• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

Israel ESP- עץ משחק. (5/5)

ראשו של זאב יורד בהנהון קטן בחזרה לנטע. טיפת זיעה שנוצרה מעל רקתו גולשת במורד פניו. "אמרת שאתה יכול להעביר חפצים עם כל מה שבתוכם." הוא מסנן במאמץ אל ברמודה ומתחיל להרגיש את שריריו מתכווצים "אז הנה החפץ שלך: כל שדה הכוח. מהר, תעשה את זה כשהוא עוד כאן!"
 
זאב תוהה אם במידה והוא יפסיק את שדה המגן, הוא יוכל ליצור אותו שוב. הוא לא בטוח, אבל אין לו ברירה. הוא עוזב את שדה המגן, מותיר לו להתפוגג ומיד קורא אל ברמודה: "עכשיו. לך לידה ואני אצור את השדה. תזכור להעביר אותה ישירות אל המיכל שהכנתם בתחנה!" ואז מגיע הרגע לגלות האם כוחו של זאב אכן יעמוד לו לעוד שדה מגן. זאב מעיף מבט לעבר נטע, מוודא שהיא בסדר ושכוחותיה מחזיקים מעמד, ואז הוא מתקרב יותר אל נטע וברמודה ויוצר שדה מגן מסביב לשניהם.
 
ברמודה צועד קדימה וזאב יוצר שוב את שדה המגן. ואז, ברמודה משגר אותם.

זאב (טסוקימארו)
זאב מרגיש בחילה כשהכל מחשיך לפתע ונאבק שלא להרפות משדה המגן. לצידו, ברמודה נוגע בקצה השדה ואשלי נמצאת במרכז הבועה, עדיין קפואה בזמן בתוך בלוק של בטון.
לאחר רגע ארוך זאב מצטמרר ושדה המגן נשמט, הוא יכול לראות אור מפתח במרחק מה, הם הצליחו. "אנחנו נמצאים באתר בנייה רנדומלי." ברמודה אומר לזאב ומסתכל על אשלי, "כדאי שנצא מפה כדי שנוכל לאטום את הגליל."

אלכס (דרגוניין), פוקוס (מוריד) ונטע (דני)
אלכס ונטע רואים את בועת המגן רועדת ונעלמת, בלוק הבטון שבה אשלי הייתה נעלם יחד איתה, אבל אשלי לא. היא נופלת על הקרקע, ואתם יכולים לראות אותה עכשיו. לבושה בשמלה ורודה עם סרטים, סכין קצבים בידה האחת ושיערה הג'ינג'י ארוך ופזור. עצירת הזמן של נטע התפוגגה, ונטע סופגת זאת כמו אגרוף בבטן. אבל היא רגילה למכות הרבה יותר גרועות ובקושי שמה לב.
היא קמה לאט, מסתכלת עליכם, ומתחילה לצחוק בחוזקה, אתם רואים שהיא משחקת עם הסכין, מסובבת אותו בידה. הלהב שלו עובר דרך האצבעות שלה, אבל משום מה הוא לא נופל. "אתם יודעים.." היא מתחילה. "הבית הזה היה פעם שלי. החדר בקצה המסדרון? שלי. הסלון הזה? אכלנו בו. שמחנו. ואז הם הגיעו," הסכין מסתובב מהר יותר, "פרצו את הדלת הזו," היא מרימה את ידה השנייה ומצביעה עם אצבע קטנה על הדלת, "נכנסו. אבא ואמא תפסו אותי, חיבוק אותי חזק. לא שמעתי מה הם אמרו, אבל שמעתי את היריות. ראיתי את הרוצחים הקקות האלה יוצאים רגיל ומשאירים את אבא ואמא בדם של עצמם." היא זורקת את סכין הקצבים על נטע, אבל נטע מצליחה להסיט אותו. לפתע, אשלי מזיזה את ידה והסכין חוזר כמו בומרנג אך נטע מצליחה להתחמק ממנו.
טלקינזיס. זה מסביר איך הסכין הגיע ליד שלה אחרי שהיא זרקה אותו על אלכס.
 
נקסטורל
תגובה OUTית:
לא התכוונתי להיות בתוך השדה, אבל סבבה, זה אפילו אולי יותר מעניין.
למה אשלי עדיין קפואה בזמן? אני לא יכול לתאר לעצמי שהכוח של נטע עובד למרחק גדול כל כך, בטח לא אחרי מאמץ כזה.(אם זה לא ברור גם לזאב, תגיד.)
למה אנחנו נמצאים באתר בנייה רנדומלי? כל הפואנטה הייתה להעביר את אשלי אל תוך הכלי מעופרת כדי שהכוחות שלה ינוטרלו, או לפחות שנדע אם עופרת נוגדת אותם.
ולבסוף: איזה גליל?
 
