• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הרפתקאת רשת בקלדאריה: שירת הברבור [ הסתיים ]

סטטוס
נעול לתגובות.
מוכן פחות או יותר.
אם יהיו לי שאלות בקשר לאימי אני אשאל בפתיל שעליה.
 
איפה אפשר למצוא את הערך על הרובע בו שותפתה של איימי נמצאת?
אם אין, אתה יכול לכתוב עליו בקצרה?
 
אני מוכנה, ודף הדמות ברור לי ברובו, רק שוב כמה מהקסמים ו"משיטות הלחימה" שלא ציונו קודם לא ברורים לי עד בסוף.
 
שם הרובע הוא "רובע המעיינות", והוא יחליף את רובע המאכלת של הגרסה הישנה - אבל הוא שונה לגמרי. זהו הרובע הקאנדברישי הססגוני, שמהווה גם מרכז לבליינים מן מהמעמד הבינוני והבינוני-גבוה. בליבו, נמצא "היכל גן-העדן", שהוא ארמון בילוי ותענוגות, שאיימי הופיעה בו לא פעם בזמנו - ושם היא אמורה להופיע גם הפעם.

סארומאן, לאו- האם אתם מוכנים לפתיחה, או שיש לכם שאלות על הדמויות?

וולקנה: אם תוכלי לפרט לי אלו קסמים/מכות מיוחדות את לא מכירה, אתן לך הסבר מפורט בפורום.
 
קסמים:
מגן כח עליון
משב רוח לוכד
Dispell True
ע.לקסם מאס'
פיצוץ רגשות
סחרור

תרגילי נשק:
צ'ארג'קריי
מלכודת אחורית
חסימת קראל
פיראס-א-מורט

ובקשר לכמות המאנה, יכול להיות שפיספסתי משהו אבל הטיבעי הוא 108 פלוס התוספת מהמדליון שהיא 20, הוא 128, ולא 138 כפי שכתוב. (לא שאני מתלוננת ;) )
 
Celime-Volkana אמר/ה:
קסמים:
מגן כח עליון
משב רוח לוכד
Dispell True
ע.לקסם מאס'
פיצוץ רגשות
סחרור

תרגילי נשק:
צ'ארג'קריי
מלכודת אחורית
חסימת קראל
פיראס-א-מורט

ובקשר לכמות המאנה, יכול להיות שפיספסתי משהו אבל הטיבעי הוא 108 פלוס התוספת מהמדליון שהיא 20, הוא 128, ולא 138 כפי שכתוב. (לא שאני מתלוננת ;) )


נכון הדמות הזו פשוט מדהימה?.... אה כן.
אני לא קיבלתי , אני מקבל רק קישור לאתר של וואלה...
 
כישופים:
חץ חשמל [7] מט': זאב בלהות [32] גל חשמלי [32]
מיני-ברק [12] עור אבן [10] מכת רוח [26]
חזיז ברק [18] אדמה לבוץ [12]
פיצוץ חשמלי [20 להב חשמלי [12]
הורדת גשם [18]
ערפל [18]
כדור רעם [16]


תרגילי סטמינה:
חסימת קראל
לורזיג
מעגל זאנפריי [32]
איי-צווי
מעגל-אדום
סייקל איכר משוגע
------------------------------------
תסביר לי ההקשה על מה שכתבתי. מהשם ניתן להבין מה קורא אבל תסביר לי. אם יש מקום שיש בו את המידע בקשר לנ"ל תביא לי בבקשה.
 
לאו, הרבה מהקסמים והתרגילים מוסברים בפירוט בשני הפתילים האלו.

מכות סטמינה:

Blood Cycle: הסתחררות מהירה עם החרב, שמסוגלת לפגוע בעד 5 יריבים, ל-150% נזק כל-אחד. מלבד זאת, אפשר לסיים את הסיבוב ב-Roarblow קטלני על אחד היריבים, לפי בחירה.
[ עלות: 36 בלא המכה הסופית, 48 איתה ]
בלי = סייקל איכר משוגע, עם = מעגל אדום.

