• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ארמוריקה- עץ משחק

הילה ועידו-
"אז אני בטוח שיוכלו לפתח טכנולוגיה על אותו עיקרון, שמבטלת את הנזקים האלה באמצעות שוקים חשמליים. וגם אם לא-מה זה משנה? זה לא גורם שנמצא בשליטתנו, להתעסק בזה רק מדכא יותר. עדיף להשקיע מאמצים איפה שיעיל ולא איפה שמדאיג בצורה מיותרת."
 
עידו ויותם-
"כן כי זה כל כך קל לתקן נזק מוחי, זה למה עדיין יש אנשים עם פיגור שכלי." אני נותנת לציניות שלי להישפך. אני לוקחת נשימה עמוקה ונותנת לעצמי להירגע, "אבל אתה צודק. זה לא שאנחנו יכולים לעשות משהו לגבי זה."
 
ירין
אני מניח את הטבעת (ואני אשמח אם תעדכן לי את הנתונים בדף דמות בהודעה ההתחלתית.) ומבלה את הזמן שנשאר לי עד שאני הולך לישון בלעבור על הקוד של המשחק ולהבין אותו יותר טוב, ולראות אם אני מצליח לתשתש עקבות.
OUT
כשהכוונת שבוע זה זמן משחק או זמן אמיתי? (מחר [ראשון] אני יכול לנסות שוב?)
 
הילה ועידו-
"רעל זה נשק של נשים", אני מניף את ידי בביטול ומגחך,"סתם, סתם. אבל אם השגת רעל במשחק הזה, סימן שיש לך יכולות מיוחדות", אני משתתק, חושב לרגע אם זה באמת אפשרי להשיג רעל ואם נתתי להילה הרגע רעיון שלא היה כדאי לתת.
 
יותם ועידו-
אני צוחקת מהפרצוף של יותם ופונה לעידו "אין דבר כזה מתנות בחינם. תגיד מה אתה רוצה ואני יכולה לסדר לך אותו בתמורה לתשלום."
 
עידו ויותם-
"נעע. אבל אם ליאור לימד אותי משהו אחד זה שיהיו אנשים שירצו, ואם יש שוק לזה עדיף להשתלט עליו קודם לפני שמישהו אחר יעשה את זה ויגרום צרות."
 
הילה ויותם
"יש לבחורה רעלים, ואתה מפחד שהיא תביא את זה לידיים הלא נכונות? למי אכפת לעזאזל? זה רעל. אנחנו במשחק מחשב. נצטרך רק איזה לחש ריפוי או משהו." אני מסתכל על יותם כלא מאמין. "וגם אם לא," אני אומר לאחר הפוגה קלה, "ממה אתה כבר מפחד?"
 
הילה ועידו-
"מה זאת אומרת שלחש ריפוי יסדר את הכל?", אני מתעצבן,"ואם יש רעל מהסוג שהורג מהר מאוד? ארוחה אחת של הרוצח עם הנרצח ודברים ידרדרו בלי שלקורבן תהיה דרך לקרוא לעזרה אפילו. זה לא משהו שאני רוצה שיהיה נגיש לנו, בטח לא במקום שבו כולם רוקמים מזימות אחד נגד השני."
 
חזרה
Top