• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ארמוריקה- עץ משחק

עידו יותם-
"אתה מבלבל בין כסף, להשפעה של כסף." ההומור נעלם מההבעה שלי ובמקומו נשארת הבעה מאובנת, "אתה באמת יכול להאשים אותי בכך שאני רוצה שיהיה לי שליטה על חיי? חטפו אותנו לעולם אחר ובשבילנו יעברו שנים עד שיוציאו אותנו מפה ואני מסרבת לשבת בצד חסרת אונים עד אז. אז כן, ההבדל הדק שכסף עושה, לפחות כשכסף אומר שאוכל להחליט את הגורל שלי מאשר לתת ליקום להחליט בשבילי מה לעשות."
 
הילה ועידו-
"היי, לא התכוונתי לזה ככה. דיברתי על ההבדל בגרסאות שאת מוכנה לתת לי ולעידו, וגם זה לא היה ברצינות. למען השם, אני אף פעם לא יודע אם אני חסר ההומור או שאנשים פשוט לא מבינים את הגאונות שלי. אל תענה", אני ממהר להשתיק את עידו מלתת הערה עוקצנית.
 
הילה ויותם
"אני דווקא חושב שזה שאף אחד לא מבין את הגאונות שלו. וכולל הוא, כי הוא לא יודע את משמעות המילה 'גאונות' אם הוא מייחס אותה לעצמו." אני מחייך. "הי, אם את לא רוצה לספר לנו איזה רעלים יש לך, הכל טוב. זה לא כאילו נכריח אותך או משהו. אם ננסה, אני בטוח שנגלה את הרעלים בדרך הקשה, אחרי שכבר בלענו אותם."

OUT
ירין- תגיד מתי המסיבה פחות או יותר נגמרת בבקשה.
 
הילה ועידו-
"קבלי את התנצלותי המלאה על שאמרתי בדיוק את מה שאמרת בזה הרגע, רק במילים אחרות", אני אומר ברצינות מעושה, ומוסיף קידה קלה,"ובאשר אליך, עידו, אני מוכרח לומר שהופתעתי לטובה. ציפיתי להערה עוקצנית במיוחד, אבל הפעם היא אפילו הייתה משעשעת בהחלט."
 
יותם ועידו-
אני מרימה גבה "מסתבר שההגדרה שלך ושל שאר העולם ל'אותו דבר' היא לא אותו דבר. טוב, אם תסלחו לי אני התעייפתי מהשיחה הזאת ומעדיפה ללכת הבייתה מאשר לבזבז עוד זמן פה." אני פונה ללכת הביתה אבל אז עוצרת כאילו נזכרתי במשהו, "אגב יותם, אם הייתי במקומך לא הייתי שותה מכוסות פתוחות בזמן הקרוב." ועם הטיפ השימושי הזה אני הולכת.
 
יותם
אני מקלל. "יופי, עכשיו הברחת את אחת האורחות של האפטר." אני אומר בחיוך. "יאללה, שנזוז לבית? נקווה שמישהו יצטרף לאפטר."
בינתיים, אני שולח הוראות הגעה לכל מי שדיברתי איתו במסיבה והזמנתי אותו לאפטר.
 
אור, יותם ועידו
אחרי המסיבה אתם הולכים לאפטר בבית שלכם. זו הצלחה לא רעה, אבל אנשים עוזבים את הבית שלכם יחסית מוקדם בשביל אפטר כי הם צריכים לנוח. אם תרצו לתאר אז תגידו.


סוף היום הגיע, בוקר.

וכולם קמים אחד אחד אחרי המסיבה!- אחת עם האנגאובר מהיין, שני מהוויסקי, שלישי סתם עצלן והרביעי צריך לעבוד כדי לחפות על שלושת האחרים. כל אחד מכם יכול להגיד מתי בבוקר הוא קם (החל מבוקר מוקדם ועד אזור לפנות צהריים), כי ברור שחלקכם צריך עוד מנוחה.
 