דרגוניין- ספוילר בבקשה

טסוקימארו:
אתם נמצאים באתר בנייה רנדומלי כי שם המשטרה הצליחה להשיג גליל של עופרת להכניס לתוכו את אשלי. אתם נמצאים עכשיו בתוך הגליל שחסום מצד אחד, ומחכים שתצאו כדי לחסום את הצד השני.
 
oh sheesh, לא עניתי?! o_O :oops:

נקסטורל
OUT
לא ענית לי לגבי האם יש לי מושג למה אשלי כהן עדיין בהקפאה בהתחשב בזה שהיא כבר לא ליד נטע.

IN
זאב מביט חטופות באשלי הקפואה במקומה. למה היא עדיין לא זזה? אין לו זמן למחשבות עכשיו. "בוא נצא. מהר!" הוא קורא לעבר ברמודה. "איפה המסיכה שלי?" הוא ממלמל לעצמו. "לעזאזל, השארתי אותה שם, הא?" ללא מסיכת הרתכים שלו, זאב יוצא מהצינור ומתחיל לצעוק לעבר השוטרים המוכנים: "תחסמו את הפתח בעופרת! מהר! אחרי זה תעלו את הצינור למעלה באוויר כמה שיותר מהר!" לברמודה הוא מוסיף "כמה שיותר מהר צריך להביא לפה משקפת תרמית או משהו כדי לוודא שהיא עדיין שם." ואז הוא מתנשם ומתנשף, נופל לפתע על הרצפה הגסה.
 
נקסטורל
"אנחנו מדברים פה על מישהי שיכולה לעבור דרך דברים מוצקים, ואין לנו הוכחה שהמיכל הזה באמת יעצור אותה. אני רוצה לדעת שאם היא בורחת דרך התחתית, לפחות נוכל לראות את זה והיא לא תעלם ישר לתוך האדמה." עונה זאב בין נשימה לנשיפה תוך שהוא תר בעיניו אחר משהו שיוכל להחליף זמנית את המסיכה הרגילה שלו. עם קצת מזל, אחד הפועלים שכח פה מסיכת רתכים אחרת.
 
שיט, חשבתי שהגבתי.
-----------------
נטע אוחזת בתפיסתה העל-חושית. היא בינתיים עוצמת עיניים ושומרת על קור רוח.
"מה עכשיו?"
out
עד מתי אני יכול לשמור על הכוח פועל?
 
out
בבקשה, תשתמשו בספוילרים בינתיים. זה קצת חשוב.
IN
נטע (דני), אלכס (דרגוניין) וקונור (מוריד)
נטע עוצמת את עיניה ומתרכזת בכוח שלה ובאשלי, מנסה לגרום לה לעצור במקום, אבל זה לא עובד. משום מה, אשלי ממשיכה ללכת, לצחוק.
"חיים מאושרים?!" היא צוחקת, מבולבלת מעט מהופעת הכפילים. היא כנראה מנסה למשוך זמן. "הם לא חיים, הם מתים! והלוואי שמתתי איתם!" הקופיץ נורה מידה, מחורר את ליבה של האשליה של אלכס.
בינתיים, משתמש בהמולה, פוקוס נמלט מהמקום.

קונור (מוריד)
קונור רץ לכיוון הדלת, נמלט מהמקום. הוא מסתכל על אשלי לרגע, מצטמרר מהחיוך הקריפי שעל פניה. הקופיץ משתחרר סביבה, מוכתם בדמו של אלכס, ואז נשלח בכוח מחשבתה ופוגע באחד האלכס-ים, למזל כולם- זו האשלייה.

זאב (טסוקימארו)
זאב לוקח מסכת רתכים שהושארה באתר הבנייה. "שמעתם את מגן-דוד!" ברמודה צועק, "תחתמו את הגליל ותרימו אותו למעלה!"
אחד מהשוטרים רץ לעבר מנוף קרוב, מתחיל לטפס עליו. ייקח לו קצת זמן, אבל לא הרבה יותר מדי. בינתיים, שאר השוטרים לוקחים דיסקית עופרת ענקית ומתחילים לרתך אותה לגליל.
 
חזרה
Top