• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ארמוריקה- עץ משחק

ליאור
בריצת הבוקר אתה לא רואה הרבה אנשים. הילה, רוסט ועוד שניים או שלושה, בטח יש כמה שפספסת, אבל זה הכל. בסופו של דבר אתה מגיע לנגרים. פותח לך את הדלת בחור מנומנם.

"לא אמרו לך לדפוק? אה, דפקת? שיהיה. אנשים עדיין ישנים פה, אבל צריך לקום מתישהו. בכל מקרה, מה רצית? אני פנוי לכמה שעות הקרובות."

הילה
בריצת הבוקר את שמה לב למחסור באנשים. כמובן שיש את רוסט וליאור שיקומו בבוקר הזה ויתחילו לרוץ, אבל הם כמעט יחידי סגולה. עוד כמה ירוקים רצים גם הם. אין סוסים להשכרה, לצערך.

את מגיעה למולי ומיכל. הם ערניים למדי בהתחשב בשקיות שלהם. מולי פותח את הדלת, נראה חזק מהרגיל.

"היי הילה. מצטער שלא היינו במסיבה, היינו עייפים מאוד והלכנו לישון בצהריים. תודה על האוכל, אגב." הם אכלו וישנו. מיכל עובדת על משהו וצועקת למולי לסגור את הדלת אחריו. מעבדת הנשקים עובדת שעות נוספות.
 
ירין-
"אתה מתכוון שאכלתם וישנתם כמו אנשים נורמלים? זה חייב להיות נס!" אני מעמידה פנים שאני בשוק, "או הסימן הראשון לאפוקליפסה, אחד מהשניים."

אני נכנסת לבית שלהם וסוגרת את הדלת מאחורי כמו שמיכל ביקשה. "למען האמת באתי לדבר עם מיכל לגבי משהו." אני מסתכלת קצת מסביב, לראות אם אני יכולה ללמוד משהו מהבלגן שהוא הבית שלהם.
 
הילה
מולי צוחק מהבדיחה שלך, נהנה מקצת הומור.

"שמעתי שקראו בשמי לשווא, מה את רוצה היום?" מיכל אומרת עם קמצוץ של הומור מתנשא שכזה. הבלגן פחת, ותרשימים נכנסו למקומם (אולי כי סוף סוף הם יכולים להרשות לעצמם לעשות את זה?). כמו כן, את שמה לב לשלדה של אקדח בחגורה של מיכל.

ליאור
"יכול להיות שאני אצליח, אם אני אקבל לוחות עץ ומסור נורמלי. אין שום סיכוי בעולם שאני אצליח לעשות את זה אחרת. אין כמעט ברזל שמיוצר אחרי קריסת המכרה, אז אני מקווה שיש לך מספיק ברזל" ההשלכות לקריסת הברזל מובנות לך בצורה חד משמעית כהרסניות להתקדמות שלכם. משהו יצטרך להיעשות אם אתה רוצה להמשיך לתת לכלכלה שלכם לשגשג.
 
ירין
"לא חסר לנו עצים, ולא בעייה להשיג ציוד, אבל אתה לא צריך מתכת בשביל זה, אני מדבר איתך על עגלה שהיא תיבה עם 4 גלגלי עץ שמחוזקים בטריז עץ, אנחנו נסתדר עם זה בינתיים... בלי מסמרים, חיזוקי מתכת וכאלה, תגיש את הכלים שאתה צריך לנפחייה, ושאחראי הלוגסיטקה (אלכס) יבדוק אם יש לנו את חומרי הגלם."
OUT
אין לנו מנסרה נכון? במידה ואין אני שולח לאלכס הודעה שיבחר 4 חברה חסרי מלאכה שלא רוצים להיות לוחמים וישלח אותם לאסוף עצים.... ושאם יש לו זמן להכין איזה לוח מטלות לכל מי שאין לו תפקיד קבוע.

דרך אגב.... בעניין המכרה שהתמוטט, אני די אשמח לשמוע הסבר איך אחרי שאמרת לי שהוצנו את רוב מה שהיה במכרה, ועבודה בו תגרום להתמוטטות, ואחרי שהוא מתמוטט, איך שהוא העיר לידנו מצליחה להמשיך להוציא משם משאבים (שגם להבנתי לא היו אמורים להיות שם יותר, וגם עם מכרה קרוס...)
 
יותם ואור
"MAGIC." אני מחווה את תנועות הידיים הנכונות באוויר כשאני נותן למילה להתגלגל על לשוני. "אלא מה. בכל מקרה, אשמח לדיפלומטיה ואמנות המלחמה. נשמעות כמו אחלה סקילים."
 
