• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שליטים ושדים [שו"ש 4] אכזריות של עורב

ת'ור

פונדקאי ותיק
משגיח/ה בדימוס
אני כותב לאתגרים סוף סוף! הגיע הזמן.
אני הולך להתחיל משהו דומה לשוק הדנ"א של יד"ס - במקרה שלי זו תהיה עיר גדולה, צבעונית ומוזרה. אני לא יודע אם אני אכתוב לה כל אתגר, אבל אני בטוח שהיא תספיק להרבה זמן.

אז בקצרה: העיר נקראת "חותם", היא יושבת על התפר בין הערבות הנודדות בדרום והביצות החדגוניות בצפון, ובעולם המוזר הזה היא מוזרה אפילו יותר. בעיר יש כל מיני אזורים שמופרדים לפעמים בחומות ולפעמים נמוגים זה לתוך זה. אזורים כמו חזית המים, ביתם של העניים וממלכות הגנבים, עיר הצבעים, היכן שמגוון סוחרים מציעים מרכולות מופלאות, מעשייה, אליה נדחפים כל הדברים שרוצים להישכח, וקרקע גבוהה, עם האצולה ומשפחת המלוכה הגאוותניות. המזכיר ואנשי הדיו שלו שומרים על סדר באזורים העניים יותר, גן עדן בע"מ מציעים חוויות מעולם אחר, אקדמיות הבוץ מלמדות את הכישוף האפל של המעמקים. ועמוק בתוך חזית המים, בנות העורב עושות כרצונן.

רוב האנשים לא יודעים עליהן הרבה. הן צללים, עטופות בחשכה בלי קשר לשעת היום, והן שומרות בקנאות על סודותיהן. קסמו של העורב הוא חזק, ולעולם לא תזכי ללמוד עוד אם תגלי ממנו לאחר, אך זה לא אומר שבנות העורב נאמנות זו לזו. להיפך. רק הרעב המתמיד לעוד כוח שומר את הקבוצה ביחד, אך סכינים בגב הם לא רק נפוצים אלא מומלצים.
גם אם תפסת את תשומת לבה של בת עורב אחרת, הוכחת את עצמך וזכית ללמוד את הסודות הראשונים, את עדיין רק חניכה. מעלייך נמצאות הגבירות, ומעליהן המלכות המסתוריות. כדי להפוך לגבירה, ולזכות ללמוד על הכוח האמיתי, יש שתי דרכים: להשיג הצלחה משמעותית עבור בנות העורב או - וזו הנפוצה יותר - להשפיל גבירה אחרת בפומבי. לפעמים רק מול בנות עורב אחרות, לפעמים גם מול אנשים פשוטים - כל עוד אין ספק בכך, את הופכת לגבירה והיא לחניכה. מצד שני, אין הגנה או רחמים לנכשלות - ועם כישוף העורב, כישלון יכול לגבות מחיר מאוד כבד.
הן הולכות ברחובות, חניכות או גבירות לשעבר, עטופות בגלימות נוצות מרוטות ובוהות בקרקע במבט נוגה. חלקן איבדו פיסה מדעתן, חלקן איבדו את דמן וחלקן משהו אחר. בכל מקרה, הן לא ישובו להיות בנות עורב. הן לעולם לא מדברות, מתרחקות מאנשים ולעולם לא פוגשות במבטו של אדם אחר. למזלן הן שמרו לפחות על חלק מכוחותיהן הישנים - הן לא צריכות לאכול או לישון, והן חמקמקות כמו מים. היחידות שיכולות לתפוס אותן הן בנות עורב אחרות, והן מציגות אותן כתזכורת - תזכורת למחיר של חוסר סבלנות, ולכאב של נפילה מהשמיים.

כמובן, הרבה עדיין לוט בערפל. מיהו העורב שלכאורה מעניק לבנות העורב את כוחן? מדוע הוא מקבל רק נשים? מה סוד כוחן של שש המלכות, להן אפילו הגבירות חייבות לציית, ולאן נעלמות הגבירות שנכשלו להביס את המלכה עליה קראו תיגר (או לאן נעלמת המלכה, אם היא זו שהפסידה)?


הארות, הערות, כבשים מכל הגדלים וגם סתם תגובות "יו, מגניב!" יתקבלו בברכה.
 
חזרה
Top