• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אתגר כתיבה דו-שבועי מספר 25!

האתגר הקודם - האתגר הבא

עריכה: האתגר השבועי הסתיים! הסיפורים שעמדו באתגר:

תודה רבה לכל המשתתפים, ובהצלחה באתגר הבא!

--------------------------------------------------------------

אני מאוד נהנה לקרוא את התוצרים של האתגרים המיוחדים, והפעם לא הייתה חריגה. אני רק מצטער שלא הספקתי לכתוב עבור האתגר המיוחד בעצמי, בעיקר בגלל שביליתי את השבוע האחרון בחו"ל... והצלחתי לחלות ולהפצע בדרך! האתגר היה לא קל, לדעתי, אבל ההחלטות ששונו היו בו זמנית אמינות ומשמעותיות, וזה לא מובן מאליו, אם כי מרבית הסיפורים לא שינו מהותית את סוף הסיפור. אני חושב שזה ראייה לזכות הסיפורים המקוריים.

האתגר השבועי החדש: סיפור על יום חופש.

כמה רעיונות, לשימושכם:
סיפור פנטזיה יכול להיות על נפח מוכשר, שביום החופש שלו בוחר להשמיד את הנשקים הקטלניים שאותם הוא מייצר; או על פסטיבל אורות ססגוני, שבו כל החנויות סגורות כדי לאפשר לכולם לצאת החוצה ולצפות בכשפים מרהיבים.

בסיפור מודרני, תוכלו לספר על שחקן מפורסם ששיחק את דמותו שלו בצעירותו, אך כשהוא מנסה לברוח מהתפקיד, מעריציו דואגים להזכיר לו אותו; או על חייל שחוזר הביתה לחופשה לאחר סבב במלחמה, ומבין שהוא כבר אינו בנוי לחיים הרגילים ואינו יכול לחכות לחזור לשדה הקרב.

אם סיפור מד"ב הוא המועדף עליכם, תוכלו לספר על מדען צבאי אנושי, שביומו הפנוי מסייר במוזיאון של גזעי החייזרים, ומהרהר בתרבויות שנהרסו על ידי הנשקים שאותם המציא; או על פיראט חסר רחמים, ששודד תרופות ומוכר אותן ביוקר, שמגיע לכוכב קטן כדי לבזבז את הונו בליל הוללות, עד שאחת הנשים שאיתן הוא שוהה גורמת לו לשלם על שעשה בעבר.

או, כמובן, כל סיפור שמוצא חן בעיניכם.

מה דעתכם על האתגר הקודם? האם התקשיתם למצוא בחירה שונה שיכלו לבצע הדמויות בסיפורים?
מה דעתכם על האתגר הנוכחי? האם הרעיון מעניין?

וכמובן, שיהיה לנו בכיף ובהצלחה!
 
חזרה
Top