• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

חדשות הכרוז שם-קוד (Codenames), משחק לוח חדש בעברית

שם-קוד הוא משחק לוח חברתי חדש בעברית - בו השחקנים צריכים לנחש נכון את המילה ולזכות בנקודות עבור הצוות שלהם. בסוף המשחק יכול להיות רק (צוות) מנצח אחד! בכל צוות יש רב-מרגלים אחד, שהוא זה שמגדיר את החידה שצריך לפתור, על סמך הקלפים שעל השולחן ואת יתר חברי הצוות. שם קוד הוא משחק קליל באופיו אך מאתגר בחידות שלו, כשהצוות שמוצא ראשון את כל הקלפים ששייכים לצוות שלו (אדום או כחול) מנצח.

שם-קוד הוא אחד מהמשחקים הפופולאריים מהשנים האחרונות וזכה להצלחה רבה - מדובר במשחק חברתי, וכעת הוא מתורגם לעברית בשיתוף פעולה של משחקי ליאם עם Golden Egg Games. בשבוע הבא יפתח קמפיין מימון המונים, כשהמשחק עצמו יגיע לארץ לקראת חגי תשרי - תוכלו גם לראות דוגמיות מהמשחק בכנס דרקוניקון.
codenames-hebrew-cover.jpg
codenames-hebrew-cards.jpg
 
אני מקווה שיש שם
שם קוד-
דג חרב
10173792.jpg
 
2MUCH אמר/ה:
אפשר הסבר מפורט יותר של החוקים? ופלאפי, מה הבדיחה?
אין הרבה חוקים בשם-קוד. בגדול מתחלקים לשתי קבוצות, בכל קבוצה יש רב-מרגלים אחד והיתר. שמים על השולחן 25 קלפים שעל כל אחד מהם מילה. לרבי המרגלים יש "אינדקס" שמציין מי מהקלפים מייצג סוכן שמשתייך לצוות האדום ומי לצוות הכחול. המטרה של רב המרגלים לתת רמז לקבוצה שלו, שמורכב ממילה וממספר שתסייע להם לזהות את הסוכנים שלהם. המילה זה הרמז, והמספר זה כמה קלפים מתאימים לרמז הזה.
 
חזרה
Top