• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מבוכים ודרקונים והצבא???

סטטוס
נעול לתגובות.
A

Anonymous

Guest
אמרו לי שמי שמשחק מבוכים ודרקונים לא מתגייס או מורידים פרופיל וקבא ודפר. נכון?
 
אני חושב שזה ברור שהוא לא מפחד שזה יוריד לו את הפרופיל, כי אז אפשר פשוט לא לדבר על זה.
לנושא, אל תבנה על זה, אלא אם אתה עושה הצגה ממש טובה על זה שאתה רואה את עצמך כסייר שהאויב המועדף שלו הוא בלסטינים או שאתה ממש מחכה לזרוק רימונים כמו האשף שלך שזורק כדורי אש, וגם אז אני לא חושב שהם עדיין אוכלים את הלוקשים האלו היום, מקסימום יתנו לך שיבוץ דפוק שתסבול בו.
קיצר, אם זה מה שאתה מחפש יש דרכים יותר מוצלחות בגוגל.
 
זה לא משפיע על כלום - ובטח לא על הדפ"ר שמושפע רק מהמבחן הפסיכוטכני. כמובן שאם תישמע דפוק ומוזר בראיון האישי, תישלח אחר כבוד לקב"ן. אבל זה לא קשור למבוכים ודרקונים - זה יכול להיות גם אם תדבר על דיג או תוכנית הטלויזיה האהובה עליך.

אף אחד לא שואל בשום שלב בתהליך הגיוס או אחר כך על משחקי תפקידים. אישית, לא אמרתי על זה כלום ועברתי כמה ראיונות ומיונים וגם פוליגרף - זה פשוט לא מעניין אף אחד. הרבה יותר מעניין את גורמי המיון ובטחון המידע לדעת אם אתה מהמר, משתמש בסמים קשים, גונב כסף וחפצים או מוסר מידע למרגלים.

אני גם מכיר מספיק אנשים שכן דיברו על זה בתור תחביב וזה לא השפיע להם לא על הנתונים, לא על שיבוצים ולא על שום דבר. מי שמספר לך שכן, כנראה הביך את עצמו בדרכים אחרות בראיונות או במבחנים.
 
נראה לי שמי שלא הבין את הציניות שבדברי, הוא הדביל.
סתם, אתה לא דביל, אתה טרול משועמם שמחפש אקשן באינטרנט (שזה גם סוג של דביליות).
נסה להיטפל למשתמשים אחרים, אני מזמן עברתי את השלב שאני מתרגש מטרולים. בהצלחה חמודי.
 
הצבא מחפש דברים אמיתיים, להיפך תחביבים זה לרוב משהו חיובי... דברים אמיתיים זה משהו כמו תיק פלילי, שימוש בסמים, השתייכות לארגונים קיצוניים וכך הלאה.

לא יודע מי קישקש לך על זה, אבל הוא טועה בגדול.

מנהלי - ילו/המפקד או שתעברו לפרטי או שתפסיקו
 
שירתתי במיטב כמעט שלוש שנים. לא נתקלתי במקרה שבו מישהו ביקש להוריד פרופיל/ערער על הורדת פרופיל או מכלול נתונים אישי כזה או אחר לאור משחק במו"ד או כל שיטה אחרת.

פרופיל הוא דבר רפואי, ברור שיש היבט של בריאות נפש, אבל לא מורדים לאף אחד פרופיל על סעיף ברה"ני מבלי שהוא בקש בגורם מקצועי בלשכת הגיוס. (וזה בדרך כלל ידרוש חוו"ד של גורם מקצועי לא צבאי.)

מכלול נתונים אישיים הוא דבר אחר, לא הייתי מאבחן פסיכוטכני אז אני לא יכול לדעת כיצד הקב"א באמת בנויה (ואם הייתי אז לא יכולתי לספר.) ככה שאין לי תשובה חד משמעית בעניין הקבא.
דפ"ר זה כבר בהיבט המבחנים שתעשה/עשית.
אם אתה חושש, אז בגג אל תספר. אף אחד לא שואל אותך אם אתה משחק או לא.

הדבר היחידי שאני יכול להגיד מהניסיון שלי בוודאות, שאף פעם לא הגיעה אלי פנייה ממישהו שטען שירדו לו הנתונים בגלל הסיבה הזו, וביקש לערער.

כמו שאולדמן אמר, רישום פלילי וכו' הם מה שיכול להשפיע.
 
למעשה, איך הקב"א בנוי זה כבר מזמן לא סודי - לצבא נמאס מההנפצות שזה מושפע ממספר החדרים בבית או אם ההורים גרושים, והוא פרסם את הנוסחא (וגם אפשר לאנשים לדעת את הנתונים של עצמם, אחרי שכל מי שרצה ממילא השיג את הקב"א והדפ"ר שלו דרך חברים של חברים בשלישות) - אפשר למשל לקרוא על החישוב כאן:
https://he.wikipedia.org/wiki/מדד_קב"א

אף אחד מהמרכיבים לא כולל התייחסות למשחקי תפקידים. מקסימום, אם העלית את הנושא בראיון האישי והצלחת לעשות את זה בצורה קריפית שעשתה רושם רע על המראיינת, זה עדיין רק 17% מהציון, כש33% ממנו פשוט נקבע על ידי מספר שנות הלימוד שאמורות להיות לך (וצריך להיות ממש "מוכשר" כדי לא לסיים 12 שנות לימוד בימינו), יחידות הלימוד וכו', ו-50% נקבע על ידי המבחן הפסיכוטכני - שלפחות בחלק מהשאלות שלו עיסוק במשחקי תפקידים יכול דווקא להוות הכנה טובה ולשפר את הציון...
 
המשך למנהלי - ילו והמפקד, מחקתי את כל הקשקושים שלכם שלא קשורים לדיון.

לנושא - השמועה הזאת קיימת שנים רבות ואני לא מכיר שום דבר שהופך אותה ליותר משמועה.
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top