• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחקי הכס - קורות בית דווין

פרק שבעה עשר: מרגוע

ג'האריז הגיע לאדמותיו של לורד ואן אדור וניסה לעבור בחשאי, אך נתפס ומובא בפני הלורד. הוא מגלה שרוברט מת אך המלחמה עוד לא הסתיימה, וכעת נאמניו הגדולים ביותר מסרבים לכרוע ברך ולהיכנע, והכריזו על ג'ופרי כמלכם. עוד הוא מגלה שצבאו של יוהן רויס, מבקעת ארין, עושה את דרכו לבית אדור ויגיע בקרוב. לורד ואן כמעט ומוכר את ג'האריז לידי האויב, אך הדרקון השחור משכנעו לבסוף להביאו בפני שולחן המלחמה כדי שיוכל לייעץ לו מניסיונו הצבאי.

בנתיים, ואינה, טארן ואדארד מתמודדים עם העסקה שסגרה עם קרני הצבי ולנדבד. אדארד סירב בכל תוקף להרשות להם לנאום בכפר ובכך להכניסו למשוואה, ולאחר שהוא התפרע ואינה גירשה אותו. טארן אינו רוצה ללכת אל המורדים ולטפל בהם, ופונה לשתות. בשכרותו סיפר טארן לואינה את האמת על החודש האחרון: הוא קיבל שתי הצעות לחסל בן טארגאריין, מואריז ומאצבעון. העכביש רוצה להרוג את ג'האריז ואצבעון מבקש להרוג את וויסריז. פודריק גילה על התקדמות הצבא, וכדי לתת לעצמו עוד זמן עד שיחליט מה לעשות, החליט טארן להודיע למורדים על הצבא המתקרב בתקווה שפודריק יפול בשבי, מה שאכן קרה. לאחר מכן הוא הפיל את האשמה על ונץ שכבר הספיק לברוח, וגם עכשיו עוד לא החליט מה לעשות.

ואינה מופתעת ושואלת אותו כיצד אצבעון מתכנן לתת לו הזדמנות לחסל את וויסריז, וטארן משיב שאינו בטוח אך יש לו הרגשה כי ההזדמנות תגיע במשתה ניצחון כזה או אחר. שניהם מסכימים לשמור את העניינים בסוד וואינה מודה לטארן על כך ששיתף אותה.

קייל מגיע לכפר גדול יחסית ומתחיל למחות כנגד המיסים. הוא פוגש בארל, קצב הכפר, שלוקח עליו חסות ומדריך אותו באזור, מספר לו רבות. שניהם מדברים ארוכות ולבסוף קייל מגיע למסקנה שלורד נורברט אמת הוא אדם בעל כבוד שעלול להשתכנע למרוד בלורד אדור פריג'ד, אם יצליח לדבר אל ליבו. הוא מתחיל לחשוב לעצמו על תוכנית להיכנס לטירתו של לורד אמת, בשעה שעדיין שוקל אם לשתף בה את ארל, אשר בן דודו הוא אוסף המיסים של הכפר.
 
פרק שמונה עשר: זוג דרקונים (אפילוג)

(הסיכום כפי שנכתב לשחקנים בסקייפ)

קייל ולאונרד (הלורד שתמך בג'האריז ובתמורה קיבל כנגד רצונו את התואר 'מושל העמק') תכננו שקייל יסתנן אל השטח של לורד נורברט אמת, נושא דגלו החזק ביותר של לורד פרול פריג'ד, וישכנע אותו למרוד - כל זאת במטרה שלורד פרול לא יחבור לצבא של אצבעון אשר נשלח מהבקעה כדי לחסל את ג'האריז. הוא היה בתהליך התחברות למקומים ולקצב חביב ואחיו כשהקמפיין כבר התחיל להאט. לאחר מכן הוא היה ממשיך לנורברט, ובמידה והיה מצליח, נורברט אכן היה מתמרד כנגד פרול ומונע ממנו להגיע לעזרת הצבא של יוהן רויס (מי שמוביל את הצבא של אצבעון). המרד, אגב, ככל הנראה היה מצליח - הוא היה מעודד את לורד ואן אדור להצטרף להגנתו של בן בריתו, פרול, כנגד רצונם של נושאי הדגל של אדור עצמו, מה שהיה מנתק את השניים מהצבא של יוהן ומונע איגוף קטלני על כוחותיו של ג'האריז.

