• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ארמוריקה- עץ משחק

אור ועידו-
"שפנים אתה לא מוציא, אבל לחשים כן", אני ניגש ומעתיק את קלע האש,"בערב כנראה אחזור עם עוד לחשים. סיונארה!", אני אומר, ופונה לדרכי.

אמיר-
אתה מקבל ה"פ:"מה הולך? אתה מאורגן? מושו ואנוכי מחכים לך בשער העיר."
 
עידו-
In
"תקשיב היום לדברים בנוגע לנשק חם שמפתחים פה. אני סקרן לגבי ההתקדמות, וזה יכול להיות מסוכן לנו- כי אף אחד מאיתנו לא בתהליך הפיתוח" אני אומר "אני אצא עם רומפן ליער או משהו."
ירין-
In
אור ורומפן יוצאים ליער "אני מניח שאתה רעב" אני אומר לרומפן, והוא מהנהן. אני אתן לו לחסל כול דבר שהוא יצליח לתפוס- סנאי, ארנב, חזיר בר או זאב. מקווה שיותם לא יכעס עליי. אני דואג גם לצאת מהעיר מכיוון שיותם לא עבר בו, ואולי גם לעבור באזורים שעוד לא הייתי בהם.

מה שכן אני עושה שונה מהרגיל, זה מסתכל על העצים. עם הכוח של רומפן, אני אוכל להוריד עצים, ואני אשמח לדעת מה התכונות השונות של העצים הנפוצים באזור. זה גם חשוב ללחשים, כמובן.

בזמן שאור חושב את הדברים האלו, רומפן פשוט רומס את היער, שאור על הגב שלו. הוא רעב, והוא מחפש אחרי מזון. כנראה נשאר קצת מהציד הענק שהם ביצעו אתמול, אבל זה לא שרומפן לא יכול למצוא עוד.
 
הילה
מולי רושם את מה שאת אומרת, בזמן שמיכל מקשיבה.

"זה לא רע, אני חושבת שאני אצליח לעבוד עם זה. מולי רשם מה שאמרת, אני אהפוך את זה לסקיצה, אייצר כמה חצים ואם הם יעבדו אני אתן לך את חלקך. עכשיו, רווחים לא סביר שתקבלי בכסף או בברזל נטו, אבל את רוצה חצים או משהו אחר בתמורה במקרה?"

ליאור
out
אתה לא מספר לאנשים על החולשות שלך. הוא כנראה ידפוק לך מחיר אחר כך. ויש להם דברים שאתה לא יודע עליהם.

in
"אם האיכות לא חייבת להיות גבוהה, אני אצליח. כמו שאמרת אבל, האיכות לא תהיה מרשימה וזו עגלה זמנית, אז בבקשה תשמור עליה. אני אדווח לאלכס אם אנחנו נצטרך עוד."


הגעת ללוסי אחרי השיחה עם הנגר. מה אתה אומר לה?

אור
רומפן חזק בצורה מטורפת- אתה אומר לו להוציא עץ קטן, והוא מוציא אותו עם השורש. עצים גדולים יותר דורשים יותר מאמץ ולא יוצאים לגמרי, אבל הוא מכונת מצור מהלכת. אתם לא נמצאים במקום חדש- עדיין היער, מאותו הכיוון של רומפן. האזור הקרוב כבר ממופה, אם כי לא סביר שידעו שהייתם פה.

רומפן גם אוכל אצטרובלים, חזירי בר מסכנים ושאר חיות יער- הוא לא בררן, אחרי הכל. הוא טרול.
 
ירין
OUT
כן, אבל כשאתה בתור שה"ם אומר משהו, אז אני לא יכול לדעת אם זה אמת או שקר של הדב"ש, וכל עוד שאתה לא אומר לי לנסות לעלות על הבלוף, אין לי שום סיבה להניח שמשקרים לי.... ואני לא יכול לדעת אם פתאום כן אפשר להוציא מהמכרה מתכת, או שלא. בסופו של דבר, כשאני מנסה לתחמן/לשקר לדמות אחרת אז יש בדיקה של כריזמה נגדה. אז למה לא היה לי בדיוק הזדמנות להבין שהוא משקר?

כמו כן, די רשמתי לך מה אני אומר לה-
liorgonen3 אמר/ה:
[post]645947[/post] משם אני הולך ללוסי לדבר איתה על העניין של תיעוש של משק הפרות, אני צריך שהיא תכשיר אנשים לחלוב פרות, ולבדוק איזה פרות יותר חזקות ויכולות להיות בהמות משא.
IN
"בוקר טוב לוסי." אני אומר במהירות, "אני צריך את עזרתך בלתת קצת דחיפה קדימה בנושא הפרות ומוצרי החלב שלנו. חושבת שאת יכולה להכשיר עד 2-3 אנשים לעבוד עם הפרות? ואני צריך שתסתכלי על הפרות שיש לנו, ואם יש כמה שהן יותר חזקות פיזית מהאחרות, אנחנו זקוקים להן בתור בהמות משא."
 
