• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אתגר כתיבה שבועי מספר 14!

האתגר הקודם - האתגר הבא

עריכה: האתגר השבועי הסתיים! הסיפורים שעמדו באתגר:

תודה רבה לכל המשתתפים, ובהצלחה באתגר הבא!

--------------------------------------------------------------

העוג הברברי סיפתח את האתגר האחרון די מוקדם עם סיפור שאני מאוד אהבתי, ת'ור אחריו, והפעם rui ו-nextorl לא לקחו סיכונים ופרסמו את הסיפור כמה שעות טובות לפני סוף האתגר :)
אז רצף האליפות עדיין נותר בידיהם של rui ו-nextorl, כשאני המתחרה הצמוד ביותר (אם הספירה שלי לא מטעה אותי). כמות הסיפורים שעולם כאן והיצירתיות שבהם לא מפסיקה להרשים אותי.

האתגר השבועי החדש: סיפור על דרך הזהב. מהי דרך הזהב? תפקידכם להחליט!

אם בפנטזיה לבכם חושק, אתם יכולים לספר על אולם המלכות של מלך ראוותני, שמרצפותיו עשויות זהב, כדי להראות את מלוא עושרו; או שתוכלו לספר על מערה עמוקה ועתיקה במעמקי האדמה, שהגמדים יודעים שאלה שאמיצים מספיקים להגיע לקיצה, ימצאו ערוץ זהב עשיר עובר דרך הסלע.

חובבי הסיפורת המודרנית יכולים לספר על שכיר חרב אפריקאי, שלמד מאביו לצעוד ב'דרך הזהב' - לשים את רחמיו וחמלתו בצד כדי שיוכל לפרנס את עצמו; או סיפור על ימי הבהלה לזהב, ועל המלחמות הפוליטיות שמנהלים שלושה מכרות סמוכים על מסילת הרכבת היחידה שמובילה משם אל הנמל.

אם אתם חובבי מד"ב, תוכלו לספר על המנהיג הנבחר של אומה עתיקה, שכבולה לזכרונותיה אל הימים של שליטם האגדי, שהוביל אותם במהלכו של עידן משגשג שנקרא דרך הזהב; או שתוכלו לספר על נציגו של תאגיד עצום שמגיע אל כוכב לכת מיושב ביצורים פרימיטיביים, ועליו להחליט האם ההשתלטות על הכוכב תתבצע בדרך החרב או בדרך הזהב.

או, כמובן, כל סיפור שמוצא חן בעיניכם.

מה דעתכם על אתגרים מהסוג הזה?
אנחנו הולכים ומתקרבים לאתגר ה-10000 בבינארי, ואיתו יבוא אתגר מיוחד. אשמח לשמוע - מה דעתכם על האתגר המיוחד הקודם (אתגר 8)?
בכל מקרה - שבוע הבא צפו לאתגר קשה...

שיהיה לנו בכיף ובהצלחה! :)
 
היה כיף. אני לא מסכים עם רוי שצריך להפוך את האתגרים לדו שבועיים, אבל זה כי אני עמוס הרבה פחות בבית הספר בדר"כ אז יהיה לי יותר זמן לכתוב ממנו, ואולי אצליח לעקוף אותו :p

הסיפור עכשיו היה כיף, וסוף סוף יצא לי להשתמש באחד הרעיונות הקטנים והחמודים שהיו לי. אני לא ממש מצליח לחשוב על סיפור לאתגר הזה (חוץ מפארודיית ארץ-עוץ שאני לא רוצה לעשות). אבל זה לא מה שיעצור אותי :D
 
נראה שאני פיזית לא מסוגל לכתוב אתגר בזמן, אבל אני מצטרף לזה שכדאי שיהפכו לדו שבועיים כשנגמר החופש. למרות שאם לא, אני פשוט אמשיך להגיש באיחור של יומיים :)
 
דרך אגב, אני אישית פחות אוהב אתגרים שמבוססים על מושג ספיצפי (כמו זה ומנעול כוכב). אני מרגיש כאילו אני כותב סיפור ואז מוסיף לו את דרך הזהב, ולא ההפך, כמו שאני חושב שצריך להיות.
למרות שלזה יש לי דווקא רעיון מעניין- סיפור על מירוץ חללי ענק, במסלול הידוע לשמצה דרך הזהב. נראה אם זה יעבוד.
 
dragons אמר/ה:
דרך אגב, אני אישית פחות אוהב אתגרים שמבוססים על מושג ספיצפי (כמו זה ומנעול כוכב). אני מרגיש כאילו אני כותב סיפור ואז מוסיף לו את דרך הזהב, ולא ההפך, כמו שאני חושב שצריך להיות.
אם הנושא העלה לך רעיון, מה זה משנה כמה התוצאה באמת קשורה לנושא?
 
כי אז זה קצת הורס את הפואנטה של האתגר- זה כמו "כתוב סתם סיפור, ותכתוב בו איפשהו דרך הזהב", וזה נראה לי פחות כיף וגם פחות מתאים לרעיון האתגר.
 
אני כותב בדרך כלל בלילה בין ראשון לשני או בליל שני אם לא היה לי רעיון או שאני עמוס.
משבוע שעבר התחלתי לכתוב ביום ראשון או יום שני עצמם, כי שיניתי את שעות השינה שלי כהכנה לסוף החופש.
אני מנצל בדרך כלל את ארבעת הימים הראשונים כדי לגבש סיפור, כמובן שזה בנוסף לחיים, ואז עוד יום בשביל לכתוב אותו.
 
אני גם נוטה להסכים - גם לי מאוד קשה להצליח לכתוב סיפור כל שבוע. לאתגר של השבוע יש לי רעיון נהדר שאני מאוד רוצה לכתוב, אבל אני לא בטוח שאספיק לעשות את זה היום ומחר.
לכן, האתגר הבא יתפרסם בלילה של יום שני, בין ה-31 לאוגוסט ל-1 לספטמבר, והאתגר שאחריו יתפרסם שבועיים לאחר מכן, ב-14 לספטמבר, וכל שבועיים לאחר מכן.

במילים אחרות - החל מהשבוע הקרוב, האתגרים הופכים להיות דו-שבועיים.

מקווה שזה יעזור למתלבטים להצטרף לאתגרים, ולכותבים הקיימים להצליח לעמוד בהם.
 
חזרה
Top