• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אתגר כתיבה דו-שבועי מספר 20!

האתגר הקודם - האתגר הבא

עריכה: האתגר השבועי הסתיים! הסיפורים שעמדו באתגר:

תודה רבה לכל המשתתפים, ובהצלחה באתגר הבא!

--------------------------------------------------------------

השבוע היו שני שיאים שנשברו: גם זו הפעם הראשונה ש-rui ו-nextorl פרסמו את הסיפור שלהם לא ברגע האחרון שלפני האתגר הבא; וגם הפעם הראשונה שבה dragons פרסם את הסיפור שלו בזמן! שאפו! :lol: דווקא ת'ור הפעם הוא זה שפרסם את הסיפור שלו ערב סיום האתגר. אני חושב שהאתגרים הדו-שבועיים עוזרים...

האתגר השבועי החדש: סיפור שנושאו הוא אור הירח מבעד לענפים הגבוהים. (קרדיט לרעיון שייך ליקיר משה, שהעביר לי קורס בכתיבה יוצרת)

כמה רעיונות, לשימושכם:
עבור פנטזיה, תוכלו לספר על צבא אנושי שצועד בחסות הלילה דרך יערות העלפים, במטרה לאגף את אויביו, מתפללים שהעלפים לא יגלו שהם חצו את שטחם; או את סיפורו של צייד שדים, שמנסה לאתר את המזדאב אשר רודף את הכפר בחודשים האחרונים.

אם בסיפור מודרני חשקה נפשכם, תוכלו לספר על זוג אוהבים, שנפגש בחסות הלילה בחורשה שליד ביתם כדי להתבודד לפרק זמן קצר; או על קבוצת וויקה חשאית באוניברסיטה, שיוצאת אל היער כדי לקיים את טקסיה הפאגאנים הרחק מעינם של אחרים.

אם אתם מעוניינים בסיפור מד"ב, תוכלו לספר על מוזיאון כדור הארץ הישן, שבו המבקרים מנסים לדמיין כיצד חיו האנשים הראשונים על פניו העוינים של הכוכב המקורי; או שתוכלו לספר על אישה שטיפסה על העצים כדי לברוח מצבא הזומבים אשר רדף אחריה לתוך היער, וכעת יכולה רק להתפלל שהם לא ילמדו לטפס בעצמם.

או, כמובן, כל סיפור שמוצא חן בעיניכם.

ניסיתי ללכת בכיוון יותר מופשט באתגר הזה, בהתאם למה שנאמר באתגר הקודם. אשמח לשמוע מה דעתכם על הכיוון, והאם זה ענה על המטרה. כמו כן, אשמח לשמוע עוד דעות בנוגע לרעיונות הסיפורים - האם הם עוזרים לכם לגבש סיפור, או שאתם בכלל לא קוראים אותם? אשמח לשמוע כל דעה על האתגרים באופן כללי.

שיהיה לנו בכיף ובהצלחה!

(הסיפורים שעמדו באתגר הקודם יתווספו לשרשור של האתגר בהמשך השבוע, כאשר יהיה לי קצת יותר זמן)
 
לא הראשונה, אבל אכן אחת הפעמים הנדירות :)
רוי ונקסטורל עדיין מתחרים במי לא יכתוב ראשון אני מבין?
מסכים עם ת'ור בקשר לרעיונות, למעשה לפעמים הם כל כך טובים שאני רוצה לכתוב עליהם, אבל מרגיש כאילו אני מעתיק משהו. מצד שני, אני חושב שפעם אחת השתמשתי ברעיון כזה כשממש אהבתי אותו.

אני חושב שזה לא בדיוק מופשט, זה סוג אחר- הוא נותן מצב/חפץ/מושג ספציפי מאוד (כמו מנעול הכוכב) ונותן לך לעשות איתו משהו. אני באופן אישי פחות אוהב את האתגרים האלה כי אני אף פעם לא מצליח להתאים להם סיפור טוב, אבל זה מה שהופך את זה לאתגר כתיבה שבועי, ולא לסתם כתיבה שבועית.

מבאס שזה לא מתאים לכמה קונספטים שחשבתי עליהם בימים האחרונים, אבל שוב, זה האתגר. וזה כנראה אומר שאגיש את זה באיחור :D
 
חזרה
Top