• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אתגר כתיבה דו-שבועי 47!

האתגר הקודם - האתגר הבא

עריכה: האתגר השבועי הסתיים! הסיפורים שעמדו באתגר:

תודה רבה לכל המשתתפים, ובהצלחה באתגר הבא!

--------------------------------------------------------------

זה כמעט גורלי שבדיוק באתגר שבו החלטתי שאמצא את הזמן כדי לכתוב עבורו גם אם זה יהיה מאוד בקצרה - זהו האתגר שבו אני לבדי עומד באתגר!
אני רוצה בהזדמנות זו גם להודיע באופן רשמי: אתגר מספר 52 יהיה אתגר הכתיבה האחרון שאפרסם. למה 52? כי ישנם 52 שבועות בשנה, ולכן אם מישהו ירצה לקחת על עצמו את אתגר הכתיבה באופן שבועי למשך שנה, האתגר יאפשר לו לעשות את זה. אחרי האתגר ה-52, מי שרוצה כמובן מוזמן להמשיך את האתגר, אבל אני אפסיק לפרסם אותם בעצמי.

האתגר השבועי החדש: סיפור על נפילתו של שלטון.

כסיפור פנטזיה, תוכלו לספר על מתנקש שנשלח לרצוח את המלך שהצליח סוף סוף לאחד את כל השבטים האורקים, בכדי להגן על בני האדם מפני אומת האורקים המאוחדת; או על מכשפה צעירה, שנחושה ללמוד את הכשפים המתקדמים ביותר, במטרה להיות המכשפה הצעירה ביותר שהצליחה להגיע לראשות גילדת הקסם.

עבור סיפור מודרני, תוכלו לספר על סוכנת של ה-CIA במזרח התיכון, שמתכננת ומשקיעה בהתססת הציבור, בנסיון לגרום למהפיכה וחילופי השלטון; או על כת של אנשים שהלכו בעקבות מנהיגם באופן עיוור, עד שאירוע משמעותי אחד גרם להם לאבד את אמונתם, והם מבינים שבלעדיהם מנהיג הכת הוא חסר כוח.

כסיפור מדע בדיוני, תוכלו לספר על קבוצת מורדים נואשת שמנסה להחזיק את גחלת המרד בחיים, כנגד האימפריה שמשתמשת בטכנולוגיה המתקדמת שלה כדי להשליט רודנות ברחבי הגלקסיה; או על עולם פוסט-אפוקליפטי, שבו החורף מגיע, ואיתו מחסור באוכל וצידה, מה שמוביל את האנשים לחשוב לאט לאט שאולי עדיף לשים בשלטון מנהיג פחות רציונלי ויותר חסר רחמים.

או, כמובן, כל דבר שעולה על ראשכם.


מה דעתכם על האתגר הקודם? ועל האתגר הנוכחי?
מה היה האתגר שהכי אהבתם עד כה?
אשמח לשמוע את דעתכם כרגיל!

וכמובן, שיהיה לנו בכיף ובהצלחה!
 
חזרה
Top