• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משעול אפל- עץ משחק (מיזם אספמיה) [5\5]

OUT
כי יש לי נטיה לסמוך על שה"מים שהם לא יציעו לי כברירת מחדל דרך פעולה שתתנקם בי אחר כך, אבל אתה צודק.
אני מציע שנייט שכבר הצליח עם הרופא הזה בהתחבבות יבקש ממנו לעשות את זה עכשיו, לפני שג'ייסון מקפיץ למשרד הזה את כל המחלקה לחקירות.
 
אני מסתכל על הרופא ''למעשה, יש לי הצעה נוספת.אתה תלך להביא לנו את החומרים עכשיו, ואנחנו נזכור את זה אם וכאשר זה יגיע לחקירה. אז תביא את החומרים ואנחנו אולי נזרוק איזו מילה טובה אצל החוקרים בשבילך"
 
הרופא מכחכח בגרונו. "זה לא כזה פשוט- אני צריך לאסוף את המידע שבמחשב שלי, וזה ייקח לפחות כמה-"

הדלת נפתחת, ובפתח עומד באייר ומאחוריו קצין גבוה עם ארשת נרגזת. "ריבס, דוקטור, החוצה," הוא פוקד, והשניים ממהרים להמלט, בשמחה ברורה. באייר מתיישב מולכם ,והקצין הגבוה נשאר עומד. הוא סוגר את הדלת ונועל אותה. "אני רוצה לראות את התעודות שלכם. של כולכם," הוא אומר בטון מצווה.
 
ג'יסון מצדיע, "קפטן ג'יסון, סגן ראש מחלקת חקירות, המפקד!" הוא אומר במהירות,
(לא יודע עם יש בארה"ב תעודה סטייל חוגר, אבל בוא נניח שכן." הוא שולף את התעודה שלו, וכן את התג המראה את השייכות שלו למשטרה הצבאית.
"אלה היועצים שגויסו לחקירת החייל הנעדר שלך, המפקד, לצערי יש פה עדויות למחדל חמור באגף הרפואי של היחידה שלך."
 
OUT
אני ממש מתנצל על האיחור בתגובה.

IN
מפקד הבסיס מביט בתעודות בזלזול מופגן. "אני לא יודע אם אתם מי שאתם אומרים שאתם, ולא נראה לי ככה. אני נותן לכם שלוש דקות לעוף מהבסיס שלי או שתסתבכו."
 
ג'יסון מרגיש את הכבוד שלו נפגע, ומשהו בו אומר לו שיש מצב שהמפקד עצמו מעורב בקנוניה. יכול להיות שכל הבסיס הזה מודע לעניין שקורא פה, והכל זו פעולת טיוח אחת גדולה.
ג'יוסן כבר למד איך זה להילחם באנשי צבא בכירים, הם שונאים שמישהו מנסה לצאת חשוב יותר מהם...
"אם כל הכבוד המפקד, אני קצין בכיר במשטרה הצבאית, אם אתה מאשים אותי בזיוף תעודות, שזו עבירה חמורה ביותר, אני מצפה ממך לגבות זאת בטענות מוצדקות ובהוחכות, כי הרי ברור שכל מה שצריך לעשות זה לפנות לשלישות במקום הזה, ואלו יוכלו להוכיח לך לפי התיק האישי שלי, שאני מי שאני טוען שאני. למעשה, אם לא היית ייודע, הייתי אומר שאתה מנסה להעיף אותי מהבסיס שלך קצת יותר מידי מהר, אני לא מצפה ממך להיות הקצינים המבחילים שדואגים להזמין אותי לקפה ולדסקס איתי על עיניינם ברומו של עולם בתקווה שאשכח את הסיבה בגינה הגעתי, אבל יש סיבה בגינה יש לוח מטרה עם הפרצוף שלי איפשהו, והסיבה היא שאני לא אחד שנותן לאמת לעבור לידו.
עכשיו, יש לנו פה מקרה מצער שבו הרופא בבסיס שלך, הראה החכות חותכות לכך שנעשה פה משהו, שאני מקווה שהוא רק טעות רפואית, אם כי אני בספק. יותר סביר שמסתתר פה משהו מסריח כל כך, שזה בושה לצבא אהר"ב שרק עכשיו מישהו שם לב לכך, אלא אם כן יש מישהו בדרג גבוה, שמנסה לטייח את זה.."
ג'יסון כבר למד שהפה שלו מכניס אותו לצרות, לא שזה הולך לעצור אותו. "אז יש לנו שתי אפשרויות, האחת, אתה וכל הצוות שלך עולים על הרגלים כדי להסביר את הפרשה הזו, עכשיו, מולי ומול הצוות שלי, מבלי כל הזדמנות להעלים חומר תוך כדי "הלבנה" (הפעולה של העברת חומר מרשת צבאית לרשת אזרחית) או כי "מחשב כלשהו נשרף במפתיע" (ג'יוסן עושה תנועת מרכאות עם האצבעות.) או שאתה מגרש אותי מפה, ואני חוזר יותר מהר מהזמן שייקח לפקידה שלך לצלצל לש.ג כדי לוודא שהלכתי, רק שהפעם אני מלווה בצוות מלא של המשטרה הצבאית, לרבות צו משפוט המקנה לי אפשרות לעשות חיפוש יסודי ומלא בבסיס שלך, ולתחקר את כל מי שאני רוצה, כמה זמן שאני רוצה. ואתה יודע, גם אם אני לא אמצא כלום, ואני בספק שאני לא אמצא כלום, כולם יזכרו שאתה והבסיס שלך הייתם מוקד של חקירה מלאה של מ"צ, ואולי, רק אולי, יש משהו בזה שחקרו אותך. ומשם אתה יכול להגיד שלום לקידום, שלום לתפקיד עם משכורת גבוה יותר, שלום ליוקרה, ושלום להזדמנות שיום אחד, תוכל להיות מישהו חשוב באמת. וכדי שתבין, אין לי מה להפסיד, במקרה הגרוע ביותר החקירה תתגלה כנתיב סגור, ואני אולי אנזף על ביזבוז משאבים של הצבא, אולי.
אני יכול להיות הסיוט הכי גרוע שלך, או החצ'קון המעצבן שמופיע לקצת זמן, ואז נעלם. תחליט אתה"

OUT
המאפיין שלי מופעל? זה אומר משהו?
 
חזרה
Top