• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ארמוריקה- עץ משחק

אמיר
"כמה זמן זה לוקח, ומה אתה צריך שיהיה להם?"
"בעניין התחבושות, זה תלוי בהליך, אם אתה יכול להכין את זה תוך רגע אז אין צורך לשרוף משאבים על להכין אותם מראש, אלא אם כן אתה מדבר על זה לצורכי מסחר, וזה סיפור אחר לגמרי."
 
ליאור
"פשוט הייתה לי אותה.
לתחבושות אני כמובן אצטרך תחבושות וזמן, הייתי מוסיף גם תשלום על העניין של בערך עשרה ארמוריקים מעבר לכמות מסוימת שנכללת בתפקיד שלי" אני אומר, "בערך חמישה ליומיים"
 
ליאור
"פשוט הייתה לי אותה.
לתחבושות אני כמובן אצטרך תחבושות וזמן, הייתי מוסיף גם תשלום על העניין של בערך עשרה ארמוריקים מעבר לכמות מסוימת שנכללת בתפקיד שלי" אני אומר, "בערך חמישה ליומיים"
 
אמיר
"לא אמרת שהגעת בלי יכולת הטלת לחשים?"
בעניין התחבושת- שוב, השאלה מה אתה מתכנן לעשות, אתה רוצה שיהיה לך סטוק בשביל לחבוש אנשים? זה דבר אחד, אתה רוצה לארגן עכשיו מחסן שלם של התחבשות האלה כדי למכור אותן, זה דבר שונה לגמרי.
 
ליאור
מחברת כן, יש אנשים עם מחברות שמגיעים בלי הטלת לחשים.
אלו יכולות להיות כמו תחבושות לכל דבר רק טובות יותר- לשמש את הלוחמים או להפיץ אותן אצל אנשים, להכין לגילדה מלאי שלהן ליתר בטחון וכדומה"
 
ליאור-
הודעת צ'אט: "כן, אני עדיין פה, מה אתה צריך?"
עידו-
In
"מה לעשות, בראן לא נפגע" אני אומר "ואם אתה מתעניין, יש לי חניתות. גם אחת שזו בדיחה גסה לדבר עליה, וגם כאלו רציניות שיכולות לשפד דברים".
 
ירין-
כל מה שאני יודעת לגבי הסכמי הסחר זה שליאור ציין אותם כשהוא נכנס לפונדק ושהוא כנראה מצא קבוצה חדשה לסחור איתה, אבל זה לא אומר שמיכאל צריך לדעת את זה.

"אני מסכימה איתך, למטבע יש רק את הערך שאנשים מוכנים לתת לו. זה למה אני מעדיפה לסחור בדברים יותר... ממשים. חפצים, מידע. טובות." אני מדגישה את המילה האחרונה כדי להראות שאני מחשיבה לטובות הכי הרבה ערך, "בנוגע למה שאני יודעת, די הרבה, אבל במקרה הזה אני מוכנה לספר לך. תחשיב את האחד הזה כשירות ראשון על הבית."

"שמת לב שליאור איחר למסיבה שהוא בעצמו אירגן? זה בגלל שהוא הלך לחתום על הסכם עם כמה סוחרים מחוץ לעיר. עכשיו אני לא בטוחה לחלוטין, אבל עם הדרך שבה הוא מנסה לתפוס שליטה והשמועות שמסתובבות, הייתי אומרת שהוא לא ציין את זה לך על אף שאתה סוחר מהצד שלו בגלל שהוא חשב שתוכל לקחת חלק מהמונפול שלו" אני צוחקת לרגע, "למרות שזה מגוחך לחשוב שיש לו מונופול או שאם היה לו שלתת לאחרים להרוויח מההסכמים יהרוס אותו."

כריזמה למקרה שצריך:
[dice seed=17960 secure=e533a0d8_0]6d4[/dice]
 
