מניע, אתה תמיד מגלגל פעמיים ולוקח את התוצאה הנמוכה. לא ניתן לגלגל את גלגול זה מחדש.
Trap Finder: פאראנוקס יכול להשתמש ביכולת פירוק מלכודות כדי לפרק מלכודות קסומות.
Stone Scouting (י"ד): פאראנוקס זוכה בתוסף 2+ לזיהוי מאפיינים תת קרקעיים. הוא זוכה בתוסף כנגד מלכודות, פתחי מערות פוטנציאליים [דלתות סודיות טבעיות] וסכנות סביבתיות אחרות. יותר מכך, כאשר פאראנוקס עובר על יד מאפיין תת קרקעי שכזה, הוא מגלגל תפיסה גם מבלי לחפש אקטיבית.
Vermin Affinity (י"ד): פאראנוקס יכול להשתמש ביכולת זו, הזהה לאמפתיה לחיות, על רמשים (כולל רמשים חסרי תבונה). היכולת מתפקדת כבדיקת דיפלומטיה עם תוסף 2+. החיה חייבת להיות במרחק 9 מטר וביצוע הבדיקה לוקח דקה. ניתן לנסות גם להשתמש בבדיקה זו על רפשים, אך שימוש שכזה מקנה לבדיקה מחסר 4-.
Voice in the Dark: כאשר הוא באזור של חשכה או אור עמום, פאראנוקס זוכה בתוסף 2+ לבדיקות איום והתגנבות.
אויב מועדף (יצירי כפיים) (י"ד): כנגד יצירי כפיים, פאראנוקס זוכה בתוסף 2+ לבדיקות הישרדות זיהוי מניע, ידע, תפיסה ותרמית. הוא גם מקבל תוסף 2+ לגלגולי התקפה ונזק בהתקפות נשק כנגד יצורים אלו. בנוסף, הוא יכול לגלגל על יצירי כפיים בדיקות ידע ללא אימון.
כלי פריצה מלאכת מחשבת: הכלים האלו ממלאים את הדרישה לכלים לבדיקות פירוק מלכודות, ומעניקים תוסף 2+ לגלגולי פירוק מלכודות (מחושב לנתונים של פאראנוקס).
עיוורון אור: כאשר הוא נחשף לאור בהיר (אור שמש או לחש אור יום) פאראנוקס מתעוור למשך סיבוב אחד. לאחר מכן, הוא Dazzled [מחסר 1- להתקפה ולבדיקות תפיסה] כול עוד הוא נמצא באור.
שליטה בנשק ושריון: פאראנוקס שולט בכול הנשקים הפשוטים והקרביים, ובשריון קל, בינוני, ובמגנים (למעט מגן צריח).
שימוש ברעל: פאראנוקס אף פעם לא מסתכן בהרעלה עצמית כאשר הוא מטפל ברעל.
אוצר
ציוד: 4 מ"ז, 9 מ"כ, Armored Coat, Bec de Corbin, חבל פשתן (30 מטר), כלי פריצה מלאכת מחשבת, 5 מנות מזון ליום, פגיון, שק שינה, תרמיל, תלבושת חוקר.


רשימת מקורות:
Armored Coat (Armor): Advanced Player’s Guide page 179-180
Bec de Corbin (Weapon): Advanced Player’s Guide page 176-177
Bedroll (Equipment): Ultimate Equipment page 59
Betrayed (Drawback): Companion: Spymaster’s Handbook page 6
Dangerously Curious (Trait): Ultimate Campaign page 56
Drow (Race): Advanced Class Guide page 103
Drow Nobility (Feat): Advanced Class Guide page 105
Dungeon Rover (Ranger Archetype): Companion: Dungeoneer's Handbook page 22
Magical Knack (Trait): Ultimate Campaign page 57
Trap Finder (Trait): Companion: People of the Sands page 31
Voice in the Dark (Alternative Racial Trait): Companion: Blood of Shadows page 5

התקדמות
(בעיקר לחברי קבוצה אחרים שקוראים את זה ומתלבטים איך לבנות את הדמויות שלהן)
אני עוד לא סגור על איזה סגנון קרבי אני רוצה לקחת, אבל כנראה של נשק קפא"פ. אני בכללי לא מתכנן להתמקד על קרב אלא אם אני אראה שהקבוצה באמת זקוקה לזה, והולך להסתמך על כישרונות הסגנון הקרבי ללחימה.
אני מתכנן לקחת כול 2 דרגות כישרונות Drow Nobility. הבא ברשימה הולך להפוך את היד"ל אפלה שלי לאפלה עמוקה ולתת לי שימוש נוסף בכול אחת מהיכולות דמויות הלחש שלי. בדרגה 5, היכולת גילוי קסם שלי הופכת לקבועה ואני יכול להטיל את כול הלחשים האלו לפי רצון. בדרגה 7, התנגדות הלחשים שלי תשתפר מ-6+ דרגה ל-11+ דרגה. לאחר מכן... חוץ מזה שיעבור המון זמן, או שאני אמשיך עם כישרונות קרביים, או שאני אקבל עוד יכולות דמויות לחש מכישרונות, נראה (יש שם אפשרויות ל-Spider Climb, Divine Favor, Dispel Magic ו-Suggestion).
בדרגה 4 אני הולך לקחת חיה מלווה של עקרב ענק, ואני הולך לקבל לחשי סייר. אני הולך להסתמך על לחשי סייר ו-UMD אם יהיה בכך צורך בשביל להפעיל חפצי קסם.
בדרגה 7 אני מתעלם לחלוטין מתוואי שטח קשה מתחת לאדמה, שזה אומר תמיד.

