• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שליטים ושדים [שו"ש 24] גן עדן בע"מ

ת'ור

פונדקאי ותיק
משגיח/ה בדימוס
ברוכים הבאים לגן עדן בע"מ! המקום הטוב ביותר לחוויות בין-, על-, רב- וא-מרחביות! אם אתם לקוחות חדשים אתם מוזמנים לגשת לדוכן מימין לקבלת יועצת שתעזור לכם למצוא את החוויה המתאימה בדיוק בשבילכם! אם אתם לקוחות חוזרים, אתם מוזמנים לגשת לדוכן משמאל ולהציג את המזכרת מהביקור הקודם לקבלת הנחה! בואו, בואו! גן עדן בע"מ פותח בפניכם את שעריו!

גן עדן בע"מ היא רשת מקומות מפגש\אטרקציות\(שירותי שרברבות)\אחר. היא הוקמה לפני יותר מעשרים שנה ע"י ישות לא ידועה, למרות שבעשר השנים הראשונות היא פתחה רק שלושה סניפים. כיום יש לה 14. שניים בחזית המים, שלושה בארץ הגבוהה, אחד בביבר האכזר ושמונה בעיר הצבעים. לקוחות מתקבלים על ידי צוות שאמנם חסר הילה או כנפיים, אך עדיין נראה שמיימי בזכות החליפות הלבנות למשעי. הלקוחות יכולים לסעוד את ליבם במאכלים מוזרים ואווריריים, לשתות מהיין שחוזקו משתנה בין כוס לכוס, או ליהנות מאחת מה"חוויות" שהמקום מציע (עם שמות כמו "אופוריה מתכווננת" או רב-צורניות זכרונאית"). קצת קשה לתאר מה בדיוק כל חוויה כוללת, במיוחד שלאנשים שונים מוצע מבחר חוויות שונה, אך באופן כללי אלה חוויות שמאתגרות את התפיסה המקובלת של המציאות. כמו לחיות בבת אחת כמה גרסאות של החיים שלך, או לשלוט בקצב וכיוון הזמן, או לראות זכרונות מנקודת מבט של מישהו אחר, או לראות עם שש נקודות מבט. כל אלה דברים שאפשר לעשות, אך האפשרויות האלה ואחרות מעורבבות במידות שונות בחוויות השונות. יש גם שמועות על חוויות מתקדמות יותר ומסוכנות יותר, ללקוח או לאויבים שלו, אבל אנשי גן עדן בע"מ לא אוהבים לענות על שאלות כאלה. עדיין, ידוע שגנבי ממלכת "שיני הלווייתן" מרבים לבקר בסניף הקבוע שלהם, ושעכשיו לא כדאי לתקוף גנב בודד משם אחרי השקיעה (שניים, לעומת זאת, די קלים לטיפול כל עוד הם ביחד).

גן עדן בע"מ מציע שירותים נוספים, למרות שאותם הוא מציע בחשאיות. כמו כדור מרחף ממנו נובעים מים נקיים, או קופסה שתעלים את השפכים של הבית בלי להותיר סימן. הם לא רוצים להיות ידועים כשירות פינוי אשפה, אך הם הרוויחו הרבה כסף מהתקנת נוחויות שונות אצל סוחרים עשירים ואנשי האצולה. כלומר, הרוויחו ברזל. הם מקבלים תשלום רק בברזל, לא סחר חליפין ולא אף מתכת אחרת.
שמועות מספרות על שירותים אחרים שהם מציעים, כולם מופרעים במידה זו או אחרת (כמו רכיבה על יונים, או התקנת עמק עם אקלים נשלט בבית שלך, או שינוי האופי של אדם כלשהו, או החלפת הנשמה שלך ברסיס מנשמת הקיסר). אלה שמועות מגוחכות למדי שדווקא מדאיגות מאוד את הלשכה, בגלל שהן נשמעות דומות מדי למה שהלשכה עושה או כוללות מידע שלא אמור להיות ידוע בציבור (גם אם אף אחד לא מאמין בהן).

