• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ארמוריקה- עץ משחק

ירין
1. אני מתאר לו את הסוס שראיתי בעיירה שם. "בעיירה לידנו הם מנסים לביית סוסי פרא, הם זקוקים לאוכפים טובים אז זו הזדמנות טובה להרוויח, כמה אנשים יש לך שיודעים לעבדו עם עורות?
3. "אין לי מטילי ברזל, מה שאני יכול להציא לך זה קידם, תראה שאתה יודע מה אתה עושה, ואני אדאג לתת לך תפקיד עם קצת יותר כוח."
4 . ניגש ללוסי "אני שמח שאת נהינת מהמסיבה, את היחידה שעד כה הצליחה לעבוד עם הפרות כמו שצריך, את חושבת שיש להם את הכוח הפיזי להיות בהמות משא?, וחושבת שתוכלי להכשיר אנשים נוספים כדי להאיץ את הליך החליבה וכל זה? מצאתי לנו שוק וזרימה של מזומנים תמיד תוכל לעזור לנו.
5. אני מנצל את זה שהאסלאם אוסר על שתיית יין ומחפש את סאמיר, "מצאת משהו יעיל בעמדת האלכימאי? יש מוצר כלשהו שאתה צריך שאני אגיד למלקטים לחפש? העיירה לייד היא שוק טוב ואני חושב שכדי להתחיל לעבוד ברמה התעשיתית.
שולח הודעה למולי ומיכל- "כשאתם מתפנים תפגשו אותי."
 
ליאור
1."יש לך צבא של אדם אחד." הוא מחייך. "ובעד כלים מתאימים ועוד משאבים, אני אייצר לך מעורות אוכפים ראויים."

3."כמה כוח אנחנו מדברים שיהיה?"

4. בבירור מסוחררת, היא לא בטוחה מה אתה אומר עד שאתה צריך לחזור על זה פעם שניה. "אל תיגע במילקי. היא רגישה, ואם אני לא מטפלת בה היא עושה צרות. וגם לא בבאטרהובס, היא אוהבת אותי. רגע, פרות אחרות? בהמות משא? נראה לי... אני חושבת. אולי תיקח שוורים?"

5. "אני, עידו וראשיד גילינו דרך לזקק מאנה לצורה נוזלית. טוב, שיקויי צמחי שמחזיר מאנה,אבל זה לא נשמע כזה טוב כמו מאנה נוזלית, אתה חייב להודות. אם תמצא צמחים כחולים, אני אזקק מהם משהו ואתן לך רווח. עידו מביא ומקבל רווח ושיקויים. אז חשבתי ככה- אנחנו לא באמת חייבים לעשות את זה, אבל אנחנו מסבסדים פה ב30-40 אחוז את השיקויים. יש לנו תחרות לא רצויה מצד אמיר ואולי גם אחרים, ואם אני כבר מגרד לך את הגב, אולי תעזור לי איתם?" סאמיר לא נשמע כל כך נחמד כמו שהוא רוצה כבוד וכסף.

ההודעה למולי ומיכל הגיעה ליעדה, אבל אל תצפה לתשובה אלא ברגע שהם יביאו לך.
 
ירין-
אני צריך לדעת אם עוג מתכנן משהו. הוא התנהג בצורה מחשידה מדי ביער, ואני חייב לדעת מה הוא מתכנן. כמו שאומרים-נכנס יין, יצא סוד. אולי לוסי היא התשובה.
"לוסי, כשעוג קרא לך ליער לפגוש את רומפן, מה הוא כתב לך, או אמר לך?"
 
