• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משעול אפל- עץ משחק (מיזם אספמיה) [5\5]

ג'יסון יוצא מהרכב, הוא לבוש במדים ודרגות הקצונה שלו בולטות עליהן.
הוא מדליק סיגירה ומתחיל לצעוד לעבר הש.ג בקצב מהיר.
"סרן ג'יסון מק.... זאת אומרת סקווט," הוא אומר ומציג את התעודה שלו, "משטרה צבאית. תגיד למפקדים שלך שאני כן ורוצה להיכנס לבסיס."
 
השומר מצדיע הצדעה מהירה וחדה. "כן המפקד!"
הוא מדליק את מכשיר הקשר שלו ויורה פרץ מילים מהיר. חולפות דקות מעטות עד שקצין שמנמן מעט מגיע, מנגב זיעה ממצחו ומצדיע. "אני לוטנטט ראשון ריק באייר. איך אוכל לעזור לך, אדוני?"
 
"חופשי לוטנט" אומר ג'יסון, "אני פה בשביל לחקור את נושא העריק שלכם. מה תפקידך בכוח?" שואל ג'יסון כשהוא שולף את התועדות הנדרשות.
"אני רוצה לדבר עם המפקד האישי שלו, הרופא שלו, המאמן שלו, ושאר האנשים שאיתי ברכב הם חלק מצוות החקירה שלי."
 
ג'יסון נועץ מבט במרלה, העיתונאים האלה, הוא חושב לו לא יודעים לשמור על הפה לרגע.
"סלח לי לוטנט, אבל אני חושב שיש פה אי הבנה, הקולגה שלי אכן עיתונאית, אבל אני עדיין חוקר פה היעדרות של חייל, אז אין צורך בסיור, כל מה שאנחנו צריכים זה לפגוש כמה גורמים רלבנטיים בבסיס שלך, לא יהיה שום פרסום של מידע חסוי או אישי, ואתם לא תמנעו ממני שום מידע, אז כדאי לך להתחיל למהר ולדאוג שאני אקבל את המידע שאני צריך, לפני שאני דואג שיחקרו אותך בעוון אי מסירת מידע."
 
"וכמובן, אני אכתוב רק מה שיאושר." מוסיפה מרלה. "אני לא מהעיתונים האלה שממציאים פרטים ומפרים חוקים. מה שתרשו לי לכתוב - אני אפרסם. מה שלא ישאר ביננו."
לאחר מחשבה קצרה מרלה מוסיפה: "ולצלם, מותר?"
 
שוג'ו יוצא מהרכב עם טאבלט ביד "המפקד, זאת תיהיה בעיה להשאיר אותנו בקבוצה נפרדת מהסרן. אנחנו אומנם על אזרחי אבל הצוות שחוקר את ההעלמות הזאת." הוא מראה את הטאבלט ומעלה תמונות שנאספו מהרשת של הנעלם, ועוד כמה אפליקציות שנראות מדעיות וקשורות לאיסוף נתונים והצלבתם. "זה התפקיד שלי לאסוף את הנתונים, להצליב אותם ולנתח אותם. אנחנו לא סתם עיתונאים, אנחנו צריכים להיות באזור."
לאחר מחשבה קצרה הוא מוסיף "אולי כשנסיים תעשה למרלה סיור מודרך, היא ניראת לי מתעניינת בבסיס, וכתבה מפרגנת על הבסיס שלך לא תזיק לך לחפות על מיקרה ההעלמות הזה"

OUT
בגדול ניסיתי להרשים אותו עם טכנולוגיה שאנחנו חלק מצוות ויודעים מה אנחנו עושים בשביל שיבין את החשיבות שלנו וירשה לנו להכנס. מגלגל מחשבים:
[dice seed=36960 secure=677745ee_0]2d6+7[/dice]
אם הוא יזרום עם ההצעה שלי, אולי מרלה תציע לו את זה באופן יותר רישמי ותגלגל חברתי. תמיד יש מקום בלב לעיתונאים שרוצים לפרגן לך.
 
הוא נאנח. "בסדר גמור, אבל אף אחד מכם לא מתחיל לשוטט! ובהחלט בלי צילומים."
הוא מוביל אתכם למשרד קטן. "את מי תרצו לראיין קודם?"

OUT

נרשמה הצלחה אחת מתוך 4 הדרושות לנצחון בסיבוב הראשון.
 
באייר נובח פקודה במכשיר הקשר, ולאחר כמה דקות מגיעים שני האנשים. הרופא רזה וגבוה, עם טיק בעין ושיער מאפיר, ואילו המפקד נמוך ומוצק, עם לסת רחבה ואף עקום. הם מתיישבים מולכם ובאייר נותר עומד בקצה של החדר.
 
מה קורה אם אנחנו מוציאים 4 הצלחות לפני שסיימנו לתחקר, או ההפך, מסיימים את התיחקור בבסיס אבל בלי שהיינו צריכים לגלגל.

ואיך זה עובד עכשיו? אני לא מגלגל יותר ויש לי הצלחות אוטומטיות בתחום מחשבים?
 