והחדר הנעלם? ובכן, בהרבה מאוד חנויות, אכסניות ועסקים אחרים יש חדר קטן, נעול, שהבעלים מתעלם מקיומו או מסרב לדבר עליו. כל נסיון לפרוץ את הדלת ייכשל - המנעול מושלם, היא חסינה לכל האמצעים הרגילים, ואף אחד לא ניסה לפתוח דלת כזו עם כישוף בוץ מתקדם או בעזרתו של חתול (נסיון כזה כנראה יגרום לתוצאות לא צפויות ונוראות למדי לכל המעורבים). רק בעלי המפתחות יודעים מה יש בחדר מעבר לדלת, אבל החלק המעניין הוא שזה אותו חדר אצל כולם.
הדלת נפתחת לחדר קטן עם שולחן ואשת צוות מגן עדן בע"מ שמבקשת לסגור את הדלת מיד. אם הדלת פתוחה במקום אחר, המפתח שלך לא יסתובב עד שהדלת תיסגר. מאחורי האשה יש שורת דלתות, והיא מכוונת את הנכנסים לדלת המתאימה (גם גנבי מפתחות - הם לא נענשים, הם מכוונים, כמו כולם, לדלת המתאימה להם). מאחורי הדלתות מחכים אנשי גן עדן בע"מ לספק את מגוון השירותים הסודיים יותר שלהם, אלה שבשבילם אנשי העסקים הסכימו שיתקינו אצלם דלת לחדר הנעלם. על הצד הזה של עסקי גן עדן בע"מ יודעים רק מעטים, והוא מספק להם רשת קשרים ענפה והשפעה גדולה בהרבה ממה שחושבים שיש להם.

מי הם אנשי גן בעדן בע"מ? מאיפה הם הגיעו ומה מקור הכוחות שלהם? אף אחד לא יודע, והרבה אנשים חזקים מודאגים מזה. גם אחרי שחוויתה את הקסם המיוחד שלהם קשה לשים את האצבע על מה היה הקסם או איך הוא נעשה. אנשי הצוות מקפידים להסיח את הדעת עם נימוסים מוקפדים, מערכת שירות יעילה אך מבלבלת ותאונות "ספונטניות" שנפתרות מהר. הם לעולם לא מראים רגש מלבד לבביות מנומסת, מתמחים בהפניית השיחה מנושאים לא רצויים ולא מסוגלים להגיד את המילים "שמיים", "אור", כל מילה לרגש שלילי (הם משתמשים בצורת השלילה של רגשות חיוביים) או "אל".
-------------------
גן בעדן בע"מ אמור להיות דומה לקליניקות מודרניות, עם אסתטיקה נקייה ובהירה וקירות לבנים ומושלמים לכאורה (בתוך קומפלקס גדול ומרובה מסדרונות וקומות שלא אמורים להיכנס בבניין הקטן יחסית). השפה והנוהגים של אנשי הצוות גם הם מודרניים, נימוס מתנשא שכזה, וחיוכים מזויפים קבועים. מצד שני, חשוב להדגיש כמה הדברים האלה מוזרים בעיר הלא מודרנית של חותם - האופי הזה בולט מאוד. כדאי גם להגיד שהסיומת "בע"מ" נשמעת להם מוזר, אלא אם הדמות הסתובבה בעולם ויודעת על הכלכלה המורכבת של נסיכויות חציין שבמזרח.
ואני הולך לחרוג מהמנהג שלי ולדבר על מה עומד מאחורי גן עדן בע"מ, או לפחות על מה ש*לא*. הוא לא מהעתיד, או ממימד אחר, או כל מקור עם אופי מד"בי. מה שעומד מאחורי גן עדן בע"מ הוא פנטסטי כמו שאר העולם, הוא פשוט מתבטא בצורה מאורגנת שכזאת לשם נוחות (קצת כמו הקניון ב"איש הקציר" של טרי פראצ'ט). לא, לא החלטתי מה המקור של גן עדן בע"מ, אבל אני יודע מה יפגע באופי של העולם.


הערות, הארות, כבשים מכל הגדלים וגם סתם תגובות "יו, מגניב!" יתקבלו בברכה.
 
תודה על התגובות :)

דודו: אולי כן, אולי לא. אני אוהב להשאיר דברים כאלה למנחה. מצד שני, יש דברים אחרים בעיר שאני יודע מה נמצא מאחוריהם, אז אולי אני אשתול רמזים אליהם פה ושם.

אולדמן: תמיד אמרתי שהמטרה של הנושאים היא לא שיכתבו עליהם אלא שיעוררו רעיון, ואני אוהב את הרעיון שהחדר הנעלם עורר. אז לא ממש אכפת לי שזה פרט שולי, למרות שהוא כן חשוב להשפעה של הארגון ברחבי העיר.
 
חזרה
Top