• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ארמוריקה- עץ משחק

ירין-
"וכל הדברים האלו יכולים לחכות בזמן שאתם מקבלים את השינה שהגוף זקוק לה כדי לתפקד. אתם לא תעזרו לאף אחד אם תתמוטטו באמצע שאתם עובדים על משהו." אני שולחת לעברה חיוך, "תאמיני לי אני מדברת מנסיון."
[dice seed=25350 secure=053fa4f6_0]1d100[/dice]
 
יותם
אתה רואה זאב בודד מולך. הזאב לא נראה אגרסיבי במיוחד, בעיקר כי אתה הדומיננטי פה, אבל אתה יכול להרוג את הזאב הזה די בקלות.

הילה
"כן כן... תרגישי חופשי." היא הולכת לחדר שלהם, כנראה לקרוס למיטה. את שמה לב לקנה של... אקדח תופי?
 
ירין-
"מצטער, זאב, אני אצטרך להרוג אותך. אבל אל תדאג, אתה תקום מחדש כזאב חזק יותר, זאב עליון בתכונותיו על כל הזאבים", אני אומר, מנסה להפיג את הלחץ ואת הדופק העולה. אני מסתער עליו,'זה עכשיו או לעולם לא'. תוך כדי ההסתערות, אני פולי זעקת קרב חזקה כמה שיותר,'זה אמור לעזור להפיג את הלחץ, לא? זה מה שעזר לקיריטו לאורך כל הסדרה.'
 
ירין
אני מרוצה ממה שגיליתי, אני רוצה ללכת החוצה ולחפש דברים אחרים ללחשים אבל אין לי מנעול לדלת, אולי עדיף לדבר עם יותם שרצה משהו.
אני מכניס את המחברת לתיק החד מימדי ושולח הודעה ליותם.

יותם
אני שולח לך הודעה: "רצית לדבר איתי קודם על לחשים?"
 
יותם
אתה הורג את הזאב. אתה נחבל קלות, אבל הוא מת. גלגל לי חוכמה ללחש!

הילה
זה רק הקנה ועוד כמה חלקים קטנים, אבל ברור לך מה זה. האזור סביבו מלא בניירות, רובם טיוטות של האקדח ששורטטו לא נכון פשוט, אבל כולן אומרות דבר אחד: מיכל ומולי גוררים את עצמם מעבר לקצה היכולת מסיבות מאוד רציניות.

עידו
מעבדת האלכימאי היא מקום מאוד מדעי בהתחשב בעובדה שזה עולם פנטזיה. ניירות מסודרים באופן שיטתי בקלסרים די פרימיטיבים מעור , יש כלוב ריק לבעל חיים ולפחות רבע מהבית הוא שולחן החקר וכל המרכיבים והצנצנות שמסודרות. למרות שרוב המדפים ריקים, סאמיר סידר מה שהוא יכול, ותוויות בערבית לבנונית מכסות כמה שיותר מיכלים כדי להקטין נזקים לסאמיר וראשיד, שנראה שהפך לשוליה שלו או משהו כזה- אבל לא לכל מי שלא יודע ערבית.

"אני אכין את הכלים, אתה תכין את החומרים." האלכימאי הדגול אומר לך בזמן שהוא רוחץ במים את המכתש והעלי ומוציא בקבוק מים ובקבוק ריק. לא נראה לך שהחדר שלו בבית מבולגן.
 
ירין-
אני לוקח ממנו קצת פרווה וכמה טיפות דם. אני חוזר לגבעה ומתחיל בעבודה. קודם כל,אני משרטט ציור שדומה לראש של זאב עם קרניים. סמל שאני רגיל למלא את המחברות שלי בו בשיעורים המשעממים. אני מניח בתוכו את הפרווה. לאחר מכן אני תולש דף מהמחברת וכותב בו:
"קשרי דמים ייווצרו. קשרי דמים לא ייתפרקו. קשר זה חתום כעת בדם ובכתב, ויחזיק מעמד לנצח. זאב נאמן לבעליו, ובעליו נאמן לו. אנו שייכים כעת האחד לשני, לעד." בסוף הטקסט אני חותם עם הדם של הזאב ולידו עם הדם שלי מאחת החבלות. אני מניח את הדף לצד הפרווה, ומקווה לטוב.

גלגול חוכמה
[dice seed=11391 secure=b4bf7c22_0]7d4[/dice]
 
ירין
עד שיותם יענה לי, אני בינתיים צריך מנעול חדש, ללמרות הבעייתיות בזה שמישהו יעבור ויקח דברים, אני יוצא וסוגר את הדלת, אני תולש דף מהמחברת שמצאתי במחנה הפושעים וכותב "לא להכנס", אני מנסה להשאיר את זה על הדלת, אם לא אז אני משאיר את זה על הרצפה בכניסה, ושם אבן כדי להשאיר את זה במקום, מקווה שזה יספיק כדי שידעו שיש שם מישהו, ושאוכל לחזור מהר מספיק

למרות הסיכוי הקלוש, אני הולך לשוק וחנויות אחרות כדי לחפש מנעול אחר, ומגוון צמחים ודברים אחרים שאני מוצא שם.
 