ירין-
Out
אני כותב את התגובה בהנחה שהמבוך שהלוחמים חקרו הוא במרחק שאני יכול להגיע אליו ולחזור בערב, כי זה מה שהלוחמים עשו ביום שהם חקרו אותו.\
In
אני מורה לרומפן לקחת איתו את העץ, והוא מניף אותו וכמעט מפיל אותי מגבו. אין בעיה, פשוט אני ארד ואתקדם ברגל.

עכשיו, אני חושב, יש מקום שבא לי לחקור- המבוך הנקי. אני ורומפן הולכים אליו. האם האויבים חזרו? או שאולי נוכל לגלות אוצר שהלוחמים לא ראו? לרומפן יש כוח מספיק להוריד קירות דקים אם הלוחמים לא ידעו עליהם בעבר.

בינתיים, רומפן חשב על זה שהעץ שלו בטח יותר חזק מכות המקלות שהוא ראה שיש לאנשים אתמול. איך הם קראו להם? חרבות? העץ של רומפן הכי חזק.
 
ירין-
קודם כל אני חייב לבחון את הרעיון שחשבתי עליו. אני הולך לאגם, מוציא שתי קערות שהכנתי מראש, וממלא אותן במים. אז אני תולש דף אחד ממחברת הלחשים שלי, וחוצה אותו לשניים. על חצי אחד אני כותב מילים עם קונוטציה שלילית: רצח, שנאה, טירוף, אובדן, וכיוצא בזה. על הדף השני אני כותב מילים עם קונוטציה חיובית: תקווה, שמחה, חיים, אחווה.
אני מניח קערה אחת על הדף השלילי וקערה אחת על הדף החיובי, ומחכה.
'זה ניסוי מוכר שקשור אמנם לאמונות תפלות בעיקר, אבל אם המשחק מקבל דברים מופשטים כמו כתב ברית עם זאב, גם מזה אמור לצאת משהו. כנראה מים שנותנים מחסרים ומים קדושים שנותנים בונוסים. אבל למה בדיוק? לנק"פ? למאנה? למיומנויות? אולי זה ייתן לי איזושהי שליטה במים? היכולת להפוך גשם זלעפות למטר קל? להפוך גלים קטנים לצונמאי? אולי לחש שנותן להבחין בין מים ראויים לשתייה לבין מים מזוהמים?
 
ליאור
out
סבבה
in
"בוקר טוב גם לך." היא אומרת, בבירור התעוררה לפני כמה דקות במקרה הטוב.

"אוקי, אז אתה רוצה פרות ומי שיעבוד איתן? אני מכשירה כבר. עכשיו, פרות חלב זה דבר אחד, אבל פרות משא זה משהו אחר. אני אנסה למצוא מי שיכול לאלף אותן למסעות, אבל אני לא מבטיחה לך כלום. יש לנו כרגע שבע פרות, והמספר רק עולה"

עידו
בפונדק נמצאים סמי, מיכאל, ראשיד וסאמיר. יש גם כמה ירוקים מהמסיבה אתמול. הם מדברים על דברים כלליים, כדורגל וכל זה.

אור
out
כן, ניתן להגיע. גלגל לי ק100!

יותם
גלגל לי ק100 פעמיים.
 
ירין
OUT
אז רק סגור איתי את הפינה, המכרה הלך פיפן ואי אפשר לעבוד איתו יותר, נכון?
IN
"כל עוד יש לנו מקום והם לא דורשות מאיתנו משאבים גדולים מידי, את מוזמנת לגדל לתת להם להמשיך לגדול, בסופו של דבר אנחנו נצטרך להשתמש באלה שלא נותנות חלב, או שנותנות פחות בתור משאבים, לעור עדיין יש ערך בעולם, ואני לא מפספס הזדמנות.
אני בטוח שתצליחי להשתמש בפרות בתור בהמות משא. תעדכני אותי ואת אלכס הבתפתחות, ויש לך הקצאה של 3 אנשים לאמן למשק החלב."

אני הולך לנפחים.
OUT.
כדי למנוע כאבי ראש וחישובים מיותרים, אולי נסדר את ניהול העיר/גילדה במיקרו ניהול? נקבע שיש לי 100% של כוח אדם לחלק לעבודות שונת בעיר/גילדה, מבלי להתייחס במדיוק למספרים (אני לא חושב שאני או אתה נצליח לעקוב אחרי מספר האנשים המדויק בגילדה, ומה התפקיד של כל אחד.)
דעתך?
 