ירין-
אני קדה קידה מוגזמת לעבר מיכל, "הו אלה גדולה ומיסטורית שכמוך, האם תועילי בטובוך להקדיש זמן לבת התמותה הנחותה הזו שסך הכל רוצה לשאול לגבי רובה קשת." אני אומרת בקול תיאטראלי ואז קמה מהקידה ואומרת כבדרך אגב, "מאחר שגירשת אותי אתמול." אני מגחכת כדי להראות שזה לא הפריע לי.
 
ליאור
out
אני לא זוכר שאני אמרתי משהו על זה שהם יכולים להוציא הרבה, או להוציא בכלל. יש גם אצלכם קצת ייצור ברזל, כנראה בהוצאת שרידים מהמכרה ההרוס ולקוות שיש בהם ברזל, אבל התפוקה ירדה משמעותית.

ולא, אין לכם מנסרה. אלכס אומר לך סבבה.

in
"ואתה צריך איכשהו לעצב אותם. אני יכול גם בלי מתכת, כן? פשוט יקח יותר זמן והאיכות לא תהיה מרשימה. אבל אם המחסור במתכת כל כך נורא, אני מאמין שתחיה עם זה. בכל מקרה, אני צריך לחשב כמה אני צריך. יותר מדי עבודה בשביל הראש לבדו."

הילה
"קיבלת אישור ממני. אני ומולי עובדים ביחד, אז הוא גם בעסק. על מה חשבת בעניין רובה הקשת?" ברור שאחרי ההתנשאות בימים הראשונים היא התחממה קצת.
 
ירין
OUT
ציינת שהבחור מהעיר השנייה אומר שהם לא דואגים לברזל כי יש להם את המכרה שהתמוטט, (הודעה 2032.)

yarinarc אמר/ה:
[post]642245[/post] הוא לוחץ לך יד.
"השם הוא יאן. מבחינת ייצור אתה בטח יודע על המכרה ברזל שקרס, אז אנחנו עובדים איתו. כמו כן, אנחנו מתכננים לאלף סוסים לצורך הרבעה, ויש לנו הרבה שעורה." יאן מוציא לך קנקן בירה. "יש לנו מבשלה, אז מי שבגיל המתאים מוזמן לשתות, ומי שבגיל הלא מתאים ממתין שמי שבגיל המתאים שיכור מכדי שיהיה לו אכפת שהקטין שלידו שותה."

"אז יש לנו ברזל, בירה, צנוניות, שעורה, עץ ובדים. זה מה שהייתי אומר שמיוצר בכמויות שמספיקות לייצוא. מה איתך, בחור שלא אמר לי את השם שלו או שאני לא זוכר את השם שלו."


"אז יש לנו ברזל, בירה, צנוניות, שעורה, עץ ובדים. זה מה שהייתי אומר שמיוצר בכמויות שמספיקות לייצוא. מה איתך, בחור שלא אמר לי את השם שלו או שאני לא זוכר את השם שלו.""

קצת מציק שמצד אחד יש מכרה שאנחנו לא יכולנו להשתמש בו כי הוא קרס, והם כן יכולים.... במידה והוא עדיין היה עובד אז היינו ממשיכים להוציא משם דברים.
IN
"האיכות לא חייבת להיות גבווה, אני לא רוצה לשרוף מתכת על דברים לא קרטיים, לפחות עד שיהיה לנו מקור קבוע של מחצבים, את העץ אפשר לגלף באמצעות אבנים ובאמצעות הנשקים שיש לנו, אני אשאיר לך את החישובים של מה שאתה צריך, אמור להיות לנו עץ באספקה, אבל במידה ולא, שלחתי חברה להשיג לנו עץ. תתעדכן מול אלכס, (שולח הודעה לאלכס גם לעדכן אותי כשיש עץ)."

משם אני הולך ללוסי לדבר איתה על העניין של תיעוש של משק הפרות, אני צריך שהיא תכשיר אנשים לחלוב פרות, ולבדוק איזה פרות יותר חזקות ויכולות להיות בהמות משא.
 
עידו ויותם-
In
"אחד בפעם, אני אשמח אם אנשים לא יפענחו במהירות את זה שאנחנו משלימים אחד את השני ויעתיקו את הטריק" אני אומר "וגם, אני חושב שלהעביר מיומנויות יהיה יותר מסובך- בעיקר אלו המבוססות על דיבור. לי יש דיבור מהיר, לך יש שכנוע ולך יש דיפלומטיה. קצת קשה יותר ללמד דברים כאלו לדעתי."

"אז, אני אעביר את הלחש אור, כי למען האמת זה הלחש היחיד שהשגתי- אם מישהו רוצה את הדם של רומפן אני בטוח שזה יכול להוציא עוד לחשים, פשוט לא היה לי זמן לחקור. ואתם תבחרו בעצמכם מה להעביר. סליחה יותם, אבל אתה נתקע עם לנסות ללמד אותנו את מה שאתה יודע בסקילים" אני אומר בחיוך קטן.
 