ג'האריז ולאונרד תכננו שג'האריז יסתנן אל המחנה של יוהן כחייל ויתנקש בו שם. הוא נתקל בקצת צרות בדרך, אבל במידה והיה מצליח לעשות זאת, הוא היה מגלה במחנה לא אחר מאשר את אצבעון בכבודו ובעצמו, מחופש וללא הזקן שכה מוכר אצלו. אצבעון היה מסביר במהירות שהסיבה היחידה ששלח את הכוחות הייתה כדי לרצות את יוהן וחבר הלורדים שלו אשר רצו להצטרף למלחמה כנגד הדרקונים ולמען רוברט, וכדי שינגחו את צבאם בזה של ג'האריז, בכך ימותו ויפטרו אותו מהבעיה. הוא היה מצייד את ג'האריז ברעל שהכין מבעוד מועד - למקרה שייאלץ להרעיל את יוהן בעצמו, אם יחסל את ג'האריז וישרוד את הקרב - וישלח אותו למשימה. אם ג'האריז היה מצליח, הצבא של יוהן היה בכאוס מוחלט, מה שהיה מאפשר לחייליו להיכנס להתקפת פתע מתוזדמנת היטב, ובכך למחוץ את הצבא שנותר. אצבעון לאחר מכן היה סוגר עם ג'האריז ברית - הוא יתחייב לתמוך בו, ובתמורה כשג'האריז יהיה מלך ימנה את אצבעון לאחראי על האוצר, ובנוסף שתהיה לו סמכות לקבוע בעצמו מי יהיה ימין המלך. אם ג'האריז היה מסכים לעסקה, הוא היה מתחמש בצבא של הבקעה - אלו שמוכנים להילחם למען הדרקון השחור - ובצבא העמק, שמונהג על ידי לאונרד (ואולי גם נורברט אמת, שאומנם לא אהב בתחילה את הדרקון אך לאחר המרד בפרול התחיל לשנות את דעותיו). לשמחתם הרבה, רוברט כבר היה במצב קשה (אם אתם זוכרים את דוחות הקרב) ולאחר כמה קרבות קשים הוא הובס ונתלה בפומבי. היה אף מתברר שבמהלך הפלגתם של וויסריז ודאינריז לווסטרוז, ספינתם הותקפה על ידי פיראטים והוטבעה. עם זאת, לא הייתה זאת פעולה של אצבעון... אלא של ואריז, אשר היה מביא מועמד חדש שירכז את תומכיו של וויסריז מאחוריו - אאיגון, בנו של המלך המטורף, אשר הוחבא בסירת דייגים קטנה ונשלח במהירות ממעלה המלך (מגובה בספרים, אגב, גם שם הוא שורד בחשאי). כך הייתה מסתיימת מלחמתו של הדרקון העולה ומתחילה מלחמתם של זוג הדרקונים, או בשפת העם - 'השחור נגד הצעיר'.

בפעם האחרונה שעזבנו אותה, ואינה גילתה שהמלומד של ג'האריז, טארן, היה בעצם המוח מאחורי מארב המורדים על הכוחות של ג'האריז ומאחורי עוד המון דברים שסיבכו את הלורד המבוגר שלנו, לאחר שהוא התוודה בפניה בשילוב של אלכוהול ואשמה שהוא קיבל שתי הצעות אגרסיביות, אחת מאצבעון (לתמוך בג'האריז) והשנייה מואריז (לחסל את ג'האריז), ושהוא עוד אינו הצליח להחליט האם ירעיל את ג'האריז. בנתיים, וויסריז לא ישב בשקט וחיכה לבגידה של ג'האריז, אלא שלח מכר ותיק של ואינה בשם זאכה ואת חבורת שכירי החרב שלו לעשות קצת ניקוי אורוות בטירה. המשחק הפסיק מעט לאחר מכן, כשזאכה הציע לואינה להצטרף אליו ולהנהיג את צבא שכירי החרב כנגד שאריות הצבא של העמק, הצעה שהיא קיבלה. כשהם היו מגיעים לשם, זה היה כבר לאחר ההתקפה הכבירה של הצבא של ג'האריז ולאחר פיזור הצבא של יוהן רויס המנוח. זאכה היה משתפן ומנסה למחוק ראיות לחוזה המפליל, מה שהיה מכריח אותו לבגוד בואינה - עם זאת, בשעה שהיא המשיכה בשגרת האימונים הוא השמין והזניח את עצמו, כך שהיא יכלה לגבור עליו בקלות. לאחר שהייתה מחסלת אותו, לואינה היו שתי ברירות: להשתלט על חבורת שכירי החרב ולעבוד עבור ג'האריז ואצבעון או לחילופין ואריז ואאיגון, או לבחור באפשרות השנייה - לחזור לחיקו הבטוח של לניו, אשר היה שומר את בראאבוס מחוץ לעימות ועמוק בתוך הכיס של איליריו, מוגנת ושלווה.