The Umabar Upblow: מכה רצחנית, שהיא שיפור של ה-Roarblow, וגורמת 250% נזק, ויכולה גם לזרוק את היריב לאחור או להפילו לעיתים על הברכיים [עלות: 28]
(לורזיג אפבלאו - שינוי השם מתחייב מהמעבר מקלדאריה לווסטרוז, ולהיפך)

The Warlord Arch: למעשה, Roarblow כפול שמונחת על שני יריבים שונים כמעט בו-זמנית [ עלות 35 ] או על אותו יריב פעמיים [ עלות 38 ]
(ה"איי-צוויי" הוא האפשרות השניה).


Jumpcharge (צ'ארגקריי): זינוק מהיר ומפתיע שעשוי להתעות, ולהגיע במהירות ליריב עד 5 מטרים מהדמות. החרב הראשונה הולמת בו במשהו הדומה ל-Wildblow (תוספת 2 לפגיעה, 150% לנזק), ולהדוף לאחור או להפיל מהרגליים, והחרב השניה מצטרפת בעוד מהלומה.
רגילה.

מלכודת מעידה: (מלכודת אחורית)
תרגיל נבזי, שנועד להטעות יריב כאילו דיאנה מאבדת את שיווי משקלה, ולפתות אותו לצאת להתקפה פזיזה, החושפת אותו להתקפה מזדמנת קטלנית של הדמות. מאידך גיסא, אם היריב לא נופל בפח, הוא זכאי להתקפה מזדמנת אמיתית משלו, בבונוס 4+ לפגיעה
[ עלות 18 ]

חסימת קראל: תרגיל הגנה: מאפשר לדמות לסגת לאחור כשהיא מתגוננת בעזרת שתי חסימות נוספות הזוכות לבונוס 2+, ואם היא מצליחה, היא יכולה להנחית מכת נגד חופשית, שדומה למכת פרא.

זאנפריי: סיבוב מהיר של החרב שמסוגל לבלום עד 4 חיצים, אגב שהלוחם מסתער קדימה.

פיראס-א-מורט: דקירה קטלנית לכיוון עורק חשוב, שזוכה ל 3+ לפגיעה, גורמת 200% + 10 נקודות נזק ודימום כבד אפשרי, וכמו כן, אם היא פוגעת בגלגול גבוה מאד, של 19-20, היא יכולה להמית מיד. אם יש לתוקף שתי חרבות, הוא יכול להקדים למכה העיקרית מכת הטעיה רגילה עם החרב השניה.
 
קסמי רוח חדשים:

מגן כח עליון: דומה ללחש מגן הכח הפשוט, אבל הוא חזק הרבה יותר. הוא גם מוריד את השיריון ב-1, וגם מעניק תוספת נק"פ של 20 + 5 x דרגה.

משב רוח לוכד: אלומת רוח שנורית לעבר יצור אחד (או כמה, אם הם קטנים מאד), ואם היצור נכשל בגלגול ונלכד בפנים, הקוסם יכול, בהטיה והנעה פשוטה של השרביט או החרב שבידו, להעיף את היצור לכל כיוון בקצב מהיר (ואפילו, אם מנוסים מספיק, לגרום לו "לרקוד" באוויר)

Dispell True : גרסה חזקה ואפקטיבית יותר של dispell magic

ע.לקסם מאס' : דומה ללחש עמידות לקסם רגיל, אבל חזק יותר.

פיצוץ רגשות: הלחש משפיע על הקורבן בדרך כזו, שהוא מקצין בפתאומיות את הרגשות שהקורבן חש, (אי-שביעות רצון הופכת לכעס גדול, מעט תשוקה הופכת לפרץ רגש כמעט בלתי נשלט, חשש הופך לפחד כבד, וכך הלאה). אפשר להשתמש בו במגוון דרכים במהלך המשחק.

סחרור: גורם לקורבן להסתחרר סביב עצמו, באופן בלתי-נשלט, במשך מספר סיבובים. הקורבן יכול עדיין לנסות להתגונן או לתקוף (בעונשין) את מי שנמצא לידו, אבל יכולתו להתקדם או לעשות פעולות מורכבות נפגעת אנושות.
 
