• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אתגר כתיבה דו-שבועי מספר 33!

האתגר הקודם - האתגר הבא

עריכה: האתגר השבועי הסתיים! הסיפורים שעמדו באתגר:

תודה רבה לכל המשתתפים, ובהצלחה באתגר הבא!

--------------------------------------------------------------

אתגר נוסף הסתיים, ורק שניים מהכותבים הקבועים שלנו פרסמו סיפור. האתגר היה לא פשוט, לפחות עבורי - זה לא קל להצליח לעמוד בצורה אמינה ביותר מאתגר אחד, בטח שלא שלוש, ומרחב האפשרויות רק מקשה להתמקד. מבחינתי זה עזר לי מאוד לראות את הסגנון של האתגרים הקודמים, ולהבין כמה מהם באמת היו. זה מדהים שנכתבו עבורם כל כך הרבה סיפורים מבחינתי. מה שכן, שמתי לב שאין הרבה אתגרים על נושאים חיוביים, וזה עזר לי לבחור את האתגר של הנוכחי.

האתגר השבועי החדש: סיפור על משפחה.

אם אתם אוהבים סיפורים פנטזיה, תוכלו לספר על פלדינית שיוצאת למסע כד לצוד את אחיה הקוסם, שלמד מאביהם לקחים שונים מאוד ממנה; או על הרפתקן שנאלץ לוותר על המסע שאליו מנסים לשלוח אותו, כדי שיוכל להשאר בביתו עם אשתו וילדם החדש.

אם זה סיפור מודרני שתרצו לספר, תוכל לספר על אדם שיושב לכתוב את צוואתו, ועוצר לחשוב על איך הוא הגיע למצב שהוא אינו מוריש שום דבר לילדיו; או שתוכלו לספר על קבוצה של יתומים, שנלחמים להגן על מנהל בית היתומים שבו גדלו, וששם הוא היה אבא עבורם.

אם תרצו לספר סיפור מד"ב, תוכלו לספר על קבוצה של מתיישבים שעושים את דרכם לכוכב לכת חדש, מלאים תקווה מהחיים החדשים שהוא יציע להם, ולבית שיוכלו להקים; או על אישה צעירה בעולם שבו לא נותרו כמעט שורדים אנושיים, ששוקלת האם היא רוצה להביא ילדים לעולם הנוראי שבו היא חיה.

או, כמובן, כל סיפור שמוצא חן בעיניכם.

מה דעתכם על האתגר הנוכחי? ובכלל, על האתגרים עד עכשיו, ממבט על של כולם?

וכמובן, שיהיה לנו בכיף ובהצלחה!
 
האתגר הנוכחי חמוד, אע"פ שאני לא מת עליו.
מה שכן, מבחינת מבט על כל האתגרים, אני מרגיש שיש מעט מדי אתגרים "מגוונים". נגיד האתגר על אור הירח מבעד לענפים היה ממש מגניב, ויהיה אדיר אם יהיו עוד כאלה. כמו כן, אני ממש אוהב את האתגרים בסגנון מנעול הכוכב ודרך הזהב, אע"פ ש2 כאלה ב33 אתגרים זה מכובד ומעולה. אשמח לעוד כאלה בהמשך- אבל לא יותר מדי!

נ.ב. הלינק לאתגר הקודם מוביל לאתגר 31, לא 32.
 
חזרה
Top