זאת כמובן במידה ואראה שהעובדה שאני יחסית חלש קרבית לא מפריעה לקבוצה, אחרת זה יכול לשנות לי לחלוטין את כול ההתקדמות של הדמות, למרות שאני חושב שהיא אדירה. מקסימום אני אתמקד על כישרונות קרביים. אני בונה על היכולות שלי לזהות דברים בלי לחפש אקטיבית והפירוק מלכודות בשביל להיות יעיל,
אבל אם לא יצא... לא יצא.
 
שכחתי להוסיף איך פאלאנוקס נראה:
פאלאנוקס הוא בן אנוש בהיר עור בגובה ממוצע יש לו שריון קשקשים עם עיטורים של סמלים של איומדה בנוסף הוא חמוש באלה עם סמלים של איומדה ורובה קשת כבד על כף ידו השמאלית יש לו קעקוע של ציפור עוף חול מה שמזכיר לו את הכנופיה שלו "הפניקס" יש לו צלקת של חיתוך מעל העין שלו
 
קראנק
אם זה נראה כמו ברווז, הולך כמו ברווז, ומצפצף כמו ברווז, אז אפשר לאכול את זה
-קראנק, מפגין את כישורי הלוגיקה שלו בזמן ארוחת הבוקר.

במשך שנים התרחבות שיטחי המחיה של דמוי האנוש המתורבתים דוחקים את השבטים הברברים מאזורי הספר, ואלו עסוקים מידי במלחמות פנימיות בשביל להדוף אותם ביעילות. קראנק יצא לצריח הברקת בתקווה למצוא שם את האוצרות הקסומים ששוכנים בו כבר אלפי שנים (לפחות לפי הסיפורים השיבטיים שהוא שמע מסביב למדורה מאז היותו ילד), בתקווה שאלו יאפשרו לו לאחד תחתיו את שבטי הברברים, ולבעוט את הפולשים חזרה למקום שהגיעו ממנו.

קראנק הוא חצי אורק מסיביאפילו ביחס לבני מינו, וכמו כל ברברי טוב גופו מכוסה צלקות.
הודות לגודלו המפותח (שיש שיאמרו שבא על חשבון השכל, אפילו ביחס לחצי אורק) קראנק היה הביריון שבכפר, זה שתמיד מצליח להשיג את מה שהוא רוצה (בדרך כלל באלימות). זה מה שפיתח אצלו את הגאווה שלו, שגורמת לו להאמין, שהוא זה שיצליח לחזור חי מצריח הברקת, למרות שרבים וטובים ממנו נכשלו, ושהוא ורק הוא ראוי לאחד את כל השבטים תחתחיו.
הוא אוהב לדבר, למרות שלוקח זמן עד שמתרגלים לסגנון הדיבור השבור שלו, ולומדים לא להעלב מחוסר הטאקט המשווע שהוא ניחן בו. מי שמסתובב איתו מספיק זמן, יודע שאם יש דבר שקראנק מצער עליו, זה שאין לו שליטה בקסם כמו השאמאן של השבט שלו, עליו הוא מרבה לספר שבחים וסיפורים, שכל בר דעת ששומע אותם תוהה לעצמו אם קראנק מגזים בסיפורים שלו, או שהשאמאן הזה פשוט גרם להם להאמין בכל מה שקראנק מספר.
הוא ידידותי למי שידידותי אליו, ושמח להפגין את כישוריו כשחבריו זקוקים להם.

אם יהיה רלוונטי אני אכין ד"ד.
 
טנת', כוהן של קיידן קיליאן!
רקע-
טנת' נולד בצ'ליאקס, ארצם של אבירי הגיהנום, למשפחת סוחרים שבורכה על ידי קיידן קיליאן בכשרון לא רגיל ליצור שיכר.טנת' היה צעיר משלושה, ובעוד אחיו הלכו ללימודי קסם או לחימה, הוא העדיף לבזבז את הכספים המשפחתיים בבר המקומי, להמר, לשתות ולנסות להרשים את כל העולם ואשתו, בעיקר את אשתו.

