• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחק רשת ע"ב שיר של אש ושל קרח, פרק ב' [הסתיים]

סטטוס
נעול לתגובות.
אולריק קופא. פיו מרגיש מלא בצמר גפן, ומתחיל להיות לו קר. "אחות? מה קורה פה?" בהיסח הדעת הוא מוציא חץ מאשפתו, אך זה נשמט תוך כמה רגעים לרצפה. מבטו קבוע על החפץ, ועיניו פעורות לרווחה. פרקי ידיו מתהדקים על קשתו עד שהם מלבינים והוא מוצא את עצמו כפוף מציפיה לבאות. "שיר של אש וקרח..." הוא ממלמל
 
ooc: טוב, אני מתקדם עוד צעד. tanglewoogd , Volkana ובעיקר mind reader, תגובות בבקשה! חבל שההרפתקאה תתקע דווקא בשלב הזה. ועוד דבר: נא לזכור, שדזמונד עדיין פצוע למדי, והאריס מסוחרר ותחת השפעה חלקית של רעל.

ic: ראיניס מתקדמת בזהירות, מרימה את המטה שלה בכדי להאיר את החפץ הכחלחל. כאשר אתם מתקדמים בעקבותיה, ליבכם כמעט קופא מתדהמה.
החפץ הוא ארון זכוכית, מואר באור כחול קר וחולני... אבל מה שמושך את תשומת ליבכם זה בעיקר מה שנמצא בתוכו: דמות של אשה יפיפיה, כמעט ערומה, בעלת שער זהוב ארוך, זרועותיה משולבות על לוח-ליבה.
דזמונד חש את ליבו הולם בחוזקה... אם האשה בפנים אינה סרסי, הרי שהיא דומה לה כמו שתי טיפות מים.

הקור עומד חזק באוויר, גורם לכם לרעוד בתוך השריונות שלכם.
ראיניס מניעה את המטה שלה באיטיות לעבר הארון, נראית כנאבקת עם עצמה; בפעם הראשונה, ראיניס נראית נבוכה, מהססת ולא בטוחה בעצמה כלל ועיקר.
 
"מה יש, הליידי?" דזמונד שואל את גבירתו.
זה שוב פעם חלום?! הוא שואל את עצמו, לעזאזל... זאת סרסיי בפנים. אבל אולי לא.
הוא זז קדימה לכיוון הארון, ומביט בפניה של האישה הזאת, "מי זאת, הליידי?" הוא שואל. הוא יותר מסוקרן ממפוחד.
 
מבטה של ראיניס נבוך וקודר.
"הייתי צריכה להשמיד זה זה..." היא ממלמלת "אולם לא... אני לא כמוה... לא מסוגלת..."
היא מניעה את המטה ועושה צעד קדימה.
נהמה פתאומית נשמעת, כשמשהו מפחיד מתמר מבפנים... עשן שחור, אולי צל... לרגע, דזמונד רואה את הצל על הקיר... צל שנראה כמו דותראקי שולף חרב. אולם ראייניס קוראת משהו בואליריאנית והולמת, המטה שלה נדלק באור זהוב.
נשמע קול נפץ ואנחה כבדה; זיקים עפים לכל עבר, והצל מתפוגג כאילו לא היה מעולם.
"בכדי לקטול אותי, תזדקקי ליותר מתחבולה כזו, אחות יקרה" ממלמלת ראיניס.
מה שדזמונד רואה, לעומת זאת, הוא שהמהלומה סדקה את מכסה הזכוכית. האור הכחול סביב הארון נחלש וגווע בהדרגה. ומנגד, חזה של האשה עולה ויורד חלושות.
כשראיניס מסלקת בזהירות את חלקי מכסה הזכוכית הסדוק, הנשימה של האשה בפנים מתחזקת, והיא ממלמלת דברים חלושים משנתה.נדמה, כאילו היא נאבקת לפתוח את העיניים, ושואלת משהו בקול חלוש.
"ג'...יים?"
 
