• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[חופשיטה] נשמות בטוחות - 0/7 רשומים (אנימה, פאנפיקים, PG13)

גנרל אסדת'!

פונדקאי ותיק
נשמה בטוחה
שוכנת במוח בטוח
ובגוף בטוח

שלום לכולם וברוכים הבאים לסול איטר, אחת מסדרות האנימה המגניבות ביותר (לפחות לדעתי). משחק זה מתרחש בעולם של סול איטר, כחודש לאחר האירועים החותמים את הסדרה האמיתית (במאנגה למקרה שתהיתם. יהיו במשחק מאפיינים של המאנגה וגם של האנימה, כמו גם המשחק וידאו סול איטר: מונוטון פרינסס). מספר דברים שונו במעט כדי להתאים לרוח המשחק.
כדי ליצור דמות, עליכם לשלוח לי (בפרטי!) את דף הדמות. דף דמות כולל את הסעיפים הבאים:
פתחו את דף הדמות בציטוט של הדמות (רשום בציטוט). ציטוט זה אמור להיות סוג של תקציר לדמות שלכם, את ההשקפה וצורת ההתנהגות שלה, ואולי גם פרטים נוספים לשיקולכם.
שם מלא: רשמו כאן את שמה של הדמות. אם לדמות אין שם רשמי, רשמו N/A. רשמו לאחר מכן בסוגריים כל כינוי או שם קוד שיש לכם. אם אינכם רוצים ששמכם האמיתי יתוודע לשחקנים, אמרו זאת.
גיל: רשמו כאן בת כמה נראית הדמות שלכם.
גיל אמיתי: רשמו כאן בת כמה הדמות שלכם באמת. אם אינכם רוצים שזה ייוודע, רשמו זאת.
גזע: רשמו כאן לאיזה גזע משתייכת הדמות שלכם. רשמו בסוגריים את המגדר של הדמות (זה לא חייב להיות המגדר שלכם במציאות!). אם אתם רוצים להתחזות לבני גזע אחר, רשמו זאת.
הופעה: רשמו כאן כיצד נראית הדמות שלכם, כולל בגדים האופייניים לה.
נשמה: רשמו כאן את סוג הנשמה של הדמות, כיצד היא נראית, וכיצד היא נראית כשהיא מורחבת. אל תרשמו יכולות שיש לנשמה שלכם - זה יהיה בסעיף "יכולות". אם אתם לא רוצים שידעו דבר מה על הנשמה שלכם, רשמו זאת.
אישיות: רשמו כאן פירוט קצר על האישיות של הדמות שלכם. לא תיפגעו אם תתנהגו בניגוד לאישיות שלכם, אבל אני פשוט אשנה את מה שכתוב בסעיף.
סיפור רקע: רשמו כאן את סיפור הרקע של הדמות שלכם ואיך הוא מתאים לעולם.
יכולות: רשמו כאן כל יכולת, מיומנות, מהלך, כוח וכל דבר חשוב אחר שהדמות שלכם מסוגלת לעשות. הקפידו לרשום כל יכולת בפסקה נפרדת עם שם היכולת בטקסט נטוי. אתם יכולים להיות חזקים או לפחות בינוניים, אבל לא OP. אה, וגם תרשמו את החולשות שלכם (חייבות להיות לכם חולשות!). אם תרצו להסתיר חלק מכוחותיכם, רשמו זאת.
הערות: רשמו כאן כל דבר אחר שחשוב, לי או לדמויות אחרות, לדעת על הדמות שלכם.
מספר נקודות חשובות:
- חשוב שתדעו לפחות קצת על העלילה של סול איטר ועל העולם. אם אינכם מכירים, תוכלו למצוא פירוט קצר על העולם (לא גמור) בכתובת הזו. תוכלו גם לקרוא את הויקיפדיה של סול איטר לעוד מידע.
- בניגוד לשיטת Zero to Hero הנהוגה ברוב משחקי התפקידים, כאן אתם מתחילים קצת חזקים. אתם עדיין מתחזקים, כמובן.
- תהיו מוכנים לזה שדמויות אחרות יוכלו להשפיע עליכם ביכולות הקסמה.
- מותר לשחקן להחזיק בכמה דמויות, אך הוא חייב לחכות פרק זמן מסוים מרגע שדמות מתפרסמת ועד שהוא יוצר אחת נוספת. הזמן נספר רק כל עוד הוא ממשיך לשחק.
- השחקנים במשחק אינם מתחילים ביחד! לפחות בתחילת המשחק, כולו יתנהל בספוילרים ובהודעות פרטיות.
- נתחיל כאשר לפחות 7 שחקנים יירשמו.
 