אור ועידו-
"אם מיומנויות יהיה כמו לחזור לבית הספר-אני מעדיף שנעשה שיעורי ערב. ככה נוכל לעבוד באופן שוטף ביום וללמוד בלי שאף אחד ירגיש בחסרוננו, רוב הזמן. לגבי הלחש...אני לא בטוח כמה זה רעיון טוב שאשתף אותו עכשיו. אם פתאום גם לכם יהיו חיות מלוות, ואם הצורה של הלחש נשארת קבועה ושניכם תקבלו זאבים בלי אפשרות בחירה, לא רק שזה ייראה מחשיד מדי, גם בתור קבוצה נהיה חלשים יותר כי לא יהיה לנו מגוון, לא ככה?"
 
יותם ועידו-
In
"על לחש הזימון שלך לא בניתי, על תדאג. דברים שכאלו הם יותר כמו בריתות עם היצור, לפחות מהניסיון שלי, ולוקחים מחיר" אני אומר "בגלל שלא השגת אף לחש אחר, חשבתי שתשתף אותנו במיומנויות. שיעורי ערב באמת יכול לעבוד, אבל אתה לא יוצא למסע החקר עם אמיר?" אני שואל.
 
עוג ויותם
"אז, איזה לחש אתם רוצים?" אני מושך בכתפי. "לחש אור יהיה ממש נחמד. ובהחלט אשמח לחקור קצת את הדם של רומפן. אפילו יותר את העור שלו, אבל זה יהיה קצת יותר בעייתי." אני מגחך. "אולי עור מת מהרגליים יעבוד, אבל זה יהיה מסריח..."
 
יותם ועידו-
In
"הוא טרול, במלוא מובן המילה. הוא מתחדש, אבל הוא לא יהיה מרוצה אם תוריד לו את העור כנראה" אני אומר, וכמעט בתגובה אתה שומע את צעדיו הגדולים של רומפן בחוץ שהוא עובר לעמוד במקום עם יותר צל- כמו טרול קלאסי, הוא לא מת על השמש.

"כנראה פשוט תצטרך להביא חיה גדולה מספיק בשביל שתפצע אותו, ואז לקחת את העור שהיא תוריד לו. לא שזה יהיה פשוט..."
 
ירין-
"חשבתי על רובה קשת כמו האחד שהראית לי את התוכנית שלו, עם שני סוגים של חצים, סוג רגיל, וסוג מתפוצץ," אני מחייכת חיוך גדול כשאני חושבת על כל מה שאוכל לעשות עם רובה קשת כזה.

"אי פעם שמעתם על התלקחות אבק ספונטית? משתמשים בצורה מבוקרת של זה בשביל סרטים. בעיקרון צריך ארבעה דברים כדי שזה יעבוד: מחמצן, אבק, ניצוץ והתפשטות של האבק." אני ממשיכה להסביר שאבק של עץ או פחם יעבוד טוב, למרות שכבר יצרו פיצוצים כאלו עם קמח ושהמכשול הכי גדול יהיה לגרום לאבק להתפשט בצורה טובה וכך שהניצוץ יוצת רק אחרי שהאבק יתפשט. אני מציעה להשתמש בראש חץ אשר מלא באבק עד שאין בו אוויר, כך שכשהראש ישבר מהפגיעה, הבדל הריכוזים יגרום לזרמי אוויר שיניעו את האבק כפתרון לבעיה הראשונה, ובשביל הבעיה השניה ניצוץ אשר דומה לנפצים שילדים זורקים אשר מונח קצת מאחורי ראש החץ, כך שבכמה השניות שבין הרגע בן ראש החץ פוגע במטרה והרגע בו הניצוץ מוצת, יהיה לאבק זמן להתפשט.
 
יותם ועידו-
In
לחש האור עובד בצורה קצת שונה אולי ממה שציפיתם. הוא לא יוצא כדור של אור או משהו דומה, אלא מאפשר לכם להאיר חלקים שונים בגוף שלכם כפנס. אתם מניחים שלהאיר את קצה האצבע יהיה ממש יעיל לקריאה.

"אני זוכר עוד את הרעש מהפעם האחרונה שהשתמשת בקליע ברק. אישית אני אשמח לצורת צל, אבל בגלל שאמיר ויותם יוצאים לדייט, אני אשמח לדעת שיותם לא חסר הגנה לחלוטין ולא ימשוך את תשומת הלב של כול הסובבים אותו בכול פעם שהוא משתמש בלחש. במילים אחרות, אני חושב שקליע אש זה הלחש הנכון לשתף כרגע" אני אומר.
 
חזרה
Top