עיניה של דיאנה מרחבות והיא מתקרבת אל הארון בצעדים זהירים "מה, מי זו?". היא נעמדת מאחורי דזמונד "אתה מכיר אותה?" היא שואלת לאור התנהגותו. אישה בארון זכוכית, מה לכל הרוחות?! היא שולחת את ידה ונוגעת קלות בכתפה של האישה, רק כדיי לוודא שהיא אמיתית.
 
אכן, המגע אמיתי.
ראיניס רוכנת עליה, ולופתת אותה בעדינות, כשהיא מרימה אותה מתוך הארון. שפתיה של האשה נעות מתוך שינה טרופה, ובפניה ניכרים פחד וסבל.
"קר לי..." היא לוחשת "בבקשה, כל-כך קר לי..." ומתעלפת.
ראיניס מרימה אותה, ומרחיקה אותה מהארון. ניכר בראיניס, כי זעמה בוער בה.
"ארורה תהיי, מליסנדרה" היא ממלמלת בלחש.
 
האריס מתקדם באיטיות אל כיוון הארון מנסה למקד את מבטו.
'סרסיי?, אבל היא...' ואז הוא אומר בקול חלש ומבולבל "הליידי חוששני שהערס של היצור ההוא השפיע עליי יותר משחשבתי, אני רואה דברים שלא יתכנו".
הוא שם יד על ראשו וממלמל משהו לא מובן בקול חלש.
 
"הליידי," דזמונד אומר לראיניס, עוקב אחרי כל דבר שהיא עושה לסרסיי, "אני לא רוצה להשמע גס, אבל אני חושב שכולנו רוצים לדעת מה בשם החרים קורה פה?"
מליסנדרה.... הוא חושב לעצמו, השם נשמע לי מוכר, אבל הוא גם נשמע רע...
 
ראיניס פוסעת לאט, יוצאת מהנקבה ופוסעת לעבר האולם עם האובליסק.
"עדיף יהיה" היא אומרת בחומרה "שלא תנקוב בשם של האחרים במקום הזה..." היא נאנחת ומוסיפה "האשה שאתה רואה אינה סרסי לאניסטר, לפחות כפי שאתם מכירים אותה"
נראה שהיא בוררת את מילותיה בקפידה.
"הדברים אליהם נחשפתם לא היו אלא חלק קטן ממזימה גדולה, אשר אני יכולה רק לשער את מהותה... ואלו שעומדים מאחוריה הם חסרי מעצורים במידה כזו, שלורד טיוויון נראה לעומתם כמו ספטון תמים. שלא לדבר על חזקים..." פניה מתעוותים "וכוחם גובר עם כל לילה עולה. כבר כעת קורים דברים רבים, בצפון ובמזרח"
ראיניס משתתקת לרגע ארוך, ואז ממלמלת בניב צפוני.
"אכן, החורף קרב ובא" את יתרת דבריה אינכם יכולים להבין; היא מניחה את האשה חסרת ההכרה בזהירות על הרצפה, ומעבירה מעליה יד עדינה, קורנת באור זהוב קלוש. נראה כאילו היא מדברת אליה בלשון רכה, קולה לעיתים גובר, ולעיתים מתרחק ושוקע בעלטה.
 
"לעזאזל..." דזמונד ממלמל לעצמו.
הוא מביט בראיניס בעודה ממלמלת.
זו סרסיי, הוא אומר לעצמו... סרסיי
אז הוא נזכר... "זו לא הסרסיי שאתם מכירים," הוא חוזר במוחו על מה שראיניס אמרה, אז איזו סרסיי לאניסטר זו יכולה להיות!?
קורים דברים בצפון? הוא שואל את עצמו, סרסיי בצפון... ופה, היא פה.
 