זאב בלהות [32]
גורם לך להשתנות לזאב בלהות עצום. מי שקרא את "שיר של אש ושל קרח" יודע יפה במה מדובר. למי שלא: מדובר ביצור מהיר ובעל עוצמה פי כמה יותר מזאב רגיל.

גל חשמלי:
גל עצום ששוטף קדימה, וגורם נזק עצום 1ק1+8 לדרגה, כמו כן, הוא גורם לחפצים מתכתיים זרוקים באיזור להיות טעונים ומסוכנים למשך מספר סיבובים נוספים.

מיני-ברק:
כמו ברק, רק קטן יותר, בעל טווח קצר יותר ומזיק פחות (1ק1+4 נזק לדרגה).

עור אבן:
הגנה: מוריד לך 2 מהדרג"ש באופם זמני.

מכת רוח:
משב רוח חזק מאד ורגעי שעף מידיו של הקוסם לעבר קבוצת יריבים. כמו משב אחד של הוריקאן, שלא נמשך יותר מכמה שניות.

חזיז ברק: נו באמת, זה לחש הברק הישן-נושן של מו"ד.

אדמה לבוץ - כשמו כן הוא: הופך אדמה ברדיוס קטן לבוץ. יעיל על אבן מרוב הסוגים, לא על שייש, גרניט וכ"ו.

פיצוץ חשמלי - כמו לחש כדור אש, רק חשמלי ולא על-בסיס אש, וקצת יותר חזק.
 
עד כאן השאלות, אני מקווה. סארומאן, שלחתי לך עוד פעם את הדמות בדוא"ל. אם אין לאף אחד התנגדות, אנחנו מתחילים מחר בצהריים. ולזכור את הדברים הבאים:

1. שתי תגובות ביום (מי שרוצה יותר, יבורך. מי שיודע שהוא נעלם מהרשת לזמן מסויים, שיודיע לי מראש).

2. רולפליי - ואני מתכוון לזה. בלי תגובות טכניות קצרות של שתי שורות
 
ooc: אני משחק את אליזבת אסטפורד כדמות בלא שחקן.

ובקשה חשובה: שכל השחקנים ישלחו לי את דף הדמות שקיבלו לדוא"ל [email protected] (אני צריך את זה בכדי להתגבר על קושי טכני).

---------------------- Scenario I --------------------------

לאחר שנגמרו כל הטקסים המרגיזים והארכניים, ואיימי קריס וחבורתה הורשו לצאת מטירת סנט-קודור, החבורה רוכבת באיטיות לאורכה של היידרקרון (Hydercrown), עיר הבירה ההידרוסטית העצומה; תחילה, בין הבתים המפוארים ומוגני החומה לבין שדות החיטה הגדולים של רובע גלבין, אחר-כך בין בתי האבן הצפופים והחנויות הקטנות הרבות לאורך דרך הנרות; משמאלכם, אתם רואים את הבתים המוזנחים של רובע הפעמון, מוזנחים בין עצים מתים ובקעים באדמה.
"אנשי כת מטורפים" רוטנת אליזבת, ומאיצה את הקצב, להשיג את איימי קריס.
ככל שאתם מתקדמים, כך הרחובות נעשים צפופים יותר, והבתים עלובים יותר; לאחר כחצי שעה של רכיבה איטית, הדרך מתחילה לרדת למטה, לכיוון אגם היידראו הגדול. האגם העצום, המפריד בין שני חלקיה של העיר היידרקרון, מלא במאות ספינות מכל גודל ומין: החל בתלת-סיפוניות עצומות, הנושאות עליהן עשרות בליסטראות ומאות חיילים, וכלה בספינות דייגים ויאכטות שעשועים צבעוניות. מהצד השני, אתם רואים את ענן העשן העכור העומד מעל רובע הארובות הגדול.
כעת, הדרך נעשית צפופה והומה אדם עוד-יותר, כאשר אתם חוצים את רובע הצבעים שוקק הפעילות. אתם חולפים בין דוכני צבע, ביתני תופרות, נגריות רועשות ועוד, עוקפים עגלות סחורה איטיות, ומפלסים דרך לכיוון הגשרים הגדולים של האגם.
כעת, אתם מגיעים לכיכר קטנה, מרחק עשר דקות רכיבה איטית מהגשרים; מצד אחד, נישא פונדק צנוע הנושא את השלט "סל התפודים", ומהצד השני, נגריה גדולה בת שלוש קומות. ביניהם, בוקעת דרך צדדית, בה ניצב מחסום של משמר העיר.
"הם יודעים יפה למה הם נמצאים כאן" מעירה אליזבת בנחרת בוז "מכאן הולכים הרדיקלים המטונפים לכיוון מועדון 'צרעת השלום', אם שמעתם... ותמיד הם מחפשים צרות... או ליתר דיוק, שני הצדדים מחפשים צרות".

