• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אתגר כתיבה דו-שבועי מספר 36!

האתגר הקודם - האתגר הבא

עריכה: האתגר השבועי הסתיים! הסיפורים שעמדו באתגר:

סיפורים שהועלו באיחור:

תודה רבה לכל המשתתפים, ובהצלחה באתגר הבא!

--------------------------------------------------------------

הייתי כל כך עמוס בתקופה האחרונה, כל כך התאמצתי לפרסם כל פעם את האתגר הבא, שפספסתי אירוע חשוב מאוד בהיסטוריית אתגרי הכתיבה השבועיים: באתגר ה-34 חגגנו שנה לאתגרי הכתיבה השבועיים! לי הרגיש כאילו הזמן חלף מהר מאוד מצד אחד; מצד שני, מרגיש כמו נצח מאז פרסמתי את האתגר הראשון, ואת הסיפור עבורו. אני מקווה שנהניתם לכתוב עבור האתגרים כמו שנהניתי להגות אותם ולקרוא את הסיפורים שלכם - כשהספקתי. אז תודה על כל מי שזרם על השגעון שלי! ניצלתי את ההזדמנות כדי לתקן את הקישורים בכל האתגרים, משימה שהזנחתי כבר זמן מה, וגם לעדכן את האינדקס, כך שעכשיו תוכלו למצוא את כל הסיפורים שלכם אם תרצו.

האתגר השבועי החדש: סיפור על השליט הצהוב. מהו השליט הצהוב? זה תלוי בכם!

כסיפור פנטזיה, תוכלו לספר על מלך זר מהמזרח שכבש את ממלכת העלפים, ונאבק לשמור על כסאו תחת איום קבוע של הפיכה ומלחמת אזרחים; או על כתר קסום עתיק, שעובר מדור לדור בין שושלות מלוכה, ומוציא את החובש אות לאט לאט מדעתו.

כסיפור מודרני, תוכלו לספר על אדם שהקדיש את חייו כדי לחיות לבדו במדבריות הסהרה, השליט הבלתי מעורער של השממה הנרחבת; או על צייד שמסתובב בסוואנה בעקבותיו של אריה חמקמק ואגדי, גדול יותר מכל אריה אחר, וזריז לא פחות.

כסיפור מד"ב, תוכלו לספר על נשק ביולוגי שפותח במלחמה קטלנית, וירוס מדבק שאותו ריססו על כוכב שלם, ושהותיר את כל יושביו עם כבד שאינו מתפקד; או על ספינת פיראטים קטלנית, נודעת לשמצה באכזריותה וקטלניותה, וניתנת לזיהוי בקלות ע"י הצהוב הבוהק שבו היא צבועה.

או, כמובן, כל סיפור שמוצא חן בעיניכם.

מה דעתכם על האתגר?
איך הייתם מסכמים שנה של אתגרים?
אשמח כרגיל לשמוע את דעתכם :)

וכמובן, שיהיה לנו בכיף ובהצלחה!
 
לצערי הפעם לא יכולתי להשתתף בגלל לוח זמנים עמוס במיוחד. אני אקח הפסקה לזמן מה, עד שהכל יסתיים, אבל אמשיך לקרוא בשמחה.

בנימה אישית יותר - כל הכבוד על היוזמה המדהימה וההשקעה שלך, גילת'אנס. זה לא מובן מאליו בכלל.
 
אז זה אומר שאני היחיד שכתב לכל אתגרי הכתיבה השבועיים (גם אם איחרתי ב6 דק' עם אחד :p )נייס.

בכל מקרה, שנה עברה, והיה מדהים. אתגרי הכתיבה האלה מעולים, הם מגרים לי את הדמיון וגרמו לי לכתוב יותר בעשרות מונים. בהחלט הרחיבו לי את האופקים ועזרו לי בכמה וכמה דברים.
מה שכן, אני צריך להפסיק להתחיל לכתוב כמה שעות לפני הדדליין, גם אם זה הופך אותי לפרודקטיבי יותר. אני צריך למצוא דרך לעבוד על זה...
 
חזרה
Top