"שלום לכם, אני סרן סקווט ממחלק החקירות של המשטרה הצבאית, אל פחד, אתם לא חשודים בכלום, אבל אנחנו נזדקק לידע שלכם כדי למצוא את החייל הנעדר."
ג'יסון בוחן את פניהם של השניים, מחפש את הסימנים הקטנים ביותר שהם יכולים להקרין, מביט בתגובות שלהם כשהוא מזדהה שהוא מ"צ, וכאשר הוא מציין את החייל הנעדר.
"ד"ר, תוכל בבקשה לשלוף את התיק הרפואי של החייל המדובר, אני מעוניין לבדוק אם היו חריגות במדדים שלו. ו"מפקד" (אני לא יודע מה הדרגה שלו או השם, אז אני קורא לו ככה.) אני אשמח אם תספר לנו על החייל ועל היסטורית השירות שלו." אומר ג'יסון, עיניו נחות על השיניים כעיני נץ.

[dice seed=9055 secure=4d7968b8_0]2d6+9[/dice]
 
מרלה מכבה את המצלמה ופונה אל הרופא.
"מתי בדקת אותו בפעם האחרונה?" היא שואלת. "היה משהו מוזר? ומשהו חשוב נוסף - הוא לקח תרופות כלשהן בזמן האחרון, שהוא לא לקח לפני?"
התחבבות: [dice seed=9814 secure=489e2e11_0]2d6+7[/dice]
אחר כך היא פונה אל המפקד. "שמעתי שהוא השתפר פלאים בזמן האחרון. מה הכוונה? הוא התחזק, השתפר גופנית או שכלית בדרך כלשהי או סתם התמלא מוטיבציה להתקדם?"
התחבבות: [dice seed=40572 secure=34fc2490_1]2d6+7[/dice]
 
OUT

א. אני אדאג לזמן הסיבוב. זה שסיימתם את התחקיר לא אומר שהסתיים הסיבוב...
ב. אשמח אם כשאתם מגלגלים תציינו איזו תכונה.
ג. הגלגול הוא אחד לכל הסיבוב, אז אני מחשיב רק את הראשון שלך, דרגוניצן.
ד. אל תשכחו את הפעולות הנוספות שניתן לבצע (למשל, ליאור, הגעת למספר גבוה. אם מראש היית מעלה את ההימור או נותן כתף היית מרוויח רווחים נוספים)
ה. ליאור זו הצלחה, דרגוניצן- כשלון.

סה"כ נרשמו 2 הצלחות וכשלון אחד.

IN

הד"ר מניח על השולחן תיקיית קרטון דהויה. המדדים נראים בסדר, אבל ג'יסון יכול לראות אי נוחות בפניו של הרופא כשהוא בוחן את הניירות. המפקד אומר במהירות וברשמיות: "טוראי וולאם התגייס לפני שלוש שנים. הוא בן יחיד והתגייס יחד עם עוד ארבעה מהעיירה שלו. הוא מעולם לא היה מהמצטיינים של הקבוצה, חוץ מלאחרונה... כשהוא התחיל להצטיין בריצות, בתרגילי השטח ובדברים כאלה." הוא גם נראה לחוץ מעט. הוא מעיף מבט במרלה, שחיוכה הידידותי לא מרשים אותו כלל. "כל החיילים לקחו תרופות חדשות. חזרנו מסיורי שטח במקומות מוכי מחלות, ולכל הפלוגה הוקצו גלולות שונות לחיזוק המערכת החיסונית."
 
OUT
אני לא סגור במדויק על מערכת הפז"ם ודרגות בארה"ב, אבל אני די בטוח שאי אפשר להיות טוראי 3 שנים...
אם משך השירות הזה עקרוני, אני חושב שצריך לעשות אותו סמל (או רב"ט בצורה חריגה.)
IN
"אני ארצה לקבל את כלל התרופות שהוא לקח. מי הנפיק לו אותן, מי כתב את המרשם, הכל. החברים שלו מהעיירה משרתים פה? (חייב לציין שאם כן זה יהיה צירוף מקרים הזוי.), אני רוצה לדעת איפה כל אחד מהם משרת.

מפקד (בו ניתן לו שם...), מה התגובה שלך? לא נראה לך מוזר שהחייל שלך פתאום מצטיין? האם קצב ההצטינות לא היה חריג? אני מבין שיש מצב שבחור לוקח את עצמו בידיים, אבל יש הבדל עם הוא קיצר את ריצת ה60 שלו בכמה מאיות, לבין קיצור שלה בחצי מהזמן.

אגב, אני גם רוצה לקבל את המקומות בהם הוצבתם."
 
OUT
גם אני לא סגור על המערכת... בואו נקבע שהוא סמל ולא טוראי.

IN
הרופא מחליף מבט מהוסס עם המפקד, שמחליף מבט עם באייר. באייר מהנהן. "תחלוק איתו את כל המידע, ריבס."
המפקד ריבס מורה בידו לרופא, וזה מחטט בקלסר שלו, עד ששולף כמה דפים עם מרשמים. "הנה."
המפקד מתופף ברגלו במתיחות. "אני לא בטוח. אני צריך לחשוב על זה, לא התעמקתי בשיפור שלו. לגבי המקומות בהם הוצבנו... בשביל מה אתה צריך את זה? אני חשוד במשהו?"
 
"אתה? כרגע לא," אומר ג'יסון, "אבל אם יש משהו שאתה רוצה להתוודות עליו, אז עכשיו זה זמן טוב. קח בחשבון שאם יש פה משהו מסריח, ויש לי חוש לגלות מתי דברים מסריחים קורים, אז כל הבסיס הזה יעלה על טיל."

ג'יסון מחזיק את המסמכים, הוא לא רופא, ואין לו סיכוי להבין מה התרפות שהחייל קיבל עושות, אז הוא פונה לשותפים שלו, "מישהו פה רואה משהו מיוחד במסמכים האלה?"
 
חזרה
Top