• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הממלכה המקוללת-[מו"ד 4]-[5/5]. נסגרה ההרשמה

האמת שכרגע אין לי כיוון. כשחשבתי על לשחק לוחם,הרעיון שלי היה מישהו מהמשמר של המלך שנמלט. חבר בעטלפי הפגיון או משהו.
אבל אם אני משחק רכז, אז רקע אחר לגמרי. כנראה קשור למגדל המאגיה.
 
נקסטרול, בינתיים הרקע שלי (ממתין לאישור YDS) הוא שאני גאנסי אוויר, כנראה האחרון מבני מיני, שנע בארץ ומנסה לעקור את הריקבון בכל דרך אפשרית.

אם אתה עדיין בקטע של רקע משותף, יש לך כיוון איך לחבר את זה?
 
liorgonen3 אמר/ה:
נקסטרול, בינתיים הרקע שלי (ממתין לאישור YDS) הוא שאני גאנסי אוויר, כנראה האחרון מבני מיני, שנע בארץ ומנסה לעקור את הריקבון בכל דרך אפשרית.

אם אתה עדיין בקטע של רקע משותף, יש לך כיוון איך לחבר את זה?

בלי יותר מדי בעיה, הדמות שלי תהיה דרואיד, ובהחלט נשמע לי מגניב אם הוא יחקור את ה"ריקבון" הזה. אז הוא יכול להתלוות לדמות שלך במסע שלה בלי שום בעיות.

נ.ב. וזה נקסטורל, עד שהצלחתי לגרום לרוי לכתוב את זה נכון... :p
 
אם הבנתי נכון את השאלה שלך:
קפא"פ בסיסי זה תוסף התקפה של 5+ ונזק של 1ק6 +2.
טווח בסיסי זה תוסף התקפה של 6+ ונזק של 1ק6 +4.

לא החשבתי את היתרון הקרבי, למרות שאני מסתמך על זה שבדרך כלל יהיה לי אותו.
 
זאת אומרת שאנחנו מקבלים שני יתרונות רקע?
כאילו, לפי החוקים היבשים, ניתן לבחור כמה רקעים שרוצים (אחד מכל קטגוריה) ומקבלים benefit אחד לבחירה מהם, כלומר +2 למיומנות אחת מהמיומנויות שברקעים, אחת מהמיומנויות שברקעים הופכת למיומנות מקצוע, שפה נוספת מאחד הרקעים, או regional benefit אם זה רקע מהסוג הזה.
 
בקצרה "רקעים" זה מאפיינים שמופיעים ברקע שלך, ואתה מקבל מהם משהו.
יש חמישה סוגים של רקעים- גאוגרפיים (איפה נולדת), חברתיים (מעמד חברתי), לידה (אירועים מיוחדים בלידה, נולדתי אצל גזע אחר, במישור אחר...), עבודה (במה עבדת לפני שהפכת להרפתקן), גזעיים (דברים ייחודיים לגזע). בנוסף יש עוד סוג אחד שזה regional, שזה מיוחד לממלכות.

אתה יכול לקחת כמה דברים כאלה שאתה רוצה, אחד מכל סוג, לכל אחד מהרקעים יש מיומנויות שקשורות אליו (בדר"כ 2) ולפעמים גם שפה או שתיים. לסוג האחרון יש עוד משהו אבל זה לא ממש מעניין.
לאחר שבחרת את הרקעים, אתה יכול לבחור אחד מארבעה דברים. או להוסיף אחת המיומנויות הקשורות לרשימת מיומנויות המקצוע שלך לפני שאתה בוחר מיומנויות, או לקבל +2 לאחת המיומנויות הקשורות, או לבחור שפה קשורה ולקבל אותה, או לקבל regional benefit אם יש.
אתה בוחר רק דבר אחד, לא אחד לרקע.
 
עוג- בהמשך לשאלה שלך, אם אתה מתכוון להתקפה בסיסית (ללא כוח בכלל.) אז מצבי לא משהו -כוח וזירזות הם תכונות די עלובות בדמות שלי, ולא הכי רלבנטיות, כך שהתקפה מטווח קרוב תהיה בתוסף 2 ותגרום ל1ק8 - 1 נזק.

לאור העובדה שהדמות שלי ככל הנראה לא תשתמש בהתקפה בסיסית בדרך כלל, לפחות עד לא שאני אקבל עוד כשרונות, אז יותר סביר שאני אשתמש בכוח לפי רצון בדרך כלל, ואז זה יהיה בתוסף 8, ויגרום נזק של 1ק8+ 5 + היכולת של הכוח.
 
לדמות שלי הייתה בחירה בין כמה כוחות שאחד מהם העניק התקפות בסיסיות, בנוסף, מקצועות שונים מקבלים כוחות שמתפקדים כהתקפת קפא"פ בסיסית (Valorous Strike לאביר הקודש לדוגמה, מבוסס כריזמה ונותן 2+ להצלות בפגיעה, ומתפקד כהתקפה בסיסית).

אבל זה בסדר, אני אקח את הכוח האחר, לא קריטי.
 
חזרה
Top