כמיטב המסורת בפונדק, הבה ונפתח את התהליך בטיזר.
פסקול: הקוטלת-בחתך-אחד
נשמה בטוחה
שוכנת במוח בטוח
ובגוף בטוח

הנער עמד מאחורי הסמטה, חרב רחבה בידו. על החרב השתקפה תמונתו של נער נוסף. "אתה בטוח שהיא קישין?" שאל הנער בהשתקפות. "לי היא נראית רגילה לגמרי".
שני הנערים האלה עקבו כעת אחרי אישה צעירה שהלכה כמה מטרים לפניהם. שיער כחול-בהיר ארוך כיסה את גבה, מפריע לשני הנערים לקלוט את פניה.
"זה הקטע המוזר..." לחש הנער. "היא אנושית, אבל... יש משהו מוזר על הנשמה שלה. והיא נגועה בטירוף - אבל זה לא שום סוג של טירוף שלמדנו עליו. אבל זאת המטרה שלנו. שיניגאמי-סאמה אמר לנו להרוג אותה. פקודות הן פקודות".
"מה שכן, אישה יפה", אמר ההשתקפות שעל החרב. "לא יודע אם שיניגאמי-סאמה ייתן לנו לאכול את הנשמה שלה, אבל אני שומר את הגופה אצלי".
האישה הזדקפה, והסתובבה לעברם. מלפנים היא לא נראתה אנושית בכלל - עורה החיוור היה מכוסה סימנים שחורים, ולובן העין שלה היה שחור. אישוניה היו מוארכים, וטבעות מסתובבות של סימנים שחורים הקיפו אותם. אחת מידיה הייתה עשויה מנוזל שחור קרוש. בידה השנייה היא החזיקה חרב חרוטת רונות, שלא נראתה כאילו היא הייתה שם קודם. והיא חייכה, חושפת ניבים חדים.
סווינג!
שבריר שנייה לאחר מכן, האישה עמדה כמה מטרים מאחורי הנער, עם הגב אליו, וחרבה מגואלת בדם. לנער היה חתך על כתפו. החרב נשברה לשתיים, וכדור כחול קטן עם זנב היה מונח ביניהם.
"אארג..." לחש הנער. "היא כבר הרגה את הנשק שלי ופצעה אותי". ברקים זהובים פצפצו בין האצבעות שלו. "אני חייב להסתמך על איום נשמות כדי להוריד אותה, אם כן".
מהחתך הקטן שעל כתפו החלו להתפשט סימנים שחורים כמו אלה שהיו לאישה סביב האישונים. "מה ל... רעל?" הוא מלמל. תוך שנייה הסימנים הגיעו לליבו, והוא מת.
האישה כחולת השיער הרימה את הכדור הקטן שעל הרצפה. לאחר מכן היא פנתה לגופתו של הנער השני, הכניסה יד לחזהו, והוציאה משם כדור קטן נוסף. לאחר מכן גביש של קרח התגבש סביבה, וסביב הגופה והחרב השבורה, והתנפץ. שום זכר לא נותר למה שהתרחש רגע קודם לכן.
 
shachar2004 אמר/ה:
נראה ממש מגניב. יש לי רק שאלה אחת, למה הכוונה ב"כיצד נראית הנשמה?"
בעולם של סול איטר, נשמות הן לא ביטוי מטאפיזי של המהות שלך ובולשיט של כמרים מסוג זה, אלא איבר פיזי שיש לו צורה ומראה. המראה הבסיסי של נשמה הוא בדרך כלל מין כדור עם זנב, אבל אצל הרבה דמויות יש לנשמה צורה מיוחדת.
בנוסף, באנימה כמו באנימה, נשמות יכולות ליצור מין שדה סביב הגוף, שגם כן נראה שונה אצל כל אחד, וידוע בכינוי "נשמה מורחבת".
הנה תמונה של מספר נשמות:
151b66944555ae483028c9118dace8f6.jpg

והנה כמה תמונות של נשמות מורחבות:
latest

hqdefault.jpg

וכל אלה סתם בשביל הדוגמא.
 
המשחק נשמע נחמד רק שיש לי ארבע שאלות:
1. האם ההצעה עדיין בתוקף?
2. תוכלי לשלוח דמות כדוגמה, שאם תהיה אפשרות יהיה לי יותר קל להכין את הדמות שלי?
3. מהי שיטת המשחק?
4. מהו מגוון הגזעים שיש למשחק להציע?
 
אהלן kukla, שים לב שהעץ הוא מיולי- מה שאומר שהוא כנראה לא רלוונטי כבר. אם אתה מתעניין, אני ממליץ לך לשלוח הודעה פרטית לגנרל אסדת' ולשאול אם המשחק עדיין רלוונטי.
לפי זכרוני, אסדת' החליטה להעביר את המשחק לפורום אחר, באנגלית. אבל אני בטוח שהיא תביא לך יותר מידע.
 
חזרה
Top