• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ספינקס-<משחק מקוון> - [4/5]- התחלנו!

"אז עכשיו הוא יכול לעוף ? הוא יכל להגיד לי לפני שבזבזתי חץ" אפולו אומר. הוא מחבר את הכבל שלו אל הקשת, מחזיק בה בשתי ידיו ונשען על פני המצוק עם רגליים מתוחות, כמו בסנפלינג. אפולו לוקח נשימה, ואז קופץ. בזמן שרגליו לא נוגעות בדבר הוא לוחץ על כפתור בקשת והכבל נשאב בחזרה אליה, מעלה את אותו למעלה במהירות. הוא ממשיך בקפיצות האלה עד שהוא מגיע למעלה.
 
כאשר אתם מתקרבים לארמון, אתם רואים שני יצורים שמזכירים את המלאכים מהטבעת של שלמה, שעומדים ליד זוג דלתות ארד גדולות ומעוטרות. אתם רואים שכל אחד מהם חמוש בחרב שזורחת באור אדום מאיים, והם מדברים בינם בין עצמם בשפה שנשמעת כמו לחשושי להבות מהירים.
 
ספינקס לא מגיב. מי שכן מגיב לעומת זתא, הם השדים. הם מפסיקים את שיחתם, ועפים לכיוונכם. הם מרחפים כעשרה מטרים לידכם, ומתבוננים בכם. אחד מהם פונה אל השני "טוב ויפה, אביסטוס. נראה שתפסנו פולשים. בוא נביא אותם למלך." השני מביט בכם "לא יודע, לקורפיוס, אני מעט רעב. ארוחה?" הוא בוהה בכם בעיניים אדומות. הראשון מהרהר "טוב, המלך לא ציווה במפורש להביא אליו את כל מי שמתקרב, רק את כל מי שמנסה לפלוש. האם אתם מנסים לפשלוש, אזרחים יקרים? הארמון של מלכנו הוא מקום מרומם ביותר, ולא כולם יכולים להיכנס אליו. אם ניסיתם, ניאלץ להביאכם למלך. אבל אם לא, נוכל פשוט לאכול אתכם. וזה יהיה הרבה יותר נוח לכולנו. מסכימים?" בסיום דבריו הוא מכוון את חרבו הזוהרת אליכם. "כדאי לכם שזו תהיה התשובה הנכונה..."
 
In
אני מחייך ואומר "חרב יפה מאוד, ממה היא עשוייה?"
"ועכשיו לעניין, אתם לא יכולים לאכול אותנו, כי יש לנו סוד שגילינו אצל שלמה, ועלינו למסור את הסוד למלך בלבד, לא לאף אחד אחר"
Out
אני אגיד שוב את השאלה, האם מיבר ממשימה למשימה טוען את כמות האבנים שלי?
אם לא אני חושש שהאבנים שלי תכף יגמרו
 
IN
"נכון מאוד, למשימה הזו יש חשיבות עליונה" אפולו אומר "אנחנו חייבים להגיע אל הוד רוממותו בהקדם, אין אפשרות לעיכובים". בזמן שהוא מדבר, אפולו מייצר אנרגיה סולארית בידו השמאלית, אבל לא נותן לה להשתחרר כך שלא רואים שינוי. למקרה שהם לא יקנו את זה הוא חושב.
OUT
אנחנו עדיין מטפסים, או שהגענו למוטות כבר ?
ובנושא אחר, לדעתי, אם שחקן ראה את ההודעות האחרונות ואין לו תגובה, שיכתוב שאפשר להריץ את המשחק מבחינתו בשביל שלא יהיו סתם עיכובים.
 
"לרמות אתכם ? אפילו לא היינו חושבים על זה" אפולו אומר תוך מסירת הקשת ואשפת החצים שלו.
וואו הצלחנו לעבוד עליהם הוא חושב.
"אתם יודעים, לא פשוט להגיע לכאן. לא משנה כמה חיפשתי, לא מצאתי מדרגות. כמעט כאילו הוד רוממותו לא רוצה אורחים".
 
