• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שליטים ושדים [שו"ש 23] אידיו"ט

אגב בנוגע לעכבר ולטלפורטציה, אני כמעט בטוח שטכנולוגיה כזאת קיימת במציאות, זה הזכיר לי ניסוי מאוד מעניין שקראתי עליו שניסו להעלים ספינה מהמכ''ם באמצאות אלקטרומגנטים והיא עשתה בטעות טלפורטציה מפילדלפיה ונצפתה במרחק של בערך 600 ק''מ מהמקום.

https://he.wikipedia.org/wiki/ניסוי_פילדלפיה
 
לפי מה שאני יודע, אנחנו עדיין לא מסוגלים לשגר דבר.

וניסוי פילדלפיה הוא בסך הכל אגדה אורבנית נחמדה. יאמר לזכותה שהמחשבה להפוך עצם לבלתי נראה על ידי כבידה שתסיט את קרני האור היא יצירתית מאוד, כנראה אשתמש בזה באחד מן השו"שים בעתיד.
 
ניסוי פילדלפיה הוא סיפור שמישהו טוען שמישהו סיפר לו ואין לו שום עדויות אחרות. הוא מופיע בכל מיני "מחקרי עב"מים" מהסוג שגם פירסמו את צילומי החלליות של אחד אדמסקי, שמאוחר יותר הודה שפשוט צילם תצלומי קלוזאפ מטושטשים של שואב האבק שלו.

אני אישית אחראי לכתבה בענייני עב"מים שהתפרסמה לפני הרבה שנים במקומון זניח בצפון!

אחרי שקראתי ב"מעריב לנוער" על כל מיני אנשים שראו חייזרים וחלליות, סיפרתי על זה לחברים וחשבנו שזה נורא מגניב ויפה. הלכנו בלילה לחפש עב"מים ולאותת להם עם פנסים, אבל לא מצאנו כלום - אם כי שכנענו את עצמנו שההבהובים שראינו בשמיים היו חללית שמאותתת לנו בחזרה ולא אורות של מטוס. אחרי שהתאכזבנו מזה שלא ראינו עב"מים, החלטנו לייצר אותם בעצמנו לעצמנו ולהפר קצת את הסדר הציבורי - קנינו בלוני הליום וסטיקלייטים בקניון, חיברנו ביניהם והפרחנו אותם בשעת ערב מהמרפסת של אחד החבר'ה.

בסוף אותו שבוע, הייתה במקומון כתבה על אנשים שראו אורות מוזרים בשמיים ונקבע בנחרצות שאלו בוודאי חייזרים שמתעופפים להם בעב"מיהם. כמה שבועות מאוחר יותר, גם התפרסם בעיתונות הארצית סיפורו של אדון אחד משכונה לא כל כך טובה בעיר שלנו, שהתעורר ליד האיצטדיון העירוני עם כל מיני צלקות, אבקה צהובה על הפנים ופריטי לבוש חסרים וטען שהוא נחטף על ידי חייזרים שביצעו בו ניסויים מגונים, הרדימו אותו וזרקו אותו שם. בחוכמה שלאחר מעשה, אני חושד שאותו אדון נחטף על ידי בקבוק גדול של וודקה-מה-עבודה-בית, מוצר שתושבי אותה שכונה הצטיינו בייצורו וצריכתו בכמויות בלתי בריאות בעליל.
 
Adran אמר/ה:
לפי מה שאני יודע, אנחנו עדיין לא מסוגלים לשגר דבר.

וניסוי פילדלפיה הוא בסך הכל אגדה אורבנית נחמדה. יאמר לזכותה שהמחשבה להפוך עצם לבלתי נראה על ידי כבידה שתסיט את קרני האור היא יצירתית מאוד, כנראה אשתמש בזה באחד מן השו"שים בעתיד.
אגדה אורבנית זה ביטוי נחמד, סיפור שמישהו המציא בלי שום ביסוס זה מדויק יותר. מצד שני העולם מלא באגדות...
כבידה אכן מסיטה קרני אור, הוכיחו את זה כהוכחה לתורת היחסות. אבל, זה דורש מסה אדירה, סטייל השמש. https://he.m.wikipedia.org/wiki/תורת_היחסות_הכללית
 
אנשים אוהבים להאמין בדברים מסתוריים. יש בעולם 12 מיליון איש שלובשים תחתוני קסמים בגלל שלפני כמעט מאתיים שנה איזה אמריקאי אמר שזה כתוב בספר שהוא העתיק מלוחות זהב שאף אחד חוץ ממנו לא ראה.
 
