• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

One Piece Shu- Le Grand's Lost Treasure! עץ משחק

הילו נכנס להיסטריה. "אני! הפכתי לפושע! אני לא מאמין!" בוהה בשם שלו, ברשימת המבוקשים הקטנים.
"התגייסתי למארינס להלחם למען הצדק, והפכתי לחובש, כי העדפתי להציל חיים יותר מאשר לקחת אותם..." הוא מליט את פניו בכובע המצחיה הלבן והמחורר שלו.

פטרולזטה:"המפ. הם בודאי יודעים מה כוחו של שף אמיתי! אבל מה שמדאיג אותי, שאתם כולכם רעבים..."

לפתע.. ריח של גבינה מותכת איכותית ממלאת את אפכם-
מי שיצפה מהצד הדרומי של הספינה שלכם, יראה אופנוע ים ועליו נוסע עם מצופים, קסדה צהובה, משקפי שמש.
מאחוריו ערימה של תריסר מגשי פיצה משפחתיים, ובקצה אופנוע הים דגלון עם ג'ולי רוג'ר- http://pre10.deviantart.net/369e/th/pre/i/2012/156/9/9/pizza_pirate_by_biotwist-d52dyjb.jpg
המרחק שלו כרגע קרוב יחסית לספינה שלכם ולא נראה שהבחין בכם.
השף

אתה מזהה לפי הריח- זה אומנם מזון המוני ומהיר- אבל האיכותי ביותר מסוגו שנתקלת בו!
 
''יכול להיות, אבל לא יהיה יותר נחמד להרוג אנשים בידיים עטופות בלהבים קטלניים?" ואז סוט פונה אל השאר ''מה עם טריבושה אלכימית ניידת, שריון תנין משנה צורה, או תותחים יותר טובים מהתותח המסכן שמצאנו כאן? אני יכול להכין את כל אלה, להפוך אותנו למשודרגים וקטלנייפ יותר, אבל כל מה שאני צריך זה אש, ומקורות מתכת אם אפשר. המתכת שגנבתי מהכלא לא תספיק לנצח, אתם יודעים"
 
''אין בעיה. אבל ולריאן צודק. עכשיו צריך אוכל. אם תחכו דקה, אוכל לאלתר חישול קר לתותח כדי שמירה קרס אחזיה שימשוך אלינו את הספינה'' סוט ניגש אל התותח, מוציא מתוכו כדור, משתמש בפטיש כדי לרקע את הכדור לצורה של קרס מעוקל, ומחבר חבל מאחור. הוא פותח את התותח מלמטה, מעביר את החבל ומחבר אותו מלמטה, ואז טובל אותו במעט אבק השרפה שנותר לו. סוט מכוון, מסתכל, משנה זווית, ומסתכל הצידה ''בזמנך החופשי, אש!"
 
"רגע עצרו! מה עובר עליכם? זה שליח פיצה תמים!" הבטן של ריצ'ארד מגרגרת. אבל הוא ממשיך בהתעלמות. "לא צריך להרוג אותו בשביל פיצה! אתם יכולים לקחת משולש, או שניים, או את הכל, אבל לא צריך לרצוח אותו בשביל זה!" ריצ'ארד מסתכל על השליח, מריח את האוויר בחוש הריח החד שלו. ריח לא טוב לטעמו, אם ישאירו את זה בשמש לכמה שעות זה כנראה יהיה יותר טעים, טוב נו, מסתפקים במה שיש.
"דרך אגב, אני לא רוצה אף שיריון משנה צורה, אשמח פשוט לכיסוי יד מתכתי עם מקום לאכסן בו קונכייה. עכשיו אם אפשר שזה יהיה רק שוד או גניבה, ולא רצח, אני אשמח".
 
ולריאן מופיע על אופנוע הים- השליח פיצה, נבהל, שולח מזנק ושולח בעיטה אדירה- אך מפספס הופך את האופנוע ים!
אבל בזינוק מרשים הוא מציל את הפיצות, מלהטט אותן על קצות אצבעותיו בעודו עומד על הצד המחודד של האופנוע ים.
 
חזרה
Top