• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ספינקס-<משחק מקוון> - [4/5]- התחלנו!

המלאך מרחף מולכם, מניף את חרבו ומנסה להרחיק את פיתון מכם, בזמן שהחץ והאבן ננעצים בה ישירות, פיצוץ כפור ולאחר מכן פרץ של דם לבנבן פורצים החוצה, אבל הנחשית עדיין נשארת במקומה. ספינקס צוחקתצטרכו יותר מהתקפה פשוטה על מנת להביס את פיתון, אימת דלפי והאלים עצמם! אני רוצה לראות אתכם מתאמצים!
 
אני משליך אבן כחולה (פרץ חשמל) ואחריה עוד אבן אדומה (פרץ אש), ואז מחליף במהירות אדירה בין מראות שונים תוך כדי ריצה לכל עבר והעלבות שונות לפיתון כדי להסיח את דעתה, ואז צועק לאפולו "יש לך חץ מתפוצץ או משהו כזה? אם כן תירה מהר בבקשה, יש לי תוכנית!"
אז אני פונה אל שלמה ואומר "אני יודע הרבה על מיתולוגיות וכדומה, ויש לי שאלה, האם מיכאל שזימנת הוא באמת מלאך או סוג של רובוט? בכל מקרה, אם אתה יכול להורות לו מה לעשות, תגיד לו לחסום את הפה שלה!"
 
אפולו לוקח ראש חץ ארוך ושטוח, בעל פסים אלקטרוניים משני צדדיו. נראה שפולסים חשמליים קטנים רוקדים עליו, מופיעים ונעלמים בתדירות קבועה.
"בדרך כלל אני משתמש בו בשביל לנטרל רובוטים, אבל זה אמור להספיק גם כאן" הוא חושב.
"תפוס !" הוא צועק בחזרה ללוקי וזורק אליו את ראש החץ.
"משהו מרשים הוא ביקש ? שיסתכל על זה" אפולו מקפל את הקשת ותולה אותה על גבו. בעוד הוא מרים את שתי ידיו הוא מדמיין את הפוטונים יוצאים ממנו אבל לא מתפזרים כמו תמיד, אלא ממקד כולם לכיוון אחד, הנחשית. הוא מרגיש את החום עולה בכפות ידיו, את האנרגיה נבנית ומנסה להשתחרר ממנו, ואז הוא נתן לה לצאת, שומר בזהירות שתמשיך רק לכיוון אחד וממשיך לייצר אור על מנת שהנחשית תישאר מוסחת.
בעיני כל האחרים, שני לייזרים לבנים דמויי איירון-מן, יוצאים מידיו של אפולו ופוגעים בנחשית.
"רצית הסחה ? קיבלת, עכשיו תקוף אותה !" הוא צועק תוך שהוא ממשיך לרכז את הלייזר כמה שהוא יכול.
 
אני מחייך וצועק "תודה לשניכם!"
אני משליך אבן זהובה על ראשה של פיתון, ואז קופץ עליה, נעזר בשדה בלי כוח משיכה שיצרה האבן כדי לטפס על ראשה, ואז תוקע כמה שיותר עמוק את הראש חץ לתוך עינה של פיתון, דוחף עמוק עד שמגיע למוחה, ואז שם בחור של העין אבן אדומה ובורח, נעזר בשאריות הכוח האנטי גרביטציוני כדי לברוח במהירות מפני הפיצוץ אש
 
פיתון מלחששת בבוז, ומניפה את ראשה לתקוף, כשלפתע האבן האדומה מתפרצת בפיצוץ בוער בתוך עינה, והיא מתמוטטת על רצפת המערה, מותירה את הדרך פתוחה אל הסלע הזורח שבקצה. יפה. ניצחתם את פיתון. אני כעת אעניק לכם שי, כגמול על ניצחונכם המחוכם. האבן שבקצה המערה היא אבן האורקל. אתם יכולים לגעת בה, ולשאול אותה שאלה אחת, והיא תענה לכם. האבן חד פעמית, אך אתם יכולים לשאת אותה ולהשתמש בה אחר כך. לאחר שתחליטו, נעבור למשימה הבאה
 
IN
"אוי איכס" אפולו מסתכל על גווית הנחשית. "אבל אני מעדיף נחשית ענקית מתה על חיה, ככה לפחות היא לא יכולה לנשוך אותנו".
"בנוגע לאבן, לדעתי זה יהיה בזבוז להשתמש בה עכשיו. אלא אם כן למישהו מכם יש שאלה ממש חשובה, אני אומר שנשמור אותה לאחר כך".
OUT
קרבות עתידיים יהיו גם עם תקיפה מצד האויב נכון ? זה יהיה הרבה יותר מעניין ככה.
 
