• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

סיפור [סיפור][אתגר כתיבה 42] דברים יקרים

ת'ור

פונדקאי ותיק
משגיח/ה בדימוס
אני חוזר לעולם המד"ב הקשה שלי (http://www.pundak.co.il/forums/viewtopic.php?f=9&t=36797, http://www.pundak.co.il/forums/viewtopic.php?f=9&t=37145, http://www.pundak.co.il/forums/viewtopic.php?f=9&t=37544). והפעם החלטתי להתחיל לקשור קצוות.

דברים יקרים
חללית חיננית וחבוטה ירדה אל נקודת האור היחידה בכוכב העקר ונחתה בראש אחד המצוקים. הטייס שלה נכנס למעלית שלקחה אותו במורד הקיר התלול אל תחתית התהום ואל התחנה הקטנה שהייתה שם. הכוכב היה חסר תועלת מבחינת מושבות או כרייה, אבל הוא היה במיקום הנכון והטמפרטורה שלו הייתה בטווח המתאים לבני אנוש. אז לא היו שם הרבה תושבי קבע או גוף שלטוני, אבל הלקוחות הגיעו באופן קבוע למדי.
הטייס נכנס אל הסלון, ניגש אל הבר וזרק עליו כמה דסקיות ופתק. “דיברתי אתך מוקדם יותר,” הטייס אמר ביובש. “איפה הוא?”
המוזג הביט בפתק, הנהן והצביע אל גבר נאה שעישן מעל שאריותיה של ארוחה מכובדת. הטייס ניגש אליו ולפני שהגבר הספיק להגיב תפס אותו, גרר אותו למחסן והטיח אותו בקיר.
“מה..!” הגבר התחיל ואז עצר כשראה את הנפצר שכוון אליו.
“אין לי סבלנות ולכן אתה תצטרך לשתוק ולהקשיב. אם לא תצליח לעשות את זה, אני אתקע את הנפצר הזה באוזן שלך ואראה אם אני יכול לשחרר את הסתימה. ברור?”
הגבר הנהן בפחד.
“שילמת כאן בזהב שקנית מפיראטים. אל תנסה אפילו להכחיש, אידיוט, אפילו לא הבנת שהם מכרו לך בזול בגלל שזה היה הזהב עם מכשירי המעקב. ההחלפה הייתה אנונימית, נכון?”
הגבר שוב הנהן בפחד.
"כמובן. אז עכשיו אנחנו נלך לחללית שלך ונראה את היסטוריית התעופה שלך ושאר הדברים שאני אוכל למצוא. זוז.”
הגבר הרים את ידיו ברעד והלך אל דלת המחסן, הטייס מכוון את הנפצר לעורפו. הוא התקשה מעט עם הידית ונאלץ לתפוס בה בשתי ידיים, פתח את הדלת, והרים את מבטו אל לועו של נפצר שני.
הוא אפילו לא הספיק לצווח לפני שהטייס תפס אותו, משך אותו אחורה, כיוון את הנפצר שלו אל האישה הנמוכה שעמדה בפתח...
“בשם ההסתדרות אני פוקדת עליך לפרוק את נשקך! אי ציות יהווה עברה חמורה על חוקי ההסתדרות!”
הטייס הוריד את הנפצר שלו באטיות. “אינקוויזטורית,” הוא אמר בשקט, מביט בלי למצמץ בעיניה השחורות. “הייתכן שאת ואני מעוניינים באותו אדם?”
“נשכרתי לחקור את היעלמותה של ספינת המשא זטרא-קי-ני-שתיים של החברה הארקדיאנית לאיסוף מינרלים בחלל העמוק. האדם הזה הוא כיוון חקירה מבטיח.”
“אז כן,” הטייס אמר ודחף את הגבר לכיוונה. בזמן שהיא אזקה אותו ביעילות הוא הראה לה תעודה ואמר: “אני טייס גאד, אני עובד בשביל החברה. גם אני מחפש את הקי-ני-שתיים.”
“אינקוויזיטור לאמבארה. לא חשבתי שלטייס איסוף כמוך אכפת מהזהב שכבר אספת.”
“בדרך כלל לא היה לי אכפת, אבל הייתה מישהי על הספינה ההיא,” גאד אמר בשקט. “קראו לה האליה אטראם, והיא הייתה המכווינה שלי. היא התכוונה לבוא לבקר אותי ועוד כמה טייסים בבסיס שלנו.” הוא הרכין את ראשו. “מזל מחורבן.”
“אני מבטיחה לך שאעשה כמיטב יכולתי להבטיח את בטחונה ואת בטחון שאר הנוסעים,” לאמבארה אמרה.
“מה?” גאד הביט בה בהפתעה. “אוה, לא, לא, את הולכת לעזור לי.”
“סליחה?” לאמבארה אמרה.
“בסדר, *אני* אעזור *לך* למצוא אותם ואת תמשיכי משם. בבקשה אל תסרבי לעזרה מתוך גאווה מקצועית או משהו כזה.”
“אם יש לך מידע נוסף אני אשמח לקבל אותו, אבל אני מיומנת מספיק באיתור אבדות, תודה.”
“תני לי לנחש, החברה נתנה לך את הקודים למכשירי המעקב?”
לאמבארה הנהנה.
“לי לא, ועדיין הגעתי הנה לפנייך. אינקוויזיטור לאמבארה, אני לא רוצה לחלוק בתשלום ואני לא אפריע לך לבצע את עבודתך. אבל עד שהעבודה שלך תתחיל, תני לי לעשות את מה שאני טוב בו, בסדר?”
היא נאנחה. “אז תראה לי.”
הוא הניד בראשו לעבר הגבר שכרע על הרצפה וניסה להיראות קטן. “נצטרך את החללית שלו.”