ליאור-
הודעת צ'אט: "אם אתה רוצה מידע יותר, מודעיני נקרא לזה, כי נתת לי את התפקיד שלך.
-מולי ומיכל לא כאן, ואני יודע שהם גרים ביחד. אולי הם בדייט או משהו.
-הייתי בודק מה קורה עם הנשק החם, ההפוגה במשחק זה זמן נהדר לאנשים באמת לעבוד על הפרויקט הזה ברצינות, ואין לי הרבה מידע גם על מה שקורה גם.
- אני יודע שהילה מאוד התחברה ללוסי, ולוסי גם ככול הנראה הולכת להיות חברת המועצה מטעם הירוקים שתצטרף למועצה.
- הירוקים בהחלט הולכים להציף את הלקטים ובעלי המלאכה, אך יש להם ניסיון. אני דווקא הייתי מתעניין בסוחרים שלהם, מקצוע שעד עכשיו לא היה אף אחד בגילדה שלנו שהתמקצע בו, וזה יכול להיות דווקא מאוד יעיל להשקיע במסחר לטווח הארוך. הם לא נראים תוקפניים, בהחלט מנסים להיות חברותיים, אבל בהחלט פחות מפגינים את האישיות שלהם לעומת העורבים ושומרים על פרופיל נמוך, כנראה מנסים להתחבב על כולם.
- ואני, יותם ועידו גרים ביחד, לא שזה משנה משהו באמת, אבל על הדרך נאמר.
- בנוסף, אל תאמין לכול דבר שאמיר אומר לך על קסם. מכמה שיחות איתו, נראה שהידע שלו בקסם הוא אולי הרחב ביותר מכולנו- אבל יש כמה תחומים בהם הוא טועה ואינו מוכן להכיר בטעות שלו מגאווה או משהו. הייתי ממליץ לבדוק את 'גבולות הקסם', אם יש לך תכנון כזה לשימוש בקסם, על ידי מישהו שזה לא אמיר.
'
עידו-
In
"נשמע אדיר, אבל אף פעם לא ארגנתי מסיבה, או אפטרפארטי, אתה תארגן את זה?" אני שואל.
 
עוג
"זה לא כזה הרבה לעשות. פשוט לארגן מי בא, מי מביא מה, ואם משחקים משהו. נגיד פוקר או never. אפילו אמת או חובה עובד, אבל השניים האחרונים נהיים משעממים בשלב מסוים." אני מושך בכתפי, חושב על זה שעשיתי את זה כבר הרבה פעמים בזמן האחרון. "אז את מי אתה רוצה להזמין?"
 
אמיר
"שוב, אני כבר לא מוציא שום דבר או ארומרק ללא תיעוד וללא בדיקה אם יש לנו אותם, גמרנו עם המשחקים."

אור
את היום בליתי בעיר השכנה, סגרתי איתם הסכם מסחר ראשוני על עורות,מוצרי חלב ולהיות בעלי המלאכה שלהם בתמורה לתשלום, אני חוזר לשם מחר, רוצה להצטרף?
בעניין אמיר והקסם בכלל, אני שובר את הראש לאחרונה על לנסות ללמוד קסם בעצמי, גם אם ברמה נמוכה, אני לא יכול להרשות שאנשים כמו אמיר יסובבו אותי על האצבע הקטנה כי אני לא אדע על קסם, ואני הולך להיפגש מחר עם קוסם מהעיר השנייה בתקווה שהוא יצליח לפתוח לי את המיומנות, אמיר טוען שאני צריך מחברת לחשים.... אני מניח שאתה לא מטיל לחשים, אבל יש לך משהו להוסיף?
כמו כן, הייתי עם הסוחרים שלהם היום,בוא ניתן להם לעבוד.
 
עידו-
In
"לוסי, למרות שהיא לדעתי תירדם לנו על המיטה. הילה, דניאל, אני אתה ויותם כמובן, יש את מיכל ומולי שלא במסיבה אבל אולי יגיעו לאפטרפארטי, תזמין גם כמה ירוקים וירוקות שנראים נחמדים, שיהיה מעניין. וואלה אין לי בעיה להתנשק עם זרה באמת או חובה באמצע הלילה" אני צוחק "במחשבה לאחור, יש פחות אנשים מעניינים משזכרתי. אבל אני מניח שליאור ואמיר בחוץ כי לא בא לנו מסיבה פוליטית".
ליאור-
הודעת צ'אט: "איזה אידיוט שעזב את העיר מכר לי מחברת לחשים, אז כן, גם אני קוסם, למרות שיש לי בדיוק 2 לחשים וגם הם די גרועים.
כול מה שאתה צריך זה באמת את המחברת. דווקא אם אתה מחפש מטילי לחשים, יותם ועידו הם אלו שאתה רוצה להסתכל עליהם. בעיקר עידו, שנראה שמוצא הרבה לחשים בקלות וקלט את הטכניקה. הם שני קוסמים שכנראה ישמחו לעזור בתמורה מתאימה, הם גם לא היו כאן בזמן ההונגרים אז אין להם איזה דעות קדומות עליך או משהו.

ובנוגע לעיר השנייה מחר, בכיף, כבר זמן מה שחשבתי מתי יזדמן לי ללכת אליה.
'
 
חזרה
Top