יותם
הזאב קם לתחיה! ברכותיי! אז... בוא נסכם את זה ככה-
-יש לך מלווה זאב. מבחינת נתונים יש לו 12 בכוח ובחוסן, 14 בזריזות ו3 בכריזמה וחוכמה. בגלל שכל כך התעקשת להיות נאמן אליו, הוא קבוע ולא דורש יותר מדי מבחינת מאנה. אם זאת:
-הוא צריך אוכל, שתיה ושינה. הוא מאולף לצרכים בחוץ. זה קסם, אחרי הכל. אני מקווה שאתה יכול לספק לו הרבה ריצה ובשר, זאבים אוכלים *המון* בשר.
-אם הוא נפגע גם אתה חוטף נזק. זה לא שום צורת הגנה של הזאב- יש לו מחצית מהנקפ שלך ואתה חוטף חצי מהנזק שהוא חוטף (כולל נזק מעבר למה שמוריד אותו ל0 חיים). זה אומר שנזק מספיק נורא לזאב יהרוג גם אותך.
-הוא יכול להיות מאולף לטריקים.
-כמות המאנה שלך יורדת ב5 כל זמן שהזאב איתך. זה הpassive maintainence שלו. אתה לא יכול לקבל את המאנה עד שהזאב לא מת.


הזאב מביט בך, מבולבל. הוא לא נראה עויין, והוא ניגש ללקק את ידך, סימן לעובדה שאתה דומיננטי עליו.

עידו
"אני מניח שכן. פרחים כחולים, נוצות כחולות, סרטים כחולים, הכל יכול להיות שימושי. האחרון למטרות אחרות, אבל שימושי. בכל מקרה, אני מנחש שיש לך איזה משהו בשבילי, נכון?"

אמיר
יש בדיוק אדם אחד שיכול לספק את הדברים האלו, וזה מיכאל שהשתלט על החנות כשהכל היה בכאוס. הוא מנגן בלוטה עד שאתה מגיע, ואז הוא רואה אותך.

"מה המצב? צריך משהו? ראית איזה משהו שאתה אוהב? היום הגיע אליי משלוח של צנוניות ואני אסדר לך איתו איזו סכין יפה במחיר אטרקטיבי." בשיטת שיווק אגרסיבית מעט הבחור מוציא לך את הארגז לפני שאתה יכול לדבר אפילו ומכניס את הסכין. תן לו למכור מכוניות והבחור יהיה מיליונר. אבל אתה באת למשהו אחר, לא?

ליאור
הוא לוחץ לך יד.
"השם הוא יאן. מבחינת ייצור אתה בטח יודע על המכרה ברזל שקרס, אז אנחנו עובדים איתו. כמו כן, אנחנו מתכננים לאלף סוסים לצורך הרבעה, ויש לנו הרבה שעורה." יאן מוציא לך קנקן בירה. "יש לנו מבשלה, אז מי שבגיל המתאים מוזמן לשתות, ומי שבגיל הלא מתאים ממתין שמי שבגיל המתאים שיכור מכדי שיהיה לו אכפת שהקטין שלידו שותה."

"אז יש לנו ברזל, בירה, צנוניות, שעורה, עץ ובדים. זה מה שהייתי אומר שמיוצר בכמויות שמספיקות לייצוא. מה איתך, בחור שלא אמר לי את השם שלו או שאני לא זוכר את השם שלו."
 
ירין-
OUT
פשייי, השקעת בנתונים שלו אני רואה. חשבתי שאיאלץ לזמן אותו כל פעם מחדש לזמן קצר, אבל זאת אופציה חביבה בהחלט. אני מניח שאין אפשרות להחזיר אותו, נכון? עד שהוא מת, הוא נשאר לידי?

IN
אני מחייך,"שלום לך. אני מניח שאתה צריך שם, לא?", אני אומר כשאני מלטף לו את הראש,"אממ...מה דעתך על מושו? זה לא שם מאיים במיוחד, אבל אני שונא שמות מאיימים. הם בכל מקרה לא תורמים כלום בקרב. כן, מושו זה מצוין".
'מחר צריך לבדוק עוד קצת על הלחשים. עד כמה אבסטרקטיים יכולים להיות המרכיבים שלהם?', אני חושב, מתחיל כבר לגבש ניסוי בראש.
'מחר זה מחר. בוא נראה אם אמיר פנוי כרגע'.
אני שולח ה"פ לאמיר.

אמיר-
"סליחה שלא עניתי קודם, קצת הייתי עסוק. איפה אתה עכשיו? אתה פנוי?"
 
חזרה
Top