• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אתגר כתיבה דו-שבועי מספר 39!

האתגר הקודם - האתגר הבא

עריכה: האתגר השבועי הסתיים! הסיפורים שעמדו באתגר:

תודה רבה לכל המשתתפים, ובהצלחה באתגר הבא!

--------------------------------------------------------------

עוד אתגר הסתיים, עם הלדין שפרסם סיפור מוקדם באופן כמעט חשוד, וסיפורים קצרים מידיי ומידיו של nextorl הבלתי-נלאה. האתגר היה מעניין בעיניי, וציפיתי מאוד לראות לאן ייקחו אותו הכותבים.

האתגר השבועי החדש: סיפור על פתרונה של תעלומה.

כסיפור פנטזיה, תוכלו לספר על מכשפה שסורקת מערה עלפית עתיקה, קוראת את הכתבים על קירותיה, מנסה לפענח את סוד הקסם החבוי בהם לפני שהכוהנים העלפים יגלו שנכנסה ויבואו לגרש אותה; או על איש-דברו של הלורד של מחוז גדול, שנשלח לעיר לגלות מי האדם שהעז להכנס לאחוזתו ולגנוב ממנה את הכתר של משפחתו.

כסיפור מודרני, תוכלו לספר על חוקרת שנשלחת בספינה למרכז האקויינוס, כדי לגלות מה עלה בגורלם של נוסעי מטוס שהתרסק שם; או על איש מאפיה קר רוח, שעליו לגלות מי רצח את שותפו לעסקים לפני המשטרה, כדי שיוכל לנקום בו כראוי.

כסיפור מדע בדיוני, תוכלו לספר על מדען עקשן שמוביל ספינה אל כוכב לכת מבודד, נחוש לעבור על החוקים האינטרגלקטיים ולבצע ניסויים בחייזרים המקומיים כדי לגלות את סודות הביולוגיה שלהם; או על גנבת קלת-רגליים, שמקבלת חוזה מאריסטוקרט עשיר להשתמש בכוחותיה המיוחדים כדי לפלוש לבניין המאובטח של יריבו, ולגנוב את מכתביו לפני שהם עוברים הצפנה שלא ניתן לפענח.

או, כמובן, כל מה שמוצא חן בעיניכם.

מה דעתכם על האתגר הקודם?
מה אתם חושבים על האתגר הנוכחי?
אשמח לשמוע את דעתכם!

וכמובן, שיהיה לנו בכיף ובהצלחה!
 
חזרה
Top