אולריק רועד, מקור ומפחד כאחד.
"אחרים..." הוא ממלמל, נסוג לאחור ומביט סביב, כמצפה שמשהו נורא יקפוץ עליו בכל רגע. "שלוש... שלוש תקיעות אלו היו, הגבירה ראיניס. כל המקום הזה מקולל!" הוא מרים מעט את קולו, מביט באשה זהובת השער בחשדנות "מכושף בכשפים עתיקים ורעים. אנחנו חייבים, חייבים להסתלק מכאן!"
אולריק שב ומתבונן סביבו, מבט של פחד כמעט מטורף בעיניו.
הם כאן הוא מהרהר, חש כיצד עולה תכולת מעיו אל תוך גרונו הם כאן, הם צפו בנו... והם ינקמו".
 
ooc: זה התאור האחרון של הפרק. אחריו, שכל אחד מכם ירשום תגובה אחרונה ומסכמת.
כמו כן, אלו שעוד לא ענו להודעה הפרטית שלי על פרק ג' מתבקשים לעשות זאת (כולל לשאלה אם מישהו התעייף ורוצה לפרוש).

IC: ראיניס מוסיפה לרגע ארוך ללחוש מילים, ידיה מאירות באור זהוב; נראה, כי ככל שהיא ממשיכה, נשימתה של האשה על הקרקע מתחזקת, והחיוורון החולני על פניה נחלש. אזי, ראיניס מכתפת את המטה על גבה, ומרימה בזהירות את האשה חסרת ההכרה בידיה.
"כעת, בואו נצא מכאן, לפני שהמלחים ישתגעו מרוב פחד" היא אומרת, ומתחילה לצעוד מן האולם והלאה, אל אפיק הנחל שם לחמתם במפלצת, ומשם לעבר המדרגות הארוכות המטפסות במעלה הצוק, מעלה-מעלה-מעלה.
בפעם הזו, המקום שקט מאד; אינכם שומעים צעקות גסות של היצורים, או תקיעות שופר נוספות. רק הד קלוש, מאיים, ומדי פעם בפעם, נדמה לכם שאתם שומעים עדיין תוף רחוק, הולם במעמקים, נשמע נבוך ואבל.
"טרומממ-דום, טרומממ-דום".

האד מתגלגל, ודועך לאיטו במעמקי הנקבות מתחתיכם.
 
דזמונד היה כל כך שמח לצאת משם, שהוא כמעט חייך, אבל היה את העניין עם סרסי.
טעות אחת... והחים שלי נופלים לזבל, הוא אומר לעצמו, אני לא יודע מי, אבל או שהשבעה או שהאלים הקדומים, צוחקים עליי.
הוא חייך.
רגלו תופפה בקצב של תוף.
"אין כמו לעזוב מקום שנוא..."
 
"קדימה מהר יותר" אולריק מזרז את עצמו ואת האחרים, קשתו דרוכה בידו והוא רץ כפוף מעט, מחכה לאויב מאחורי כל פינה. 'אני לא אתן להם לתפוס אותי, לא עכשיו'. פעמיים הוא ירה על צללים שהתגלו כעצמים דוממים לא מזיקים, אך נשאר ערני לתנועות חשודות כל הזמן, הרגשתו ומרצו מתגברים ככל שהוא התקרב ליציאה
 
אני לא יכולה לחכות, אני חייבת לספר את זה! דיאנה חושבת לעצמה. בזמן ההליכה מבטה נע מיסביב ספק מסקרנות ספק מחשש. סבא יהיה גאה בי החיוך חוזר אט לפניה. ככל שהם מתקרבים יותר ליציאה היא נראת יותר נינוחה ויותר סקרנית, מפעם לפעם היא מגניבה מבט אל ראיניס, תוהה.
 
האריס הולך די לאט מנסה להסתיר את הבלבול שעולה בו.
'סוף סוף עוזבים את המקום המקולל הזה...אנשי ברזל מטומטמים'
ואז הוא פונה אל ראיניס בקול ממורמר קלות "האם את חושבת שאנשי הברזל עדיין על האי...הליידי?, המלחים עלולים להיות בסכנה, כדאי שנמהר"
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top