ירין-
"חצים יהיה נחמד אבל אני בספק שאצטרך יותר מכמות מסוימת." אני עוצרת לרגע ומעמידה פנים שאני חושבת, "מה שכן, אני מוצאת את עצמי מעוניינת בהתרחשויות פה, אז פיסת מידע פה ושם יכולה להיות תשלום מספק. ומי יודע, אולי אשמע משהו שגם יעניין אותכם."
 
יותם
האנרגיה החיובית משפיעה עליך, אבל אתה לא מצליח לשחזר אותה כלחש- תצטרך להשתמש בה עוד הפעם. אתה מרגיש טוב עם עצמך, נחוש ועצמאי. אתה יודע מה אתה צריך לעשות. מילים טובות מביאות מילים טובות. הקערה החיובית מנוצלת.

בנוגע לאנרגיה השלילית... כלום. זה לא עבד לך.

ליאור
out
אתה יכול לעבוד עם המכרה, אבל בגלל שאתה מפנה המון סלעים בשביל הברזל זו עבודה לא יעילה. בגלל שברזל עדיין מיוצר פה ושם אתה מניח שאנשים עושים את זה כבר עכשיו.

בנוגע למיקרו-ניהול: סבבה, הולך איתך.

in
"אין שום בעיה" לוסי רושמת את כל ההצעות שלך. "אני אגרום להן לעבוד."

אתה מגיע לנפחים- מולי פותח לך, ואתה רואה גם את הילה ומיכל שם.

אור
אתה מגיע לשם עם רומפן- גובלינים עדיין רוחשים באזור. שניים או שלושה מנסים להילחם ברומפן, אבל הוא עושה מהם קישוטי קיר כשהוא מועך אותם עם הקירות. אחרים פשוט בורחים מרוב פחד. נראה שיש לך מטיל ברזל, בדים יפים ושרשרת מכסף. שלל חמוד.

הילה
"כן, אני חושב שזה מאוד מעניין." אתם שומעים דפיקה בדלת, ומולי פותח.

זה ליאור.

עידו
"כדורגל זה משחק של חנונים- כשאתה חושב על זה אתה צריך לחשוב על טקטיקות בשיא המהירות בזמן שאתה מתאמץ, וזה דורש מאמץ מחשבתי מסויים. ברצינות יותר, אנחנו אוהבים כדורגל" מיכאל אומר לך.

"אני אומר לך שאם הייתה לך טלוויזיה שמשדרת כדורגל ספרדי היית מושיק." סמי אומר. הקלות של איך שהוא מדבר הופכת את זה לקצת מוזר. מצד שני, אולי הוא מחלים מהר.

"מושיק הזה- תלתלים לחזה." ראשיד אומר בעברית קלוקלת, ושני הישראלים צוחקים.

"אתה משהו מיוחד."

"מה שנכון נכון." ראשיד מחזיר לו בזמן שהם עוברים לדבר קצת בערבית. תצטרך להתאמץ כדי להיכנס לשיחה.
 
ירין-
זהו. הכל ברור. אני יודע מה צריך לעשות. אני לוקח את הקערה עם המים ושותה אותה. ברעש, כי אני לבד ואני יכול. עם מים אי אפשר לכתוב כמו שצריך על הנייר, צריך שכל הטוב הזה ייטמע בך. אני לא שותה הכל. אני שומר מספיק גם לעידו ולאור.

גלגול חוכמה שני-
[dice seed=33730 secure=735945f7_0]1d100[/dice]
 
ירין והילה
"בוקר," אני אומר בקצרה, "האמת שבאתי לראות איך אתם מסתדרים, וקצת לדבר עסקים. יש לכם זמן?" אני אומר למולי ומיכל, "האמת שלא חשבתי שאני אראה אותך כאן," אני אומר להילה, "הכל בסדר?"

ירין
טוב, לאור העודה שאני לא סגור בדיוק כמה אנשים יש לנו (ואני מניח שיש מקום להפריד דב"ש מיוחדים כמו מיכל,מולי,רוסט,אלכס,לוסי, וסאמיר בתור בעלי מאלכה מיוחדים) אז אני בערך מחלק את זה ככה (נכון לעכשיו, אני אעדכן אם יהיה שינוי)

אוכל- 30%
שומרים/חיילים 20% (כל עוד שאנחנו בזמן שלום את מקצה את הלוחמים בתור שומרים).
משאבים (איסוף עץ/צמחים/ברזל וכו'- לקטים) 20%
15 % בעלי מלאכה
מסחר -10%
5% בינוי.

עובד?
 
ירין-
In
אני מנסה לחפש קירות דקים במקום בשביל שרומפן יוריד, אלא אם זה נראה מסוכן. חדרים סודיים!

רומפן בינתיים בודק מה הטעם של רגל גובלין ששרדה מחיצה על קירות.

Out
אשמח לתיאור המקום, לא קיבלתי תיאור עם הלוחמים כי לא הייתי עם הלוחמים.
 
חזרה
Top