In
אני הולך אל גופת פיתון, ואז עוקר את שיניה, ומניח אותן באחד מכיסי, ואומר לאחרים "בשביל שבפעם הבאה יהיה לי פגיון"
אני לאחר מכן הולך אל המשך המנהרה, ואז אני לוקח את אבן דלפי וזורק אותה לאפולו באמירת "במיתולוגיה דלפי היא כוהנת אפולו, אז זה לדעתי נכון שאבן דלפי תהיה גם כן של אפולו"
אני מתיישב בצד של המנהרה, ומתחיל לגלף את השיניים בעזרת השניים האחרות ליצירת פגיונות
Out
כמה גדולה כל שן?
 
OUT
כן. תהיה גם תקיפה מצד האויב. כל שן היא בערך בגודל של חרב ארוכה.
IN
קולו של ספינקס רועם אם כן, נעבור למשימה הבאה. אשמדאי, מלך השדים, גנב משלמה את מלכותו, ועליו לכבוש מחדש את ארמונו על מנת לחזור להיות מלך, כשלצידו נמצאים רק אנשים מעטים. הארמון בנוי על צלע מצוק, ומחובר אליו באמצעות מוטות חזקים. על מנת להביס את אשמדאי, יהיה עליכם להגיע לחדרי המלך, שנמצאים במרכז הארמון. בהצלחה. אתם מרגישים שוב את תחושת הסחרור המשונה תחת רגליכם, ומוצאים את עצמכם במרכז עמק, כשלידכם מצוק ענקי, וממנו, כ700 מטרים מעליכם, בולט הארמון של שלמה. האדמה היא אדמה שחורה עשירה, ונדמה כאילו העפר זע באיטיות תחת רגליכם.
 
In
אני שואל את ספינקס "אפשר במקום ללכת אל החדרים להביא את החדרים אלינו על ידי הריסת המוטות וכך לגרום לארמון ליפול?"
אני מרים מעט מהאדמה ושם אותה בכיסי, ואז מתחיל לטפס למעלה, מגלף תוך כדי להב מהשן
Out
מעבר ממשימה למשימה נחשב מנוחה?
 
אפולו פולט שריקה, "אז עברנו מנחשית ענקית למלך השדים ? ספינקס, אתה תוכנה יצירתית."
"אתם יודעים, יש דרכים נוחות יותר לטפס." אפולו שולף חץ מאשפתו ובוחר ראש חץ שחור. הוא מכוון באופן כללי אל המוטות, אבל יותר מתמקד בעוצמת הירייה - בכל זאת, 700 מטר בניגוד לכוח המשיכה - כאשר החץ נורה, כבל מתכתי שחור יוצא ממנו וקצו השני של הכבל מחובר לקשת. כשהחץ פוגע, אפולו מנתק את הכבל מקשתו ומחווה בידו אל לוקי, "עדיף לא ?"
 
אני מחייך אל אפולו ואומר "יפה מאוד, אבל יכולתי לעזור מעט בהעפה של החץ, יש לי אבן שיוצרת שדה אנטי גרביטציוני למשך לא יותר מדי זמן"
אז אני שואל לפתע את ספינקס "זהו זה! המשימות, הן כולן קשורות אל הדמויות שלנו, נכון?"
"כלומר, פיתון הייתה האויבת של אפולו, השדים הם אני משער אויביו של שלמה, וכמולי אתה תשים איזה אייסיר אני משער, אני צודק?"
 
"אולי, אבל מה הכיף בזה ?"
אפולו מחזיק ביד אחת את קשתו ואת האבן הזהובה שלוקי נתן לו, ובידו השנייה הוא מותח חץ זהה. אפולו מרגיש איך החץ מרחף בידו, כשהוא חסר משקל, אין אפילו צורך לחשב את המסלול שהוא יעבור. אפולו משחרר את החץ ואחריו עוד אחד, צופה איך הם עפים בקו ישר להפליא. אני צריך להשיג לעצמי כמה אבנים כאלו הוא חושב.
לאחר שהם פוגעים, אפולו משחרר את שני הכבלים ונותן לשלמה ולוקי "שנתחיל ?"
 
שלמה נוגע בטבעת בזהירות ומזמן שני מלאכים.אחד מהם מוכר לכם,מיכאל. השני די דומה לו אך עדיין שונה ממנו, הוא נמוך יותר אך חסון הרבה יותר שניהם תופסים בשלמה ומעופפים למעלה, אוחזים בשלמה.
 
חזרה
Top