ירין
1. בתור התחלה אני לא צריך איכות אגדית, בסופו של דבר בוא לא נהפוך את היתרון שלהם ליתרון ענק רק בשביל כמה ג'ובות... איזה כלים אתה צריך כדי להתחיל לעבוד?"
3. "סמל בתור התחלה... אם תעשה עבודה טובה מעוד ותראה יכולת אני אמליץ לדניאל לקחת אותך בחשבון כשהוא יוצא למבוך בפעם הבאה, ומשם זה כבר הLOOT של המבוך."
4. OUT אתה די אמרת לי שאין שוורים. IN "אני לא מדבר עליהן, אני מדבר על העדר שחונה לנו מחוץ לעיר.... חושבת שתוכלי באמצעות כוח האדם המתאים ליצור להם אדמת מראה ומכלאה בתוך גבולות העיר? ואני הבנתי שיש רק פרות ולא שוורים, לא שזה בעייתי, גם פרות יכולות להיות בהמות משא."
5. אני מוריד את הקול, "מה אתה רוצה? עקרונית נתתי לך בלעדיות על העמדה של האלכימאי וזה אומר שהציוד שלך, אם אתה רוצה להעיף את התחרות לחלוטין אם אמיר, תפסיק לעבוד איתו בתור התחלה, אם אתה רוצה אותו מחוץ לעסק, אז בשביל זה אני צריך לגלות לכלוך מתאים עליו, משם זה יכול להגיע גם לגירוש אם זה מה שאתה רוצה.
אנחנו גם יכולים לספר ששיקויים שלא מוכנים דרך העמדה הם בבירור פחות טובים ואפילו מסוכנים, אבל זה חייב לבוא ממך, אנשים לא יבטחו בי בזה, אין לי את ההכשרה הנדרשת."

הודעה לאור
"אתה עדיין בפונדק? אני רוצה להחליף איתך כמה מילים..."
 
יותם
"מה הוא כתב לי? לבוא כי אני מפספסת את החוויה של השנה או משהו כזה." היא אומרת, נאבקת להישאר מחוברת למציאות למרות כמות האלכוהול. לכל אחד יש רגישות מסויימת לאלכוהול, ונראה שהיא לא מהאנשים החזקים.

ליאור
1. "נהדר. זה עובד לי מצויין. אתה רוצה את זה באיכות טובה, לא מצויינת, נכון? אז אמרנו עורות. בשביל לעבוד עם עורות אני אצטרך ציוד ממתכת שאתה כנראה לא מכיר, אבל נפח מיומן יכול להכין את זה. אני לא אומר מברזל, אבל אלו הכלים האיכותיים. קליפות של עץ אלון או כל דבר שיש בו טאנין יהיו טובים מאוד, אבל גם בלי זה המשחק ייתן לי כנראה להכין אוכף. קצת מתכת תהיה טובה לגימורים נחוצים ולתשלום."

3. "תואר מרשים, אבל מה הוא טומן בתוכו? אתה יכול לתת לי תארים עד מחר, אבל בלי מעמד מיוחד הם לא שווים כלום, ואני לא עובד בשביל שם יפה לבדו."

4. out
לוסי שיכורה כמו אני לא יודע מה. אני הולך לדחוף לה כמה עובדות לא נכונות לפה.
in
"תראה, בתוך גבולות העיר... אין מקום. לך שים להן גדר מסביב ותקרא להן העיר שלנו. או איך שלא קראנו לה. נתנו לה שם, לא? חוץ מזה, פרות הן סבבה למשא, רק תן להן לאכול כמה שבא להן ואם הן יאהבו אותך הם גם ילכו איתך לקרב ותהיה איש הפרות הנועז. או שלא."

5. "בתור הספק הרשמי שלך, אני רק צריך לוודא שאנשים לא עושים יותר מדי צרות. תן להם לנסות להצטרף אלי קודם כל, ואם לא, תגיד להם להפסיק. בהנחה והם יסרבו, אני אטפל בהם."
 
ירין
1. OUT משהו שאני יודע לעשות אם כישרוי הנפחות בלאי שלי?
3. "כמו שאמרתי, תוכל ללכת למבוכים ולהשיג LOOT, ובתקווה שנגדל כמו שצריך בעתיד, אז לפקד על אנשים פחותי דרג ממך, חוץ מזה שלא תצטרך לישון בפונדק, יש הרבה מקום אצלי."
4. "אני מניח שיש לי יותר סיכוי להשיג תשובה מהפרות." אני אומר ומלפלפל בעיניים, העיקר שאת נהנת.
5. "אתה אומר X ואז Y, אתה הספק הרשמי שלי, אבל אני לא יכול למנוע מאנשים ללכת לאחר, הגבלת סחר חופשי זה הצעד הראשון בדרך לדיקטטורה, ואני לא רוצה להיות דיקטטור... מספיק שונאים אותי, אני אקנה רק דרכך, אבל אם אתה רוצה לשלוט במונפול בתחום שלך, אתה חייב לרסק מתחרים... מה עם אבק השריפה שלך? אם תכין ממנו פצצות קטנות אני מניח שתוכל למכור מוצר ייחודי, עד שאמיר יצליח למצוא את המרכיבים... אתה מבין למה חסמתי אותו? הוא פורח על חשבון הגילדה, ובינתיים הוא הראה הכל חוץ מנאמנות. אני מציא לך לשמור בתור התחלה את המתכונים שלך לעצמך, בשלב מאוחר יותר תוכל למכור אותם, אבל לא עכשיו.
בעניין אחר, זוכר את תה החוכמה שהכנת בימים הראשונים? יש מצב שנשאר לך עודפים? אני רוצה לנסות משהו"
6. יש מישהו מהירוקים שאני יודע שהוא מטיל קסמים?
 