עוד היא מדברת, ואתם רואים מולכם חבורה של שישה אנשים מתנודדת מכיוון המחסום; השומרים צהובי המדים זזים, ומניחים להם לעבור. החבורה שמתקרבת אליכם מונה ארבעה צעירים ושתי צעירות (רק שניים מהצעירים חמושים, מהם אחד באופן רציני). מי שנראה המנהיג הוא בן 17 בערך, נער שמנמן וגבוה, בעל לחיים מנומשות וחיוך דבילי ומרגיז על הפנים, מתחת לשער כתום סבוך ופרוע.
למרות שהוא מוזנח, וגם קצת שיכור, נראה לכם שהבגדים שלו, ביזאריים ככל שיהיו, הם מאיכות טובה. הוא עטוי במעין "שלייקס" מוזרים, ועל החזה ציור של לב אדום מחייך. שני עגילי זהב גדולים, שלא היו מביישים פיראט, מתנדנדים מאוזניו.

"שלום ואהבה לכולם!" הוא מחייך, מלקק את שפתיו בלשון בשרנית וארוכה, עיניו פוזלות בחיבה מופגנת לעבר איימי.
"שיו, זו באמת היא! תראו, הבובונת המוזהבת חזרה מהמתים!" הוא מגרגר, מתקרב עוד יותר.
"אמרתי לכם! אמרתי לכם שאני צודקת!" צועקת נערה רזה עם שער שחור פרוע "היא חזרה, והיא עומדת להרביץ הופעה!"
 
איימי מסתכלת על הקבוצה בבוז, נזכרת בעברה הרקוב. אז, היא מתחילה לדבר:
"גולדן-לור שאתם מכירה מתה. מתה, ולא תחזור. מולכם ניצבת אמאנדה, אבירה בשרותו של קודור. אני נמצאת במשימה, משימה שמטרתה להציל את חייה של ידידה ישנה, ולהוכיח את נאמנותי למסדר. להוכיח שעברי נקבר כשעזבתי את...עולמכם(היא מביטה בנער בזלזול). אלא אם כן אתם מתכוונים לעזור לי, או שאתם מתכוונים לשנות את דרכיכם, ורוצים לבקש את עזרתי, אבקש שתעזבו אותי במנוחה."
איימי חובשת את קסדתה, מקווה להמנע מהתקלויות כמו זו, וממשיכה בדרכה בלי להוסיף מלה.
 
אליזבת משמיעה נחרת זלזול קולנית.
"משום-מה, חשדתי תמיד שמזמן לא ניקו את הזבל מהרובע הזה" היא אומרת, שולחת מבט מתגרה בבליינים הצעירים.
"לפני שאתה חולם על כוכבות זהובות, ילדון" היא מוסיפה בלעג לעבר הג'ינג'י "תסתיר את הדבר המכוער הזה, שיש לך בתור תחליף לפרצוף... אהה, ואני רואה שיש לך גם חברה" היא מוסיפה "די מושכת... יחסית לצואן שזחל לכאן מן המחראה הסמוכה, כמובן" היא מוסיפה, נראית 'מתה' שאחד מהבליינים הצעירים ישלוף עליה נשק.
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top