• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אתגר כתיבה דו-שבועי מספר 17!

האתגר הקודם - האתגר הבא

עריכה: האתגר השבועי הסתיים! הסיפורים שעמדו באתגר:

סיפורים שעלו לאחר תום האתגר:

תודה רבה לכל המשתתפים, ובהצלחה באתגר הבא!

--------------------------------------------------------------

שבועיים עמוסים עברו על כוחותינו, למרות ובגלל החגים. קיוויתי שירד קצת הלחץ ואוכל לפרסם סיפור באתגר הנוכחי, אבל שוב לצערי הרב לא הזדמן לי לקרוא אפילו סיפור אחד. אני מקווה שכשהלחץ ירד אני אוכל לחזור ולקרוא הרבה מהסיפורים שפספסתי... הרבה אנשים כתבו לאתגר האחרון, ומרפרוף נראה שיש שם דברים מעניינים!

האתגר השבועי החדש: סיפור על מישהו שאינו תואם לציפיות.

כמה רעיונות, לשימושכם:
אם אתם חובבי פנטזיה, תוכלו לספר על חצי-אורק לוחם, שלמרות התוקפנות האגרסיבית שלו, הוא אדם נבון וזהיר שבוחר את קרבותיו היטב; או שתוכלו לספר על הפלדינית בשריון הלבן, שרוכבת אל הקרב בגאווה, אבל נבלעת בתאוות-דם חסרת מעצורים כשהקרב נמשך.

אם סיפורים מודניים זה הקטע, אפשר לספר על מלכת הכיתה, ששולטת ביד רמה על כל הבנות בשכבה, אבל מגיעה הביתה ולא יכולה לחכות לשחק במחשב; או על רופא שמתנדב במדינות עולם שלישי בכל זמנו, אבל רק כדי לנצל מינית את הנשים המקומיות בהיעדר שיטור אפקטיבי.

עבור סיפור מד"ב, תוכלו לספר על גיבור-על, שלוחם למען הטוב והצדק, אבל רק כל עוד הוא זוכה לתהילה והכרה במעשיו; או שתוכלו לספר על מנהיגה כריזמטית של קהילה שמצליחה לשורד את אפוקליפסת הזומבים, ומשכנעת אנשים להצטרף אליהם, כך שבחורף יוכלו להשתמש באנשים הנוספים כדי להזין את השאר.

או, כמובן, כל סיפור שמוצא חן בעיניכם.

מכיוון שלא הספקתי לקרוא את הסיפורים השבוע - איזה סיפור הכי מצא חן בעיניכם? איך היה לכתוב בעולם של אנשים אחרים? איך היה לקרוא את מה שנכתב על העולמות שלכם?

ושיהיה לנו בכיף ובהצלחה!
 
חזרה
Top