זה מחזיר אותנו לאפילוג של קייל - לאחר שהצדדים חשפו את הקלפים שלהם, אצבעון ששמע על הצלחתו של קייל בשכנוע היה מנסה לגייס אותו כמרגל במעלה המלך. במידה וקייל היה מסכים, אצבעון היה מפקיד בידיו את המשימה להבריח את משפחתו של ג'האריז מחוץ לעיר הנצורה, היישר אל עבר קן הנשרים, שם הוא היה מחזיק בהם (בבטחה, כמובן, ועם זאת הוא היה מחזיק בהם... חיחיחי). במידה וקייל היה מסרב, אצבעון היה מתפתה לחסל אותו בכדי למחוק ראיות, אך במידה וג'האריז או ואינה (אם הייתה עובדת בשבילם ובשביל הכסף של אצבעון) היו מתערבים לטובתו, הוא היה מסכים לשחרר אותו ולתת לו לשוב לנדודיו, כל עוד היה מבטיח לשמור על שתיקה באשר למעשיו.

אז לסיכום, המצבים האפשריים של הדמויות שלנו בסוף הקמפיין:


קייל - מרגל (אם היה מקבל את הצעתו של אצבעון)/זמר נודד (אם היה מסרב להצעתו של אצבעון, אך אחת הדמויות הייתה מתערבת לטובתו)/מת (אם היה מסרב להצעתו של אצבעון ושום דמות לא הייתה מתערבת לטובתו).
ואינה - ראשת שכירי חרב שעובדת בשביל אחד הצדדים (אם הייתה משתלטת על החבורה)/שומרת ראשו של לניו בבראאבוס (אם הייתה מוותרת על השליטה בחבורת שכירי החרב וחוזרת לעבוד עבור לניו).
ג'האריז - מת (אם התגלה)/לא רלוונטי (אם סירב לברית של אצבעון)/מועמד לכתר (אם קיבל את הברית של אצבעון).

הקמפיין נגמר כתוצאה מהמתיחה הגדולה שהוא עבר על פני הזמן שחלף, בגלל העומס הלימודי של השנה האחרונה בתיכון. עם זאת, שלחתי לשחקנים את התכנון הכללי לסוף שהיה קרוב, כך שאני משתף אותו גם כאן. בכך נגמר קמפיין משחקי הכס שהרצתי - אומנם הדרך בה נגמר אינה הטובה ביותר, אבל אני גאה בו ובשחקנים שהשתתפו בו והייתי עושה את הכל שוב :)

תודה רבה לכל מי שקרא. ומי ייתן והשבעה, האלים הותיקים ואדון האור יברכו אתכם.

==========================================================================================================
כאות לסיום, אני מעלה פה מחדש את היצירות העיקריות של הקמפיין:

רשומות הפרקים המלאות שלנו, עכשיו עם האפילוג -
קוד:
https://docs.google.com/document/d/1FuuEIF3Lv4rgVGbiVfr366jcfcCKKcc2UzDYwu9KiXY/edit?usp=sharing

תיקיית התיעוד המלאה שלנו, כולל המעקב אחרי טורניר הקיץ, החיזיון של דוראן (אחד מהרגעים שאני הכי גאה בהם בקמפיין) וסיפורה של המלכה אן, שקספר שמע בליל סערה קודרת -
קוד:
https://drive.google.com/drive/folders/0B5NzC6CHl3cgfnQwSFc2Sk93TTAySTMxb3VsV1ZMTWFPemljRV85ZW1CNzlnWDZvcTJGTkE?ths=true

תיקיית דוחות הקרב של מלחמת הדרקון העולה -
קוד:
https://drive.google.com/drive/folders/0B5NzC6CHl3cgflVKYUg4Vzltc1RZUWJrc3VPcDh6eGVKbWVJVTVycDE0dktFdFFweHZSbHc?ths=true

תיקיית המפות של איי המגן -
קוד:
https://drive.google.com/drive/folders/0B5NzC6CHl3cgflpCZzF3cWZJV2o3UFJRNnlrQ2I0cTJ5NXlJZ2JERWNsQ1BfaFFIMVE5ZWs?ths=true

סרטון היטלר מגלה על אטרונו לשנה החדשה -
קוד:
[MEDIA=youtube]m0-9sAZQwuU[/MEDIA]
 
חזרה
Top