השדים מתבוננים בשלמה "נודף ממך ריח רע, אבל זה לא משנה. המלך יחרוץ את דינכם בקרוב. עכשיו בואו איתנו!" הם לוקחים אתכם לתוך הארמון בעזרת גרם מדרגות שנחצב צמוד לארמון. אתם נכנסים פנימה, ורואים אולם שיש מפואר, מלא באבנים יקרות וזהב, שמלא מן הקצה אל הקצה בשדים. בקצה הארמון, יושב אדם זקן, עם טבעת זהה לזו שבידי שלמה, ועיניו נוצצות באור אדום זוהר. הוא פונה אליכם בקול רועם "שמעתי, שיש לכם בשבילי סוד. האם תספרו לי אותו? כולנו חברקים כאן, אני מבטיח ששום דבר ממה שתאמרו לא יצא מגבולות החדר הזה. האם תספרו לי את הסוד?"
 
"אכן כן הוד רוממותו, אם זהו רצונך", אפולו אומר ומשתחווה.
"בזמן שאני וחברי" הוא מסתכל אל לוקי "יצאנו להליכה סביב הצוק שמהווה בסיס לארמון המפואר שלך. ראינו אדם מנסה לטפס אל עבר ארמונך, מיד תפסנו בו והורדנו אותו לקרקע, הרי כל ניסיון להגיע למקום הנפלא הזה הוא אסור, חוץ מבמקרים יוצאי דופן".
"לאחר כמה זמן, התברר לנו שהאדם הבזוי שניסה להתגנב לכאן, הוא שלמה!" אפולו דוחף בחוזקה את שלמה לפנים, כך שכולם יראו אותו.
"העלוב אפילו לא סחב נשק, פשוט ניסיון עלוב ומעורר בחילה" הוא ממשיך להגיד.
"מרוב פחד הוא אפילו לא מתנגד אלינו. לא יכולנו לספר לאף אדם אחר כי לא ידענו על מי אפשר לסמוך. שמעתי שלשלמה יש מרגלים בכל מקום, בגלל זה דרשנו להגיע רק אליך".
"כעת נעזוב, אם זהו רצונך מלכי".
 
המלך נשען קדימה ומרחרח "אתה באמת מריח לי כמו שלמה, אדוני האהוב, ואולי גם אטעם אןתך בקרוב. בכל אופן, השאירו אותנו לבד. מעניין אותי לראות לאן יתגלגל העניין" אחד השומרים פוסע קדימה "אבל אדוני המלך, אתה בוודאי לא מתכוון ברצינו-נו-נ..." החייל לא השלים את המשפט מאחר שתוך רגע ידו המטופרת של אשמדאי אחזה בגרונו, הוא לוחש בקול צרוד "האם אתה חושב, אך לרגע אחד, שאיני יכול להגן על עצמי משני נוודים וממלך אחד לשעבר? האם אתה מזלזל בעוצמתי? אל תעשה זאת שוב, סהאריאון, בפעם הבאה לא אהיה כה רחמן." כשהוא שומט את השומר, עיניו בוהקות בשנאה, אבל הוא עדיין קד "כן, אדוני המלך." הוא משתחווה ויוצא מהחדר באיטיות. אשמדאי מתיישב בחזרה בכסאו "נו, מה הסוד הגדול שלכם? הפתיעו אותי! הממו אותי בידע נפלא שבו לא חזתה עין אדם מעולם! או ליתר דיוק, עין שד." הוא קורץ לכם "אני מחכה"
 
אני אומר לאשמדאי "הוד מעלתך, גילינו כי, שלמה... הולך להשתמש בכוחם של המלאכים כנגדך, אבל לא סתם במלאכים, אלא במלאכים גדולים ורבי עוצמה, ארכי מלאכים, כגון רפאל"
Out
אם למישהו מפריע זה שאני מדבר כל הזמן אז שיגיד
 
OUT
הנשקים שלנו אצלנו ?

זה לא מפריע לי הל.

אני אזכיר שוב, אם ראיתם את ההודעה האחרונה ואין תגובה או פעולה שאתם רוצים לעשות, תכתבו שראיתם ואפשר להריץ מבחינתכם. (זה מכוון בעיקר אליך דינר כדי שלא יהיו עיכובים בלי סיבה)
 
חזרה
Top