Adran אמר/ה:
[post]663177[/post] מכונות זמן מדויקות להפליא עם טווח של 30 שנים פלוס מינוס מהתאריך הרצוי, מחלות שיגרמו לאבעבועות שחורות להחוויר, וירוסים שלא מבדילים בכלל בין מערכות ממוחשבות למערכות עצבים וכמובן, מי צריך פצצת אטום כשיש פצצות קווארק?

גאונות. אדראן, הסיום הזה מעולה... אהבתי.

אנשים בכללי אוהבים להאמין. בני אדם שרוצים לראות חייזרים יראו חייזרים, לא משנה אם הם אמיתיים או לא. בשביל אנשים שרוצים להאמין שמפלצת הפסטה המעופפת קיימת, היא קיימת, וחלקם יכולים להעיד שהם ראו אותה.

אמונה זה דבר חזק מאוד.
 
dragonitzan אמר/ה:
אנשים בכללי אוהבים להאמין. בני אדם שרוצים לראות חייזרים יראו חייזרים, לא משנה אם הם אמיתיים או לא. בשביל אנשים שרוצים להאמין שמפלצת הפסטה המעופפת קיימת, היא קיימת, וחלקם יכולים להעיד שהם ראו אותה.
זה נכון שאנשים אוהבים להאמין במשהו - לתלות את האחריות לדברים בדבר שהם לא קשורים אל, אבל מה שרשמת לגבי מפלצת הספגטי המעופפת לא נכון, הFSM היא בכוונה דבר שידוע שהוא לא אמיתי, אף אחד לא "מאמין" בה, זו כל הפואנטה שלה
 
Hell lord אמר/ה:
[post]663564[/post] הFSM היא בכוונה דבר שידוע שהוא לא אמיתי, אף אחד לא "מאמין" בה, זו כל הפואנטה שלה
היום זה ככה, אבל מניסיון אני יכולה להגיד לך שתיתן לזה קצת יותר זמן ואנשים באמת יקחו את זה ברצינות. גם הסיינטולוגיה (ויש אומרים אפילו הנצרות) התחילו את דרכן כדתות פארודיות, ואתה יכול לראות מה קרה להן מאז.
 
הסיינטולוגיה התחילה כמיזם שנועד להעשיר את ל. רון האבארד.

הנצרות, ככל הידוע לנו, לא נוצרה כפארודיה. בתקופת בית שני פעלו המון נביאים שצברו סביבם מאמינים וסתם סקרנים (לא היו משחקי מחשב וטלויזיה, אז כל מה שנשאר זה ללכת לשוק ולראות אנשים כמו "תודוס המצרי" או "שמעון הקוסם" מדברים בהתרגשות על הצדק והיעדרו) וכבר אז אנשים גם סבלו ממה שמוכר היום כ"סינדרום ירושלים".

ישו היה אחד כזה, שהצליח ממש טוב. אולי בגלל שהוא ורבים מהגרעין הראשוני של המאמינים שלו הגיעו מהגליל, שהיה באותם ימים בית גידול לקנאים, מורדים וסתם פסיכים. במשך כמה שנים טובות מדובר היה בעוד זרם יהודי מוזר שפשוט האמין שהמשיח כבר הגיע, אבל אז הגיע פאולוס.

אם פאולוס היה חי היום, הוא כנראה היה עושה המון כסף מפרסומות. מכיוון שהוא נולד בעידן של לפני תקשורת ההמונים, הוא נאלץ להסתפק בענייני דת ועיצב, מיתג ושיווק את הנצרות ברחבי העולם האלילי, כולל הסרת חסמים שיווקיים כמו כשרות וברית מילה. אחריו לקח לנצרות עוד כמה מאות שנים להתגבש ולהפוך לדת חשובה ומרכזית ולא לחבורה של מוזרים שעובדי אלילים הורגים בכל מיני צורות יצירתיות ושיהודים סתם רודפים (מכירים את הפלאיירים המטופשים על זה שסילבסטר אירגן פוגרומים? בזמן שהוא היה חי במקרה הטוב הוא יכל לארגן קומזיץ, ויהודים הם אלה שרדפו נוצרים ולא ההיפך). הגיבוש הזה לא הלך חלק והנוצרים התפצלו להמון זרמים שהיו עסוקים בלריב אחד עם השני - חלקם עד עצם היום הזה.
 
חזרה
Top