ירין-
אני מדברת קצת עם מיכאל, עושה small talk, וכזאני מרגישה שאני יכולה לגשת לנושא בלי שזה יהיה מוזר אני אומרת, "אז איך אם החנות? עכשיו שיש הסכמי מסחר זה בטח יעזור לך מאוד."
 
ליאור
1. אתה יכול לספק מה שהוא רוצה.
3. גלגל לי כריזמה! הבחור לא כל כך מתרשם ממך.
4. היא עושה מו בקול, לצחוקם של אנשים. לא היום חבר, לא היום.
5. "אז אני אחליף את העסקה- פצצות זה נחמד. אני אכין אותן עם נייר ופתיל. תספק לי נייר וחוט, או לפחות תקשר אותי עם מי שיש לו את זה. אחרי הכל, נשק חם הולך להיות הבהלה עכשיו"
6. אתה לא יודע מי ב100%, אבל חלק לא קטן מהאנשים מטיל לחשים. מצד שני, אולי לכם יש פריווילגיה?

הילה
"הסכמי סחר? מה את יודעת שאני לא? היום הגיעו שניים וחצי אנשים לחנות כדי לקנות. אני כן יודע שמי שיתחיל להשיג ברזל יהיה בחור חזק. סמכי עליי, אני הולך להשקיע בברזל ופחמן ולהביא למולי כדי שיביא לי חרב מפלדה קרה, איכותית ויקרה. ארמוריקים הם כסף, נכון, אבל למה הם טובים כשאי אפשר אפילו להתיך אותם כדי להכין תכשיטים? מי מגבה אותם?"
 
ליאור
במהלך המסיבה אני מתקרב אליך, מדבר בפשטות וברצינות גבוהה למדי יחסית למסיבה מסביב, "דיברת לפני זמן מה על קצין חובשים או דבר דומה, אשמח לדעת שמות של חובשים או קוסמים אם אתה רוצה להכשיר אותם לריפוי ללא הקדמה, ואם יש מקום ספציפי שאוכל לעבוד איתם, כי אני מעדיף לא להשאיר את התפקיד הזה ריק מתוכן"
 
ירין-
"זה הכל? את בטוחה שהוא לא אמר לך עוד משהו?"
אם זה אכן הכל, אני הולך ופונה לפרד,"היי, שומע? בדיוק היום מיפיתי את כל הבתים שיש בהם שטח שאפשר לגדל בו יבולים. אכפת לך אחרי המסיבה לשבת איתי ולתכנן מה לגדל בכל שטח?"
 
אמיר
"אין לנו ביתניים יותר מידי חובשים, אני עוד עובד על זה וכנראה שחלק מהירוקים יכנסו לנשוא, אתה כן תהיה האחראי על זה, אבל אם כבר בזה עסקינן, אני חושב שכדי שכמה שיותר אנשים ידעו לחשי ריפוי... אפילו פשוטים ביותר, הבעייה שאנחנו לא יודעים מה המינימום שצריףך כדי שאנשים יתחילו להטיל פה לחשים, חושב שיש לך זמן יותר מאוחר להגיע אלי לבית הערייה ולעשות כמה ניסויים? אם תצליח ללמד אותי, נדע מה ההליך וכל הדברים האלה.

ירין
1. אז אני הולך אחרי שאני מסיים אם כולם להכין לו את הציוד.
3 [dice seed=9742 secure=0403caf6_0]6d4[/dice] (כל גלגולי הכריזמה האלה לא היו אמורים כבר להעלות לי אותה?)
4. אני נוטש לפני שהמצב יחמיר.
5. "מה שקיקי עור? אני חושב שנצליח להכין אותם יותר בקלות מנייר, גם יש פחות חשש שהם יקרעו. מה גם שהם יהיהו מוצר יקר יותר משקית נייר, מה שמבטיח יותר הכנסה, ועורות לא חסרים לנו. בעניין הפתיליות... זה נשמע כמו משהו שקשור לרוסט, נלך עליו יחד?"
7. אני ניגש לאחד החוואים, (נקרא לו ולריאן) "לא התעמקתי מספיק בנושא החקלואת בעולם הזה, מה מחזור הצמיחה של הצמחים פה? אם אתה שותל אחד היום, תוך כמה זמן יש לנו אוכל לקצור ממנו?"
 
