• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

תגובות [תגובות] Forbidden Island - האי הנעלם, משחק שיתופי למשפחה

האי הנעלם הוא משחק לוח חדש יחסית, שתורגם לעברית על-ידי פוקסמיינד. מכיוון שאנחנו אוהבים משחקים חדשים בעברית, בין אם זה משחקי תפקידים או משחקי לוח, כתבתי סקירה למשחק בפונדק, לא לפני שטחנתי אותו במשחקים.
אז הנה הסקירה - http://www.pundak.co.il/reviews/boardgames/437-forbidden-island

ואשמח לתגובות.
 
שלום קיבלנו את משחק האי הנעלם אך לא הצלחתי להבין את ההוראות ולשחק.... סידרנו הכל לפי סדר והתחלנו לשחק אך לא הצלחנו להבין מתי לזוז , לאן, מתי שולפים קלפים מתי זורקים .... בבקשה עזרתך
[email protected]

תודה
 
שלום
כל שחקן בתורו בוחר לבצע שלוש פעולות מהאפשרויות הבאות:
-לזוז
-להפוך אריח שקוע לאריח יבש
-למצוא אוצר עם ארבע קלפים תואמים באריח מתאים
-לתת קלף לשחקן אחר
השחקן בוחר את הפעולות, בכל שילוב ובסדר שהוא רוצה (למשל: לזוז, למצוא אוצר, ולזוז)
בסוף הפעולות, השחקן שולף שני קלפים כתומים ליד שלו (אם יש לו יותר מחמישה קלפים הוא צריך לזרוק עד שהוא חוזר לחמישה)./ואז מספר קלפים כחולים לפי מד ההצפה.
 
קיבלנו את המשחק מתנה, אנחנו חובבי משחקים מושבעים. הילדים שלי נהנו מהרעיון של השיתופיות בעיקר הקטנה בת השמונה שסוף סוף לא משחקת עם הגדולים סטראטגו ומפסידה. אלא משתפים איתה פעולה בכדי להגיע לניצחון.... שוב מי שנהנה משיתופיות במיטבה יהנה מהמשחק.
אשמח לשמוע על משחקי קופסא לילדים בני 12+ חוץ מ קטאן, סטקטגו, טליסמן, שח מט...
 
תודה רבה. אני שוקלת לקנות את המשחק בשביל לשחק עם אחיין שלי. רוב המשחקים שלי מורכבים מדי בשבילו, ואני מחפשת משחק חדש שנוכל לשחק יחד (כרגע אנחנו בעיקר משחקים ב-Ticket to Ride), אז שמחתי לקרוא על החוויה שלך ואת הסיכום. תודה על השיתוף
 
אישית, אני חושב שהאי הנעלם נהייה משעמם כעבור כמה משחקים. החוסר בתחרותיות יוצר משחקים זהים לחלוטין אחד לשני בסופו של דבר. זה כיף בהתחלה, אבל כעבור כמה זמן זה נמאס. זה לא משחק שאפשר לשחק שוב ושוב ולהינות בכל פעם מחדש, כמו קרקסון, קטאן או טליסמן.
 
באופן כללי חוסר תחרותיות קיים בכל המשחקים השיתופיים ולא משעמם בפני עצמו - אבל זה לדיון אחר, אם בא לך לפתוח. ספציפית לאי הנעלם, הוא עובד מצוין למשפחות או אם משחקים בו פעם בחודש-חודשיים בתור התחלה או סיום של ערב. אין לו באמת מספיק עניין למשחק רצוף בקרב שחקנים מנוסים.
בכל מקרה, יש ואריאנט פשוט של סידור האריחים באופן אחר שמכניס גיוון:
forbidden-variant.jpg
 
חזרה
Top