יום אחד, ההורים של טנת' החליטו שהם רוצים לשרת את קיידן קיליאן אפילו יותר ממה שעשו קודם, כשחילקו שיכר בחינם ופתחו פונדקים כדי לעודד את הנדכאים. הם הקימו תנועת מרד באבירי המוות. וטנת'? הוא לא התעניין בכך. הוא נשאר באותו מצב כשהיה קודם, למרות שהוא חש אי נוחות מסוימת לראות את אחיו פועלים להצלתם של אנשים בעוד הוא יושב בפונדק. אבל לא היה זמן לחרטות, הוא היה פשוט חייב לנצח את משחק הקלפים הזה.

יום אחד, הבלתי נמנע הגיע. ההורים והאחים שלו נתפסו והוצאו להורג על בגידה.טנת' לא היה שותף, אבל הכריחו אותו לצפות בהם נשרפים על המוקד, צורחים לקיידן קיליאן שיציל אותם, מתחננים, ואז מתים. טנת' לקח את כל מה שנשאר אחרי שאבירי הגיהנום שרפו את הבית כאזהרה, מה שאומר חרב סיף, ספרי הלימוד של אחיו, ושריון, והוא ברח.

לאחר מספר ימים של הליכה חסרת מטרה אל היער, טנת' החליט החלטה-הוא יישאר כאן, עד שקיידן קיליאן יעניש אותו על כך שלא היה לצד בני משפחתו. טנת' הפך לאט לאט לחלק מהיער. הוא היה קם, אוכל, קורא בספרים של אח שלו, מתאמן בחרב, והולך לישון. כך עברו להן שלוש שנים.

יום אחד, כאשר טנת' התאמן, עלה במוחו רעיון. הוא החליט להתפלל לקיידן קיליאן שיבוא אליו וייקח אותו מהעולם הזה, במקום לחכות כך, שעה אחר שעה, יום אחר יום, עד שיבוא סופו. וטנת', בפעם הראשונה בחייו, כרע על ברכיו והתפלל באמת לקיידן קיליאן.

הוא התפלל בכל כוחו, התפלל על הכאב והצער והסבל, ועל החיים במערב ועל אנשי צ'ליאקס, וכשהוא פתח את עיניו, עמד מולו אדם, לבוש בגדי עור, עם חרב סיף בידו האחת וספל שיער בשנייה. זה היה אחד ממלאכיו קיידן קיליאן, והוא הביא מסר לטנת'

המלאך אמר '' לא, טנת', לא אקח את חייך היום. אתה בעל חשיבות רבה מדי לאנשי צ'ליאקס מכדי שאעניש אותך.אבל צדקת, מגיע לך עונש, לכן אייל עליך משימה-לך למקום הקרוי צריח הברקת, הכן את חרבך, והיכנס עד סופו, שם תמצא את השלווה שאתה מחפש, ואז תחזור לכאן, על מנת שתוכל להמשיך במסעך הקדוש. לך כעת, שליחו של הנווד, האל מברך אותך''

וטנת' התעורר, עם מטרה חדשה בליבו. הוא ארז את ספריו של אחיו, ואחרי ששינו אותם בפעם האחרונה, קבר אותם בקרחת היער, ויצא אל צריח הברקת, להשלים את מסעו

אופי-ייערך מחר

ד''ד
https://www.myth-weavers.com/sheet.html#id=1159821
 
כמה דברים ששכחתי לגבי פאלאנוקס
השפות שפאלאנוקס יודע הם: שפת הסחר ,השפה התת קרקעית,שפת הגיהנום
הוא נולד בצאליאקס וכל מה שהוא זוכר מרצח הוריו הוא יצורים בעלי צבע עור ירוק והוא חושב שהם גם קטנים אשיות:הוא נחמד לכל דמוי אנוש אך אכזרי כנגד מפלצות (הוא מחשיב חצי אורקים כמפלצות) וכעס כאשר פוגעים בדמוי אנוש
 
אני מתנצל על העיכוב, הייתי עסוק בימים האחרונים. בכל אופן, גיבורינו הם:
פאראנוקס, אלף אפל סייר, משוחק ע"י העוג הברברי.
טנת', בן אנוש כוהן של קיידן קייליאן, משוחק ע"י yds.
פאלאנוקס סימאר, בן אנוש אינקוויזיטור של איומדה, משוחק ע"י לוחם האופל.
חכים קהידי, זד אקדוחן, משוחק ע"י liorgonen3.
עץ המשחק עצמו יפתח היום בקרוב.
 
א) בסדר, תעדכן אותי בשם החדש.
ב) זה יעכב קצת את ההתקדמות של המשחק, אבל אני חושב שנסתדר עם זה (כל עוד אין לך בעיה שהאחרים יכתבו בשבת).
 
אהלן, רק הערה מנהלית קטנה. Mr. rules, אני רק מזכיר לך לשלוח לאחד המשגיחים (אני, רוי או גאלאן) הודעה פרטית כשאתה פותח את עץ ההרשמה, יחד עם מספר השחקנים הקיים והרצוי, ואם יש לך הערות כלשהן בנושא המשחק כדי שנוכל להוסיף אותו ללוח ההרפתקאות.

תודה.
 
חזרה
Top