לאמבארה הכריחה את העציר שלה לפתוח את החללית וטיפסה פנימה. היא בדקה את היסטוריית התעופה שלו ומצאה את המקום בו הוא קנה את הזהב, אך לא היה תיעוד של העסקה. היא תצטרך לחפש ברשומות של נמל החלל חשודים אפשריים, אלא אם...
“רעיון?” היא שאלה את גאד.
“כן,” אמר גאד שבחן את קודקוד הספינה. הוא נכנס לחללית, העיף מבט בהיסטוריית התעופה ואז כרע באחורי תא הנהג ושלף סכין. אחרי חיפוש קצר הוא מצא את החריץ הנכון, נעץ, דחף, והמכסה הנסתר נשלף ממקומו. הוא שלף מהחור מסך קטן והקליד פנימה את התאריך של העסקה. “תיעוד מצולם,” הוא הסביר ללאמבארה וקרא החוצה: “הי, ממי קיבלת את הספינה הזו? אתה לא מספיק פרנואידי בשביל להתקין מצלמות אבטחה בעצמך.”
“אבא שלי,” העציר מלמל.
“אדם חכם. ועם טעם טוב במצלמות, אני חייב להגיד. הנה,” הוא עצר את הסרטון ופינה מקום ללאמבארה. "זה די רחוק, אבל המצלמות תפסו את המוכרים כשהם הניחו את הזהב. יש כאן מספיק בשביל להריץ עליהם זיהוי?”
“לא כרגע,” היא אמרה בעיניים מצומצמות, רכנה אל החור ועקרה את הכונן.
“הי, זהירות.”
היא קפצה מהחללית ופנתה לחללית שלה, חיברה את הכונן ושיחקה עם כמה הגדרות. התמונה נעשתה בהירה וצבעונית יותר, וכתמים צהובים נראו על כמה מהצווארים. צעיפים צהובים.
“אלה היו פיראטים של השליט הצהוב,” היא אמרה קדורנית.
גאד הכה בקיר החללית. “כמובן,” הוא אמר לאחר כמה רגעים, קולו רועד רק מעט.
“אני אעביר את הגילוי הלאה ואבקש תגבורת. אם נצליב את הדיווחים על השליט הצהוב...”
“התגבורת תגיע מאוחר מדי ואני לא צריך דיווחים,” גאד אמר, כבר ליד החללית שלו ומוכן לקפוץ פנימה. “אני יודע לאן לטוס. אני רק מקווה שאני אגיע בזמן. מה איתך, אינקוויזיטור? החוזה שלך הוא רק על הזהב, אני מניח.”
לאמבארה הביטה בו במבט חסר רגשות, ואז הסתובבה והורידה את האזיקים מהעציר שלה. “בשל נסיבות בלתי צפויות אני משחררת אותך ומזכה אותך מהאישומים הנוכחיים. פרטיך עדיין יתועדו ועבירה נוספת על החוק תגרור עונש כבד מהרגיל.” היא הסתובבה חזרה אל גאד. “המשימה הראשית שלי היא שמירה על בטחון אזרחי ההסתדרות, והיא קודמת לכל חוזה. איך אתה יודע איפה למצוא את השליט הצהוב?”
“הם הרגו שני טייסים שהכרתי,” גאד אמר. “אז באחת הפעמים שהצלחתי לחמוק מהם עקבתי אחריהם בחזרה. רק בשביל לדעת. מצאתי את המערכת שלהם, למרות שלא את הכוכב המדויק.”
“ולמה לא דיווחת לרשויות?” לאמבארה שאלה בקול קשה.
גאד נאנח. “כי הייתי פוץ אנוכי, אינקוויזיטור. אולי טעיתי ואולי צדקתי, אבל אני אשמח אם לא נתעמק בנקודה הזאת אלא נצא לדרך.”
“מוסכם,” היא אמרה וטיפסה לחללית שלה. גאד נכנס לשלו וסגר אחריו את הפתח. שתיהן המריאו במהירות, ועד שהם יצאו מהאטמוספרה גאד שלח לה את נקודת הציון. החלליות טסו אל מחוץ לאזור האל-זינוק, הפעילו את מנועי העל-חלל שלהן, ויצאו לדרך.

כמו תמיד, הערות, הארות, כבשים מכל הגדלים וגם סתם תגובות "יו, מגניב!" יתקבלו בברכה.
 
סיפור כיפי, שתי הדמויות מעניינות ונחמד לראות את האינטרקציה בינהן. אני לא בטוח למה לאמבארה כל כך בוטחת בו. אולי בגלל הקטע של בטחון האזרחים? נשמע מתאים שהיא תאזוק אותו ברגע שהחקירה תסתיים.
 
תודה על התגובה.

דבר ראשון, נקודה טובה וערכתי פנימה שהוא הראה לה את התעודה שלו. חוץ מזה, כנראה שיש לה חיישנים בעיניים שלא זיהו סימנים לשקר מגאד. ודבר אחרון, והכי חשוב - עם כל החזית הקשוחה שלה באמת אכפת לה מאנשי ההסתדרות, והיא לא יכולה להפנות אליהם את גבה.
 
חזרה
Top