ירין
לאור העובדה שלא שתיתי אתמול אני מתעורר מוקדם בבוקר ויוצא לריצת בוקר מסביב לעיירה, תוך כדי שאני מסתכל מי עוד משקימי קום, אני מנסה לעבור אצל הנגרים ולראות אם יש להם אפשרות לבנות עגלה מעץ, ואני מנסה לעבור שוב אצל לוסי, ובמידה והיא ערה אני רוצה לדבר איתה שוב על נושא הפרות כבהמות משא, ואם היא יכולה להכשיר חברה אחרים כדי לחלוב ולטפל בפרות.
בסוף אני מחפש את מולי או מיכל, והולך להכין את הכלים בשבר הבורסקאי, במידה ואני מוצא אותם, אני נעזר בהם.
 
ירין-
אני קמה די מוקדם בשביל ריצת הבוקר שלי, וחושבת על כך שבאופן מוזר להיות בעולם וירטואלי זה טוב לי כי איכשהו התחלתי להתאמן ולקום מוקדם. בעבר שני אלו ביחד נטו לרמז שחייזרים חטו אותי והחליפו אותי עם כפיל.

אני בודקת אם איפשהו יש סוס להשכרה, בשביל לחסוך לי זמן בהמשך היום. כשאני מסיימת לרוץ אני הולכת לבקר את מיכל ומולי לראות אם הם אכלו וישנו, ואולי להתחיל לעבוד על הרובה קשת.
 
יותם ועידו-
In
רומפן ישן על גג הבית בלילה, ולמרות שדאגתי שהוא לא יישן ישירות מעל המיטה, אולי כמה מכם העדיפו למצוא סידור אחר הלילה לשינה. היו כמה פעמים בלילה שהבית חרק, אבל אני הימרתי שהוא יעמוד בזה, זה בית מאבן.

רומפן לא קם עם האנגאובר, כנראה קטע של התחדשות, ויותר מזה- נראה רגיל להתעורר בזריחה, כנראה קטע של משוגעים שישנים ביער. זה שהוא העיר גם אותנו באותה השעה שהוא התגלגל בטעות מגג הבית וריסק שיח מסודר להפליא שהיה לנו על יד הבית. אני לא חושב שכבר אפשר לקרוא לזה שיח...

אני משאיר את רומפן בכניסה לברך את האנשים לשלום. טרול על הבוקר, פתיחה מדהימה ליום, וגם בסתר לוחש לו לדאוג שלא יתקרבו. רומפן מבין עניין, רומפן באמת עומד ושומר.

בינתיים. אני מעיר את שניכם, אם נפילה של טרול שזעזעה את הבית לא עשתה את זה בשבילי. "לא הספקנו אתמול" אני אומר "אבל הגיע הזמן לחלוק קצת ממה שכול אחד למד. אמרתי לכם, מערכת הסקילים והקסם במשחק הזה שבורה, והברית שלנו מתבססת על להרוס אותה בשביל לנצח" אני אומר.
 
עוג ויותם
אני מתעורר מהזעזוע די מהר. ממש מזנק מהמיטה. "מה קרה?" אני שואל, ואז מבין שזה פשוט רומפן, וחוזר לישון לעוד קצת זמן. לבסוף, אור מעיר אותי...
---

"אה כן. דברים שמצאנו. אז בקטע של לחשים יש לי צורת צל, קליע ברק, קלע אש, ונפילת נוצה. גם למדתי להכין שיקויי מאנה, בערך." אני מושך בכתפי. "גם עליתי דרגה בשכנוע, שזה נחמד."
 
יותם ועידו-
In
"אני מצאתי לחש אור- אני יודע, אירוני. בואו כרגע נשתף כול אחד לחש אחד, אין צורך לזרוק את כול הידע אחד על השני במכה" אני אומר.

"יותם, למה אתה מתכוון בלחש זימון?" אני שואל "אתה יכול לקרוא לחיות לבוא אליך?"
 
אור ועידו-
"לא, זה בעצם דומה למה שקרה עם רומפן. זה יותר טקס מאשר לחש. זימנתי את מושו לצידי, ועד שהוא מת, או אני חס וחלילה, הוא נשאר איתי. לגבי מיומנויות, יש לי דיפלומטיה, אומנות המלחמה והשכלה, אז אם למישהו מכם אין את זה, הוא יותר ממוזמן. אגב, עידו, אשמח אם תשתף את הברק או את האש. איך עושים את זה בכלל?"
 
חזרה
Top