• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

"המחוננים" - אתחול (סופר-גיבורים מודרני) - עץ משחק

"ובכן," ממשיך מארק כאילו כלום לא קרה, למרות שנראה כאילו הבעת הפנים שלו משתנה לשנייה למשהו מוזר, גועל? שנאה? פחד? שילוב שלהם? הוא חוזר לאחר מכן להבעה פנים רצינית ושמחה. "אפשרות אחת היא שאני אבדוק עליהם יותר לעומק, אבל הסיכון שאתגלה יותר גבוה. או שאני אוכל לתפוס פיקוד על אחד מהם, אבל אז אני גם לא אוכל לתפקד בעצמי, האיש או אישה שאני שולט בהם ידעו שאני שם גם אם אכשל בניסיון ההשתלטות ובנוסף על הכל זה גם קשה מאוד" מארק אומר "זה יעיל, אבל כנראה שאם יש משהו אחר זה עדיף לנו, זה פגיעה חמורה בכל זכות אפשרית שיש לאנשים האלו וגם סיכון לביטחון ולבריאות שלהם".
 
"טוב, זאת... יכולת מעניינת" אמרתי, לא מסתיר את הדחיה שלי עד הסוף <יכולת הבחירה החופשית היא אחד הדברים הכי חשובים. לאיזה חבורה נקלעתי שיכולה למחוק דבר כזה אצל אדם ללא מיצמוץ?> חשבתי "רגע, אחד מהם? חשבתי שאמרת שיש שם שתי אזרחים ואוטיסט, לא?"
 
"למה שתשלט על אזרחים תמימים או שתעשה להם בדיקת רקע כפויה במוח שלהם, בלי ידיעתם?" שאלתי בזעזוע "הם סתם נקלעו לסכנה, צריך לפנות אותם מהר מה טווח של האוטיסט הבלתי צפוי בעליל עם כוחות העל שאין לנו מושג מהם ולנסות לפנות אותו לשטח לא מאוכלס, כמו בפרוטוקולים. לא להתחיל לחטט להם בראש בזמן שאנחנו יכולים להיות מורעלים מקרינה או שהלוחות הטקטונים מתחתינו צוברים תנופה, או סתם שעומד להתרחש פיצוץ שיש מיד את כל העיר. אנחנו מתמודדים בפני אישיות לא ידועה או צפויה עם כוח על לא ידוע או צפוי. לא מול זוג אזרחים תמימים ותינוק" אמרתי מעט בגסות, אף על פי שהיה ברור שאני קצת מופתע מעצמי.
 
ארי לא נרתע מהיכולת הטלפתית הזו, כיצד הוא יכול עם יכולת כמו שלו? לאחר מכן הוא שואל בעניין "איך אנחנו יודעים שמי שמסוכן זה דווקא האוטיסט? אוטיסט לא שווה פסיכופת, יש סיכויים סבירים שזה גם אחד מהאחרים"
 
החיוך של מארק נמחק בשנייה. הוא נראה רציני ועייף קצת. "מי אמר שלבן אדם שהוא אולי אוטיסט יש כוחות על?" מארק אומר "וחוץ מזה כל הטיעון שלך לא תקף כשמדובר על מישהי עם יכולת שליטה, אנחנו לא יכולים לדעת בוודאות אם היא לא השתלטה על האישה או אפילו על התינוק. ולגבי הטיעון הראשון". מארק אומר "אני מודע לעובדה שהאזרחים האלו הם ככל הנראה סתם אנשים שפה במקרה, אבל עצם העובדה שהם במקום הזה הופכת אותם לחשובים לנו. עדיף לבטל לאדם אחד את הרצון החופשי מאשר לתת לפושעת ההיא להסתובב חופשי". מארק נושם עמוק "אני מבין אם הכוח שלי נראה לך דורסני, מלוכלך ולא הוגן, אבל זה לא הזמן להיגעל ממני, יהיה לך מספיק זמן אחר כך ואם תזמין אותי נוכל אפילו להיגעל ממני ביחד".
 
חזרה
Top