ליאור
"אם תסדר לי כמה אנשים עם מחברות, אני אוכל ללמד אותם ריפוי, אני יכול ליצור תחבושות טובות יותר ושלל דברים דומים, אצטרך בית גדול וציוד, אבל כמו שאמרת כמה פעמים, לא עושים דברים בחינם" אני אומר, "אני אלמד כמה למען הגילדה קסמים פשוטים, אבל כזה יגיע ללהכשיר אנשים לרצון שלהם להתחזק, או החפצים הקסומים, אני מניח שאצטרך לקבל תשלום כמו כל סוחר"
 
אמיר
"ברור, אבל השאלה היא לא אם נצליח ללמד אנשים אם מחברות, השאלה אם נצליח ללמד את מי שאין לו עדיין הכשרה בקסם... בסופו של דבר אתה מוציא פחות משאבים על ריפוי בעצמות קסם, ויוצר מונפול על נושא הרפואה, כל אחד יכול לשים תחבושת, אבל אם רק קומץ אנשים יודעים איך לרפא..."
 
ליאור
"אני יכול ללמד אנשים לרפא עם קסמי ריפוי פשוטים, זו לא בעיה, וזה למען הגילדה, הם רק יצטרכו להביא מחברות, אני אפילו לא אדרוש תשלום גבוה אם בכלל- אם אין חובשים אז אצטרך ללמד אותם, אין טעם שאנשים ימותו על חמדנות, ואני בכל מקרה אמור לקבל את שלל המרכיבים שלי שסיכמנו על הרעיון המקורי שלנו."
 
אמיר
"אתה מתעלם ממה שאני אומר? השאלה שלי היא אם נוכל ללמד אנשים קסמים מ0, אנשים בלי מחברות, שלא יודעים להטיל עדיין לחשים, אם חשוב לך כמו שחשוב לי שכולם ישארו בחיים, אז צריך שכל אחד מהגילדה ידע להטיל לחש ריפוי, אפילו הפשוט ביותר, אני מדבר על מסחר חוץ.:
 
אמיר
"בדקתי את הנושא, זה שיש לך מחברת לא אומר שאתה מטיל לחשים, אתה צריך שמישהו פחות או יותר יפתח לך את הגישה לקסם. מחברת בלבד לא מספיקה. מה שאני רוצה לבדוק זה אם נוכל ללמד מישהו מ0 להתחיל להטיל לחשים, בסופו של דבר יש צורך במחברת ובמיומנות של הטלת לחשים..."
 
ליאור
"נכון, אני לא הגעתי עם הסקיל, למדתי והטלתי ויצרתי, וכל אדם עם מחברת יכול, אולי אפשר ללמד כאלה ללא מחברת אבל אז הידע יהיה תיאורתי, אני כבר יודע את זה.
כדי ללמוד צריך להבין את הקסם טוב יותר, בעזרת מורה זה הדבר הקל ביותר, ומחברת כדי להטיל לחשים באופן אמיתי, זה הכל"
 
אמיר
"יפה, אז בו נראה אם נצליח לשחזר את מה שעשית, ככל שיותר אנשים ידעו לעשות את זה הם יוכלו ללמד יותר אנשים, אני לא אומר שכל אחד פה יהיה רב מג, אבל אם אין חובש בסביבה או שהחושב צריך ריפוי, כדי שכל אחד יוכל לעזור לו לעמוד על הרגלים."
 
ליאור
"אין צורך, אלמד אנשים, כבר הסכמתי לזה, אני אלמד שלושה חובשים למען הגילדה בחינם את הבסיס לריפוי, אם תמצא לי שלושה אנשים ותשלח אותם למקום הקטן שלי מחרותיים.
בנושא אחר, אם אתה באמת רוצה להבטיח עזרה, אני יכול להפוך תחבושות רגילות לחזקות הרבה יותר, כבר בדקתי את הנושא במקרה של המכרה, אם זה מעניין אותך, אני מוכן לייצר כמה"
 
חזרה
Top